
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
to se jen tak nevidi :-(
23:02:05
17.08.2005
17.08.2005

fine_ray
týwe podložky hezký, ale ty Vaše nebrzdící ručky taky

23:00:32
17.08.2005
17.08.2005

Crack
ani to tam jen tak z prdele nedáli tu ručku....ale ty podložky to je teda něco,kdyby si radši koupil pořádný kola
22:59:39
17.08.2005
17.08.2005

Crack
A co kombinovat ručku s bržděním motoru?Jen vás chci vidět až budete stát hněkde na kopci,to to necháte jen přez kvalt?Sem viděl jak mě fobie ujela z kopce,když byla jen přez kvalt...ještě sem ji chytil :)....pak se nedivtě zže auto roztrpkáte o slp atd

22:35:24
17.08.2005
17.08.2005

Borin - Král tuzerů
Jinak pěkný podložky...takový polena




22:27:25
17.08.2005
17.08.2005

Pavel P@nkáč
Teď v Hradci jsem viděl 12cm podložky měl to chlapík na jedničkovým golfu, já jsem se ho ptal jestli se stím nebojí, a von že prej ne že je to v klidu
20:49:18
17.08.2005
17.08.2005

kirri
-> minno: ty woe nez sem pochopil co to je tak me to dalo zabrat, nema kluk zloutenku?
20:46:30
17.08.2005
17.08.2005

minno
a kde su králiky? ja bych si dal taky králika



20:43:07
17.08.2005
17.08.2005

kirri
-> chooki: hodne lidi se tu rado hada

20:41:19
17.08.2005
17.08.2005

kirri
-> KEAN: tak dobre one one onane, tky legrace, promíjet nemusíš

20:38:57
17.08.2005
17.08.2005

KEAN
-> kirri: No dobře one ...
..ne ne to byla len reglace..promiň

20:37:34
17.08.2005
17.08.2005

chooki
-> strucy: moc to nejak zeres...tieto kecy tu...musis sa na to pozerat s nadhladom :) zas, ked tu citam tie perly, tak nemozem nereagovat.
("to zalezi na serizeni a opotrebeni, kamosovi brzdi jako normalni brzdy... skoro!" alebo "a dva okruhy má jen 130, ale 120 když rupne truka, tak nebrzdíš" )
("to zalezi na serizeni a opotrebeni, kamosovi brzdi jako normalni brzdy... skoro!" alebo "a dva okruhy má jen 130, ale 120 když rupne truka, tak nebrzdíš" )

20:36:36
17.08.2005
17.08.2005

kirri
-> KEAN: jakej on? ja sem kirri ja ti taky nerikam on
20:35:55
17.08.2005
17.08.2005

kirri
-> Faann: jasneeeee
minno alias prvnbi dustojniku:) tak co ty na tozatim dobry ne?
minno alias prvnbi dustojniku:) tak co ty na tozatim dobry ne?
20:35:27
17.08.2005
17.08.2005

KEAN
-> Faann: To jo ale on měl asi na mysli začátek výroby...
20:33:27
17.08.2005
17.08.2005

Fén
-> kirri: Co vím tak první návrhy byly už v 83. :o)
20:29:59
17.08.2005
17.08.2005

kirri
-> minno: podle me v roce 89 dostali skodovkarsti konstrukteri konecne rozum a upustili od nesmyslne kone¨cepce zadni nahon motor za zadni napravou ve skéodovce prezdivany "motorovy clun"



20:26:38
17.08.2005
17.08.2005

minno
tie podlozky by som bral aj ja

20:25:51
17.08.2005
17.08.2005

minno
-> kirri: predohraby a zvlast fava su napikacu auta, motor na zlej strane auta, kto to kedy videl takto montovat?



20:23:19
17.08.2005
17.08.2005

kirri
-> minno: na to staci jedna veta zadohrab X predohrab a bude tu tema ktery zabere hodne mista jdem do toho?:)
20:22:47
17.08.2005
17.08.2005

minno
podložky sú to fajnové, mocné... 

