No, v tomhle případě snad ani nejde o cit nebo o znalost teorie, ale spíš o to, že on na to regulérně sere, je mu jedno za kolik jede a nemíní nad tím přemejšlet. Což já zase jo, mě svým způsobem baví efektivní (neplést s kolenovrtskou) jízda aneb když už šlápnu na plyn, chci z toho vytěžit co nejvíc.
Jinak teorii úsporný jízdy jsem nikdy nějak nedrtil, na to stačí selskej rozum a jediná vyšší dívčí je teorie motoru, za jakých okolností spalovací motor jak pracuje. Benzinový atmosféry jsou jednoduchý, až přijde turbotraktor, tak bude zase velkej prostor pro spekulace. K dosažení dobrý spotřeby mě konkrétně velice pomáhá ukazatel okamžitý spotřeby, kterej je u Opelu docela slušnej (častější refresh a vidim tam třeba okamžik, kdy ECU vypne/zapne dávku a podle toho dál postupuju), pak jsou slušný koncernový MFA, ale francouzský ty se mi nikdy moc nelíbily. S Fordem nemám zkušenost aby mě někdo nenařknul z rasizmu.

Shell se lepí na ONO, to taky zlevnilo. Jen tak mimochodem by mě zajímalo, kdo slevuje první... můj typ je jasnej, Shell jsou jen vychcánci. To kolečko si jezdíš jen tak pro radost? Já jedu jednou za čas do Církvice pro levnej, naberu tam za pár tisíc a jedu domou. Ale ekojízdu timhle směrem většinou neprovozuju, spíš na hranici odebrání ŘP.
