Testovací polygon Slušovice

prohledat
128 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 25.04.2011 do 22.09.2019, založil/a dakar.cz
řadit dle data
18:21:28
27.04.2011
Qatro
Kdysi to byla cesta
zvětšit Testovací polygon Slušovice - obrázek od Qatro vložen 27.04.2011 18:21:28
18:20:50
27.04.2011
Qatro
18:20:03
27.04.2011
Qatro
Tak jsem si tam dnes udělal výlet a hodím sem pár aktuálních fotek.
zvětšit Testovací polygon Slušovice - obrázek od Qatro vložen 27.04.2011 18:20:03
11:12:28
27.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 27.04.11 11:11:51: 2 3
11:11:51
27.04.2011
vhml
-> Tuner#2: nemusí se vám to líbit, můžete nesouhlasit, ale to je tak vše, co proti tomu můžete dělat 3 3 3
10:12:41
27.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 26.04.11 22:33:42: Omlouvat se nemusíš, ale poslední dobou máš občas dost radikální příspěvky a ne vždy se s nima dá souhlasit. 4



Luky. 27.04.11 08:45:34 napsal: → vhml: já tě pochopil NJ taky ale nepatříš do laické veřejnosti 2 3
08:45:34
27.04.2011
Luky
-> vhml: já tě pochopil 1



Jo a ještě jedno zmatení pro pobavení přihlížejících. Ona zažitá skutečnost, že krátké úzké Quattro = Sport Quattro, a že krátké široké = Quattro S1 je mylná 1

Ono se to teda označovalo různě, ale nejvíc nejsprávnější je úzké Sport Quattro S1 E1 a široké Sport Quattro S1 E2 (E jako Evoluce). Dlouho jsem tomu nechtěl věřit, ale pod tíhou důkazů jsem podlehnul 5
22:33:42
26.04.2011
vhml
-> Tuner#2: tímto se omlouvám všem, které jsem pomátl
22:28:47
26.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Tohle je mazec odkaz. Obrázky jde zvětšit a uložit a je tam jasně psáno, že to je prototyp pro skupinu S - měl jsem pravdu: www.gtplanet.net/forum/sh owthread.php?t=181687
21:36:01
26.04.2011
Vojta P. - zrušená registrace
-> vhml: no já spíš měl na mysli šotolinu ve finsku které tehdy zmrzlá nebyla nebo písek na dakaru nebo při rally v africe..a zrovna na dakaru nebo Pikes Peak se uplatnoval peugeot 205 T16 s Vatanenem který skoro zázračně přežil bouračku s tim samým autem..

a upřímně srovnat Deltu S4 která měla 700koní při akceleraci na asfaltu a na šotolině..mno nevim 7
upraveno 1x, naposled 26.04.2011 21:37:43
21:28:02
26.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 26.04.11 21:25:04: Nezlob se na mě, ale z tohodle: "Dnešní wrc jsou ale paradoxně přes poloviční výkon o mnoho rychlejší" laik usoudí, že vlastně ty Béčka stáli za hov*o, protože dnešní WRC s restriktorem a 300HP je spláchnou. Tak to prostě obecně na fóru, kde nejsou všichni odborníci dle mě napsat nejde - je to matoucí...
upraveno 1x, naposled 26.04.2011 21:28:40
21:27:36
26.04.2011
vhml
-> Vojta P.: zrovna ten led a zmrzlej bordel je nejpravdepodobnejsi
Martin Prokop Rally Sweden 2011 - Test Monday
upraveno 1x, naposled 26.04.2011 21:28:04
21:25:31
26.04.2011
dakar.cz
-> Evž@: tak já jsem tam jel z Dešné a tam vede pěkná asfaltka až přímo k tomu
21:25:04
26.04.2011
vhml
-> Tuner#2: a vo compa myslis, ze asi mluvim
21:23:43
26.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 26.04.11 21:05:17: Jenže nezapomínej kam šel vývoj brzd a hlavně gum. To je dle mě alfa a omega toho, že WRC je většinou trochu rychlejší, podvozek až tak špatný na B nebyl a zrychlení to mělo daleko lepší. To je i důvod proč ve Finsku na rychlých RZ nemá WRC šanci, tam se moc nebrzdí.
21:19:12
26.04.2011
Evž@
-> dakar.cz: ja to mam asi 3 kilaky...dlouho sem tam nebyl....ale naposled co vim taková cesta kamenitá potom teda začne asfaltka....od Vizovic ....z druhé strany je to tuším tankodrom
21:16:25
26.04.2011
Vojta P. - zrušená registrace
-> Luky.: na jakémkoliv povrchu 2,4 vteřiny ? asfalt, sníh a led, šotolina.to se mi nějak nezdá
21:12:00
26.04.2011
Mr_Kubas
Luky. 26.04.11 20:59:02 napsal:

