-> Tuner#2 - zrušená registrace 20.03.18 22:31:26: Takže je to elektrická vs benzínová motorka, right? To první nic moc zvuk (a ještě tam je asi repráček, "aby to znělo").
Jinak Halo vzniklo asi právě kvůli nehodě Bianchiho:
secure.i.telegraph.co.uk/
multimedia/.../escenicbian
chi_3064246a.jpg (víc ať si najde, ten, kdo to chce vidět) - proto asi ta nosnost 12t, aby to dokázalo případný "bagr" odhodit. Jinak v bezpečnosti udělala F1 obrovské kroky vpřed (stačí si na netu vyhledat vyprávění o nehodách Palletiho, Pironiho, Rindta, Villeneuva, (Laudy,..) atd.) - dřív to prostě byla rakev z hliníku, kde člověk přišel o nohy nebo mu to zlomilo vaz raz dva. Dnes - crash Alonsa, vyšel s naraženými žebry:
Alonso And Gutierrez Crash | Australian Grand Prix 2016
(kokpit se nerozpadl a hlavně nevpáčil dovnitř, nádrž taky celkem obsála)
Halo se mi nelíbí, před i po rozhodnutí byly jiné návrhy, třeba částečné plexi atd, např.:
www.autosport.com/f1/.../
f1-drivers-very-split-over
-head-protection což je ale údajně proti "exkluzivitě" F1, kde plexi, čelní sklo nebylo a není.
Vůbec ta filosofie "300kg paliva je moc, dáme max 100 na závod"..."nebud
eme tankovat v pitu"...není moc důvod jezdit do boxů a tím vymýšlet strategie (undercuty)..."udělá
me vědomě špatné gumy, co vydrží pár kol"...bude se víc jezdit do boxů...formule je na 100kg na závod moc težká, ničí gumy... atd. Navíc pár let zpět zavedli ten "skvělý" "eko" zvuk, přitom jednapětka s turbem už tu byla a zvuk i výkon měla myslím super.
(akorát trochu víc papala a životnost měla tak 1 závod

)