skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jake auto do 150tis?
prohledat
1993 příspěvků (zobrazeno 601 až 650) od 22.01.2012 do 13.03.2020, založil/a WMA - navigátor :)
17:49:35
24.05.2016
24.05.2016

Tomaso435
a nebo fabii I, proříznout svazky, servo z dvojky a silenty z cupry :-) a je hotovo za méně peněz :-D a česká 1.4 je myslim dostatečně otestovanej motor :)
17:46:18
24.05.2016
24.05.2016

saskyn2
Za mě Za mě Fabii II klidně. Proti jedničce to má vychytaný mouchy jako zatékání do svazku a servo, silentbloky přední nápravy. Krásně se z toho vystupuje a nastupuje, palubka mi taky vyhovovala. Akorát tomu TSI bych se vyhnul obloukem, bud 1.4 16V, nebo nejlépe naftu.
16:43:58
24.05.2016
24.05.2016

Zdenek136
-> ochoda: No jo,ale co teda jinyho,kdyz chci Škodovku a nechci 10-15 let starý auto?
16:39:13
24.05.2016
24.05.2016

ochoda
-> King: Za mě Fabii II nikdy. Ta palubka je koko*ská, sezení tvrdý, výhled naprd. Prostě ne.
První verze je o dost lepší.

15:48:17
24.05.2016
24.05.2016

dragon_cb_cz
-> Zdenek136: Jako že se bojí velkýho auta? Proč? Pokud kvůli parkování tak pořiď se senzorama... jinej důvod mě asi nenapadá. A okta kombajn i liftback jsou stejně dlouhý, akorát z liftbacku je dozadu blbě vidět, z kombajnu v pohodě 

12:57:15
24.05.2016
24.05.2016

Zdenek136
-> King: Napsal jsem to blbě, s Oktou v kombíku. Ikdyž ono to možná bude rozměrově podobný :D Ještě jsem to nezkoumal :D
12:55:02
24.05.2016
24.05.2016

King
-> Zdenek136: No, ze je to taky kombik, takze co na to stará? :-)
09:16:15
24.05.2016
24.05.2016

Zdenek136
Dívám se po autu, asi budu chtít zase Škodovku a nechci nic moc starýho. Peněz není nazbyt, moc náročnej nejsem. Vim o starším Oktávkách, že jsou to držáky, ale beru ohled i na mladou. Ta by mi kombajnem asi nejezdila. Co mi povíte o tomhle: www.sauto.cz/osobni/.../1
6840495?goFrom=lis...
15:12:03
27.02.2016
27.02.2016

ochoda
-> King: V tutom: img.auto.cz/news/.../620_
536c78b209bfa.jpg ...odhlasována, že to bude nástupce feldy. Tak můžu časem povyprávět jak to funguje, sere se apod. 
...ikdyž teda chlapík řikal, že je to na podvozku fiestya je pravda, že oproti ostatním fordům je to auto z venku dost malý, ale vevnitř mě to fakt dost překvapilo. I vzadu je slušně místa.

...ikdyž teda chlapík řikal, že je to na podvozku fiestya je pravda, že oproti ostatním fordům je to auto z venku dost malý, ale vevnitř mě to fakt dost překvapilo. I vzadu je slušně místa.
10:18:28
27.02.2016
27.02.2016

King
-> ochoda: To je ten slabší. A v čem to bylo?
08:59:07
27.02.2016
27.02.2016

ochoda
-> King: Tohle ma 100k, na zkušebce nás v autě jelo 5 a nevypadalo to, že by se tymu nějak nechtělo. 

22:56:53
26.02.2016
26.02.2016

King
-> Luky: Netusim kolik ma ten litr papirove, ale proste v dalkovy kombinaci 50-120-160 s akceleracema "co to jde" a hodne castym predjizdenim mimo obec to proste zralo hodne pod 7/100. Samozrejme jenom 90kg ridic a neco v kufru na servis. Ale byl to uz zajetej kousek. U toho 2.0/240k to bylo asi dany tim, ze to byla skoro funglovka a kdyz se tomu slape na krtan, tak si to proste neco rekne. Ale i tak neni asi 8,5 litru versus mejch 7,5 litru nafty na 2.0tdci takova bida.
21:05:41
26.02.2016
26.02.2016

Luky
-> King: s tím litrem? Většinou je to obráceně, že velký motor žere +- to co má podle tabulek, a malý motor žere tabulkově jen v příměstském provozu při obsazení pouze řidičem. Třeba já ve středu letěl Upem po dálnici Plzeň - Praha - Plzeň ve dvou lidech a žralo to skoro 4kg prdíků/100 km 

