
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jake auto do 150tis?
prohledat
1993 příspěvků (zobrazeno 701 až 750) od 22.01.2012 do 13.03.2020, založil/a WMA - navigátor :)
11:34:27
29.12.2015
29.12.2015

King
-> Jirik_Tuňák1983: Takze "rizena zivotnost" se aplikuje jenom na celej zbytek auta a motory zustavaj nedotceny?
Rad bych byl optimistou, ale automotive se uz davno vydalo cestou spotrebnich sracek (lid si to neprimo zada) se vsim, co k tomu patri vc. kurvitek.

11:02:59
29.12.2015
29.12.2015

dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Pořád nesouhlasím... fakt si myslím, že doba "držáků" je za náma a dnešní produkce prostě nemá v průměru výdrž, která před 15-20ti lety byla standardem - klidně měřeno třeba těmi najetými kilometry.
21:25:00
28.12.2015
28.12.2015

Milan 136
Treba tady by jeste nebylo od veci uvest, kolik litru oleje to bere
skoda-virt.cz/cz/.../1857 76-superb-ii-1-8tsi-eleg-n avi-vc-tv-cr-puv

skoda-virt.cz/cz/.../1857 76-superb-ii-1-8tsi-eleg-n avi-vc-tv-cr-puv
21:12:38
28.12.2015
28.12.2015

Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 28.12.15 21:04:51: Tak si to prosím přečti ještě jednou. Na počet aut je technických závad mizivé procento s ohledem na ujeté km.
21:04:51
28.12.2015
28.12.2015

dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Tak to bych si zase dovolil nesouhlasit, spousta aut odchází na úplně jiný věci, než je elektronika - když zůstaneme u škodovek, tak slavná HTP a TSI rozhodně nemají problém s elektronikou. U mého Soba jsou problémy s elektrem (krom umírajících displayů klimy a palubního PC a jednou za čas zapalovací kazety) taky prakticky věc neznámá, zato mrtvejch motorů je všude jak...
12:45:49
27.12.2015
27.12.2015

U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: je to jedno, zalezi jak se s tim jezdi a kdo to servisuje :)
2.0 je spis nevhodnej motor na prestavbu, lepsi by byl 2.5 ale i tak zadna slava... zalezi jak se s tim jezdi. Resi se ventily (u 2.0 jsou tusim misky, nejde serizovat, odchazi to, u 2.5 jsou sroubky jako u skodovky :), muzou to byt ventily nebo pridreny pist, ale motor muze odejit i na neLPG veci.
Chtelo by to zjistit co s tim je... i komplet motor se da sehnat vcelku za rozumno (i kdyz jednodusejcs se asi shani starsi).
2.0 je spis nevhodnej motor na prestavbu, lepsi by byl 2.5 ale i tak zadna slava... zalezi jak se s tim jezdi. Resi se ventily (u 2.0 jsou tusim misky, nejde serizovat, odchazi to, u 2.5 jsou sroubky jako u skodovky :), muzou to byt ventily nebo pridreny pist, ale motor muze odejit i na neLPG veci.
Chtelo by to zjistit co s tim je... i komplet motor se da sehnat vcelku za rozumno (i kdyz jednodusejcs se asi shani starsi).
10:51:41
27.12.2015
27.12.2015

Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983: Interpretuji pouze to, co mi říkal plynař, kterej dělá přestavby na plyn pětadvacet let (a Subaru LPG do nových vozů bez ztráty záruky). Konkrétně u novejch Subaru je prý nutnost FlashLube aditivum, což u starejch keplů, jako Fa/Fel rozhodně nutnost nebyla. Koncern je na tom prý ještě docela dobře a aditivum doporučují jen na některé motory...
10:40:27
27.12.2015
27.12.2015

Jirik_Tuňák1983
U Subaru dělá někdo i individuální a ne jen tovární plynpřestavby? To by mohlo lecos vysvětlovat. 
-> Bukaj 27.12.15 09:44:43: A ty už se vrať taky na zem s těma čím dál horšíma materiálama.
Jestli auta na něco odchází, tak je to elektronika a na počet aut je nějakých vad "materiálu" mizivé procento. Vem v potaz, kolik je dnes na světě aut a kolik oproti starým autům najedou > mnohem více za mnohem kratší dobu. Jsi ty vůbec z planety Země?