20:22:07
17.08.2005
17.08.2005

kirri
-> strucy: jo mas pravdu jen mi to prislo hodne smesny 

20:22:01
17.08.2005
17.08.2005

minno
poďme sa chádať

20:15:16
17.08.2005
17.08.2005

strucy
-> kirri: ale je to tak
20:08:53
17.08.2005
17.08.2005

kirri
-> strucy: 

20:07:39
17.08.2005
17.08.2005

strucy
a tu je názorný príklad ako sa dostať od brutálnych podložiek k ručnej brzde , tu to ide už naozaj dole vodou ked sa chcete chádať a dokazovať si kto je väčší alebo kto ho má väčší založte si vlastné vlákno a tam sa pre mňa za mňa aj vyprstujte dokríža 

19:51:48
17.08.2005
17.08.2005

sep
Skoda 120,test SM,provozní brzda při rychlosti 40km/h =8,2 metrů brzdné dráhy,parkovací při téže rychlosti dráha 31 metrů.........střední brzdné zpomalení je u provozní v této rychlosti 7,5m a u parkovací 1,98 metru.....takže asi tak
18:40:33
17.08.2005
17.08.2005

kirri
-> chooki: uz sem si vsimnul v par tematech ze te nekteri lidi moc radi nemaji:), mno ale ja jo mas na vec celkem podobny nahled jako ja
-> King2: pokud si nekdo tak casto steluje rucku aby byla tip top, tak by mu taky nemeli praskat hadicky, pac to ma preci zmaknuty

Jinak, vim o cem mluvim v rodine sme vlastnili kdysi zlutou skodovku na dojeti, byl to vrak sezranej neoplatilo se na tom pracovat natoz neco opravovat, brzdy nefungovali tak sme brzdili motorem, ale jizda dum -> pole, pole - > dum cca 10km rychlosti neprevysujici 40km/h a rucka brzdila nahore a to jen zlehka, takze se to dalo...
Jinak kamos kdysi na stredni mel Astru kombajna, krasna kara ale jednou prestaly fungovt brzdy takze cestu praha - > brno odjel takmer na rucni, bvrzdy trosicku brzdili ale dobrzdoval motorem a trosku rucni, ta nebyla taky v takovem stavu v jakem mela byt, totez co v te skodovce.
Proste z nove serizenou ruckou se neda moc davkovat ucinek budto to nejde a nebo je to v pytli a to uz je pozde -> skola smyku tusim 2 roky zpatky, mno lepsi je pouzit motor az skoro do chvile kdy stojis a pak k uplnemu zastaveni rucku, nebo zkombinovat, mno doufam ze sem vas neunudil k smrti
Jinak na mem autev rucka nejak moc dobre nejde zatahnu uplne a az na posledni klapnuti to brzdsi jinak z kopce to popojizdi, nepouzivam ji brzdim motorem a kdyz sdtojim nezatahuju rucku nikdy a nikdy se nic nestalo, ale dam ji zpravit, protoze auto jde do sveta a aby nejakej "rucni brzdic" nebyl prekvapenej

-> King2: pokud si nekdo tak casto steluje rucku aby byla tip top, tak by mu taky nemeli praskat hadicky, pac to ma preci zmaknuty


Jinak, vim o cem mluvim v rodine sme vlastnili kdysi zlutou skodovku na dojeti, byl to vrak sezranej neoplatilo se na tom pracovat natoz neco opravovat, brzdy nefungovali tak sme brzdili motorem, ale jizda dum -> pole, pole - > dum cca 10km rychlosti neprevysujici 40km/h a rucka brzdila nahore a to jen zlehka, takze se to dalo...
Jinak kamos kdysi na stredni mel Astru kombajna, krasna kara ale jednou prestaly fungovt brzdy takze cestu praha - > brno odjel takmer na rucni, bvrzdy trosicku brzdili ale dobrzdoval motorem a trosku rucni, ta nebyla taky v takovem stavu v jakem mela byt, totez co v te skodovce.
Proste z nove serizenou ruckou se neda moc davkovat ucinek budto to nejde a nebo je to v pytli a to uz je pozde -> skola smyku tusim 2 roky zpatky, mno lepsi je pouzit motor az skoro do chvile kdy stojis a pak k uplnemu zastaveni rucku, nebo zkombinovat, mno doufam ze sem vas neunudil k smrti
Jinak na mem autev rucka nejak moc dobre nejde zatahnu uplne a az na posledni klapnuti to brzdsi jinak z kopce to popojizdi, nepouzivam ji brzdim motorem a kdyz sdtojim nezatahuju rucku nikdy a nikdy se nic nestalo, ale dam ji zpravit, protoze auto jde do sveta a aby nejakej "rucni brzdic" nebyl prekvapenej

17:52:22
17.08.2005
17.08.2005

minno
-> King2: ved prave a povedz mi kto z beznych ludi to steluje tak casto ako treba, mne sa to tiez tak casto nechce...
no a o tej sile zatahovania rucky som tiez chcel napisat, pri jazde treba za tu rucku tahat dost silno aby to brzdilo...a ja tej sily teda az tak moc nemam, to je fakt :-)
no a o tej sile zatahovania rucky som tiez chcel napisat, pri jazde treba za tu rucku tahat dost silno aby to brzdilo...a ja tej sily teda az tak moc nemam, to je fakt :-)
17:42:11
17.08.2005
17.08.2005

