-> dragon_cb_cz:
Hmotnost nevim jak objektivně najít. Origo katalogy už nemám.
E: jinak u OctI je to stejně.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jake auto do 150tis?
prohledat
1993 příspěvků (zobrazeno 401 až 450) od 22.01.2012 do 13.03.2020, založil/a WMA - navigátor :)
-> palinator: Myslím, že nikdo netvrdil, že to nemůže být naopak - ono tvary F1 sedan jsou tak strašlivý, že by to možná ani nemělo být překvapení
Ale koukni taky na rozdíl v hmotnosti...

-> palinator: :těch kombíků které mají horší cx .-)) obecně ale platí spíš opak bych řekl.
-> sep:
Takže ta paušalizace o tom že kombík má horší aerodynamiku, se týká čeho?
Takže ta paušalizace o tom že kombík má horší aerodynamiku, se týká čeho?
-> palinator: :žádná chyba,FI krátká cx 0,33,long cx 0,30
-> Milan 136:
Nejlepší je že když máš velkou hlasitost a přijde bas, tak to ztlumí rádio, asi aby to na dveřích neudělalo bouli.
-> U-Geen: -> dragon_cb_cz:
Tahle podle vás nejspíš tisková chyba v maximální rychlosti mě hlodá už od dob, kdy jsem procházel prospekty od FI.
srovnani.katalog-automobi lu.cz/automobily?ids%5B0%5 D...
Nejlepší je že když máš velkou hlasitost a přijde bas, tak to ztlumí rádio, asi aby to na dveřích neudělalo bouli.

-> U-Geen: -> dragon_cb_cz:
Tahle podle vás nejspíš tisková chyba v maximální rychlosti mě hlodá už od dob, kdy jsem procházel prospekty od FI.
srovnani.katalog-automobi lu.cz/automobily?ids%5B0%5 D...
-> M@rtin 15.08.16 08:59:07: Takže neslyším blbě. A čím to je? Kvalitou repro a nebo dveřmi?
-> Milan 136 14.08.16 09:29:51: Tak to máš Milane pravdu ..... tuhle jsem měl na týden firemní O3 a oproti O2FL se kterou běžně jezdím to bylo na blití. Až mi tuhle O2FL vezmou a dostanu O3, tak budu radši jezdit potichu
Cantona jsem v O3 slyšel a za ten šílenej příplatek to fakt nestojí, to už se vyplatí ty prachy vzít a dát je firmě co se autohifi zabejvá a za stejný prachy bude mnohem víc muziky

Cantona jsem v O3 slyšel a za ten šílenej příplatek to fakt nestojí, to už se vyplatí ty prachy vzít a dát je firmě co se autohifi zabejvá a za stejný prachy bude mnohem víc muziky

-> Milan 136 14.08.16 09:29:51: OIII je aj s cantonom katastrofa, taký umelý zvuk som dávno nepočul , neviem načo to má Sub a ani ten stredný reprák tomu moc nedal
-> suri: všechny trojky hrajou děsně, to je fakt. A ani žádnej Canton to vůbec nezachrání. I Yeti už hraje děsně v kombinaci se Swingem.
Moje dvojka proti tomu hraje neporovnatelně lépe
Moje dvojka proti tomu hraje neporovnatelně lépe
-> U-Geen: Tak co ti brání?
Dokonce vím o nějakejch docela zajímavejch kusech co se zrovna prodávaj 
-> Zazaa: Shooting brake je fajn tvar... ale to čemu Saab říkal "combi coupé" funguje taky skvěle


-> Zazaa: Shooting brake je fajn tvar... ale to čemu Saab říkal "combi coupé" funguje taky skvěle

