Závady po cestě:
- prasklé 2 žárovky koncových světel
- ztracená záslepka trysky přechodu z karburátoru (holt kovářova kobyla

, naštěstí jsem vezl náhradní)
- zaseklé počitadlo kilometrů (po vykuchání denního počítadla tachometr s hlavním počitadlem opět zprovozněn)
- pár desítek kilometrů před domovem odešlo dobíjení - při průjezdu Prahou jsem si všiml, že mi nějak divně bliká blinkr, nejdříve jsem podezříval prasklou žárovku, ale pak jsem si všiml, že i kontrolka světel svítí nějak méně, než obvykle a teploměr ukazuje nižší teplotu, než by měl...
...vypnul jsem tedy světla a při nejbližší příležitosti (z kopce) jsem na okamžik vypnul zapalování a při opětovném zapnutí se potvrdila má domněnka - kontrolka dobíjení nesvítí.
Dál jsem tedy jel bez světel (za usilovného problikávání většinou protijedoucích vozidel) a bez brzdění (abych neplýtval zbytky ampérů z baterky), blinkry jsem dával postaru rukou z okýnka (jako když jedu na pionýru) a podařilo se dojet bez zastavení vozu a chcípnutí motoru.
Příčinu nedobíjení jsem zatím nezjišťoval, jen ještě za jízdy jsem vyloučil vadnou žárovku v kontrolce a po dojetí kouknul na konektory altíku a regulátoru, jestli z nich nevypadl nějaký kablík, ale nic závadného jsem neviděl. Tak uvidím, co zjistím zítra, dobrou noc