King
Pak mame ovsem s Tunerem#2 asi bicepsy jako Jirik a nadprirozene schopnosti :) Motorky bych do toho v tomto pripade netahal, to je trosku jina liga...
17:37:30
17.08.2005
17.08.2005

King
2 minno: To, ze po nastelovani rucky to nastaveni dloho nevydrzi je jina pohadka....
17:32:11
17.08.2005
17.08.2005

chooki
-> King2: no o to ide, brzdit ruckou na hranici flekovania sa neda...bud to zatiahnes tak normalne a skoro to necitis (urcite menej ako s motorom) alebo to s tou pakou trhnes z celej sily a flekujes..co teda bohvieco nie je...uz som jazdil na par autach kde som skusal smyky na rucak....
inak, ked sme uz u brzdenia motorom, tak cim vacsi motor vzhladom k vozidlu tym brutalnejsie brzdi...a extrem, kazdy co jazdil na trochu silnejsej motorke ti povie ze rychlym podradenim mozes kludne dostat zadne kolo do smyku a vyburat sa (nehovoriac o moto s kardanom).
inak, ked sme uz u brzdenia motorom, tak cim vacsi motor vzhladom k vozidlu tym brutalnejsie brzdi...a extrem, kazdy co jazdil na trochu silnejsej motorke ti povie ze rychlym podradenim mozes kludne dostat zadne kolo do smyku a vyburat sa (nehovoriac o moto s kardanom).
17:24:39
17.08.2005
17.08.2005

minno
-> King2: jasne pri zlyhani kvapalinovych brzd je najlepsou volbou brzdenie motorom + ruckou :-) ale samotna rucka nestaci.
17:22:20
17.08.2005
17.08.2005

minno
ha ha, no este som nesedel v aute, ak nepocitam nove, ktore by sa dalo ruckou trochu normalne zabrzdit a tym normalnym zabrzdenim nemyslim ze auto zastane za pol hodinu :(
ja tiez ked rucku nastelujem tak ze na tretom zube to zacina brzdit a na piatom sa uz rukami neda otocit dvihnute koleso tak to v prevadzke vobec nebrzdi podla predstav... asi mam moc vysoke naroky na brzdenie ruckou...
ja tiez ked rucku nastelujem tak ze na tretom zube to zacina brzdit a na piatom sa uz rukami neda otocit dvihnute koleso tak to v prevadzke vobec nebrzdi podla predstav... asi mam moc vysoke naroky na brzdenie ruckou...
17:17:22
17.08.2005
17.08.2005

King
2 chooki: Ja ze seba nemusim robit kokota, lebo kokot som a viem to a nehambim sa to
Proti tobe jsem samozrejme svatecni ridic, ale presto, pokud bych mel ciste teoreticky moznost volby pri krizovce, dam prednost FUNKCNI rucce (ve spojeni s motorem) pred brzdeni jenom motorem ve spojeni s modlitbou 
2 minno: Ciste teoreticky, jsou zadni kola tesne na hranici zablokovani (ruckou) UPLNE na pikacu? Mluvim o normalne fungujici rucce seriovy shade se spravne sestelovanejma tahlama a funkcnima brzdama.
PS: aut naborenejch kvuli tomu, ze pri parkovani v kopci se nekdo spolehnul jenom na kompresi motoru, jsem uz taky par videl


2 minno: Ciste teoreticky, jsou zadni kola tesne na hranici zablokovani (ruckou) UPLNE na pikacu? Mluvim o normalne fungujici rucce seriovy shade se spravne sestelovanejma tahlama a funkcnima brzdama.
PS: aut naborenejch kvuli tomu, ze pri parkovani v kopci se nekdo spolehnul jenom na kompresi motoru, jsem uz taky par videl

17:12:05
17.08.2005
17.08.2005

chooki
-> Samantus: mohol by si upresnit ktoru trubicku si proslap ?
17:11:38
17.08.2005
17.08.2005

kuko
mne v pohode pri zatiahnuti zadne piskaju ako sialene

17:10:59
17.08.2005
17.08.2005

kuko
tak teraz moc nechapem o com to tu, vsak rucka nema nic s brzdovym okruhom, ved je to cista mechanika (ocelove lanko + pruzina)
17:08:50
17.08.2005
17.08.2005

Samantus
jednou sem proslap trubicku a ruckou sem to zachranil, take spis nez kecat, byste si ty rucky meli dat do kupy
17:08:04
17.08.2005
17.08.2005