-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.08.16 23:39:24: Neviem ako sa to počíta , týmto sa chválila kedysi Škodovka : Soundsystem - Pro dokonaly pozitek z poslechu hudby je mozno vybrane vozy vybavit vyspelou a vykonnou audioaparaturou obsahujici reproduktory poctem a charakterem odladene na miru konkretniho vozu a take si sirokymi moznostmi nastaveni pomoci digitalniho ekvalizeru . System lze kombinovat s radiem Bolerem ci navigacemi Amundsen a Columbus .
Sound system umoznuje : prepinani medzi tremi varianty prostorove optimalizace zvuku - pre ridicie , pro oba cestujici vpredu nebo pro cely vuz .
naataveni optimalizace zvuku prostrednictvim prednastavenych rezimu ekvalizeru - pop , rock , mluvene slovo , vazna huba a linearni nastaveni .
nastaveni beznych funkci - predok , zadok, basy , stredy , vysky , zavislst na rychlosti
Octavia - 12 kvalitnych repro umistnenich po 3 v prednich a zadnich dverich
predni dvere - basovy reproduktor 200mm 42w
stredovy repro 90mm 25w
vyskovy reproduktor 46mm 20w
zadni dvere
basovy repro 168mm 42w
stredovy repro 60mm 20 w
vyskovy repro 46mm 20w
externi zosilovac se zvukovym procesorem a koncovymi stupni o max. vykonu 4x40w a 6x20w pod sedadlem ridicie
plus este co ja viem su tam redukcne kruzky na tapecoch na basovych aj stredovych repro , po ich montazi aj na auto bez soundsystemu to hra vyrazne lepsie, dokonca na zadnych repro som tie kruzky mal z vyroby a pritom to mal mat len soundsystemove auto a ja som mal holobyt tour
Sound system umoznuje : prepinani medzi tremi varianty prostorove optimalizace zvuku - pre ridicie , pro oba cestujici vpredu nebo pro cely vuz .
naataveni optimalizace zvuku prostrednictvim prednastavenych rezimu ekvalizeru - pop , rock , mluvene slovo , vazna huba a linearni nastaveni .
nastaveni beznych funkci - predok , zadok, basy , stredy , vysky , zavislst na rychlosti
Octavia - 12 kvalitnych repro umistnenich po 3 v prednich a zadnich dverich
predni dvere - basovy reproduktor 200mm 42w
stredovy repro 90mm 25w
vyskovy reproduktor 46mm 20w
zadni dvere
basovy repro 168mm 42w
stredovy repro 60mm 20 w
vyskovy repro 46mm 20w
externi zosilovac se zvukovym procesorem a koncovymi stupni o max. vykonu 4x40w a 6x20w pod sedadlem ridicie
plus este co ja viem su tam redukcne kruzky na tapecoch na basovych aj stredovych repro , po ich montazi aj na auto bez soundsystemu to hra vyrazne lepsie, dokonca na zadnych repro som tie kruzky mal z vyroby a pritom to mal mat len soundsystemove auto a ja som mal holobyt tour
-> Jirik_Tuňák1983 12.08.16 22:57:29: Fab III , Rapid , OIII , Sup III , je katastrofa , keby si videl tie repro ani by si sa nečudoval .
-> U-Geen 12.08.16 23:29:30: To jako Volfík C30ka? To se hrozně líbilo Karkuli, ale tam je kufr fakt tragickej, tak na malé nákupy, ale v oturbeném pětiválu vzhledem k rozměrům a hmotnosti to může být zajímavé náčiní. 
-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.08.16 23:39:24:
taky jsi zaregistroval ty moje uvozovky? 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.08.16 23:39:24:


-> Jirik_Tuňák1983 12.08.16 22:57:29: Tak ono 10ch počítají tak, že středobass a výškáč je hned za 4ch což je nesmysl, nedej bože, když je tam třípásmo. To z toho hned udělají 6ch 

-> Zazaa: jj shooting braky jsou bozi :) moh by ses s tim nekdy ukazatm nebo hrozi, ze ti to prijedu zkontrolovat :)
me by se treba i libila C30ka na denni jezdeni, ale je to desne neprakticky :)
me by se treba i libila C30ka na denni jezdeni, ale je to desne neprakticky :)
-> Tuner#2: já si naopak ve všech autech výšky vytahuju (a basy samozřejmě taky), mám to rád nějak bohatší. Vypnout zadní repro mě nenapadlo, vyzkouším 

-> Zazaa 12.08.16 21:13:48: Takže nějaké vozítko s bočními okénky velikosti tankového průzoru? 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.08.16 19:53:20: Já jsem musel cestou do DE zastavit a nějakou chvíli jsem ladil než jsem mohl jet dál. Pak už to šlo. Zadek jsem nevypínal, ale dělal jsem to samé co jsi popsal ty. Nechápu, jak s tím mohli lidi přede mnou jezdit. OII po FL liftback (to je ten sedan co není sedan
). Buď rád za to co tam máš. Např. ve FAB III je základní audio s tím dotykovým pididisplejem skutečně katastrofální. Odhlučnění podběhů a kol taky, co ti z toho vylejzá asi nemusím dál rozvádět. Ale tak je to ve většině malých modelů aut aktuálních modelových řad. Hodně plastů a hlavně hodně levně vyrobit a vylisovat.
-> suri 12.08.16 19:57:54: Tohle posoudí od oka dle fota spíše Honza, ale na "desetikanál" ta žebrovaná věcička nepůsobí moc hodnotně.


-> suri 12.08.16 19:57:54: Tohle posoudí od oka dle fota spíše Honza, ale na "desetikanál" ta žebrovaná věcička nepůsobí moc hodnotně.