-> Bukaj 27.12.15 09:44:43: A ty už se vrať taky na zem s těma čím dál horšíma materiálama.
Jestli auta na něco odchází, tak je to elektronika a na počet aut je nějakých vad "materiálu" mizivé procento. Vem v potaz, kolik je dnes na světě aut a kolik oproti starým autům najedou > mnohem více za mnohem kratší dobu. Jsi ty vůbec z planety Země?

09:44:43
27.12.2015
27.12.2015

Bukaj
-> Jarda: No, otázka, co si přestavit pod pojmem vada motoru...
...ale co jsem se nedávno bavil s plynařem, tak prej Subaru dělaj hodně a bez aditiva na ochranu sedel odcházej hlavy.
Ale prý je to dost od zacházení a kus od kusu - přijel prý jim zákazník po deseti letech a 200 000 Km na LPG na seřízení a prodloužení "bomby" a tomu motoru nic nebylo a za celou dobu jen měněný olej a svíčky. Na druhou stranu tam po 30 000 přijel zákazník s podpálenými ventily...
Ale prý čím novější auto, tím horší materiály. Auta z evadesátých let prý ani nepotřebovala aditivum, zatímco u nových aut je to nutnost.
Zavolej tam a zeptej se, co tomu je, ne?
...ale co jsem se nedávno bavil s plynařem, tak prej Subaru dělaj hodně a bez aditiva na ochranu sedel odcházej hlavy.
Ale prý je to dost od zacházení a kus od kusu - přijel prý jim zákazník po deseti letech a 200 000 Km na LPG na seřízení a prodloužení "bomby" a tomu motoru nic nebylo a za celou dobu jen měněný olej a svíčky. Na druhou stranu tam po 30 000 přijel zákazník s podpálenými ventily...
Ale prý čím novější auto, tím horší materiály. Auta z evadesátých let prý ani nepotřebovala aditivum, zatímco u nových aut je to nutnost.
Zavolej tam a zeptej se, co tomu je, ne?
09:38:04
27.12.2015
27.12.2015

vhml
-> Jarda - zrušená registrace 27.12.15 09:34:38: u kombinace subaru a LPG bych si skoro tipnul podpálený ventily. Což vzhledem k boxeru znamená vyndat celej motor.
09:34:38
27.12.2015
27.12.2015

Jarda - zrušená registrace
-> U-Geen: pritelkyne chce misto fabie auto, tak se ji smazim natlacit do subara :) jen nevim, jestli si uvedomuje, ze celkove naklady na km budou nekde jinde nez u 1.4mpi LPG
Kdybych vedel, jestli bych ten motor dovedl poresit:
auto.bazos.cz/inzerat/... /Subaru-Legacy-20-R--LPG.p hp
Kdybych vedel, jestli bych ten motor dovedl poresit:
auto.bazos.cz/inzerat/... /Subaru-Legacy-20-R--LPG.p hp
09:26:26
27.12.2015
27.12.2015

vhml
-> tunerlada 25.12.15 22:49:57: já bych o jednom věděl, ale nesmí se tu o tom moc mluvit 

00:05:19
27.12.2015
27.12.2015

Jirik_Tuňák1983
Za ty prachy dosáhne i na starší Fiestu ST.
21:08:27
26.12.2015
26.12.2015

dragon_cb_cz
-> George88: A pokud by byl rozpočet trochu omezenější, tak Swift Sport... v předchozí generaci do 150ti tisíc bohatě a prý je skoro zábavnější, než ta současná. Ale na mě malá, současná je tak akorát... ale dostupných ojetin poskrovnu.
20:25:35
26.12.2015
26.12.2015

George88
za 150tis bych se možná podíval po TYPE R...
09:18:30
26.12.2015
26.12.2015

ochoda
-> saskyn2: Tak on někdo potřebuje na zábavu 6 litrovou v8 a někomu stačí plesnivá škodovka. Co člověk to jinej názor. Mě by těch 55kw stačilo. Podvozek to na seriovku má taky slušnej. Já kdybych chtěl potvoru malou na hraní tak bych do toho šel.
02:22:31
26.12.2015
26.12.2015

U-Geen
-> tunerlada: ja bych si poridil asi nejaky BMW kupe... ale jak jsou na tom se spolehlivost atd., jsem nepatral. Nebo preplnovanou imprezu, ale pokud nechces korozivni auto tak to bude problem :)
01:54:02
26.12.2015
26.12.2015

Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 26.12.15 00:27:24: Taky píšu o balíku a zahraničí. 

