skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Bukaj 10.01.17 12:32:16: toto tesnenie mi nápadne pripomína tesnenie zadného kufra na rapide, na hrane pod oknom ... opravte ma ak sa mýlim
-> Vojťas: Super,hádám to má nejakú hodnotu.
Vymenil by som za telo na 1.3-ku
Alebo za nový 130 karbes podla dohody.
Vymenil by som za telo na 1.3-ku

-> isti: nepouzity telo napr na DDSR? Tedy erko jak rikas
Na čo sa používalo 8mm-ová zelená opletená hadica?Napadne ma spojovacia hadica expanzky s domčekom termostatu alebo hadica medzi kúrením a chladičom.Sú tu také fanatici ktoré by to chceli?Vedel by som zohnať pár metrov.
-> palinator: OK
-> isti:
105-136 má všechno stejnej hup.. 100-105 je jinak
105-136 má všechno stejnej hup.. 100-105 je jinak
-> miguelias: Novú kluku na 105-120 by som vedel úžitkovať.
Ináč medzi 105 a 120 klukou nie je rozdiel vo zdvihu?Alebo je to medzi 100 a 105?
Ináč medzi 105 a 120 klukou nie je rozdiel vo zdvihu?Alebo je to medzi 100 a 105?
-> miguelias: Jak jsem Ti psal na FB, tak ta horní bych řekl, že je 105/120 - podle označení křížkem...
-> miguelias: Díra na ložisko? Průměr přes prsa?
Dvě nepoužité kliky. Rozteč šroubů 65 tzn na 1.3 to není.
Barevné označení chybí.
Dá se to zjistit nějak jinak ? Krom měření zdvihu ? :)
Barevné označení chybí.
Dá se to zjistit nějak jinak ? Krom měření zdvihu ? :)
-> Tomaso435: Spíš mrkni do Fa katalogu, jaký tam má být Gufero a srovnáme to se 742, ne?
Eit: neřeš to - vnitřní rozměr gufera řemenice je stejnej od kila po Feldu MPi ;-)
Eit: neřeš to - vnitřní rozměr gufera řemenice je stejnej od kila po Feldu MPi ;-)
-> Bukaj: tyjo to nevim... altík měl jinou než šáde, a v 8/91 mě menší a kratší klíňák. co se týče motoru a pumpy nevím... změřím na vrakáči :D
-> Tomaso435: A neměl Favorit stejnou řemenici, jako 105/120? Nebo tam zase laborovali s průměrama všech řemenic kvůli chlazení/dobíjení?
-> Bukaj: klasika favorit klíňák.
-> Tomaso435: A na jakou to máš řemenici? Něco spešl? Jinak mají ty řemenice snad stejnej průměr třecí plochy a gufero se liší jen vnějším rozměrem, ne?
-> Dušan: No pokud seženu gufero takový aby to tam vlezlo jak má nebude problém, ale jesti nebude snažší to s někým čenžnout za favorití kus a je bez startostí
-> Tomaso435: ja to mel na fabii. Ty prsa jsou v pdstate stejny krome vnejsi velikosti gufera a mozna velikosti diry na uchyceni alternatoru. Jinak to musi fungovat.
-> Dušan: teoreticky ... Pokud takový gufero existuje?
-> Tomaso435: ja teda nevim, ale podle me staci jen jiny gufero a je to snad zamenny.
-> Tomaso435: Favorití poznáš i podle toho, že kolem slepice je víc soustředných kruhů, než na 120/130 - mám z Fa na jednom 130 motoru a tohle bylo jediné, co mi na tom bylo divné (a gufero jsem doma našel, tak mi ani nepřišlo, že je v tom rozdíl)...

-> ondie: No asi mám, pač blbej průměr na simerink :-D
-> Bukaj: dej favorití dám škodovkový :D
-> Bukaj: dej favorití dám škodovkový :D
-> Tomaso435: To spíš nabídni výměnou - Favorití prsa se válej v každé druhé Mototechně - na rozdíl od 120kových...

-> Tomaso435: Mám dojem,že ty víka pro 8kanály maj zvenku u rozdělovače jedno výztužný žebírko navíc ... plus později jinej otvor pro simering,ale to se měnilo až podle kliky ne ? (do a od MPi)
Máš nový prsa navíc ?
Máš nový prsa navíc ?

-> Chali: a kurva
V tom případě prodám prsa motoru 120 za 1000,- :-D

-> Tomaso435: Favorit-58mm,120-56mm
děcka rozdíl ve víku rozvodů favo / 120 je asi 2mm na průměru otvoru na simerink žejo... No a tuší někdo míry? Mám tu 55,89mm naměřeno a stodváca má snad 53,9 ? jesi nekecám
-> Chali: Ďakujem :)
-> Jawák2: Je to starej Favorit do roku 92,rozteč 4x98
Ak by niekto mal záujem, rád sa toho zbavím. Je to nové, výroba PAL, ale bohužiaľ trochu zle skladované
-> Bukaj:
A i způsob nasunutí je úchylnej, jak kdyby přes "oblouček" měla přijít ještě krycí lišta.

-> Jozka:
Guma mi připadá taková povědomě socialistická, takže bych spíš tipoval něco od nás, nebo z východu...
Guma mi připadá taková povědomě socialistická, takže bych spíš tipoval něco od nás, nebo z východu...

-> Bukaj: Napadá mě Fiat 500 / 600..
(ale zcela nezávazně :-))
(ale zcela nezávazně :-))
Toto těsnění:
Pravděpodobně na spouštěcí sklo, ale na jaký vůz/stroj?
Pravděpodobně na spouštěcí sklo, ale na jaký vůz/stroj?
-> Polyš: mám je na autě ale pochybuju že tam budou od výroby.... dokonce i na stejném držáku... každopádně houkaj asi nejlíp ze všech takovýchto klaksonů.
-> J3STER: To ma nenapadlo,tie majú tri štyfty a nie také vypukliny ako 14-ky.
-> isti: Ta poslední poklice se používala na patnáctipalcové kola Octavia a 1203. 

.........ale na aké fáro sa používali tieto?Je to menšie,asi na 13-ky.
Predpokladám že táto puklica je na 14palcové kolesá,na tisícku a užovku............
-> Enggik: Dobre,ďakujem,nie že by som s tým chcel zaoberať ale dobre vedieť

-> isti: Liší se jen ty spodní plechy, tím jak jsou navrtané díry k uchycení hrnce. Hrnec už je identický jak pro levou, tak pravou stranu 

-> Bukaj: Tak aj samotný plech a aj hrniec ja lavý a pravý?
-> isti: Je to levý hrnec. A předělat na druhou stranu lze bez klepání a sváření, ale nikoli bez vrtání. Díry na šrouby, kterými je hrnec přidělán k plechovému štítu, jsou excentrické - ostatně je to z fotky patrné
