skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Testovací polygon Slušovice
Tak jsem si tam dnes udělal výlet a hodím sem pár aktuálních fotek.
-> vhml 27.04.11 11:11:51:



-> Tuner#2: nemusí se vám to líbit, můžete nesouhlasit, ale to je tak vše, co proti tomu můžete dělat




-> vhml 26.04.11 22:33:42: Omlouvat se nemusíš, ale poslední dobou máš občas dost radikální příspěvky a ne vždy se s nima dá souhlasit.
Luky. 27.04.11 08:45:34 napsal: → vhml: já tě pochopil NJ taky ale nepatříš do laické veřejnosti


Luky. 27.04.11 08:45:34 napsal: → vhml: já tě pochopil NJ taky ale nepatříš do laické veřejnosti


-> vhml: já tě pochopil
Jo a ještě jedno zmatení pro pobavení přihlížejících. Ona zažitá skutečnost, že krátké úzké Quattro = Sport Quattro, a že krátké široké = Quattro S1 je mylná
Ono se to teda označovalo různě, ale nejvíc nejsprávnější je úzké Sport Quattro S1 E1 a široké Sport Quattro S1 E2 (E jako Evoluce). Dlouho jsem tomu nechtěl věřit, ale pod tíhou důkazů jsem podlehnul

Jo a ještě jedno zmatení pro pobavení přihlížejících. Ona zažitá skutečnost, že krátké úzké Quattro = Sport Quattro, a že krátké široké = Quattro S1 je mylná

Ono se to teda označovalo různě, ale nejvíc nejsprávnější je úzké Sport Quattro S1 E1 a široké Sport Quattro S1 E2 (E jako Evoluce). Dlouho jsem tomu nechtěl věřit, ale pod tíhou důkazů jsem podlehnul

-> Tuner#2: tímto se omlouvám všem, které jsem pomátl
Tohle je mazec odkaz. Obrázky jde zvětšit a uložit a je tam jasně psáno, že to je prototyp pro skupinu S - měl jsem pravdu: www.gtplanet.net/forum/sh
owthread.php?t=181687
-> vhml: no já spíš měl na mysli šotolinu ve finsku které tehdy zmrzlá nebyla nebo písek na dakaru nebo při rally v africe..a zrovna na dakaru nebo Pikes Peak se uplatnoval peugeot 205 T16 s Vatanenem který skoro zázračně přežil bouračku s tim samým autem..
a upřímně srovnat Deltu S4 která měla 700koní při akceleraci na asfaltu a na šotolině..mno nevim
a upřímně srovnat Deltu S4 která měla 700koní při akceleraci na asfaltu a na šotolině..mno nevim

-> vhml 26.04.11 21:25:04: Nezlob se na mě, ale z tohodle: "Dnešní wrc jsou ale paradoxně přes poloviční výkon o mnoho rychlejší" laik usoudí, že vlastně ty Béčka stáli za hov*o, protože dnešní WRC s restriktorem a 300HP je spláchnou. Tak to prostě obecně na fóru, kde nejsou všichni odborníci dle mě napsat nejde - je to matoucí...
-> Evž@: tak já jsem tam jel z Dešné a tam vede pěkná asfaltka až přímo k tomu
-> Tuner#2: a vo compa myslis, ze asi mluvim
-> vhml 26.04.11 21:05:17: Jenže nezapomínej kam šel vývoj brzd a hlavně gum. To je dle mě alfa a omega toho, že WRC je většinou trochu rychlejší, podvozek až tak špatný na B nebyl a zrychlení to mělo daleko lepší. To je i důvod proč ve Finsku na rychlých RZ nemá WRC šanci, tam se moc nebrzdí.
-> dakar.cz: ja to mam asi 3 kilaky...dlouho sem tam nebyl....ale naposled co vim taková cesta kamenitá potom teda začne asfaltka....od Vizovic ....z druhé strany je to tuším tankodrom
-> Luky.: na jakémkoliv povrchu 2,4 vteřiny ? asfalt, sníh a led, šotolina.to se mi nějak nezdá
Luky. 26.04.11 20:59:02 napsal:
Další pěkná stránka
Záložka CARS
www.groupbrally.com/ Pěkný, projel jsem si to celý
Dokonce shání informace ke 130LR, pokud to teda je stále aktuální...
Další pěkná stránka

