
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ktore auto na vas zaposobilo
Na mě z moderních aut v poslední době asi nejvíc zapůsobil Seat Exeo ST 

-> Bedřich: podle toho co píše bych řek, že jen náklady na renovaci 

-> Jozka: 250. tis. To je cena auta při dovozu nebo cena renovace?
-> Probek 36: Xedos 6, nevypadá zle.
-> U-Geen: toto je peugeot 3008
-> JoseA: tak tento nevyzera byt maly. mi to pride velkostou ako klasicke rodinne auto. pozri fotky: www.peugeot.sk/2009/3008- nov-crossover-znacky-peuge ot tam kde naklada chlapik nakup je vidiet ake to je
-> Klubko_: noooo, podla obrazku neviem ci to ma nejaky skryty vyznam, ale tak ak na nic ine, tak minimalne na drzanie sa :D
-> JoseA: tak tento nevyzera byt maly. mi to pride velkostou ako klasicke rodinne auto. pozri fotky: www.peugeot.sk/2009/3008- nov-crossover-znacky-peuge ot tam kde naklada chlapik nakup je vidiet ake to je
-> Klubko_: noooo, podla obrazku neviem ci to ma nejaky skryty vyznam, ale tak ak na nic ine, tak minimalne na drzanie sa :D
-> Klubko_: to je z TTcka :)
-> U-Geen: U mě ani ne, rád bych něco většího, buď 406 combi nebo lépe 806. Ten sedan mě začíná srát. Ale jinak s peugeotem zatím naprostá spokojenost. (Vím, že jich nemáš rád) 

-> Staf1221: na co je to madlo vedle saltpaky?
-> JoseA: nejaka novinka?
jo peugeot, to je auto
-> Jozka:



-> Kaprof-Los Koramos: To mi povídej.. Dokonce i v tomto "lidovém provedení". Akorát to sundavání zadních blatníků kvůli výměně kol bych nemusel..
.

-> Jozka: no v každym pripadě je to nadherný auto



-> Czkedar: & others - tak v ČR údajně mezi 30 a 50ti kusy typů ID/DS 19 až 21, plně pojízdných kolem deseti.. A dost často na totál shnilý - ty poměrně složitý prahový výlisky prý byly jen v holým plechu. Renovace tohoto kusu, dovezeného z Francie přes Německo vyšla na 250 tisíc..
skoda-virt.cz/cz/.../156- 2-sraz-hv-volyne
skoda-virt.cz/cz/.../156- 2-sraz-hv-volyne
-> PeterP136: no ved vravim, ze na nase okresky... co sa dialnic tyka, jediny rozumny usek dialnice je v zadunajsku, kde sa spaja Einsteinova s tym prietahom cez Bratislavu..... len skoda, ze ten usek ma len asi pol kilometra 

-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): ake okresky? Ved to je idealne na nasu novu upgradovanu dialnicu TT-BA 

-> castrol: tak to vyzera pekne a na nase okresky a do blavy ako stvorene
-> myschaak AZNP K.Hora: aj mne sa podarilo točit 815 plne naloženú keď nám ju doviezli z pokazeným servom a som musel 4 razy tam a spat točit volantom na mieste, potom to fakt obdivujem vodičou ktorý dokázali dennodenne jazdiť z 111 bez posilňovaču fakt úcta k nim boli to machy



-> petr s: A to to jezdí pomalu.Znám auta co mají sílu jako kamion a váží jako dva zadní disky a řídí se stejně...
-> petr s: věřim,stačila mi 815ka když prdla hadice od řízení....dokud to jede tak ok,ale na místě hotovson

-> Bedřich: ja som to dokonca 2 razy aj riadil a mne sa to nezdá taká hrôza mna na tom baví jazdiť i keď som moc toho este na tom neojazdil skôr sa iba odviezol 

-> myschaak AZNP K.Hora: Tu jsem si zkusil a na točení je potřeba 2 chlapy
-> petr s: eště barču bych si rád vokusil....
-> petr s: Já jsem naštěstí neřídil.Ale věřím ti to.
-> petr s: tu čest jsem zatím bohužel neměl....
-> Bedřich: Horší je 111 bez posilovače
-> stovkar 20.07.09 16:40:05: Vůbec nevíš o čem mluvíš....
nějaký náklaďák...jel jsem v tom naštěstí jenom jednou a stačilo.Některé svezení si opravdu nerad připomínám.