00:27:24
26.12.2015
26.12.2015

saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: To nebylo mířené proti nějakému konkrétnímu autu, jen takový dotaz, protože pro každého znamená zábava něco jiného
Ale tak když už si to zmínil tak zrovna to saxo/106 je vyhlášený umrtvením řízení, dělám to snad pomalu častěji než u fábíí, což je vzhledem poměru kousků jezdících v ČR dost paradox. O tom že ta investice za nové/repas pak převyšuje cenu auta ani nemluvím.
Ale jo, vše co si zmínil je na svezení pecka, narozdíl od 55kw co tu doporučoval kolega před tebou


Ale jo, vše co si zmínil je na svezení pecka, narozdíl od 55kw co tu doporučoval kolega před tebou


23:40:40
25.12.2015
25.12.2015

Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 25.12.15 23:35:29: Pokud seženeš pěknou S16 nebo VTS, tak to nehrozí. Za nějakej balík by ale musel lovit v zahraničí a to už bych koupil raději pěknou 205 GTi. Na mobile.de se dá narazit na pěkné kousky. S tím autem zábava je. Nebo Clio Sport.
23:35:29
25.12.2015
25.12.2015

saskyn2
Zábavný znamená že se v tom budeš muset pořád hrabat?




22:58:41
25.12.2015
25.12.2015

ochoda
-> tunerlada: Pešek 106 1.4 sport (nebo co to bylo) 55kw, má to kámoš a na tak malou mršinu mě to přijde zábavný až dost.
22:49:57
25.12.2015
25.12.2015

tunerlada
-> Jirik_Tuňák1983: jojo tyhle míchanice tak nějak trošku znám..v podstatě si člověk kupuje instatní krabici s jiným znakem...
schválně teda ot. co by jste vy preferovali za zábavný auto (praktičnost jde bokem) do 150 tis , aby to jelo, bylo to jakš takš spolehlivý, nebylo shnilý jak brambor a aby se to někdo nepokoušel 5x za noc ukrást (Fabia RS,Otcavia atd.. ). Nějak mě nic totiž nenapadá
schválně teda ot. co by jste vy preferovali za zábavný auto (praktičnost jde bokem) do 150 tis , aby to jelo, bylo to jakš takš spolehlivý, nebylo shnilý jak brambor a aby se to někdo nepokoušel 5x za noc ukrást (Fabia RS,Otcavia atd.. ). Nějak mě nic totiž nenapadá

21:47:47
25.12.2015
25.12.2015

Jirik_Tuňák1983
-> tunerlada: Asi to víš, ale jen abych upřesnil. PSA, Mini, BMW = jeden motor ze společného vývoje. PSA pak ještě vytvořilo vlastní VTi ze starého 1.6 80 kW novou hlavou s VTi. Rozvod řemenem, výkon 85 kW. Je to prý velmi příjemný a spolehlivý motor, bohužel ho nenajdeš ve svém vysněném vozíku, ale v levných sedanech Citroen Elysee nebo Peugeot 301 apod. Holt co za něco stojí, toho je pomálu, aby se více točily dukátky v servisech.
21:46:04
25.12.2015
25.12.2015

tunerlada
-> Jirik_Tuňák1983: Takže doporučuješ od toho ruce raději pryč nebo koupit když už nějaký S kousek z prvních let výroby co nebude vypadat na pohled vylítaně ? Rád bych aspoň na chvilku nějakou hračku, koukám i po Miatách ale nějak mě odrazuje to, že dám 80 tis a víc za auto který bude po pořádné prohlídce možná i na vyvářku
21:15:30
25.12.2015
25.12.2015

