Paralelní brzd. válce

prohledat
106 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 03.09.2007 do 24.03.2010, založil/a Montér
řadit dle data
17:16:23
24.03.2010
Vrba
-> Čokin: to teda brzo 3
16:47:10
24.03.2010
Čokin
-> vhml: Už mě to došlo4 1
16:46:34
24.03.2010
petr s
-> Čokin: Jo
16:45:08
24.03.2010
Čokin
Ještě jedna otázka tento mezikus z ŠkodaTeamu je asi na seriový kotouč předpokládám.
16:43:21
24.03.2010
vhml
-> Čokin: ne,jsou dohromady a propojka se vepředu používá jen tak z nudy 3
16:43:19
24.03.2010
petr s
-> Čokin: Komory jsou samostatně a dělá se drážka na ten mezikus
16:41:35
24.03.2010
Čokin
-> petr s: Takže čtyřpístek se upravuje pouze na ten mezikus? To znamená udělat do něj jakoby drážky a ten mezikus se tam vsune je to tak? Jsem si právě myslel že se čtypístek upravý ještě předělením komor ale ted mě napadá že ty komory na první pár pístku a druhý pár pístku jsou zvlášt že?
16:33:32
24.03.2010
petr s
-> Čokin: Ty je musíš uříznou přeně podle tlouštky mezikusu a musíš nechat upravit 4 pístek aby tam šel ten mezikus nasadit
16:31:17
24.03.2010
petr s
Čokin 24.03.10 16:28:32 napsal: mezikusem


Otázka: Jak přerušit komoru propojen 4 pístů? Vím že je na to v LA nákres ale k provedení mě to moc neříká.

Vyvertat díru , udělat závit , dát tam šroub ,??????
to nechápu necháš 4 pístky a dáš 2 hadice
16:31:12
24.03.2010
vhml
-> Čokin: Čokin 24.03.10 16:28:32 napsal: mezikusem


Otázka: Jak přerušit komoru propojen 4 pístů? Vím že je na to v LA nákres ale k provedení mě to moc neříká.

Vyvertat díru , udělat závit , dát tam šroub ,??????




vůbec netuším o čem to mluvíš.





A ručku napoj mimo omezovač
16:29:10
24.03.2010
Čokin
-> petr s: Tzn. když je budu rezat tak něčím tenkým?????
16:28:32
24.03.2010
Čokin
Takže at to schrnem:

Předek klasika HBV s posilovačem v předu propojky a 4 pisty

Zadek před kostkou regulátor tlaku dvě kostky jedna na provozní brzdy druhá na ruční

Ruční brzda klasika hydraulika - kostka - zapojení na rozdělený 4 píst s dělenou destičkou a tím mezikusem



Otázka: Jak přerušit komoru propojen 4 pístů? Vím že je na to v LA nákres ale k provedení mě to moc neříká.



Vyvertat díru , udělat závit , dát tam šroub ,??????
16:24:52
24.03.2010
petr s
-> Čokin: Takhle to je nejlepší ale pozor ty destičky nesmí mít moc vůli jinak to dost dělá kravál
16:22:21
24.03.2010
vhml
-> Čokin: to je opravdu takový nejčistší
16:21:16
24.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Čokin: Moudre rozhodnuti 1



petr s 24.03.10 16:13:15 napsal:

→ Matthes, záškodník z TechWebu: Dělit destičky

nemusí ale budou se slíždět do klínu


Prasarna 3
16:19:04
24.03.2010
Čokin
-> petr s: Nevím jak to myslíš? Klasika Speedpro s aretací na parkování pomocí aretačního kolíku, jednoduchý válec s nádobkou.

Asi spáchám variantu s rozdělením destiček když se tam dá ten mezikus mezi destičky tak už mě to tolik neuráží a vypadá to schůdně.
16:14:46
24.03.2010
petr s
-> Čokin: Jak bude dělaná ruční brzda to je hlavní
16:13:15
24.03.2010
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Dělit destičky nemusí ale budou se slíždět do klínu
16:12:40
24.03.2010
Čokin
Tak ted už v tom mám konečně jasno, jsou pouze tři varianty:



A) Vahadlo



B) Klasika a rozdělit destičky



C) Klasika destičky nedělit stím, že se budou sjíždět do klínu.



Takže vítězí varianta B.
16:12:19
24.03.2010
havlik
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to že nebude dělit destičky neznamená že nemůže mít zapojední jako kdyby je měl rozdělený
16:11:32
24.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: Ale pak tam nebudou propojky a budou dva pistky na rucku a dva na brzdu. Tak to je normalni zejo... Ale rano psal ze nebude delit desticky, ted se to treba zmenilo no.
16:10:09
24.03.2010
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ale může to zapojit samostatně k zadnímu kolu půjdou 2 hadice
16:08:42
24.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> havlik: Me se nelibi myslenka, ze kdyz se posere valec rucky, je celej zadek v prdeli.
16:07:51
24.03.2010
havlik
-> Matthes, záškodník z TechWebu: proč se bát? jako myslíš že to bude tahat přes ráčnu na každym rohu nebo co? pokud jo tak mu nepomůže ani normální řešení
16:06:56
24.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Ja vim ze to je blbost. Bud teda ty desky rozdelit a mit to klasicky. Proste se mi nelibi myslenka, ze hydraulika rucky a hlavniho okruhu je spojena. Bal bych se toho, obzvlast u auta ktery jezdi normalne po cestach. Ne denne do kramu, ale nevozi se na podvalu...
16:05:34
24.03.2010
vhml
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to je skoro kokotina měsíce
16:04:40
24.03.2010
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Co je na tom bezpečnější?
16:03:26
24.03.2010
havlik
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ůžasný 105 105
16:00:33
24.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> havlik 24.03.10 10:11:31: Ale prve rikal ze je nebude delit, ze to je prasarna 4