20:07:02
26.02.2016
26.02.2016

King
-> ochoda: Mel jsem na dva dny pujceny nahradni mondeo s 240k ecoboostem a kdyby firma netrvala u sluzebaku na dehtu, uz v tom dneska jezdim. K deklarovanym hodnotam spotreby se da dopracovat jedine jizdou "na klobouka"
Pak jsem se asi tejden vozil v nocni mure kovanyho petrolheada - 1.0 ecoboost ve Focusu :-) Ovsem byl to ten silnejsi (neco pres 90kW) a i na dalnici to bylo hodne velky a hlavne prekvapeni. Ovsem neumim odhadnout po kolika mesicich by se v danym jizdnim rezimu dopracoval do stavu vyzadujicim generalku :-) Na druhou stranu - dostat se s tim na dalkach pres 6/100 vyzaduje permanentni cihlu na plynu a "nemecky" dalnicni tempo.
Pak jsem se asi tejden vozil v nocni mure kovanyho petrolheada - 1.0 ecoboost ve Focusu :-) Ovsem byl to ten silnejsi (neco pres 90kW) a i na dalnici to bylo hodne velky a hlavne prekvapeni. Ovsem neumim odhadnout po kolika mesicich by se v danym jizdnim rezimu dopracoval do stavu vyzadujicim generalku :-) Na druhou stranu - dostat se s tim na dalkach pres 6/100 vyzaduje permanentni cihlu na plynu a "nemecky" dalnicni tempo.
17:39:21
26.02.2016
26.02.2016

ochoda
Takže, jaký tu vládne názor na funglovky od Fordu? A motor Ecoboost? 

17:18:51
26.02.2016
26.02.2016

doking
-> Pavell 24.02.16 21:15:48: Na OI máme pátý dveře po výměně a pod spz resp jedno to světýlko osvětlení už skoro nemá v čem držet, vyrezlo to díky tomu plastu nad spz,jak se na ně montoval z těch původních tak to těsnění pod ním je na pytel,jinak máme na pár místech oprýskanou barvu několuk let, v tom místě je povrchovka, jinde v okolí se to nějakým kvetením neprojevuje,tak to necháváme být a musím zaklepat,že spodky předních blatníků máme netknutý a to jsem já ty podběhy za těch skoro 14 let ještě neměl sundaný a nečistil jsem to tam. A nic naštěstí nenasvědčuje tomu,že bych tam měl mít nějaký problém s korozí.
11:59:37
25.02.2016
25.02.2016

Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 25.02.16 11:24:06: Aha, já myslel, že to je čůrek nějakého nástřiku. 

11:24:06
25.02.2016
25.02.2016

saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983 25.02.16 11:16:32: Nerozumím. To je prah z nějakého vraku, dutiny nikdo na těhle autech nedělá, pokud myslíš to černé na tom, je normální voda, v Prahe nám trochu mrzne a na sluníčku to taje.
11:16:32
25.02.2016
25.02.2016

Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 25.02.16 11:02:16: Tam jsou stříkané dodatečně dutiny nebo spodek apod.?
11:11:48
25.02.2016
25.02.2016

saskyn2
Tohle je ještě slabý odvar, ty fakt festovní z 4 koly jsem už vyhodil. Nikdo se nemůže divit že to žádná barva nevydrží. Na těch fotkách to teda není tak vidět.
11:02:16
25.02.2016
25.02.2016

saskyn2
Takhle vypadá normální plastový práh
10:24:18
25.02.2016
25.02.2016

saskyn2
-> Jarda: Auto jezdí normální provoz. Pokud to někdo bere polnačkama tak se nemůže divit. To žádná barva v životě nemůže vydržet a je úplně jedno jestli je to oktávka nebo jiné auto. Když se budu nudit tak Vám vyfotím plastový práh z Passatu který je od kamenů. Tohle jezdí normální provoz, tady máš fotku když to bylo naposled v autorizáku.
06:04:01
25.02.2016
25.02.2016

Jarda - zrušená registrace
-> saskyn2 24.02.16 20:22:16: kolega 220 tis. km a zadnou barvu tam nemel, jenze on jezdi cesta necesta... pokud jezdis jen dalnice, tak se tomu asi da i verit
23:04:27
24.02.2016
24.02.2016

Jirik_Tuňák1983
-> Pavell 24.02.16 21:15:48: Tady se o žádné dutině nemluví. Jen o oloupané barvě z prahu a povrchové rzi, nikoliv o prorezivění zevnitř ven nebo skrz. Na to by bylo u OII docela brzo.
21:15:48
24.02.2016
24.02.2016

