-> darklord:
Já nevim, ale mě vychází postup základ epoxid + PUR vrch levněji, než Alkyton. V současný době ničím jiným nedělám. Připravuju test, co vydrží dýl, jestli Komaxit nebo výše zmiňovaný postup.
www.express-color.cz
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pozink - plecháče, nápravy
14:19:03
17.06.2011
17.06.2011

palinator
13:22:11
17.06.2011
17.06.2011

MOLSO
-> minno: na pozdlznych je to spoj Učka .... to co som ti to tam ja vyvaril 

12:43:37
17.06.2011
17.06.2011

minno
-> škodec: no ale to zrejme len kvôli tomu že určité miesta sa nedajú dostatočne vypláchnuť, nie? Na nevystužovaných ramenách by som potom problém nevidel.
12:39:54
17.06.2011
17.06.2011

škodec
-> Xhanz: tiez mi hovorili v zinkovni to iste..napravy a ramena nie..radsej nejaku lepsiu farbu
11:43:23
17.06.2011
17.06.2011

darklord
-> Xhanz: kup nejaku poriadnu farbu bud PUR alebo este lepsie epoxid, je to sice drahe ako svina ale ked tym mozu natierat zeleznicne mosty a ropovody tak to nieco vydrzi
08:46:47
17.06.2011
17.06.2011

Xhanz
Tož pozink mi dneska v zinkovně rozmluvili. Maličkosti vzali, ale ramena jsou prý na hovno. Že to zateče do dutin ta kyselina (mám tam už výstuhy). Na šikmým pod výstuhu, na podélným pod ten svár těch dvou jeklů a pod. a že by mi to brzo shnilo. že se to pořádně neopláchne. Tak nevím. zinkoval jste to už někdo, nebo to byl jen můj nápad neználka?
19:21:40
15.06.2011
15.06.2011

palinator
-> Xhanz:
Já bych dal nápravy do kvalitních mokrých barev (epoxid + PUR), lépe se to opravuje, ale dělej jak myslíš, pozink bude OK. Zase by se to tady mohlo začít hádat.
Já bych dal nápravy do kvalitních mokrých barev (epoxid + PUR), lépe se to opravuje, ale dělej jak myslíš, pozink bude OK. Zase by se to tady mohlo začít hádat.
19:14:13
15.06.2011
15.06.2011

Xhanz
J dikec za info. Vubec nevim jak je ta vrstvicka tak tlusta totiz. Tudiz bud tak, nebo tam prcnu nejakou epoxidovou barvu.
19:05:04
15.06.2011
15.06.2011

johaning
-> Xhanz: vubec bych se toho nebal 

19:00:53
15.06.2011
15.06.2011

m8rinek
-> Xhanz: v pohodě...
18:31:14
15.06.2011
15.06.2011

Xhanz
Kdyz pozinkuju zadni ramena-nacpu tam jeste nekdy loziska?- galvanickej pozink
A pozink a na to komax- slo by to, nebo je to na houno
A pozink a na to komax- slo by to, nebo je to na houno
22:44:44
17.10.2008
17.10.2008

TechnoaHiPHoP@seznam.cz
peti ahoj ano taky se dá ! good!
16:37:57
17.10.2008
17.10.2008

peti
pridam sa aj ja , ja som mal na fabii natrte bubny akrylatovou leskolu farbou HET a drzí pekne 4 roky, a to iba tak na na osmirglovany bubon bez zakladovky( nemal som) cele som to robil len tak na skusku a dopadlo to velmi dobre
vseobecne puzivam tuto farbu vsade a mne sa dobre osvedcila
vseobecne puzivam tuto farbu vsade a mne sa dobre osvedcila
22:32:26
16.10.2008
16.10.2008

TechnoaHiPHoP@seznam.cz
Labros Pilot 105: přesně, taky nevěřím těmto moderním zázrakům.
Alkyton jsem nezkoušel, ale docela obyčejná syntetická vrchní barva na kov mi zatím udělala vynikající službu. Naposled mi chlápek v drogerce po dlouhém přemýšlení dokonce doporučil na bubny nitro, a ještě k tomu dát pod to syntetickou základovku naředěnou nitroředidlem (!) a funguje to zatím úžasně.
Předtím jsem dával na bubny nějakou spešl barvu na vysokou teplotu, s tužidlem, stálo to pětikilo, teď vím že existují levnější alternativy..
PRAVDA TAKY SE MNĚ TOHLE PODAŘILO
ALE I VĚTŠINA BAREV ROZLEPTÁ REZ!!!
Alkyton jsem nezkoušel, ale docela obyčejná syntetická vrchní barva na kov mi zatím udělala vynikající službu. Naposled mi chlápek v drogerce po dlouhém přemýšlení dokonce doporučil na bubny nitro, a ještě k tomu dát pod to syntetickou základovku naředěnou nitroředidlem (!) a funguje to zatím úžasně.
Předtím jsem dával na bubny nějakou spešl barvu na vysokou teplotu, s tužidlem, stálo to pětikilo, teď vím že existují levnější alternativy..
PRAVDA TAKY SE MNĚ TOHLE PODAŘILO
ALE I VĚTŠINA BAREV ROZLEPTÁ REZ!!!
15:01:22
15.10.2008
15.10.2008