-> U-Geen: no ja resil vic mista vzadu a stejne me to furt tahne k coupe a vysel me shooting brake :)
-> suri 12.08.16 20:25:00: Ja si muziku poustim jen kdyz jedu sam. Kdyz nekoho vezu, tak je to pustene stejne jako kulisa a povidame si. Kdyby vyrobci radeji udelali kvalitni predek nez tahat dalsi draty a nejaky siditka dozadu.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.08.16 20:18:31: nj lenže OII nie je také auto kde by potom spolujazdci vzadu chceli byť potichu alebo urevaný predok
-> suri 12.08.16 19:57:54: Zadek nemá hrát vůbec, je to nesmysl. 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.08.16 19:53:20: mne tie zadné výšky až tak nevadia , teraz hrá predok samostatne - výšky , stredy aj basy majú svoje repro , a zadok predpokladám že hrá samostatné stredy a výšky sú cez výhybky ako pôvodne , 10 kanálový zosilovač , ekvalizér DSP ...
-> Jirik_Tuňák1983 12.08.16 18:31:17: Mám sériové ozvučení a krom toho, že to chtělo úplně vypnout zadek aby Tě výškáč ze zadních dveří nehrál do ucha a nekazil tím prostorovost z předních repro mě to nějak neuráží. Jo chtělo to stáhnout výšky, trochu zvednou basy, ale jinak to nehraje špatně.
-> Jirik_Tuňák1983 12.08.16 18:31:17: Jako ja som mal sériovku a hralo to veľmi pekne , repro Sonavox čína žiadne zázraky , 6uf výhybky na výškach a pohoda , teraz mám soundsystém a je to zase zmena k lepšiemu , i keď trošku pridrahá , ale hrá to 10 kanálom slušne , dá sa to vyladiť , nastaviť surround a podobne ... ja nie som žiadny odbrorník na tieto veci ale zase úplne hluchý nie som
-> King 12.08.16 18:39:31: Pošleš mi třeba do SZ nějaké bližší info ohledně baworofce? Byl jsem teď nějakou dobu mimo dění.
Dík.
Kam šel Kužár?


-> Jirik_Tuňák1983: V Octavce, zvlast v turbodehtu, byl konstrukter postaven pred vyzvu v podobe konstrukce audiozarizeni, ktery na ten hukot v interieru nasuperponuje hudebni signal. Nastesti je lidske ucho udajne schopno rozlisit i zvuky, ktere jsou utopeny 20dB pod hladinou šumu, takze ano - I v Octe lze poslouchat muziku

-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.08.16 17:52:39: To darklord ani netvrdil, on mluvil zcela jistě o zákl. audiu a máma mele Emmu sem vůbec nemotal.
-> Venca.: Za tu zminku o Cougaru palec nahoru :-) I kdyz mluvit v tomhle pripade o malym kufru (420l ?) se moc nehodi, navic se tam pri zklopeni sedacek, a diky 5. megavratum, da nalozit doslova "nesmysl ".
-> darklord 12.08.16 15:46:29: To by me zajimalo proc ne? Jeste kdyz u nas byla EMMA, tak mist republiky v nejvyssi cenove neomezene kategii mel Octavii...
-> Jirik_Tuňák1983 12.08.16 16:36:31: Klasický soundsystém a trošku tlmenia , hrá to fajn , teda mne hluchému to stačí
-> suri 12.08.16 16:26:25: Aha, já myslel, že tam nic nemáš a posloucháš jako Beethoven skládal. 

-> Jirik_Tuňák1983 12.08.16 16:23:14: Interiérovú aparatúru považujem niečo slušné bytové doma , v aute je to vždy o kompromise , ale tak je to už trošku vytlmené a nehrá to zase tak zle , je to celkom verné na tie žánre čo počúvam ...
-> suri 12.08.16 16:20:24: "...vzhľadom na to že interiérovú aparatúru nemám tak ano , hrá to pekne"
Já tomu nerozumím, co tedy posloucháš, když nemáš interiérovou aparaturu?
Já tomu nerozumím, co tedy posloucháš, když nemáš interiérovou aparaturu?

-> darklord 12.08.16 15:46:29: vzhľadom na to že interiérovú aparatúru nemám tak ano , hrá to pekne
-> Sejki - zrušená registrace 12.08.16 16:09:03: 500 - 513 litrů. 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: a co se toho vejde do Saaba 9-5 sedan
-> Jirik_Tuňák1983 12.08.16 16:04:58: Taky sem cumel, kdyz sem do S40 narval sadu kol na fobii s docela slusnou rezervou 
Pripadne se da koupit auto s taznym a na naky stehovani kokotin pujcit vlek...