Ale to je jedno... Osobne bych udelal neco co bylo uz vyzkouseny a moc nelaboroval. Nebo pak jeste takova blbost by stala za uvahu. Dat zadni brzdice pres regulator a drzak brzdice vzadu upravit tak, aby tam sel navic dvoupistovej trmen na rucku 1 Je to sice kokotina ale z hlediska bezpecnosti by to bylo dobry.
15:12:20
24.03.2010
vhml
-> havlik: a na to jsou seriovy gumy nejlepsi :-D
15:10:27
24.03.2010
havlik
-> vhml: až ta paštika bude jezdit tak ráda:) akorát se seriovejma pneu tam budu pro ostudu. Ono to bych tam byl stejně i s lepšíma pneu se musí vycvičit mezikus mezi volantem, pedalama a sedačkou:)
15:07:32
24.03.2010
vhml
-> havlik: tak k nám aapoň koukej dorazit na slalomy. Plzeň, Příbram, Blatná atd...
15:06:18
24.03.2010
havlik
-> vhml: já nebudu už moc jezdit běžnej provoz ono to s tim moc nejde:D
15:04:39
24.03.2010
vhml
-> havlik: vahadlo je dobrá volba, leč na běžnej provoz zbytečnost. Stejně na to šahneš jenom jednou a nikdy už s tím točit nebudeš
15:01:37
24.03.2010
havlik
-> vhml: stejně hlasuju pro vahadlo4
14:54:46
24.03.2010
vhml
-> havlik: no to by ses divil. Na stovce mám bubny s 22mm prasatama a na vodě jsou docela divoký.
14:52:37
24.03.2010
havlik
-> vhml: No že půlka 4 pístů když bude brzdit o 20% mín než celý 4 písty nemůže bejt přebržděná40
14:47:45
24.03.2010
vhml
-> havlik: to má no. Co z toho plyne? 3
14:39:57
24.03.2010
havlik
-> vhml: no ale samotnej normální válec to snad má rozdělený poměry 60-40
14:39:13
24.03.2010
vhml
-> Čokin: 2 válce bez vahadla je blbost, která nemá logiku.



Rozdělení destiček vzadu je naprosto běžná věc, se kterou se už 20let závodí, nevím proč by to teď měla bejt fušařina.

¨Nech tam normální válec, dopředu propojky, dozadu jeden pár s omezovačem od hlavních brzd, a druhej na ručku. Destiček dělit můžeš, ale i nemusíš a jenom je časem otočíš aby se nesjížděli do klínu.
12:50:41
24.03.2010
Tomicraw - zrušená registrace
-> Čokin: To říkám, když nepoužiješ vahadlo, tak Ti půjde předek na 100% a zadek si došteluješ omezovačem. Zeptej se jak to -> pistaa: musel předělat na dva válce aby vůbec zastavil =) Já teda neřeším ruční brzdu, protože ji v autě nemám a použiju tuto metodu.
11:59:45
24.03.2010
Vrba
-> Čokin: Co to tady proboha špekuluješ zase? 3
10:45:11
24.03.2010
petr s
-> Čokin: Funguje to i bez toho ale destičky se sjíždějí do klínu
10:43:33
24.03.2010
havlik
-> Čokin: to je ta věc co se tam dává podle dokumentace ne?:))
10:42:31
24.03.2010
Čokin
Ještě jsem objevil tady tuhle věc na rozdělení 4 pístů má stím někdo zkušenost?
zvětšit Paralelní brzd. válce - obrázek od Čokin vložen 24.03.2010 10:42:31
10:11:31
24.03.2010
havlik
-> Matthes, záškodník z TechWebu: kdo řiká že budou v celku :)



Každopádně varianta 2 válce a vahadlo vyjde levnější nežli 2 válce a 2 omezovače
10:09:51
24.03.2010
Čokin
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Proč by se měli kroutit desky? On myslí že budou rozpulené.
10:07:05
24.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> havlik: Ale to se musi kroutit desky jako svin kdyz jsou vcelku...
10:03:28
24.03.2010
havlik
-> Čokin: tak že budeš mít prostě hydra ručku zapojenou jak už bylo řečeno na dva páry pístků a ne do okruhu jak to chceš ty
09:51:49
24.03.2010
Čokin
-> petr s: Přesně to jsem chtěl slyšet takže tam musí být ještě zpětný ventil, což už si dost dobře nedokážu představit to zapojení.



Ted mě ještě vrtá v hlavě varianta Tomicrafta dva válce bez vahadla, ale tohle mě příjde že se připravím o možnost nastavení poměru předek zadek ne? Nebo to snad nahradí regulátory v předu i vzadu?
Extreme Tyres