suri
-> David29: ja taky aj je tak mam a necham ale miestami su take sede a chytaju hrdzu ale necham ich tak na vrchoch mi nezhrdzaveju
14:53:58
15.10.2008
15.10.2008

David29
-> suri: To mě mrzí... chtěl jsem mít brzdiče v zlatém zinku 

14:43:52
15.10.2008
15.10.2008

suri
-> David29: a strmene su z nejakej litiny a aj tak ten zinok nebude dokonaly miestami slaby a zacne to hrdzaviet aj tak
12:37:11
15.10.2008
15.10.2008

Hrabosh
Tak .... hotovo. Nechal jsem tedy žárově zinkovat (šopovat zinkem) kompletní rozdělanou zadní nápravu (vlečku), příčku převodovky, všechny 4 pružiny a 4 ráfky. Všechno bylo potřeba opískovat (to si dělali taky oni). Cena: 2500,- bez DPH (kterou jsem neplatil, když sem řekl, že nechci doklad). Povrch je takový šedý, pórovitý. Jinak borec, co to znikoval, říkal, že se to dá natříik jakoukoli syntetikou. Specielní barvy na pozink se používají jen u zinkování namáčením do zinkové lázně ...
.. takže celkově spokojenost. Když to měli hotový, poslali SMSku. Uvidíme, jak se to osvědčí přez zimu.
.. takže celkově spokojenost. Když to měli hotový, poslali SMSku. Uvidíme, jak se to osvědčí přez zimu.
22:32:04
02.10.2008
02.10.2008

Hrabosh
Takze moje náprava a disky se práve znikují tady:
www.kromabrno.cz/index.ht ml
.. pak dám vedet, jak to dopadlo.
www.kromabrno.cz/index.ht ml
.. pak dám vedet, jak to dopadlo.
21:51:11
01.10.2008
01.10.2008

Boris S
Takze priatelia,pozinkovanie nemoze ist na vsetko,aspon co sa tyka karoserie.Mozte dat blatnik,prahy,ramena,lemy
.vystuhy a pod. ale zabudnite na kapotu a este vacsie plochy.Vane su dost velke na to aby to tam v poho voslo,ale jednoducho vam to pokryvi tak ze to mozte rovno vyhodit.Skrutky,matky atd. aj to sa da,ale musia vam hned potom pretiahnut zavit inak tiez uz nepouzijete.Cize doporucujem dat pozinkovat jedine ziarovo,je to proti vonkajsim vplyvom,ale nie na teplotu,vyfuk a pod.
20:23:06
29.09.2008
29.09.2008

suri
hlavne na ten pozink kvalitny lak lebo ako to je ak cisty pozink zacne oxidovat a korodovat najlepsia kombinacia pozink +nater
20:05:04
29.09.2008
29.09.2008

tatraplan
Opískovat, případně vybrousit, vyvařit a potom našopovat hliníkem... taky slušná metoda.
19:38:40
29.09.2008
29.09.2008

darklord
tak zacinam v tom mat bordel...
cize pre rekapitulaciu:
ktoru formu pozinku na napravy? (napravnica/priecka,ramen a)
ktoru formu pozinku na plecharinu? (P blatiky,P/Z celo)
ktoru formu pozinku na male suciastky? (zvislaky,riadenie atd)
cize pre rekapitulaciu:
ktoru formu pozinku na napravy? (napravnica/priecka,ramen a)
ktoru formu pozinku na plecharinu? (P blatiky,P/Z celo)
ktoru formu pozinku na male suciastky? (zvislaky,riadenie atd)
08:43:04
28.09.2008
28.09.2008

spartra
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): můj typ, že sem to zinkoval až po zavaření
nejsem fabrika


