skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
Tohle je co zač?
Je to (z lícové strany černě lakovaný) hliníkový odlitek, rozteč děr je o něco méně, než 4x130 (v průměru cca 4x125 - odlitky nejsou zcela přesné).
Na škodováckou třináctku to celkem pasuje (viz foto), jen mi není moc jasné, jak bylo vymyšleno uchycení. Buď nějakou středovou příchytkou, držící za šrouby kola, nebo mne ještě napadlo, že by k tomu mohly být nějaké límce, které to přichytí po obvodu ráfku - místo tam na ně je...

Je to (z lícové strany černě lakovaný) hliníkový odlitek, rozteč děr je o něco méně, než 4x130 (v průměru cca 4x125 - odlitky nejsou zcela přesné).
Na škodováckou třináctku to celkem pasuje (viz foto), jen mi není moc jasné, jak bylo vymyšleno uchycení. Buď nějakou středovou příchytkou, držící za šrouby kola, nebo mne ještě napadlo, že by k tomu mohly být nějaké límce, které to přichytí po obvodu ráfku - místo tam na ně je...

...zezadu dva šroubky M4.
Asociuje mi to Fiat 600 - ten měl v podobném "perspektiva" stylu zadní nápis, jen spodní linie nebyla prohnutá, ale rovná.
Asociuje mi to Fiat 600 - ten měl v podobném "perspektiva" stylu zadní nápis, jen spodní linie nebyla prohnutá, ale rovná.
-> isti 03.03.20 20:42:15: Podle toho obloučku na konci tipuji škoda 100/110...
Jinak z jakého vozu by mohlo být toto?
Je to kovové a původně to pravděpodobně bylo chromované...
Jinak z jakého vozu by mohlo být toto?
Je to kovové a původně to pravděpodobně bylo chromované...
Mám tu spodky držiakov zadných opierok do sedana.Vie niekto prečo sú na jednej kratšie skrutky ako na druhej?Poprípade ktorý máte vy,dlhý či krátký?
-> isti 03.03.20 20:40:49: Žiadné nápady?
-> Bukaj: To slovo polotovar som hladal v hlave ale nenapadlo ma to.
-> Tomaso435 02.03.20 15:45:08: Rozměrově je to jako tryska běhu naprázdno nebo tryska přechodu do dvoukomorových karburátorů Jikov, nicméně hodnota je úplně mimo - škodovky mají hodnotu 40-50, největší, co mám v tabulce je 80 pro DDSR 1203 a 110LS/R. Takže možná pro nějaký stroj nebo náklaďák? Každopádně je to výrobek Jikov...

-> isti: Ještě doplním, že je to polotovar bez našitých sloupků...

-> isti 19.02.20 20:34:36: S idetifikátorom stropníc sme prišli na ten posudok že tá stropnica by mohla byť nd na rapida lebo dlžka,šírka aj umiestnenie drôtov sedí.
-> Jarda: Vlastne je to podobné

Přes závit 3.92mm výška 7.02mm . Hodnota 92. Tuší někdo kam to bude?
Dík
-> Mejot: myslim že 1203
-> isti 29.02.20 21:17:22: takze uplne jine, nikdy jsem je vedle sebe nemel a prislo mi to na prvni pohled podobne

-> Jarda: Iná skriňa,dlhší pastorek,kratší hrebeň.
-> Chali 29.02.20 20:33:19: nj vlastne...
-> Jarda: o 90° otočené uchycení.
nevite, jestli a jak se lisi hrebenove rizeni favorit a zadohrab? napada me pouze krajni cep, popripade spojovacky?
-> Bukaj: Myslel jsem si (resp. doufal), že změny se neodrazily už na polotovaru.. S jiným materiálem bych si asi smířil - jsem si totiž do tý původní 1977 udělal vloni konečně sice malou, ale přece jen dírku..
-> Jozka: No, jako nový díl shodné jsou - na autě se liší jen umístěním a počtem děr na stropní osvětlení a madla...
Ale starší užovky (tuším do modelu 80) měly jinou koženku...

-> Bukaj: Emková a užovková asi nejsou stejný, co ?
-> isti: Tak chystaj tovar pre výmenný obchod

-> Bukaj: Hmm,pán má stropnicu na stodvaciatku
Jeden môžeš nachystať


-> Bukaj: Hele nevím - musel bych najít, nasál jsem jeden kus kvůli materiálu na drobnostě..