Jirik_Tuňák1983
-> tunerlada 25.12.15 17:18:20: Já osobně jsem měl v 56 000 km problémy se studenými starty při okolní teplotě 19 - 21 stupňů, padal volnoběh až k nějakým 400 rpm buď do cvrnknutí do plynu nebo rozjezdu. Asi nějaké čidlo teploty kapaliny. Při větším přidání plynu např. ve stoupání byly docela dost hlučné "celoživotní bezúdržbové" řetězové rozvody. Za studena hrkala dvouhmota.
Při startu "topné" sezony mi zmizel na začátku jednorázově obsah v expanzce k minimu, po dolití pak už klid a v extrémních horkách stačilo svižně projet dálnici Plzeň-Praha dvakrát, potom nějaké výlety a dolil jsem víc jak půl litru oleje 5W-30. Lepší by byl 5W-40, který teď jezdí tatí (od Valvoline). Přes tohle všechno to je jízdně super motor s krásným zvukem. Chtěl jsem ale silnější vůz. V létě klima žrala dost výkonu a na nějaké dálky to pak nebyl žádnej rakeťák. Popsal jsem jen hnací řetězec. Že jsem měl u nového auta v 56 000 km vyklepaný domky předních tlumičů, občas stávkující stahovačku řidiče nebo radio, loupající se kožený volant, zborcený molitan v sedačce řidiče, popraskanou fusekli řadičkyřadičky, drčící půlku interieru..... to byl už jen poslední impulz k prodeji. Mrzelo mě to hodně, asi slabej kus nebo páteční směna. Ty motory ale nejsou náhoda. Tatík s VTi prozatím na P207 Sportium v cajku (ťuk ťuk) a věci výše uvedené vůbec nepoznal, statně ani ségra s C3.
Jinak je v tuto chvíli (dnes) Mini jen naleštěná skurvená ludra.
To už raději starší kusy s původními motory.
Při startu "topné" sezony mi zmizel na začátku jednorázově obsah v expanzce k minimu, po dolití pak už klid a v extrémních horkách stačilo svižně projet dálnici Plzeň-Praha dvakrát, potom nějaké výlety a dolil jsem víc jak půl litru oleje 5W-30. Lepší by byl 5W-40, který teď jezdí tatí (od Valvoline). Přes tohle všechno to je jízdně super motor s krásným zvukem. Chtěl jsem ale silnější vůz. V létě klima žrala dost výkonu a na nějaké dálky to pak nebyl žádnej rakeťák. Popsal jsem jen hnací řetězec. Že jsem měl u nového auta v 56 000 km vyklepaný domky předních tlumičů, občas stávkující stahovačku řidiče nebo radio, loupající se kožený volant, zborcený molitan v sedačce řidiče, popraskanou fusekli řadičkyřadičky, drčící půlku interieru..... to byl už jen poslední impulz k prodeji. Mrzelo mě to hodně, asi slabej kus nebo páteční směna. Ty motory ale nejsou náhoda. Tatík s VTi prozatím na P207 Sportium v cajku (ťuk ťuk) a věci výše uvedené vůbec nepoznal, statně ani ségra s C3.
Jinak je v tuto chvíli (dnes) Mini jen naleštěná skurvená ludra.
To už raději starší kusy s původními motory.
17:18:20
25.12.2015
25.12.2015

tunerlada
-> Jirik_Tuňák1983: ou , takže spíš nebrat a nebo když, tak počítat že tak kilo do toho padne když to nebude fungovat 