-> stovkar: viď...motor za hodinku venku...koncem tejdne mám prej jednu 148ku nosič kontajnerů zprovozňovat...po cca 2letech....
-> myschaak AZNP K.Hora: 148 je môj najobludnejší tip zo všetkých tatier ,no jednoducho 148 sú nezmary 

-> Bedřich: :o)
-> stovkar: přesně tak....vždycky když přestali 815ky jezdit tak 148 ještě klouzali dál,pak už to bylo jen na pásovej bagr a vytahat to
-> Bedřich: poriadne auto pridal -> Kaprof-Los Koramos: 

-> Fén 18.07.09 20:38:33: Konečně někdo přidal pořádné auto....
-> Kloggie: Asi jo, oni chtěli v podstatě jen peníz, který propracovali na opravě, tj. nějaký malý karosářský práce a novej lak. Popravdě řečeno, já se tehdy asi nejvíc se škodovkářskejma zkušenostma zalekl tý techniky. Jinak mám ještě třetí litovací nerealizovanej nákup - Porsche 912 Targa, dovoz z US, za 70 tisíc..
stovkar 18.07.09 22:14:16 napsal:
a dve werky u nas na praxi jedna na značkach v dobrom stave a ta druha
dost hnila ale ma super stave motor ved ma 3500km od novoty najazdených

Známe, máme.
Třeba ta první měla najeto 4150 km. Foto před renovací zevnějšku. Potom to byly teprve libovky, než se polevila lety kázeň. Např ta modrá S3 v zadu vypadá každé 3 roky jako funglovka, teda kromě pístu na korbě, který navzdory každoročním renovacím je často v hajzlu
a dve werky u nas na praxi jedna na značkach v dobrom stave a ta druha
dost hnila ale ma super stave motor ved ma 3500km od novoty najazdených

Známe, máme.

Na mne dnes zapůsobilo moje auto, které se nechalo udržet na okresní klikaté a 4,5m široké silnici plné vody a bláta nateklé na vozovku po lokální průtrži mračen, v cca 90 m dlouhém, střídavě přetáčivém a nedotáčivém smyku z rychlosti 110 km/h s pneu se vzorkem v pátek měřeným na 1,8 mm v krajním dezénu a 0,0 ve středovém pásku.
-> myschaak AZNP K.Hora: ale aj tak 148 je lepšia v teréne ako 815
-> doly120-ten třetí:o): presne tak 

-> David29: no ale zase werky neviem isto majú uzavierku aj predného diferenciálu a 815 nemajú uzavierku predku ako majú 148 

-> David29:
koukam že sem svym prispěvkem strhnul debatu o legendě


koukam že sem svym prispěvkem strhnul debatu o legendě


Vyprávěl mi kamarád z armády...
Jednou takhle v noci měli výcvik... on a asi další tři šoféři s pyšností dostali T815, dazvytek šoférů V3S.. Bohužel nevim jak se výcviková oblast jmenovala - každopádně tam byl bahnitý úsek..
První jeli Tatry.. zapadla první, poté druhá a poté i ta třetí... pak vyjeli V3S a všechny projely...
Pak vyprávěl, jak řidiči z V3S stáli na konci cvičiště s rozvícenejma parkovačkama, řidiče o ně opřený a smály se klukům z tater, jak vykopávaj auta z bahna...
Jednou takhle v noci měli výcvik... on a asi další tři šoféři s pyšností dostali T815, dazvytek šoférů V3S.. Bohužel nevim jak se výcviková oblast jmenovala - každopádně tam byl bahnitý úsek..
První jeli Tatry.. zapadla první, poté druhá a poté i ta třetí... pak vyjeli V3S a všechny projely...
Pak vyprávěl, jak řidiči z V3S stáli na konci cvičiště s rozvícenejma parkovačkama, řidiče o ně opřený a smály se klukům z tater, jak vykopávaj auta z bahna...
-> Bedřich: V Kopřivnici u učiliště (určitě víš kde to je
) Tak tam dělají veterány a minule tam skoušeli motor.. Krásný zvuk


-> Kaprof-Los Koramos: Chytrý člověk by koupil tatru a nechal si i škodovku(y)

-> doly120-ten třetí:o): To dělá to chlazení, jinak by to bylo uplně stejné.
-> Bobesh: jj dá...kolikrát jsem jí uložil až na trubku...jednou na rybníku 148ku tak že nešli ani otevřít dvířka.....musel přijet cccp bahňák MTP a vycuknouut mě
-> doly120-ten třetí:o): to je hudba pro uši tatra je jediny auto kuli kerymu bych podvedl škodovku
možna se i nechal rozvest s ni


Zamítnuté přispívání mají:
- Sp4rc0 (udělil Hurdis), důvod: