
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jake auto do 150tis?
prohledat
1993 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 22.01.2012 do 13.03.2020, založil/a WMA - navigátor :)
-> Nwkt 28.03.18 12:21:55: Nemrznu ani bez Webasta. 

-> MerHanz 28.03.18 01:27:51: Tak já mám Webasto 

Pánové, logika věci Golf 5 kombi v 1,6MPI a OII se stejným motorem problém s váhou na tenhle motor. Proto Fabie II kombi s 1,6 77KW a nebo Focus II , možná combi ( po faceliftu ) s 1,6 74 KW ? Pověst toho fofo je slušná, jen nevím jak servis. A co mám čekat od tý koncernový 1,6 16V ? Ve Fábce by to možná mohlo fungovat ?? Dal bych i Romela, přes jeho ošklivost, ale paní moje ne :D :D :D .
-> Nwkt: Nepřesvědčilo mě, v zimě mrznout a bát se o nastartování. To když pominu dpf, který se nebude vypalovat protože se neohřeje. Prostě když se najde něco smysluplnýho tak benzín a nafta jen když by náhodou ( a tohle bych ještě před dvěma rokama neřek ani náhodou :D )
-> saskyn2 17.02.18 01:13:35: a to je ten problém. Většina lidí to ignoruje tak dlouho, až to úplně padne. A pak píšou po fórech, co je to za sráč
-> MerHanz 16.02.18 23:04:18: Jezdím do práce cca 8km 

-> Milan 136: Vypálit většinou není problém, otázka je jak dlouho pak bude trvat než se znovu ucpe, hlavně když s tím bude někdo jezdit krátký trasy po městě. Prostě PD s DPF nefunguje dobře, u CR je to úplně bezproblémové. Mám tu na hromadě jeden z BMM a to byl mazec. Auto vůbec nereagovalo na plyn, po chvíli se zadusilo a chcíplo. Na G450 nesmyslný hodnoty, tak jsem vyndal hadičku a to bylo jak mašina jak všechno šlo místo výfuku tou 0,5cm hadičkou

Filtr totál zabetonovanej. A nejlepší byl majitel, který tvrdil že to začalo dělat z ničeho nic. Tvl. přitom to muselo jezdit nouzáku už hodně dlouho


Filtr totál zabetonovanej. A nejlepší byl majitel, který tvrdil že to začalo dělat z ničeho nic. Tvl. přitom to muselo jezdit nouzáku už hodně dlouho

-> Milan 136: Konkrétně za sebe, jak jsem psal, změnily se priority a život. A je cejtit potřeba pomalu vyměnit 306 za novější. A jelikož si paní na sebe pujčuje z Fabriky auto, tak potřebuju něco pro sebe, ne malýho a nejlíp benzín. Ale nabídka ojetin z koncernu je nic moc a proto jsem se zajímal o TDI a nevěřím, že DPFku bude prospívat jezdit 12 km do práce a zpět, když dál se většinoun jezdí půjčeným ;) Jinak co si myslet 1,4, nebo 1,2 TSI po kilometrech v jakých se ojetiny pohybujou fakt nevím.
-> U-Geen 16.02.18 20:38:01:
-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.02.18 20:02:32: děláš, jako kdybys sám měl vybráno ze dne na den
Jinak nechápu, co každej plaší s PD a DPF. Funguje to úplně normálně. Teď přijel frajer s RS BMN, že mu řekli, že je KO filtr a že ho chce vyměnit. Tak jsem začal tím. že jsem přizpůsobil někým vyměněnej a nepřizpůsobenej snímač odchylky tlaku. Pak jsem ten filtr asi během 5 km normálně vyčisitl, i když tvrdili, že to nejde. Pak jsem kouknul na synchronizaci rozvodu - OK, odchylka po vyčištění už taky ukazovala normální hodnoty. Ale hodnota na lambdě lítala abnormálně vysoko. Tak jsem podle TPI vypral vstřiky v ultrazvuku (bohužel tam má 3 s indexem M a svolávačka už neběží),přetěsnil, dal novou elektiku do hlavy. Auto jede jak z praku, neškube jako před tím a hodnota lambda krásná. Takže kdyby se tam dal bez rozmyslu novej filtr, tak se vesele zanáší dál a stejně to nebude fungovat...

-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.02.18 20:02:32: děláš, jako kdybys sám měl vybráno ze dne na den
Jinak nechápu, co každej plaší s PD a DPF. Funguje to úplně normálně. Teď přijel frajer s RS BMN, že mu řekli, že je KO filtr a že ho chce vyměnit. Tak jsem začal tím. že jsem přizpůsobil někým vyměněnej a nepřizpůsobenej snímač odchylky tlaku. Pak jsem ten filtr asi během 5 km normálně vyčisitl, i když tvrdili, že to nejde. Pak jsem kouknul na synchronizaci rozvodu - OK, odchylka po vyčištění už taky ukazovala normální hodnoty. Ale hodnota na lambdě lítala abnormálně vysoko. Tak jsem podle TPI vypral vstřiky v ultrazvuku (bohužel tam má 3 s indexem M a svolávačka už neběží),přetěsnil, dal novou elektiku do hlavy. Auto jede jak z praku, neškube jako před tím a hodnota lambda krásná. Takže kdyby se tam dal bez rozmyslu novej filtr, tak se vesele zanáší dál a stejně to nebude fungovat...
-> Tuner#2: Budes se mozna divit, ale nebyl to ani rok :)
-> U-Geen: 

-> U-Geen:



-> Syny: ja uz se lek zes chtel menit desticky nebo tak neco a ....
-> Tuner#2: Zaprve jsem nevybiral auto 3 roky, to nevim kdes sebral a za druhe se nam nejspis dostane do rukou auto od rodicu pritelkyne, tak pujde prevdepodobne Golf do sveta... Dve auta nepotrebujem.
-> Nwkt 16.02.18 08:36:41: Copak, Syny 3 roky vybíral a nakonec to chce prodat?
-> palinator: byl koncovku vyfuku sem měl čistou a rezavou:) a měření emisý taky...
-> Pavel P@nkáč:
To je v pořádku, žes o něm nevěděl, když tam třeba ani nebyl.
To je v pořádku, žes o něm nevěděl, když tam třeba ani nebyl.

-> MerHanz: Já měl PD s filtrem tuším bmm nebo bmp ted nevím v B6 a za dva roky sem o filtru nevěděl a to stim jezdila ženská jen po měste 1km chcípnout start tak 10xdeně
zato ted u 6ti hrnku vím o filtrech v obou autech 


-> suri: Hele když do toho někdo nenaleje benzín tak je to nesmrtelný. EGR jsou na hovno až v druhé generaci, ta první je stejná s PD, životnost 400t a výš a cena za nový okolo 4000.
-> suri: EGR ma i PD a CR mam teď v žabožroutovi.
-> saskyn2: jak píšeš. Do PD s filtrem ani z vyděšení.
-> Nwkt: do práce 12 km :D
-> saskyn2: tak ono aj príslušenstvo CR je tiež nahovno , začnem EGR a môžem pokračovať ďalej
-> suri: U CR je bezproblémovej, ale do PD s DPF bych nešel ani omylem - filtr, chladič spalin taky vydrží houby.
-> Nwkt: sa mi páči jak straší každý s tým DPF , pritom je to najspoľahlivejší diel na tom aute :D
-> MerHanz: Ale CRko. Jak daleko jezdíš? Jinak při dnešní ceně těch fltrů (origo) bych to asi neřešil
-> Nwkt: ten uz ma dpf ne. A původně jsem koukal po benzinu. To tdi je varianta, ale kvůli cestám do práce tam filtr nechci.
-> MerHanz: Syny ti prodá svýho commonraila 

-> saskyn2: super dik, a nekterejch z nich na neco trpí? Koukam po 5ce golfu a v kombiku mam s mpi 1.6 strach ze to s moji nozkou bude sama žízeň. I kdyz bych radši benzina.
-> MerHanz: Z těch nejběžnějších bez filtru BXE,BJB,BKC,BSW s filtrem BLS.
Pro srandu, mžná to tu už je, ale za hafo stránek jsme na to nenarazil. Jsou někde k dohledání kody TDI PD 77 KW bez DPF a případně i který měli DPF ?
-> Jirik_Tuňák1983 08.09.17 22:50:45: jojo. Ale po tom co jsem na jaře dostal stromem za sedačku se mi prostě takový řešení konstrukce nelíbí.
-> vhml 08.09.17 22:38:00: Tojo, na sbazaru a bazoši jsou pěkný i po fejsliftu s hovnem najetých km. V naftě, plynu i CNG.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.09.17 20:29:20: určitě rovnou tušil, že to chce prodat za víc, než já za to chci dát 
-> Jirik_Tuňák1983 08.09.17 18:41:09: když mě na tom nejvíc vadí, jak tam sedíš nalepenej na dveřích. Ani zadní sedačky nejdou dát jen dvě dál od dveří. Ale je fascinující jak stojí úplný hovno :-D

-> Jirik_Tuňák1983 08.09.17 18:41:09: když mě na tom nejvíc vadí, jak tam sedíš nalepenej na dveřích. Ani zadní sedačky nejdou dát jen dvě dál od dveří. Ale je fascinující jak stojí úplný hovno :-D
-> Tuner#2: taky nejsem bazarnik, a vhlm jak jsem předpokládal chce něco levnějšího...
-> Pavel P@nkáč 08.09.17 13:06:13: To není zrovna příkladné chování bazarníka...
-> vhml 08.09.17 14:31:47: Prakticky ta Multibla není úplně z cesty, hodně detailů je tam gut. Cool jsou ty tři sedačky vpředu, jako měl třeba McLaren. 

-> vhml: 20 za fabii ta musí vypadat

-> vhml 08.09.17 13:58:34: Tak k Rumunstru si ještě připočítej tlustý brejle, který zájemce o vůz tohoto vzhledu nejspíše potřebuje. 

-> Nwkt 08.09.17 13:47:31: nový zimaky a 3 kila za nádobku ostřikovačů. Pak spousta ptakovin k dořešení ale defakto nic za peníze
-> vhml: Akorát jsi do ní vrazil 60, aby byla nějak schopná ne?




-> Pavel P@nkáč 08.09.17 13:06:13: co ti budu povídat, současná dvoulitrová Fábie v plný výbavě mě vyšla defakto na 20 a rád bych udržoval nastavený standart



-> saskyn2: Ale zase kvůli předface udělali převodník na rádio, takže rozběhneš v platformě O1 novější rádia 

-> vhml 08.09.17 12:26:42: BCM, can 2.0
-> vhml: nejdřív mi asi nápis kolik za to seš ochotnej cca dát potom ti pošlu i foto treba

-> Pavel P@nkáč 08.09.17 12:29:15: jsem si od tebe dlouho nic nekoupil
Pošli mě do zpráv nějaký bližší info a co za to.

-> vhml: kolik na to máš love? Mám tu teď jednoho nádherného roomstra 1.9 TDI 2008 super barva 16 alu....
Ještě mi poraďte - facelift Roomstru v roce 2010. Jen kosmetika, nebo nějaký zásadní technický změny, který potřebuju mít? :-)