Samantus
-> minno: a ty taky
17:07:42
17.08.2005
17.08.2005

Samantus
-> chooki: koukam ty ses hodne mimo co?
17:07:23
17.08.2005
17.08.2005

minno
musim suhlasit s chookim, rucna brzda je po zlyhani hlavnych brzd vo vacsine pripadov takmer nepouzitelna, zial...
16:53:41
17.08.2005
17.08.2005

chooki
-> Tuner#2: samozrejme aj 120ka ma 2okruhy, predok-zadok....
King, nerob zo seba kokota, uz som sa viezol na par autach, a urcite sa da ucinok brzdenia motorom porovnavat s ruckou, najma ked rucku nemozes skoro vobec davkovat, a zaflekovane zad. kola teda nie su nic moc.
Ale hovorim, bavime sa v teoretickej rovine...a zbytocne
King, nerob zo seba kokota, uz som sa viezol na par autach, a urcite sa da ucinok brzdenia motorom porovnavat s ruckou, najma ked rucku nemozes skoro vobec davkovat, a zaflekovane zad. kola teda nie su nic moc.
Ale hovorim, bavime sa v teoretickej rovine...a zbytocne
16:46:06
17.08.2005
17.08.2005

King
Sakra, kde mi upravej motor, aby mi brzdil aspon jak rucka, nekde na Slovensku?
Nestacilo by ho treba podomacku proturovat za roh otackomeru ? :)

16:34:18
17.08.2005
17.08.2005

Honza M
-> Tuner#2: A 120 jako nemá dva okruhy jo?? To je pro mě novinka 

16:25:17
17.08.2005
17.08.2005

Rapid135
mazeeeeeeeeeeeeec




16:19:27
17.08.2005
17.08.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> chooki: Ono se dá i ručka celkem přesně dávkovat aby jsi ve 100km/h neudělal hodiny a brdí to určitě víc než motor a dva okruhy má jen 130, ale 120 když rupne truka, tak nebrzdíš - známýmu se to stalo - viděl na zastávce kamaráda, šlápnul na to ale jel pořád dál - říkal ještě štěstí, že měl dělaný zadky a že to zabrzdil ručkou a že to nebylo před křižovatkou...
16:11:06
17.08.2005
17.08.2005

chooki
-> Tuner#2: no skus s tou svojou super ruckou pri 100kmh zaflekovat zadne kola a behom chvilky si v hodinach a auto mas neovladatelne...
nevravim, ze motorom bohvieco ubrzdis ale da sa spomalit, okrem toho malokto ma rucku, ktora flekuje, vacsinou je to dost slabunke, nehovoriac ze regulacia rucky je skoro nulova, tj. nebrzdi alebo brzdi az moc (ak teda vobec brzdi).
inac bavime sa v uplne teoretickej rovine, vzhladom na to, ze brzdy su 2okruhove a aby ti prdli komplet je velmi mala sanca (ja som o tom v zivote nepocul ato sa pohybujem dost medzi ludmi s autami).
ja osobne (a to chodim 90% v meste) brzdim aj motorom a brzdami len dobrzdujem, ked jazdim kludne, a brzdy mam po GO, ja si verim v tomto...takze tak.
ale odbacame od hlavnej temy...
Majkl, a ty si svoje odborne rady nechaj na vecer pre tvojich kamaratov v hospode s piiivom :)
nevravim, ze motorom bohvieco ubrzdis ale da sa spomalit, okrem toho malokto ma rucku, ktora flekuje, vacsinou je to dost slabunke, nehovoriac ze regulacia rucky je skoro nulova, tj. nebrzdi alebo brzdi az moc (ak teda vobec brzdi).
inac bavime sa v uplne teoretickej rovine, vzhladom na to, ze brzdy su 2okruhove a aby ti prdli komplet je velmi mala sanca (ja som o tom v zivote nepocul ato sa pohybujem dost medzi ludmi s autami).
ja osobne (a to chodim 90% v meste) brzdim aj motorom a brzdami len dobrzdujem, ked jazdim kludne, a brzdy mam po GO, ja si verim v tomto...takze tak.
ale odbacame od hlavnej temy...
Majkl, a ty si svoje odborne rady nechaj na vecer pre tvojich kamaratov v hospode s piiivom :)
14:46:15
17.08.2005
17.08.2005

Honza M
-> Tuner#2: Když při 60km/h zařadíš jedničku a chcípneš ho tak to možná udělá 

14:43:09
17.08.2005
17.08.2005

Majkl
-> Tuner#2: pokud ti todle udela motor




14:39:59
17.08.2005
17.08.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> chooki: No ještě jsi asi žažil málo... A ručka pokud brzdí tak jak má, tak zablokuje zadní kola na suchém asfaltu a to mám 195mm gumy a sériové bubny vzadu a pokud Ti tohle udělá motor, tak ho máš asi zadřenej a měl by jsi si ho nechat opravit 
