skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jake auto do 150tis?
prohledat
1993 příspěvků (zobrazeno 1801 až 1850) od 22.01.2012 do 13.03.2020, založil/a WMA - navigátor :)
18:35:04
27.01.2012
27.01.2012

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> palinator: Stáva se to u všech možných aut, typů, značek, tříd, cenových kategorií i stáří... to není relevantní informace, která by rozhodovala při nákupu auta (pokud daného typu nehoří stovky kusů).
18:16:57
27.01.2012
27.01.2012

palinator
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :
Stalo, dokonce to bylo v novinách. Jen jsem si na to vzpomněl.
Stalo, dokonce to bylo v novinách. Jen jsem si na to vzpomněl.
18:13:30
27.01.2012
27.01.2012

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> palinator: A žádné Octávce se to ještě nestalo? Stalo...
17:47:33
27.01.2012
27.01.2012

palinator
Jednomu známýmu nový Stilo začlo hořet.
21:32:45
26.01.2012
26.01.2012

Rotak
-> tonek.favo: měli jsme ve fiatu motor 1.6 16v 103 koní a super :-) jel pěkně a spotřeba byla pěkná a šlapal jako hodinky 

21:29:21
26.01.2012
26.01.2012

Milan 136
Fiat neee
21:26:27
26.01.2012
26.01.2012

U-Geen
-> tonek.favo: kamarad mel 1.2 16V a dost hruza. Ale tam je otazka, zzda to nebylo tim, ze to bylo exsluzebni auto
21:14:55
26.01.2012
26.01.2012

tonek.favo
Pozoruji to tu už delší dobu, taky se chystám koupit něco v této finanční relaci. Padlo tady tuším Stillo, já vím, Fiat hrůza pro 99,9% lidí
ale mě se ,,líbí", bohatá výbava, nekrade se narozdíl od jistého koncernu
Máte sním někdo zkušenosti? Hlavně mě zajímá 1.6 16V, naftu já nevyužiju.


21:05:39
26.01.2012
26.01.2012

Kuladmin
-> U-Geen: Jo jasne myslel jsem u cistokrevny 4 jako jsou ty subarka apod.
20:51:50
26.01.2012
26.01.2012

U-Geen
-> Kuladmin: to plati u full time 4 kolky... u CRV bych o tom docela pochyboval
20:50:55
26.01.2012
26.01.2012

U-Geen
-> RON 26.01.12 18:55:44: tu chybu jsem taky udelal :-)
20:47:46
26.01.2012
26.01.2012

RON
-> U-Geen: palec nahoru, já si taky nemůžu japonce vynachválit!
20:37:17
26.01.2012
26.01.2012

MerHanz
-> RON: subaru je sen, co si koupím až budu bohatej :D
20:36:24
26.01.2012
26.01.2012

Kuladmin
U 4kolky hlavne nekde na parkovisti dat plnej rejd a krouzit to nejakou chvilku dokola normalnim zpusobem (ne smykem apod) a pokud se zacnou ozivat divne zvuky apod tak hodne rychle od toho pryc. Ideal skusit na obe strany(volant doleva i doprava).
20:36:15
26.01.2012
26.01.2012

U-Geen
ja si teda jeste prihreju svou sikmovokou polivcicku :-) Co Toyota Avensis nebo Nissan Primera?
20:32:03
26.01.2012
26.01.2012

MerHanz
-> saskyn2: jo v tom máš recht, že rotačka sežere snad všechno :D
18:55:44
26.01.2012
26.01.2012