Pavell
Ta dutina v prahu bývá plná bordelu a pak to tam rezne. Já to pravidelně čistím a je to OK. Mě na OI začínají reznout pátý dveře okolo SPZ, na jaře mě čeká záchrana.
20:45:58
24.02.2016
24.02.2016

saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: Já to měl opráskaný snad jednou v životě na nějaký 2006 ve zlatý metle, ale to byla 4 kola, takže předpokládám že to vylo od ježdění někde v terénu. Nicméně to auto mělo asi 400, barva byla oprýskaná a byla tam povrchová rez.
20:37:59
24.02.2016
24.02.2016

Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 24.02.16 20:22:16: Tam to bude reznout jen lidem, kterým se ta barva na prazích oloupala a vysrali se na to. Suri taky psal, že se to týkalo jen nějaké várky. Já jsem to zaregistroval na několika autech u stříbrné (služebáky), 1x černá (2007) a 1x taková ta divná modrá (2006). Všechno kombiky před faceliftem.
20:23:48
24.02.2016
24.02.2016

saskyn2
-> Jirik_Tuňák1983: Ty si taky znásobenej

20:22:36
24.02.2016
24.02.2016

Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2 24.02.16 20:15:08: To bude násobeno nějakým ČR koeficientem. 

20:22:16
24.02.2016
24.02.2016

saskyn2
-> dragon_cb_cz 23.02.16 18:38:31: No tady je fotka prahů auta který má aktuálně něco přes 300tis., nikdo na ně nidky nesáhl, tak nevim, kdybych to měl brát podle chytráků na virtu tak už by tam žádné prahy být neměly, no a světe div se, po korozi ani stopa.
20:22:06
24.02.2016
24.02.2016

Pavell
-> saskyn2: Z vlastní několikaleté zkušenosti s OI (1,9TDI,81KW) mohu tento vůz co se spolehlivosti a hlavně spotřeby týče jen a jen chválit.
Škoda, že už začínají trochu reznout


20:15:08
24.02.2016
24.02.2016

saskyn2
-> Sejki - zrušená registrace 24.02.16 15:45:12: Tak proto píšu že O1 s rotačkou je spolehlivostí výjmečná. Co si měl za několik desítek závad na elektrice??? Snad krom chcípací klapky u BKD a čidel ABS vzadu u aut co parkujou na trávě neznám žádné typické nemoci.
17:05:36
24.02.2016
24.02.2016

vhml
-> Nwkt 24.02.16 10:27:21: nemám. Benzíny to měly jen minimálně. Resp. to má zadní radiátor, ale je odpojenej, protože se pak zas dlouho ohřívá voda.
17:02:29
24.02.2016
24.02.2016

Sejki - zrušená registrace
-> Domajz: tak to vis, ze to asi montovala patecni nebo pondelni smena, ale ty prvni vyrobene kusy stojej tak nejak vzdycky za prdlacku... Treba dvojkova laguna rok 2003 byla katastrofa na elektriku. Mondeo zase hnilo uz na vyrobni lince. Peugeot 1.6ky spatne dotazene srouby vany, po 20tis km tekl olej... u kazdeho auta je neco...a to neco je netsinou moderni elektrika ktera v te dobe zacinala a novy zakaznici byly takovy betatesteri... treba u te laguny uz rok 2005 byl tusim v pohode... holt me ta OII tak otravovala blbostma, ze bych si ji uz znova nekoupil...a jak jsem psal OI mi vyhovuje a nemam duvod chodit do novejsiho auta,
16:51:56
24.02.2016
24.02.2016

Domajz
-> Sejki: a nemohl si mit proste smulu na kus? Pritel od mati ma OII 2005 77 kw 1.9 skoro od novoty a nestezuje si, pravda ze taky kde co neresi, ale na to mam zalusk az se rozhodne pro neco jinyho, nikde ho nikdy nenechalo...
15:45:12
24.02.2016
24.02.2016

Sejki - zrušená registrace
-> saskyn2: vsak to nepopiram, ale mel jsem behem te doby nekolik desitek zavad a proste u me ztratila duveru. Co se motoru tyce tak ten chodil. Byla to ta verze 103kw 2.0tdi kde udajne praskaly hlavy. Jedinej problem tam byl s el vedenim v hlave ke vstrikum. Jinak turbo, vstriky, spojka. Vse puvodni. Ale ta el se srala na aute hodne.
13:45:13
24.02.2016
24.02.2016

saskyn2
-> dragon_cb_cz: Tak u O1 jsou to hlavně provozní náklady za opravy, který jsou u TDI rotačky nižší, než u tady tolik vychvalované felicie. Jinak dvojková je proti jedničce jiný svět.
13:21:52
24.02.2016
24.02.2016

