-> Jirik_Tuňák1983: tak, jsou i jiné varianty a voda je jedna z těch méně kreativních
-> David29: nevím jak LKW, ale u koncernových PKW není potřeba nic kontrolovat. Všechna auta vybavená SCR mají NOx senzor před i za katem a jakmile oba senzory vidí stejné hodnoty, tak vrtulník ON a už to jede.
Navíc, i s deaktivovaným systémem můžes mít nádrž plnou močoviny.
-> saskyn2: hodinky/holinky, střihneš tam soft a jedem
Chcanky při regeneraci nehrají žádnou roli, u starších SW verzí bylo dokonce vstřikování chcanek při regeneraci přerušeno, pak se to ale domákli v Bruselu a za velkého humbuku se musela aktualizovat data a chcankovat i při regeneraci.
Jezdí mi mraky aut, kde je deaktivované všechno kromě DPF a nikomu to nechybí.
Životnost DPF je naopak nejlepší, když jsou deaktivované všechny emisní systémy a optimalizovaný počátek vstřiku.
Bohužel máš pravdu v tom, že většina úpravců ještě nezaznamenala skutečnost, že minimálně od roku 2015 mají motory s SCR instalovanou žhavící svíčku se snímáním tlaku ve válci a podle ní řídí časování vstřikování.
Deaktivovat EGR sice nějakým způsobem dokážou, ale už se obvykle neobtěžují zaregistrovat, že jim jednotka vstřikuje hlavní dávku paliva někde 10 stupňů za horní úvratí a motor jede trvale v režimu ne nepodobném zahřívání katalyzátoru po studeném startu benzínového motoru