RON
-> Jirik_Tuňák: s kamarádem jsme takhle kupovali novýho Forestra - přijdem do salonu, borec na nás koukne (dva cucáci 23let), kouknul, s čím jsme přijeli, když jsme očumovali interiér... kamarád na něj, že ty plasty se mu v interiéru moc nelíbí, prodejce nám dal klíče se slovy, jsem tu do čtyř, jděte se projet, zajeďte si někde na louku a uvidíte, že tvrdý plasty v interiéru řešit nebudete - přijeli jsme s autem zasraným až na střeše, naprosto nadšení - dneska už s Foresterem má kamarád skoro 60000km, bez problémů => první chyba u Subaru je jít se s tím projet :-)
Jinak do plénu: soused má Focuse 1,8 TDCi 2004, koupil ho jetýho, s cca 150000km - nyní kolem 270000km a vyměnil turbo, vstřiky, komplet brzdy, spojku, setrvák, kliku+šály, ... auto bylo na servise v autorizovaném servisu a do dněška jde po startu na 3 válce, což je prý normální... Na autě není asi žádný díl, který není rezavý, nebo nahnilý...
S čím mám docela dobrou zkušenost je Opel Astra a Vectra (ne v naftě), byť je to Opel, tak nám držely bez problémů (cca 200000km na každém).
Jinak ke koncernu - doma máme Roomstera 08 a Golfa 6 10 - obě auta najedou max 10000km/rok a po jedné zimě je na podvozku rezatý úplně všechno - nápravy, výfuk, ... takže kvalitka taky nic moc, můj japonec není tak rezatej po 14ti letech.
Jinak do plénu: soused má Focuse 1,8 TDCi 2004, koupil ho jetýho, s cca 150000km - nyní kolem 270000km a vyměnil turbo, vstřiky, komplet brzdy, spojku, setrvák, kliku+šály, ... auto bylo na servise v autorizovaném servisu a do dněška jde po startu na 3 válce, což je prý normální... Na autě není asi žádný díl, který není rezavý, nebo nahnilý...
S čím mám docela dobrou zkušenost je Opel Astra a Vectra (ne v naftě), byť je to Opel, tak nám držely bez problémů (cca 200000km na každém).
Jinak ke koncernu - doma máme Roomstera 08 a Golfa 6 10 - obě auta najedou max 10000km/rok a po jedné zimě je na podvozku rezatý úplně všechno - nápravy, výfuk, ... takže kvalitka taky nic moc, můj japonec není tak rezatej po 14ti letech.
17:04:41
26.01.2012
26.01.2012

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
saskyn2 25.01.12 21:20:49 napsal:
→ MerHanz: Nemá se cenu hádat, co člověk to názor, jen by mě zajímalo jak se uměle dá vyšroubovat cena. A konkrétně kdo ji šroubuje nebo na tom má zájem?Už jsi někdy slyšel o tržní ekonomice? Nabídka, poptávka a tak? :)
→ MerHanz: Nemá se cenu hádat, co člověk to názor, jen by mě zajímalo jak se uměle dá vyšroubovat cena. A konkrétně kdo ji šroubuje nebo na tom má zájem?Už jsi někdy slyšel o tržní ekonomice? Nabídka, poptávka a tak? :)
16:11:14
26.01.2012
26.01.2012

U-Geen
-> Jirik_Tuňák: jj
12:56:19
26.01.2012
26.01.2012

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen 26.01.12 10:30:58: Hlavně to bláto, pak to vrátit prodejci zasraný jak jetel a říct, že to není ono, tak nashle. 

12:50:16
26.01.2012
26.01.2012

palinator
-> MerHanz 25.01.12 22:13:13:
Nikde nepíšu, že je Octa spása světa.
Nikde nepíšu, že je Octa spása světa.
10:30:58
26.01.2012
26.01.2012

U-Geen
-> gim: nekam na snih nebo blato a vyzkouset no... jinak to automaticky pripojovani asi nevyzkousis
10:02:09
26.01.2012
26.01.2012

gim
Nemate nekdo zkusenosti s Hondou CRV? Byli jsme se na ni vcera s tatikem kouknout a velice pekny auticko. Ale na co konkretne davat bacha. Po karosarsky strance ok, podvozek taky ok, mechanicky ok. Jen nevim jak zkontrolovat ctyrkolku. Napadlo me to nekde odhrabnout a cekat co to bude delat za zvuky.
23:36:39
25.01.2012
25.01.2012

