-> 1560: první - nějaká pičovina
druhý - manžety do prasátek, starší typ
třetí - zásuvka montážní lampy
čtvrtý - těsnění pod víko termostatu
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
to tesnenie s troma dierkami by malo byt na domček termostatu ak sa nemylim :)
-> Kaprof: Dík Já ted koukal doma že mám ten blaták a nevěděl jsem k čemu ho přiřadit
-> Mejot: M1
Mám dotaz která škodovka měla eMkový blatníky bez díry na boční blinkr?
Na každém pístu je velmi lehoučce, skoro neznatelně ručně vyryto 1 (2, 3, 4). To by u nových asi nemělo smysl značit. Jinak vložky vypadají nové.
Pisty/valce tridy C maj nejvetsi objem motoru
Vyssi vykon.

-> Hurdis: to výbrus nebude ak sú tie valce pekné odvonku
normoš sada na 105ku.. výbru to asi nebude.
Šéf mi dnes přinesl pístní sadu, kterou našel při úklidu. Údajně na Š100. Což se mi nezdá.
Vrtání je 68 mm.
Pístní čep 20 mm.
Pouze tři kroužky.
Písty jsou označeny číslem válce, třída C.
Dle mého výbrus 105, je to tak?
Vrtání je 68 mm.
Pístní čep 20 mm.
Pouze tři kroužky.
Písty jsou označeny číslem válce, třída C.
Dle mého výbrus 105, je to tak?
-> Tomaso435: mám taky na novém motoru takovou hlavu....nejspíš stejný původ

-> Tomaso435: Ale treba ji nekdo ukrad a nic ji neni.
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
jo takhle se čořilo
mě to teda napadlo, jestli to není vadný . . . tak to mu na ni asi seru


-> Tomaso435: Cervena prej driv znamenala vadny dil. Resp se tak vynasely dily z fabriky 

-> 4dams: tak to 603 nebude
-> suri: dole su styfty na uchytenie a hore vyvody na hadice
-> Pavel P..: ak tie šrouby sú na uchytenie a nie je to priechodze cez celý chladič tak to 603 nebude , ale podľa vzhľadu 603 ee
-> 4dams: tatra 603/805 nejspíš.
-> pro všechny: Dostal jsem velmi rychlou odpověď od člena archivu Škoda pana Lukáše Nachtmanna :
Dobrý den,
ani já nejsem odborník na motory a jejich jednotlivé díly.
V každém případě byl díl / výkres s číslem 10-221-1003 označen jako hlava válců pro typ 990 (= tisícovka).
S pozdravem LN
_________________________ ____________________
Moje odpověď pro pana L.Nachtmanna :
Děkuji Vám,
moc jste mi pomohl, protože pokud je psaná pro typ 990, tak jde o klasická litrová embéčka vyráběná mezi 4/1964 - 4/1966, pozdější litrové embéčko (4/1966-1969) bylo označeno jako typ 721. Dále typ 1000 MBX byl značen 990T (jako tudor) a 1100MBX jako typ 723, MBG jako 710 a 1100MB de Luxe jako 715.
jan javůrek

Dobrý den,
ani já nejsem odborník na motory a jejich jednotlivé díly.
V každém případě byl díl / výkres s číslem 10-221-1003 označen jako hlava válců pro typ 990 (= tisícovka).
S pozdravem LN
_________________________ ____________________
Moje odpověď pro pana L.Nachtmanna :
Děkuji Vám,
moc jste mi pomohl, protože pokud je psaná pro typ 990, tak jde o klasická litrová embéčka vyráběná mezi 4/1964 - 4/1966, pozdější litrové embéčko (4/1966-1969) bylo označeno jako typ 721. Dále typ 1000 MBX byl značen 990T (jako tudor) a 1100MBX jako typ 723, MBG jako 710 a 1100MB de Luxe jako 715.
jan javůrek

-> jtlustos 27.03.11 10:47:28: jestli dobre vidim tak je to stejny az na plaste
napsal jsem do škodovky panu Nachtmannovi
o výsledek se podělím....

-> suri: změřím zítra, dobrý nápad.
-> darklord: díky, já jen nevěděl podle jakého katalogu jsi to dělal - čísla se mohla v době let výroby MBček a stovek (1964-1976) různě měnit. Tvoje práce s katalogem je opravdu hodná obdivu.
-> všichni: Duri má tuto hlavu 10-221-1003 na své škodě 1000 MBG (1967,1968).
-> darklord: díky, já jen nevěděl podle jakého katalogu jsi to dělal - čísla se mohla v době let výroby MBček a stovek (1964-1976) různě měnit. Tvoje práce s katalogem je opravdu hodná obdivu.
-> všichni: Duri má tuto hlavu 10-221-1003 na své škodě 1000 MBG (1967,1968).
-> j_j: tak to 7031 je to same ako som poslal link na katalog ja...
-> j_j: a aké to má diery na ventily - priemer? podľa toho sa možno niečo zistí
-> suri: -> darklord: díky, nehádejte se. Já našel ted pro MBčko v katalogu z roku 1966 číslo pro hlavu 10-221-7031. Takže to vypadá nejspíše na 1000 MB nebo 100 (případně jejich deriváty).
-> darklord: UAU nemal som refreshnutú stránku lebo som hľadal katalog a hľadal to v ňom asi
-> suri: UAU! a co som pisal styri prispevky nizsie?
10-221-1003 skoda-virt.cz/cz/.../6093
6-znalos-odbornikov-motor-
120ls?gotopost=1... google našiel tu
v 100 katalogu to nie je
-> j_j: odporucam prejst katalogy na 100-110R, pripadne este MB, to cislo ma rovnaky format ako stare vyrobne cislo dielov, vidis to na tom linku co som poslal na katalog, bohuzial to este nemam komplet
-> darklord: ted jsme si s mirem psali a ani on z toho není moudrý :) přisám ještě foto spodku hlavy.
-> aceboss: 1203 rozhodně ne...
-> j_j: ono to cislo mi nieco pripomina: skoda-katalog.eu/skoda-10
00mb?page=showp...
ale bohuzial neviem ktory rocnik katalogu mam, takze neviem ci to ma byt starsi alebo novsi kusok. Tak to bude novsi kusok - MiroJ to tiez riesil
skoda-virt.cz/cz/.../6093 6-znalos-odbornikov-motor- 120ls?gotopost=1...
ale bohuzial neviem ktory rocnik katalogu mam, takze neviem ci to ma byt starsi alebo novsi kusok. Tak to bude novsi kusok - MiroJ to tiez riesil
skoda-virt.cz/cz/.../6093 6-znalos-odbornikov-motor- 120ls?gotopost=1...
-> j_j: Bych to viděl na 1203 připadně nějakou novější starší evoluci motoru

-> all tak to mě překvapilo, že to nevědí ani najvětší znalci na virtu - i tak moc díky - jdu hledat :)
-> j_j 29.03.11 19:42:37: 10-221-1000
-> j_j: číslo odlitku dle mě může být stejné pro více hlav, které se pak rozdílně obráběly...
-> j_j: je to rovnake cislo ako na tej tvojej
-> afro100: tohle jsem našel v jedné diskuzi o motoru škody 1000 MBX - první číslo na téhlo fotce ale nepřečtu 

-> suri: ted se ještě kouknu na MBX, MBG a 110 R
mám jí v garáži, změřím zítra 