www.groupbrally.com/ Pěkný, projel jsem si to celý

-> Tuner#2: zrychlení tu nikdo nezpochybňuje... Delta S4 prý měla z 0 na 100 za tuším 2,4 vteřiny. Na jakémkoliv povrchu
Ale když to vezmeš na RZ, Bčko se nechytá. Tedy až na finsko, kde tuším na Ouninphie údajně dodnes drží rekord Blomqvist s S1!!


Ale když to vezmeš na RZ, Bčko se nechytá. Tedy až na finsko, kde tuším na Ouninphie údajně dodnes drží rekord Blomqvist s S1!!


-> Evž@: vůbec ne,cesta je tam pěkná,skoro žádné díry.. Přijel si z vrchu a nebo ze spodu??
-> Tuner#2: o zrychlení nemluvím to je úplně někde jinde, ale podvozkově jsou neskutečně dál i přes veškerý zákazy aktivních prvků.
-> Tuner#2: Já nemyslel zrovna B-čkon ale jen to Quattro… mimochodem je to ten vůz co se pohyboval nedávno v inzerci?

-> vhml 26.04.11 20:59:49: Tak to bych brzdil, o mnoho je opravdu silné slovo. Ano má lepší podvozek a brzdy, ale zrychlení ani náhodou...
Dnešní wrc jsou ale paradoxně přes poloviční výkon o mnoho rychlejší
-> Bedřich 26.04.11 20:50:37: JJ vím, koukal jsem na několik videí na youtube. Napřed pomaličku a pak každé kolo odvážněji a odvážněji, ale přesto opatrně a s respektem
-> Luky. 26.04.11 20:53:30: A sakra, mazec vidím prvně a to jsem o 002 kdysi četl, ale neviděl

-> Luky. 26.04.11 20:53:30: A sakra, mazec vidím prvně a to jsem o 002 kdysi četl, ale neviděl

-> Bedřich: s ECV jel Biassion. Patří Beppe Voltovi, co jezdí S 037 u nás legendy v Krumlově třeba.
-> Tuner#2: to tady hledám celou dobu
www.sjmautotechnik.com/tr avel_events/.../lem9.htm
Foto 2-17
-> Tuner#2: to tady hledám celou dobu

www.sjmautotechnik.com/tr avel_events/.../lem9.htm
Foto 2-17
-> vhml: ale to je paráda ovšem
jestli to pohánělo tohle..tak 1000 koní jak nic
farm4.static.flickr.com/3 221/2679058841_0196f9e5ce. jpg

jestli to pohánělo tohle..tak 1000 koní jak nic

farm4.static.flickr.com/3 221/2679058841_0196f9e5ce. jpg
-> Tuner#2: to jsem fakt nevěděl. Ale byla by to fakt bomba. Už skupina B byl mazec.. Ale prostě nad možnosti normálních lidí.. Řídit to mohlo jen pár ,,nadlidí'' kteří dokázali myslet tak rychle dopředu.. Ale je to fakt škoda. Třeba WRC a nebo S2000 mě nějak neberou..
-> Bedřich: tak to je mazec, Samara jako B... Je to fakt škoda takových aut,to byli aspoň speciály..
-> Bedřich: tak to je mazec, Samara jako B... Je to fakt škoda takových aut,to byli aspoň speciály..
-> dakar.cz: svisláky dostali co proto než jsi tam dojel že :D
-> Bedřich 26.04.11 20:32:15: Motor Porsche, později v plánu Lada s turbem
Luky. Audi pro sk. S vypadalo jako okruhová placka sk.C.
Tohle bych viděl jako Béčko, ale nevim jestli by tohle auto dělali jen pro
pár soutěží sezony 1986?! Máš odkaz? Nějak nevím co myslíš