saskyn2
-> MerHanz: Navíc do tý rotačky můžeš nalejt rostlinák z lídlu za 15 a nic ne tomu nestane, to bys udělal u peška jen jednou...
případně si pomoct k levný naftě což provoz postrku také nemálo zlevní

případně si pomoct k levný naftě což provoz postrku také nemálo zlevní

23:26:23
25.01.2012
25.01.2012

saskyn2
-> MerHanz: Diagnostika, alespon koncernová ti vypíše závady dost přesně, kdyžtak existuje VIS. Tim neřikam někteří mekánici nejsou kokoti...
Mimo jiné třeba zrovna ta diagnostika dost zdražuje ceny servisu mimo koncern, pořízení přístroje je totiž cca 10X dražší, využití menší.
Pořád si mi neodpověděl kde si přišel na to že Golf 4 je cca o 20% lacinější než O1, takovou blbost.
B5 je na stejné cenové relaci díky tomu že je větší, tudíž třeba zrovna 81kw v tom jede trochu hůř a i o malinko víc pápne než v oktě, taky ceny dílů jsou dražší, proto ta stejná cena za větší a pohodlnější auto.
A opravdu nechci rejt, ale ani spotřeba u HDI není úplně stejná jako u rotačky, to kdyžtak do té kalkulace výhodnosti můžeš také zahrnout, a poprosil bych do toho také započítat rozdíl kolik stojí okta ve stavu jako je pešek a stejný výbavě s motorem TDI 66KW nyní. To že si chceš auto nechat až do jeho konce je sice hezké ale dnes by si toho peška koupil zase o neco levněji, takže si vlastně rozdíl cen prodělal, stejně jako u okty.
Nechci nikomu jeho auto hanit, naopak třeba peugeoty vim že nehnijou, ale slova o předraženosti oktávek mi přídou taková fráze kterou se jen někdo utěšuje že koupil lépe.
Jinak to že 50tis. není málo chápu, ale prostě jsou lidi kteří si to přidají a možná na tom ani neprodělaj tolik kolik myslíš.
Mimo jiné třeba zrovna ta diagnostika dost zdražuje ceny servisu mimo koncern, pořízení přístroje je totiž cca 10X dražší, využití menší.
Pořád si mi neodpověděl kde si přišel na to že Golf 4 je cca o 20% lacinější než O1, takovou blbost.
B5 je na stejné cenové relaci díky tomu že je větší, tudíž třeba zrovna 81kw v tom jede trochu hůř a i o malinko víc pápne než v oktě, taky ceny dílů jsou dražší, proto ta stejná cena za větší a pohodlnější auto.
A opravdu nechci rejt, ale ani spotřeba u HDI není úplně stejná jako u rotačky, to kdyžtak do té kalkulace výhodnosti můžeš také zahrnout, a poprosil bych do toho také započítat rozdíl kolik stojí okta ve stavu jako je pešek a stejný výbavě s motorem TDI 66KW nyní. To že si chceš auto nechat až do jeho konce je sice hezké ale dnes by si toho peška koupil zase o neco levněji, takže si vlastně rozdíl cen prodělal, stejně jako u okty.
Nechci nikomu jeho auto hanit, naopak třeba peugeoty vim že nehnijou, ale slova o předraženosti oktávek mi přídou taková fráze kterou se jen někdo utěšuje že koupil lépe.
Jinak to že 50tis. není málo chápu, ale prostě jsou lidi kteří si to přidají a možná na tom ani neprodělaj tolik kolik myslíš.
22:13:13
25.01.2012
25.01.2012