-> Jozka: To byl tak dvoudrát, ne? :-D
-> Bukaj:
Taky jsem zažil.. a nakonec jsem dospěli k tomu, že ne Rapid, ale 1203 valník..


-> Jozka: Jo, jo, zrovna nedávno jsem u Bokra v krámě musel identifikovat několik stropovic, u kterých neměli popis - ta, která měla údajně být na Rapida byla na Formana, pak tam byly dvě Favorití a 5 ks na 742 sedan. Tedy po mé návštěvě už jen dvě na sedan...

-> Eidy: Jo, ty LS buřtíkový jsem měl nový asi tři a vypolstrovaný části byly vložený (nevím jestli u všech, ale když jsem poslední zbývající kus nechal kdysi okopírovat ze serioznějšího materiálu, tak ty dvojitý tloušťky u švů byly docela hodně otravný při souboji o nasazování lemu).. ale odhaduju, že v tomhle případě byl důvod spíš technologickej, než tvarovej.
Docela blbá dispiclína tyhle potahy a olepy - v katalogu nic, v knihách nic a od čeho člověk neodloží mustry nebo nenadělá šablony a zapomene, je ztraceno..
Docela blbá dispiclína tyhle potahy a olepy - v katalogu nic, v knihách nic a od čeho člověk neodloží mustry nebo nenadělá šablony a zapomene, je ztraceno..

-> Jozka: Výrazně hlubší určitě není. Našponovaná eRková stropnice je takovej spíš plynulej oblouk, nic divokýho. Spíš podélně je ta střecha víc do oblouku než stovková. Každopádně mám doma ještě novou stropnici na nějakou 110LS a ta je asi z 5 kusů. Rovná koženka a pak buřtíky, rovná, buřtíky a zase rovná část.
-> Eidy: Stovka má 4 dráty.. ale tři díly se mi zdaj stejně zbytečný - leda že by oproti sedanům byla střecha ještě i výrazně "hlubší".. což nakonec může být, ty to máš čerstvě v oku 

-> isti: Protože to není rovina, ale tak trochu povrch koule. Každopádně kvůli sloupkům to určitě sedět nebude.
-> Jozka: Ďakujem za ochotu
-> Eidy: Aj toto je na tri drôty.Dá sa povedať že má tvar obdlžníka,džka je 130cm,šírka 115cm v strede,konce sa mierne rozširujú.To nechápem prečo je to zošité z troch kusov.

-> Eidy: Aj toto je na tri drôty.Dá sa povedať že má tvar obdlžníka,džka je 130cm,šírka 115cm v strede,konce sa mierne rozširujú.To nechápem prečo je to zošité z troch kusov.
-> isti: Stropnice na eRko je rozhodně jiná od stovkové. Rádius oken, pozice sloupků, délka. ERková má 3 dráty, u stovkové netuším.
-> isti: Zkusím se na erkový zeptat znalejších, pokud nezapomenu - já už jí dávno neviděl, ani si už nevybavuju, kolik má "šponováků"..
Dva díly měla stropnice na první MB (poslední pruh k Z oknu byl odpáratelnej), u erka se to zdá zbytečný - ale dělalo se dlouho, byly (nejen) proto pestřejší materiálově (na 110LS luxový z koženky pro 742/743 jsem ale taky několikrát narazil) a kdo ví - třeba i provedením..
Dva díly měla stropnice na první MB (poslední pruh k Z oknu byl odpáratelnej), u erka se to zdá zbytečný - ale dělalo se dlouho, byly (nejen) proto pestřejší materiálově (na 110LS luxový z koženky pro 742/743 jsem ale taky několikrát narazil) a kdo ví - třeba i provedením..
-> Jozka: Vďaka za info.Tak netuším že do čoho môže byť toto.
-> isti 19.02.20 20:34:36: Originální stropnice na kilo je z jednoho kusu materiálu a na R-ko nepasuje..
-> Pavel P..: To byla rychlost. Díky moc

-> k.jarek 23.02.20 11:26:16: přední mlhovka Ruhla na trabanty... a to druhý je pracovní nebo couvací světlo na náklaďák, avii apod...
-> Milan 136: Myslím, že novější TAZy měly posilovač z Fáčka...
-> James1991 22.02.20 19:11:06: No to nevím. Z 1203 vypadá takto