Další pěkná stránka 6 Záložka CARS

www.groupbrally.com/
Pěkný, projel jsem si to celý 1 Dokonce shání informace ke 130LR, pokud to teda je stále aktuální...
21:07:29
26.04.2011
Luky
-> Tuner#2: zrychlení tu nikdo nezpochybňuje... Delta S4 prý měla z 0 na 100 za tuším 2,4 vteřiny. Na jakémkoliv povrchu 1

Ale když to vezmeš na RZ, Bčko se nechytá. Tedy až na finsko, kde tuším na Ouninphie údajně dodnes drží rekord Blomqvist s S1!! 9 2
21:05:58
26.04.2011
dakar.cz
-> Evž@: vůbec ne,cesta je tam pěkná,skoro žádné díry.. Přijel si z vrchu a nebo ze spodu??
21:05:17
26.04.2011
vhml
-> Tuner#2: o zrychlení nemluvím to je úplně někde jinde, ale podvozkově jsou neskutečně dál i přes veškerý zákazy aktivních prvků.
21:04:51
26.04.2011
aceboss
-> Tuner#2: Já nemyslel zrovna B-čkon ale jen to Quattro… mimochodem je to ten vůz co se pohyboval nedávno v inzerci?4
21:03:24
26.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 26.04.11 20:59:49: Tak to bych brzdil, o mnoho je opravdu silné slovo. Ano má lepší podvozek a brzdy, ale zrychlení ani náhodou...
20:59:49
26.04.2011
vhml
Dnešní wrc jsou ale paradoxně přes poloviční výkon o mnoho rychlejší
upraveno 1x, naposled 26.04.2011 21:02:58
20:59:02
26.04.2011
Luky
Další pěkná stránka 6 Záložka CARS

www.groupbrally.com/
upraveno 1x, naposled 26.04.2011 20:59:14
20:58:10
26.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bedřich 26.04.11 20:50:37: JJ vím, koukal jsem na několik videí na youtube. Napřed pomaličku a pak každé kolo odvážněji a odvážněji, ale přesto opatrně a s respektem 4



-> Luky. 26.04.11 20:53:30: A sakra, mazec vidím prvně a to jsem o 002 kdysi četl, ale neviděl 8
20:54:41
26.04.2011
MATTESS
-> Bedřich: o účasti ECV na Rally Legend

www.ewrc.cz/ewrc/show.php ?id=15294&a...
20:53:30
26.04.2011
Luky
-> Bedřich: s ECV jel Biassion. Patří Beppe Voltovi, co jezdí S 037 u nás legendy v Krumlově třeba.

-> Tuner#2: to tady hledám celou dobu 1

www.sjmautotechnik.com/tr avel_events/.../lem9.htm

Foto 2-17
20:52:30
26.04.2011
Vojta P. - zrušená registrace
-> vhml: ale to je paráda ovšem2

jestli to pohánělo tohle..tak 1000 koní jak nic 5



farm4.static.flickr.com/3 221/2679058841_0196f9e5ce. jpg
20:52:15
26.04.2011
dakar.cz
-> Tuner#2: to jsem fakt nevěděl. Ale byla by to fakt bomba. Už skupina B byl mazec.. Ale prostě nad možnosti normálních lidí.. Řídit to mohlo jen pár ,,nadlidí'' kteří dokázali myslet tak rychle dopředu.. Ale je to fakt škoda. Třeba WRC a nebo S2000 mě nějak neberou..



-> Bedřich: tak to je mazec, Samara jako B... Je to fakt škoda takových aut,to byli aspoň speciály..
20:50:37
26.04.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> Tuner#2: S ECV jel někdo Rally Legend.

www.autosportfoto.sk/imag es/.../c94b4887.jpg
upraveno 1x, naposled 26.04.2011 20:50:55
20:48:57
26.04.2011
Evž@
-> dakar.cz: svisláky dostali co proto než jsi tam dojel že :D
20:47:41
26.04.2011
vhml
20:47:25
26.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bedřich 26.04.11 20:32:15: Motor Porsche, později v plánu Lada s turbem 4



Luky. Audi pro sk. S vypadalo jako okruhová placka sk.C.