MerHanz
-> palinator: hele teď už se v tom tolik nerejpu,a le v době, kdy jsme kupoval auto stála okta ve stav jako byl pešek a stejný výbavě s motorem TDI 66KW cca za 140 tic. ( byli i kusy mnohem dražší ) a ja za peška dal 90 a to jsme měl jednoho z nejdražších co jsem viděl ;). že je tam rozdíl 50 tic.... to je pro spoustu lidí dost velikej rozdíl. Nezastávám se zbytečně frantíků. dost věcí bych na něm změnil. ale 50 tic, bylo 50 tic. A co se týče investic, tak kdybych nebyl debil spořivej a hned to odvez k odborníkovi a nesvěřil to idiotovi, tak by mě to stálo cca 7 tic místo skoro17ti. a to předpokládám že by okta byla absolutně bez investice. ( nepočítám věci jako olej a gumy a tak ). jednoduše mi to přijde dost drahý, a se sevisem u comonrailů je to problém u každýho výrobce. Lidí co uměj a nečtou jen data z diagnostiky je fakt málo a vím o čem mluvím. I ve škodouce jim dia neukáže přesně, který čidlo to je, tak vyhoděj motor a nechaj sešrotovat. Na jeho místo nasaděj novej. Rotačky něco snesou o tom se nepřu a ani nebudu,ale koroze se ani oktám nevyhýbá a užitná hodnota nejen dle mě neodpovídá zcela ceně. A pokud planuješ auto jezdit co vydrží a nechat ho jen za zbytkovou cenu tak je ten citelnej rozdíl v ceně nemalej
. Neber to jako hanění okty, jen poukazuju, že to není nezranitelnej superhrdina a jeho kupní cena není moc opodstatněná. Dneska bych byl nejradši, kdybych auto k životu nepotřeboval. je to nekonečná investice do provozu a občas do servisu.

21:56:01
25.01.2012
25.01.2012

MerHanz
-> palinator: v tom máš pravdu 

21:54:09
25.01.2012
25.01.2012

palinator
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček:
To jedině.
-> WMA - navigátor :):
Aby ses toho dožil, že to auto bude komplet odepsaný na šrot.
E: vždycky to nějaký cikáni koupěj
To jedině.
-> WMA - navigátor :):
Aby ses toho dožil, že to auto bude komplet odepsaný na šrot.
E: vždycky to nějaký cikáni koupěj
21:52:49
25.01.2012
25.01.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> palinator: dráž koupíš, a pak ti to čorknou na díly

21:50:31
25.01.2012
25.01.2012

WMA - navigátor :)
-> palinator: treba ja bych chtel auto koupit a uz neprodavat....
21:48:00
25.01.2012
25.01.2012

palinator
-> MerHanz 25.01.12 21:05:21:
Už jsem se k tomu vyjádřil. Dráž koupíš, dráž prodáš, hovno jako fík...
Už jsem se k tomu vyjádřil. Dráž koupíš, dráž prodáš, hovno jako fík...
21:47:28
25.01.2012
25.01.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> MerHanz: tak já provozuji fordy jenom v lpg .. když by tam byla sekvence tak to žrát snad víc než 12-13l nebude ne?
21:44:54
25.01.2012
25.01.2012

MerHanz
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Jak řikáš, na V6 v mondeu jsem taky slyšel vesměs chválu, robustní a trvanlivej s dostatkem výkonu a síly. Jen dorbet ta spotřeba.
21:40:04
25.01.2012
25.01.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Mantrabeach: moc ty motory v galaxy právě neznám - ale třeba V6 v mondeu nebyl špatnej, řetezovej rozvod .. na kouli i benzín minimálne 1800kg mít dle me bude
2,0 má 85kw to je asi málo na nějaké tahání / 2,3 16V má 108kw to už by šlo/
2,0 má 85kw to je asi málo na nějaké tahání / 2,3 16V má 108kw to už by šlo/
21:35:03
25.01.2012
25.01.2012

Mantrabeach
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: a to myslíš jakej obsah třeba u galaxy?2.0 nebo 2.3?právě ještě přemýšlím že diesel bude blbej na popojíždění 10km ale ty benzíny nevím nevím,navíc maj míň na kouli
21:33:04
25.01.2012
25.01.2012

MerHanz
-> WMA - navigátor :): a palubka je jinak řešená, konkrétně její spodní díl, tolik netrčí ke kolenům posádky
21:27:26
25.01.2012
25.01.2012