23:46:48
27.09.2008
27.09.2008

alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Pilot 105: Ja si myslim, ze by to slo... snad galvanicky.... ako sa v sucasnosti zinkuju karoserie? alebo sa nezinkuju? (neviem, chcem sa dozvediet)
18:13:01
27.09.2008
27.09.2008

Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> Pilot 105: uz chapem
ja makovica
blba






18:58:14
26.09.2008
26.09.2008

spartra
když jste u tý vany na zinek tady maj cca 130 x 50 x 80 cm blatník by se tam možná vešel
-> Pilot 105: žárově zinkovaný to nemám, bohužel, mě poslali pryč.
tam nehrozilo spousta zinka v mm navíc
www.jesva.eu/page.php?ide =8&...
galvanický zinkování

-> Pilot 105: žárově zinkovaný to nemám, bohužel, mě poslali pryč.
tam nehrozilo spousta zinka v mm navíc
www.jesva.eu/page.php?ide =8&...
galvanický zinkování
16:07:14
26.09.2008
26.09.2008

Nwkt
-> Pilot 105: Tak by dutiny vyplnil zinkem, taky ochrana 

16:05:50
26.09.2008
26.09.2008

Pilot 105
-> tomo227-hladač kila: Zkus se zamyslet a pochopíš.......
Jak by si tu karoserii chtěl ponořit? Podlahou napřed, střechou napřed, bokem? Buď jak buď musel by si to auto provrtat jak cedník, jinak Ti vrátí ingot zinku a ty se nedoplatíš.
Dutiny, co s nima? Odrezení dutin? Deformace? Zamysli se........., nebo si zkus nechat nejdřív nazinkovat něco malého, ale pořádně členitého......
Jak by si tu karoserii chtěl ponořit? Podlahou napřed, střechou napřed, bokem? Buď jak buď musel by si to auto provrtat jak cedník, jinak Ti vrátí ingot zinku a ty se nedoplatíš.
Dutiny, co s nima? Odrezení dutin? Deformace? Zamysli se........., nebo si zkus nechat nejdřív nazinkovat něco malého, ale pořádně členitého......
15:16:44
26.09.2008
26.09.2008

Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
Pilot 105 25.09.08 14:11:21 napsal:
-> tomo227-hladač kila: Tak na to rovnou zapomeň, nelze! Jinak cena za žárové závěsné zinkování je cca 30,-/kg pozinkovaného zboží, hmotnost pozink. dílů zjistíš přibližně pokud zvážíš díl před zinkováním a váhu navýšíš o 8%.
co su male vane ??? trocha nerozumiem ta
-> tomo227-hladač kila: Tak na to rovnou zapomeň, nelze! Jinak cena za žárové závěsné zinkování je cca 30,-/kg pozinkovaného zboží, hmotnost pozink. dílů zjistíš přibližně pokud zvážíš díl před zinkováním a váhu navýšíš o 8%.
co su male vane ??? trocha nerozumiem ta

13:02:58
26.09.2008
26.09.2008

Crestik
-> Labros: dle mě je to zase velké plus, takový povrch...třeba na nápravy, apod, kdy na tom drží v podstatě jakákoliv barva, školníma temperama počínaje :-)
11:37:37
26.09.2008
26.09.2008

Labros
-> Hrabosh: a jestli jsi viděl někdy to našopovaný, tak ono je to takový krupičkovatý, kvůli tomu to asi taky nechce každej.
11:12:30
26.09.2008
26.09.2008

Pilot 105
-> Hrabosh: Šopování další z možností, ale opět se nadá použít na všechno. Používá se hlavně u rozměrných dílů, které se nevejdou do vany, nebo je nezde demontovat, je to mobilní technologie.......
11:06:07
26.09.2008
26.09.2008

Pilot 105
-> spartra: Ono se nenechá žárově zinkovat plno dalších věcí, jednak kvůli překalení (hřídele, pružiny apod.), jednak kvůli přesnosti, ne některých dílech máš třeba přesně stružené otvory, osezení (ložiska, gufera apod.) atd.. Jestli si někdy něco nechával žárově zinkovat, tak víš, že hodně záleží také na zavěšení dílu, někdy Ti zůstane na určitém místě opravdu silná vrstva ziknku (i několik mm), někde se díl naopak nenazinkuje úplně, ale na tohle jsou normy........
09:12:19
26.09.2008
26.09.2008

Hrabosh
08:38:41
26.09.2008
26.09.2008

rolls
-> spartra: no mam dovod preco to nechcem pieskovat preto sa pytam na toho farbozruta ci to funguje
21:32:53
25.09.2008
25.09.2008

spartra
obr.
21:24:11
25.09.2008
25.09.2008

spartra
-> rolls: ty sem si nechal pískovat obě levý ramena i kryty kotoučů, dá se i blatník, když s tím uměj