Tohle bych viděl jako Béčko, ale nevim jestli by tohle auto dělali jen pro

pár soutěží sezony 1986?!
Máš odkaz? Nějak nevím co myslíš
upraveno 1x, naposled 26.04.2011 20:47:45
20:41:28
26.04.2011
Vojta P. - zrušená registrace
-> Bedřich: Copak to je za auto ? Samara viz příspěvek níže ?9

přikládám Lancii ECV podle studie..monstrum pro skupinu S který stavějí nadšenci v Itálii..ale to už sme maličko OT 4

edit: koukám že to je Samara..zajímavý auto, rusáci se vytáhli :)
zvětšit Testovací polygon Slušovice - obrázek od Vojta P. - zrušená registrace vložen 26.04.2011 20:41:28
upraveno 1x, naposled 26.04.2011 20:42:01
20:41:07
26.04.2011
Karlos (WIO46)
-> Bedřich: Vypadá to vskutku spektakulárně.1
20:38:31
26.04.2011
Bedřich - zrušená registrace
-> Karlos (WIO46): Ano Lada Samara Eva.
20:36:07
26.04.2011
Karlos (WIO46)
-> Bedřich: Podle dveří.... Samara?
20:32:15
26.04.2011
Bedřich - zrušená registrace
A toto znáte?Je to auto pro skupinu B.
zvětšit Testovací polygon Slušovice - obrázek od Bedřich - zrušená registrace vložen 26.04.2011 20:32:15
upraveno 1x, naposled 26.04.2011 20:35:53
20:22:49
26.04.2011
afro100
Luky. 26.04.11 20:19:18 napsal:

→ dakar.cz: skupina S byla plánována jako nástupce sk. B

pro sezonu 1987, ale po serii tragických havárií v sezonách 1985 – 1986

(Bettega, Surer-Wyder, Santos, Vataanen, Toivonen-Cresto) to bylo zakázané

dřív než začala platit





Take cosi som vycital aj z niektoreho clanku, co su tu odkazy ...
upraveno 1x, naposled 26.04.2011 20:35:12
20:19:18
26.04.2011
Luky
-> dakar.cz: skupina S byla plánována jako nástupce sk. B pro sezonu 1987, ale po serii tragických havárií v sezonách 1985 - 1986 (Bettega, Surer-Wyder, Santos, Vataanen, Toivonen-Cresto) to bylo zakázané dřív než začala platit

-> vhml: Audi pro sk. S vypadalo jako okruhová placka sk.C. Tohle bych viděl jako Béčko, ale nevim jestli by tohle auto dělali jen pro pár soutěží sezony 1986?!
19:23:01
26.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dakar.cz 26.04.11 18:45:56: JJ je to tak, moc se o tom neví, ale byla by to pecka.
18:45:56
26.04.2011
dakar.cz
-> vhml: aha,tak to jsem nevěděl.. Já jsem myslel,že byla skupina B a pak hned N,že měla byt ještě skupina S,to jsem nevěděl..
18:41:43
26.04.2011
MATTESS
Ta Lancia ECV měla (má) o 20% menší hmotnost než S4 a o 150k vyšší výkon36
18:35:27
26.04.2011
vhml
-> dakar.cz: skupina B byla zakázána, ale skupina S ani nestihla vzniknout.



Porsche a Lancia postavily prototypy



Celokarbonové karoserie, výkon k 1000koním, atd.



Lancia ECV má například i karbonový ráfky

upraveno 1x, naposled 26.04.2011 18:36:09
18:33:39
26.04.2011
MATTESS
-> dakar.cz: skupina S by byla ještě vetší monstra než B
18:32:58
26.04.2011
dakar.cz
-> Tuner#2: tak je to možné. Mě to jen přišlo logické,podle toho,co tam píše.. Ale nevím..
18:24:57
26.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dakar.cz 26.04.11 18:20:59: To bych netvrdil tak jistě, Lancia ECV taky vznikala pro skupinu S a myslím, že i to Audi...
18:20:59
26.04.2011
dakar.cz
-> vhml: řekl bych,že do B,když tam pak píše,že po tragických událostech se skupina B zakázala a z nového audi nic nebylo...
16:58:17
26.04.2011
vhml
To nový Audi mělo být postaveno do skupiny B nebo už do skupiny S? Nebo se o něm neví vůbec nic?
upraveno 1x, naposled 26.04.2011 16:58:28
Extreme Tyres