16:17:23
25.12.2015
25.12.2015

Jirik_Tuňák1983
-> tunerlada 25.12.15 15:12:45: A od roku 2006/7 jsou problémy s úplně něčím jiným.
Bohužel jsou to choulostivé motory. Zdanyho známý by mohl referovat ohledně přeplňované šestnáctky.
Nacpal do ní pak ještě ukrutný peníze vč. asi čtyř řídících jednotek (incl. jedna zcela nová v BMW) - náhrada vadné nebyla bohužel až tak jednoduchá. Koupil ji tuším s podpáleným ventilem. Po složení a jednom startu KO zmíněná jednotka, následovalo experimentování v podobě shánění jednotek přes inzeráty až v UK, nakonec to stejně vyšlo na tu novou z autosalonu / OEM servisu. Nikdo ty ostatní neuměl resetnout, všechny byly jen na konkrétní vůz, nepovedlo se to zprovoznit ani s první novou z UK. Ty jeté mezitím nešly, jedna byla tuším odpálená. Po zfunkčnění následovalo zjištění navíc ještě padlého pístu, aby nemusel dávat celou sadu na motor za ranec, tak nakonec sehnal na Slovensku od nějakého chlapíka s padlým motorem co potřeboval. Motor měl cca stejně najeto. Vyzkoušel si samozřejmě i padlé turbo.
Ty VTi s přeplňováním i bez přeplňování jsou jízdním projevem fajn motory, ale jen pokud vše funguje jak má. Zkušenost mám s oběma verzema, viděl jsem je i rozebrané. S atmosférickou i praktickou několikaletou. Ty jsou nepřekvapivě výrazně spolehlivější než přeplňované verze.


Nacpal do ní pak ještě ukrutný peníze vč. asi čtyř řídících jednotek (incl. jedna zcela nová v BMW) - náhrada vadné nebyla bohužel až tak jednoduchá. Koupil ji tuším s podpáleným ventilem. Po složení a jednom startu KO zmíněná jednotka, následovalo experimentování v podobě shánění jednotek přes inzeráty až v UK, nakonec to stejně vyšlo na tu novou z autosalonu / OEM servisu. Nikdo ty ostatní neuměl resetnout, všechny byly jen na konkrétní vůz, nepovedlo se to zprovoznit ani s první novou z UK. Ty jeté mezitím nešly, jedna byla tuším odpálená. Po zfunkčnění následovalo zjištění navíc ještě padlého pístu, aby nemusel dávat celou sadu na motor za ranec, tak nakonec sehnal na Slovensku od nějakého chlapíka s padlým motorem co potřeboval. Motor měl cca stejně najeto. Vyzkoušel si samozřejmě i padlé turbo.
Ty VTi s přeplňováním i bez přeplňování jsou jízdním projevem fajn motory, ale jen pokud vše funguje jak má. Zkušenost mám s oběma verzema, viděl jsem je i rozebrané. S atmosférickou i praktickou několikaletou. Ty jsou nepřekvapivě výrazně spolehlivější než přeplňované verze.
15:12:45
25.12.2015
25.12.2015

tunerlada
taky pořád tak koukám po nepraktickém autě do 150 tis a zaujal mě dost Mini Cooper S , máte s ním někdo zkušenosti ? V testech ho všude chválí a na netu jsem se dočetl jen to, že do r 2006 tam může být problém s převodovkou,stahovačkama oken a pak nějaké drobnosti jinak nic zásadního sem nenašel. Hlavně okolo těch 150 se dá aspoň podle fotek u nás sehnat hezký kousek :)
15:09:22
25.12.2015
25.12.2015

George88
-> cPetan 25.12.15 15:07:47: ajó..:)
15:07:47
25.12.2015
25.12.2015

cPetan
-> George88: né, brzdovej válec jsem hledal

15:06:27
25.12.2015
25.12.2015

George88
-> cPetan: diferák? to se mi nezdá. E39 má jinej diferák i mezi 2,5 a 2,8..
15:03:49
25.12.2015
25.12.2015

cPetan
-> George88: podle katalogu je stejnej 

15:02:53
25.12.2015
25.12.2015

George88
-> ochoda 25.12.15 14:56:22: No, tak to už je 4válec za 6válec(pokud ho ve slušným stavu a za rozumný peníze vůbec seženeš) Pak pozor aby to nemělo třeba jiný chladiče, větší přední brzdy, výfuk... určitě to bude mít jinej diferák, možná i kratší kardan...
14:57:37
25.12.2015
25.12.2015

George88
-> cPetan: asi záleží, jak do toho bude technik na TK šťourat.. A třeba brzdovej válec je stejnej?
14:56:22
25.12.2015
25.12.2015

ochoda
-> George88: Řekl bych, že s těma brzdama a tak to taky bude nějak podmíněný, jako u šáde u přestavbě ze 120 na 136. Přecijen dát do auta s origo 316 podvozkem a všim motor 2.5 (kterej tam seriově byl) by se asi moc nelíbilo.
14:53:55
25.12.2015
25.12.2015

cPetan
-> George88: nékdo tvrdí, že se musí dát kotouče, někdo zas, že to nemusel dělat. Zatím jsem se tím detailně nezabýval, ale stejně bych je tam dal, když bych tu přestavbu dělal...
14:49:27
25.12.2015
25.12.2015