Luky. Audi pro sk. S vypadalo jako okruhová placka sk.C.
Tohle bych viděl jako Béčko, ale nevim jestli by tohle auto dělali jen pro
pár soutěží sezony 1986?! Máš odkaz? Nějak nevím co myslíš
-> Bedřich: Copak to je za auto ? Samara viz příspěvek níže ?
přikládám Lancii ECV podle studie..monstrum pro skupinu S který stavějí nadšenci v Itálii..ale to už sme maličko OT
edit: koukám že to je Samara..zajímavý auto, rusáci se vytáhli :)

přikládám Lancii ECV podle studie..monstrum pro skupinu S který stavějí nadšenci v Itálii..ale to už sme maličko OT

edit: koukám že to je Samara..zajímavý auto, rusáci se vytáhli :)
-> Bedřich: Vypadá to vskutku spektakulárně.

-> Karlos (WIO46): Ano Lada Samara Eva.
-> Bedřich: Podle dveří.... Samara?
A toto znáte?Je to auto pro skupinu B.
Luky. 26.04.11 20:19:18 napsal:
→ dakar.cz: skupina S byla plánována jako nástupce sk. B
pro sezonu 1987, ale po serii tragických havárií v sezonách 1985 – 1986
(Bettega, Surer-Wyder, Santos, Vataanen, Toivonen-Cresto) to bylo zakázané
dřív než začala platit
Take cosi som vycital aj z niektoreho clanku, co su tu odkazy ...
→ dakar.cz: skupina S byla plánována jako nástupce sk. B
pro sezonu 1987, ale po serii tragických havárií v sezonách 1985 – 1986
(Bettega, Surer-Wyder, Santos, Vataanen, Toivonen-Cresto) to bylo zakázané
dřív než začala platit
Take cosi som vycital aj z niektoreho clanku, co su tu odkazy ...
-> dakar.cz: skupina S byla plánována jako nástupce sk. B pro sezonu 1987, ale po serii tragických havárií v sezonách 1985 - 1986 (Bettega, Surer-Wyder, Santos, Vataanen, Toivonen-Cresto) to bylo zakázané dřív než začala platit
-> vhml: Audi pro sk. S vypadalo jako okruhová placka sk.C. Tohle bych viděl jako Béčko, ale nevim jestli by tohle auto dělali jen pro pár soutěží sezony 1986?!
-> vhml: Audi pro sk. S vypadalo jako okruhová placka sk.C. Tohle bych viděl jako Béčko, ale nevim jestli by tohle auto dělali jen pro pár soutěží sezony 1986?!
-> dakar.cz 26.04.11 18:45:56: JJ je to tak, moc se o tom neví, ale byla by to pecka.
-> vhml: aha,tak to jsem nevěděl.. Já jsem myslel,že byla skupina B a pak hned N,že měla byt ještě skupina S,to jsem nevěděl..
Ta Lancia ECV měla (má) o 20% menší hmotnost než S4 a o 150k vyšší výkon

-> dakar.cz: skupina B byla zakázána, ale skupina S ani nestihla vzniknout.
Porsche a Lancia postavily prototypy
Celokarbonové karoserie, výkon k 1000koním, atd.
Lancia ECV má například i karbonový ráfky
Porsche a Lancia postavily prototypy
Celokarbonové karoserie, výkon k 1000koním, atd.
Lancia ECV má například i karbonový ráfky
-> dakar.cz: skupina S by byla ještě vetší monstra než B
-> Tuner#2: tak je to možné. Mě to jen přišlo logické,podle toho,co tam píše.. Ale nevím..
-> dakar.cz 26.04.11 18:20:59: To bych netvrdil tak jistě, Lancia ECV taky vznikala pro skupinu S a myslím, že i to Audi...
-> vhml: řekl bych,že do B,když tam pak píše,že po tragických událostech se skupina B zakázala a z nového audi nic nebylo...
To nový Audi mělo být postaveno do skupiny B nebo už do skupiny S? Nebo se o něm neví vůbec nic?