WMA - navigátor :)
-> U-Geen: púokud vim tak je to stejne velky, jediny rozdil je trochu uvnitr- mezi sedadli je vice mista na ukor kufru a v okte zase naopak, tam je vice v kufru
21:22:50
25.01.2012
25.01.2012

saskyn2
-> MerHanz: Jinak to že G4 je o 20% lacinější je taky blbost. Stejný roky/motorizace se prodávaji +-stejně.
21:22:30
25.01.2012
25.01.2012

U-Geen
g4 variant je mensi jak octa?
21:21:44
25.01.2012
25.01.2012

WMA - navigátor :)
-> MerHanz: me by se taky libila okta, ale nebudu za auto davat o 30t vic zbytecne.
21:20:49
25.01.2012
25.01.2012

saskyn2
-> MerHanz: Nemá se cenu hádat, co člověk to názor, jen by mě zajímalo jak se uměle dá vyšroubovat cena. A konkrétně kdo ji šroubuje nebo na tom má zájem?
21:14:42
25.01.2012
25.01.2012

vhml
Jak je na tom s živostností motor 2,8 VR6? Přece jenom galaxy s motorem 2,3 a LPG moc na výběr není. 2,8 se dávalo do všech SAG...
21:05:21
25.01.2012
25.01.2012

MerHanz
ospravedlňování vysokých cen okty1 jedna už mi přijde úsměvný. Bezesporu je to fajn auto a trvanlivý, jednu máme doma ( ale rozhodně ne bez problémů, jenže nic není bezporuchový ). Ale cena je cca o polovinu větší jak u konkurence. A to, že si cenu držej je taky uměle vyšroubovaný. Golf 4 je cca o 20% lacinější. Má menší kufr, ale zase vevnitř je o malinko víc místa oproti oktě. A Pasat B5 je takřka za stejnou cenu.O jinejch značkách snad ani nemluvím. To už je taky o zamyšlení. Tohle není rejpání, jen názor a zamyšlení nad tim, jak syndrom stáda oveček ovlivňuje trh
a teď do mě 


20:56:17
25.01.2012
25.01.2012

U-Geen
za 8 jezdim skoro i ja :-) no dobre, 9.
20:53:20
25.01.2012
25.01.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> WMA - navigátor :): kdybys koupil lpg tak i při 12l lpg/100km seš na cca 6-6,2 l nafty - to si myslím je velice slušné
20:14:58
25.01.2012
25.01.2012

WMA - navigátor :)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : jo ajo, mi tam chybi carka :)
Jako ja pisu ze max 8l, optimalne 6l.
Jako ja pisu ze max 8l, optimalne 6l.
19:39:35
25.01.2012
25.01.2012

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> WMA - navigátor :): 8l už je i hodně. A váha na tažný záleží taky na motorizaci, silnější má samozřejmě víc. Třeba 406 2.0 má asi 1500kg.
A s tím nájezdem km na mojí 306 sis to spletl, to je za půl roku ne za měsíc.
A s tím nájezdem km na mojí 306 sis to spletl, to je za půl roku ne za měsíc.

19:33:39
25.01.2012
25.01.2012

WMA - navigátor :)
-> Mantrabeach: a to nechci, predstava o spotrebe je max 8l. MAX!
19:32:50
25.01.2012
25.01.2012

WMA - navigátor :)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : jo, to ja vim. resim to, ze na galaxyho pujde urcite vetsi zatizeni nez nanejaky berlingo treba, chapano vseobecne
18:58:54
25.01.2012
25.01.2012

Mantrabeach
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: tak ale to máš u všech aut který jsou hlavně oblíbený.např.B5,oktáva,m
ondeo,galaxy atd.prostě musíš mít štěstí na dobrej kus.víc km najeto mi nevadí,ať to má třeba 250t.km,s investicema počítám stejně-> WMA - navigátor :): jo hlavně nejvíc na kouli má právě TDI a potom jen 2.8 VR6 ale to bude i na plyn žrát jak tank