dragon_cb_cz
-> suri: OK... Ja se nehadam, co jsem mel moznost zbezne pozorovat, tak urcite O2 vypada v mnoha ohledech jako pokrok (mistem vzadu urcite), ale dokazu pochopit proc nekdo preferuje O1...
11:12:04
24.02.2016
24.02.2016

suri
-> dragon_cb_cz 24.02.16 10:21:19: nie tá 4x4 náprava na O1 sa dvojke nevyrovná nikdy ani to nie je podobné ... Neviem , po 150-200tkm vymeniť dve ramená v originále po 1500kč kus nie je také zlé , prípadná výmena silentblokov na O1 nie je o moc lacnejšia
10:40:21
24.02.2016
24.02.2016

dragon_cb_cz
-> saskyn2: Jasně, mě se to taky netýká nijak často a teď už máme alespoň jedno auto v garáži, takže kdyby měl nastat podobnej problém, tak prostě manželce seberu Soba a je po problému 

10:31:01
24.02.2016
24.02.2016

saskyn2
-> dragon_cb_cz: Věřím že takových lidí je mizivé procento, každý pustí topení, už jen kvůli odmlžení oken. No pak je možná lepší si koupit auto s webastem a máš po problému. Já jsem o tom také uvažoval a nakonec to zavrhnul, protože to je spíš pro někoho kdo jezdí někam pravidelně.
10:27:21
24.02.2016
24.02.2016

Nwkt
-> vhml: Nemáš přídavný topení?
10:26:00
24.02.2016
24.02.2016

vhml
Já mám taky topení stažené dokud tu nevyjedu na kopec. To už tam je 70 a má nějakej význam to zapínat. Průser je, že Sharan je taková bouda, že sice fouká teplej vzduch, ale teplota vevnitř je tak nějak pořád stejná 

10:23:31
24.02.2016
24.02.2016

dragon_cb_cz
-> saskyn2: Hele asi jsem masochista, ale když byla fakt kosa (-15 a míň řekněme), tak jsem si to topení na chvíli odpustil... stejně netopilo ani prd a tudíž jsem do auta musel lézt nabalenej jako idiot... a pak už jsem si klidně počkal, než se motor alespoň částečně ohřeje... na vhodnej křižovatce jsem pak shodil bundu a začal topit.
10:21:19
24.02.2016
24.02.2016

dragon_cb_cz
-> suri: No jasně, do 150-200t km, jenže to je přesně ta hranice, kdy si to většina lidí jako 4-5tilletou ojetinu koupí z nějaké firmy
Ale hádat se nebudu, O2 jsem snad nikdy neřídil... a O1 jsem měl 4x4, která to má vzadu +- stejně jako O2, ne? Ale ani u segry O1 1.8T si na jízdní vlastnosti nějak nemůžu stěžovat (teda krom těch stařičkejch letních gum, k narozeninám dostane ty co mi zbyly - možná :D

08:41:38
24.02.2016
24.02.2016

suri
-> dragon_cb_cz 23.02.16 18:38:31: počet miestami korodujúcich O1 a O2 je u mňa rovnaký , zadná náprava na OII nevyžaduje do 150-200tkm žiadnu údržbu , stačí ak sa raz za čas urobí geometria aby nezatuhli excentre čo je väčšinový problém , a dohromady tam odchádzajú maximálne dve spojovacie ramená iné nič ... a jazdné vlastnosti sa nedajú s O1 porovnať
01:39:13
24.02.2016
24.02.2016

saskyn2
-> dragon_cb_cz 24.02.16 00:25:27: Jak který, ty první mají řj, někdy od modelu 2008 je to bez jednotky a to je nesmrtelný. I ty tři žhavičky jsou kvůli tomu aby to dřív líp topilo, moc lidí nezajímá teplota motoru, spíš chtějí mít teplo. To bys pak taky nesměl pouštět topení dokud nemáš zahřátý motor

00:25:27
24.02.2016
24.02.2016

dragon_cb_cz
-> saskyn2: No, ale co tak koukám tak to nevydrží věčnost a něco to stojí? A hlavně to teda řeší jen ohřev vzduchu v topení a ne chladící kapaliny jako takové (otázkou je, jestli to má na ten motor větší než absolutně zanedbatelný vliv - asi spíš ne)...
23:23:42
23.02.2016
23.02.2016

saskyn2
-> vhml: Koncern to používal v historii, někdy zhruba od 2005 používá lepší řešení v podobě elektrického PTC přímo v topení, topí to mnohem dřív než níže zmíněné tři žhavičky.
23:09:17
23.02.2016
23.02.2016

dragon_cb_cz
-> ochoda: Za mě pokud nějaký benzín, tak určitě pětiválec s turbínou...