21:05:10
25.09.2008
25.09.2008

rolls
odstranovac farby funguje aj na tu ciernu farbu co je napriklad na new ramenach?
20:32:59
25.09.2008
25.09.2008

spartra
jo jinak žárový zinkování je kolem 100 mikronů, docela hrubý, nehodí se na závity, šrouby a různý krávoviny
20:30:12
25.09.2008
25.09.2008

spartra
zinkování žlutej, modrej, zinek kolem 30kč/kg s dph
nutno odstranit barvu hlubokou rez
pískování, odstranovač barev odrezovač drták do flexy, pak si myslím není problém
lepší je to stejně natřít nějakou barvou na zinek
nutno odstranit barvu hlubokou rez
pískování, odstranovač barev odrezovač drták do flexy, pak si myslím není problém
lepší je to stejně natřít nějakou barvou na zinek
20:05:13
25.09.2008
25.09.2008

Hrabosh
Mimochodem ... našopovat to všechno hliníkem ... to je blbost velká, malá, nebo sem objevil USA ?
20:00:16
25.09.2008
25.09.2008

Hrabosh
No na bubnech mám černej komaxit. Zbytek zkusím ten pozink a nějakou barvu na vrcxh ... uvidíme,.
19:31:18
25.09.2008
25.09.2008

Labros
-> Pilot 105: přesně, taky nevěřím těmto moderním zázrakům.
Alkyton jsem nezkoušel, ale docela obyčejná syntetická vrchní barva na kov mi zatím udělala vynikající službu. Naposled mi chlápek v drogerce po dlouhém přemýšlení dokonce doporučil na bubny nitro, a ještě k tomu dát pod to syntetickou základovku naředěnou nitroředidlem (!) a funguje to zatím úžasně.
Předtím jsem dával na bubny nějakou spešl barvu na vysokou teplotu, s tužidlem, stálo to pětikilo, teď vím že existují levnější alternativy..
Alkyton jsem nezkoušel, ale docela obyčejná syntetická vrchní barva na kov mi zatím udělala vynikající službu. Naposled mi chlápek v drogerce po dlouhém přemýšlení dokonce doporučil na bubny nitro, a ještě k tomu dát pod to syntetickou základovku naředěnou nitroředidlem (!) a funguje to zatím úžasně.
Předtím jsem dával na bubny nějakou spešl barvu na vysokou teplotu, s tužidlem, stálo to pětikilo, teď vím že existují levnější alternativy..
16:26:00
25.09.2008
25.09.2008

David29
-> Pilot 105: Tuhle fobii mám taky... ale tak řikám si, že když to dám na dobrej povrch, že to snad vydrží
16:24:24
25.09.2008
25.09.2008

Pilot 105
-> David29 - Mrázovka: Nevím, já mám třeba fobii z barev kde se uvádí něco ve stylu "samozákladová, jednovrstvá, dobře přilnavá ke zkorodavaným materiálům, lze nanášet na zkorodované materiály, chemicky se váže apod." navíc mám odzkoušené úplně jiné barvy, takže mě Alkyton nechává chladným :).
16:10:14
25.09.2008
25.09.2008

David29
-> Borin: Hele... pomluvy
To mě zajímá? Proč?
Chystám se s tim na auto, tak mě pěkně sereš, pač sem si už nakoupil barvičky

Chystám se s tim na auto, tak mě pěkně sereš, pač sem si už nakoupil barvičky

14:11:21
25.09.2008
25.09.2008

Pilot 105
-> tomo227-hladač kila: Tak na to rovnou zapomeň, nelze! Jinak cena za žárové závěsné zinkování je cca 30,-/kg pozinkovaného zboží, hmotnost pozink. dílů zjistíš přibližně pokud zvážíš díl před zinkováním a váhu navýšíš o 8%.
13:28:54
25.09.2008
25.09.2008

Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
Tak uz viem ,ako si dam pozinkovat kilo
ked sme uz pritom kolko to tak vynde pozinkovanie celej karoserie ??? Tie druhy zinkovania zaplatis rovnako,alebo su tam dake rozdiely ???




12:50:17
25.09.2008
25.09.2008

Hrabosh
2 Borin: Takovýhle příspěvky mám nejradši ... někdo napíše, že je něco nahovno, ale PROČ, to už nee .... takže ... proč je sračka ? Co ?
Jinak dík všem, zkusim to a uvidim.
Jinak dík všem, zkusim to a uvidim.