George88
-> ochoda 25.12.15 14:40:19: obyč jo, ale tím bych se asi nezabýval.
-> cPetan 25.12.15 14:41:05: sice nevím kdo je pan Stehlík, ale pokud ti to schválí tak je to fajn
I když nebude v podmínkách třeba instalace zadních kotoučových brzd?
-> cPetan 25.12.15 14:41:05: sice nevím kdo je pan Stehlík, ale pokud ti to schválí tak je to fajn

14:41:05
25.12.2015
25.12.2015

cPetan
-> George88: napíše se panu Stehlíkovi a ten vydá povolení
motory, které se do e30 dávaly nemají problém schválit...

14:40:19
25.12.2015
25.12.2015

ochoda
-> George88: Obyč 1.8i na oko vypadá uplně stejně ne? A číslo toho motoru je tušim někde debilně schovaný, páč sme to s kámošem nemohli najít.
14:38:28
25.12.2015
25.12.2015

George88
-> cPetan 25.12.15 14:36:09: až na to, že IS je 2 vačka. takže s tou legálností...nevim nevim...
14:36:09
25.12.2015
25.12.2015

cPetan
-> ochoda: taky na mě zbyla 1,6
časem bych tam chtěl dát 1,8 is, který se dá použít i z e36, ale napřed musím poléčit kastli 


14:30:44
25.12.2015
25.12.2015

ochoda
-> cPetan: Jak řikáš a co sem viděl 1.6 jezdit naživo tak to valilo dost slušně.
14:26:34
25.12.2015
25.12.2015

cPetan
-> ochoda 20.12.15 13:15:15: vypadá to, že 30 už asi levnější nebudou, tak když jí pořídíš, aspoň na tom nebudeš tolik tratit
1,6 sice není žádnej trhač asfaltu, ale na normální ježdění s tím brzda nebudeš a když nebude stačit, tak na rozdíl od škodovky není problém tam legálně zastavět silnější.
Hlavní je sehnat kastli na který nebude moc práce...


12:11:35
24.12.2015
24.12.2015

ochoda
-> dragon_cb_cz: Neboj, myslím na to, ale moc za rok nenajedu, max pár tisíc. A asi sem rezignoval na schánění auta se zadním náhonem.
23:16:19
23.12.2015
23.12.2015

dragon_cb_cz
-> ochoda: Určitě... jinak nevím kolik na tom plánuješ najet, ale i náklady na palivo je dobré počítat - v téhle kategorii dokážou pořizovací cenu auta přesáhnout za pár měsíců...
21:21:53
23.12.2015
23.12.2015

ochoda
-> dragon_cb_cz: Když ono je to těžký, ať člověk koupí cokoli tak se dycky vyskytne nějakej případ kdy to auto stálo za hovno/bylo uplně skvělý no...
21:16:22
23.12.2015
23.12.2015

dragon_cb_cz
-> ochoda: Nějakej starší mergl možná?
A on do tý Omegy zahučel cca za 60 tisíc na opravách za ten rok co jí měl? Ale je fakt že koupil levný šrot a investoval do věcí na který já bych se vysral (a naopak mrdal na věci, který já bych udělal). Takže to taky vyloženě "levný" auto bejt nemusí
A on do tý Omegy zahučel cca za 60 tisíc na opravách za ten rok co jí měl? Ale je fakt že koupil levný šrot a investoval do věcí na který já bych se vysral (a naopak mrdal na věci, který já bych udělal). Takže to taky vyloženě "levný" auto bejt nemusí

16:37:38
23.12.2015
23.12.2015

ochoda
-> dragon_cb_cz: Ono by to dopadlo asi na 2.0 v kombíku spíš, ty sou po naftovejch nejvíc sehnatelný. Nojo, ale tak co nehnije žejo... KDyž na bmw nemám no a co jinýho. 