Pripadne se da koupit auto s taznym a na naky stehovani kokotin pujcit vlek...
-> darklord 12.08.16 15:46:29: Tohle nám přibliž, z toho se může vyvinout ještě zajímavá páteční diskuze. 

No, nevím, ale zatím jsme do sedanu naskládali více zavazadel ještě s rezervou a nákupu taky s velkou rezervou než do MPVčka. Sedany mají ty kufry sice v některých případech nízké, ale o velké ploše. My nemáme ve zvyku skládat zavazadla v XY vrstvách na sebe a nebo vrstvit nákup aby bylo zboží dole na sračku. Měli jsme teď na dovolenou stejný objem zavazadel a narozdíl od MPV (C4 Picasso) jsme neměli nic uvnitř a ještě jsme měli rezervu. Vozíme jen hadry, věci pro pséka a věci pro osobní potřebu, žrádlo žádný. Do vzdálenějších destinací se lítá a pračku nebo lednici si můžete nechat dovézt i s výnosem do bytu a odvozem starého spotřebiče. V tomhle se mnou bude zajedno Nwkt.
Krom toho by stálo za to zmínit, že OII v konbyku je trochu uskákaná koza (pravď. jen nafty). Nevím jak benzíny, ale v naftě jsem si na zadních sedačkách musel dávat bacha kdy chci mluvit, abych si na hrbech neukousl jazyk. To je taky možná jedna z věcí, proč po ní Syny primárně nekouká.
Krom toho by stálo za to zmínit, že OII v konbyku je trochu uskákaná koza (pravď. jen nafty). Nevím jak benzíny, ale v naftě jsem si na zadních sedačkách musel dávat bacha kdy chci mluvit, abych si na hrbech neukousl jazyk. To je taky možná jedna z věcí, proč po ní Syny primárně nekouká.
-> suri 12.08.16 14:11:21: pocuvas MUZIKU v OCTAVII? 

-> dragon_cb_cz: nevm jak u Octy, ale u liftbacku ten prostor byl vetsi jak kombi pod roletou, protoze plato kufru bylo fakt velky... takze bez plata spousta prostoru. Prevez jsem v tom i docela velkej gauc :-) Pri prevozu mega veci holt clovek musel akceptoval pootevrenej kufr... prezit se to da.
Liftback coupe by se mi tudiz dost libilo :)
Liftback coupe by se mi tudiz dost libilo :)
-> Venca. 12.08.16 13:32:47: ja som na hluk citlivý a počúvam muziku
-> Venca.: V obou případech aerodynamika a hmotnost, v případě liftbacku lepší přístup do kufru a v případě sedanu lepší tuhost karoserie.
-> Syny: Pořiď si co chceš, jen můj postřeh z poslední doby: fakt bych liftback nezatracoval. dokud nepotřebuješ využít možnost kombi zaplnit "až po strop", tak je ten liftback výrazně lepší - prostor kufru cca stejný jako u kombi "pod roletou", ale přístup mnohonásobně lepší... sám jsem měl pocit, že pro rodinku jedině kombi, ale poslední dobou jako "pracanta" daleko raději to moje podivné "coupé-liftback" ;.
-> Syny: Pořiď si co chceš, jen můj postřeh z poslední doby: fakt bych liftback nezatracoval. dokud nepotřebuješ využít možnost kombi zaplnit "až po strop", tak je ten liftback výrazně lepší - prostor kufru cca stejný jako u kombi "pod roletou", ale přístup mnohonásobně lepší... sám jsem měl pocit, že pro rodinku jedině kombi, ale poslední dobou jako "pracanta" daleko raději to moje podivné "coupé-liftback" ;.
-> suri: Vzadu ve svém autě obvykle nesedím a když už jo, tak jsem v takovým stavu, že je mi aero hluk šumák
Ale vepředu to fakt nepozoruju, i když vlastně, pro mě je každý auto ve srovnání s Miatou tichý

Ale vepředu to fakt nepozoruju, i když vlastně, pro mě je každý auto ve srovnání s Miatou tichý

-> Venca. 12.08.16 13:19:51: reálny rozdiel od 70 je tam veľký , sadni si dozadu
-> Venca.: Nezasírá se ti zadní okno v dešti



-> U-Geen: Tak jasně, ale reálnej rozdíl při ježdění do 150 km/h třeba u OI nepozoruju.
No nic, každému dle vlastní chuti
No nic, každému dle vlastní chuti

-> Venca.: liftback oproti kombi urcite aerodynamika... tu neokecas :) mel jsem oboje, do Toleda se toho veslo fakt hodne :) Subaru ale bohuzel liftbacky nedela a sedan je pro me nepraktickej, hatchback taky.