
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Olejová trubka tlakoměru 110r
-> Jozka: JJ, u eMka jsem natáhl do tunelu navíc podtlak hadici, no a tím jsem skončil 

-> Antony:
Kdysi jsem si myslel, že bych u sériovýho kila vykutil nátrubky a plastovou hadici tak, aby šel vzduch z topení rovnou do toho rozdělovače pod palubkou, aby se teplej vzduch neflákal všude možně a šel rovnou, kam má... že se do tunelu 45 mm hadice vejde, když v něm jsou jen dva tři bovdeny a táhlo řazení.. Ó jak jsem se spletl..


-> Jozka: no taky jsem došel k závěru, že tam už není místo
takže u mě spojkovou trubičkou mezi trubkama chlazení pod tunelem. . .

-> Jarda/felda: No tak to jsem to dal na blbou stranu - příště nalevo, aby mastnota zabojovala s prolínající brzdovkou
.
-> Antony: Tak určitě - vedl jsem trubku (tenkou) i kvůli místu v tunelu, ono vypadá, že ho je tam dost, ale není..


-> Antony: Tak určitě - vedl jsem trubku (tenkou) i kvůli místu v tunelu, ono vypadá, že ho je tam dost, ale není..
Já teda nevím, ale ta trubka z náklaďáku (označení PA6) by to vydrřela od rozdvojky k budíku... Nějakou teplotu to snese, prodření taky nyní tak hrozný a jelikož se to používá i na autobusech který foukaj cca 16bar tak tlak to snese s velkou rezervou... maximálně pokud by chtěl bejt někdo jo opatrnej, tak bych od motoru dal 15-20cm gumy, spojku a pak PAčko... Než se tahat s trubkou, je tohle jednodušší a možná líp funkční. Kdysi jsem tím měl na náklaďáku taženou spojku a fungovalo to bez problémů...
-> Jozka 28.05.12 07:52:21: na druhou stranu, co je mastný to nerezne



-> Jozka: myslím si, že hydraulická hadice v chráničce něco vydrží. .
-> m8rinek: Jako zevnitř myslíš..
. Tak to asi jo, v zápalu boje jsem kdysi zapomněl dotáhnout před 1. startem motoru přední spoj hadice-trubka a vylítalo toho ven docela dost i po pár set metrech.. Ó jak já byl rád, že jsou koberce ještě na půdě 


-> Jozka: a odmastit motor :D
-> Antony 21.05.12 20:00:12: Taky hadici (obyčejnou) snáze poškodíš a pak si můžeš pěkně promastit skelet..

-> Eidy: jasně no, navíc je to budík stejně jen orientační, ale i tak je mi to proti srsti.
-> m8rinek: Při změnách otáček tam asi bude trocha setrvačnosti (těžko poznatelná), ale při konstantních otáčkách je to šumák.
-> Lukky_sk: na 5bar budík VDO, to chce 5bar čidlo VDO.
-> Antony: ne že by tam byl takovej tlak, ale z principu hadice pruží a na 3 metrech bude nepřesnost větší než na 30cm.
-> Antony: ne že by tam byl takovej tlak, ale z principu hadice pruží a na 3 metrech bude nepřesnost větší než na 30cm.
-> m8rinek: ale netáraj že musím :D Skôr ma zaujímalo aké to čidlo :)
-> m8rinek: jen takovej dotaz : Proč není vhodná hadice na vedení od motorů až po budík?
-> Lukky_sk: Jistě, že musíš mít čidlo k budíku.
-> m8rinek: Keď si robil tú prestavbu na el. aké čidlo na motor k tomu treba a kam si ho dával? Nemalo by to byť nejako zladené budík-čidlo? či je to jedno?
Ak to budeš robiť tak tú tubku potiahni bližšie k budíku - ja mám neviem či origo spoj presne pri nohách spolujazdca a je to dosť škaredé tá hadica je asi priemerom 2 cm so škaredým červeným opletom :) osobne by som to potiahol pod prístrojovku a hadičku k budíku tak 30 cm a nejakú ohybnejšiu napr ako k brzdám
Díky moc za rychlé odpovědi
.Nějak to už vymyslím 


Když se dává "hadice" přes celý auto, tak se dává taková ta divná náklaďáková.. Taky to funguje, ale k origu dost daleko..
Těžko to bude někdo zacvakávat, když origo je to letované mosazí. Není na tom nic těžkého. Koncovky obrat ze starý trubky, případně oměřit a vysoustružit. Nasadit na trubičku vhodné délky a průměru, zaletovat, hotovo, posekáno.
Dávat hadici od motoru až k budíku je nesmysl, to tam můžeš nechat budík nezapojenej.
Já to vyřešil takhle skoda110r.eu/?page=uprav. ..
Dávat hadici od motoru až k budíku je nesmysl, to tam můžeš nechat budík nezapojenej.
Já to vyřešil takhle skoda110r.eu/?page=uprav. ..
Díky chlapy.Také jsem přemýšlel jak je ta pletená hadice co vede od s trubičky k budíku,že bych si ji necham vyrobit nevim zhruba +- 2,5 metru a na to nechal nacvaknout koncovky a bylo by to,ale nevim no :-)
Také bych zkusil Karbana,ale nevim zda by bylo možné aby mi tam ty koncovky zalisoval do té trubičky,pokud ty koncovky mají na skladě(podle průměru).
Píšu to dost polopaticky tak to snad pochopíte:-) ale je to škoda že nedělají Repliky olejových trubiček na eRko,myslím si že by po tom byl taky hlad :-)
Také bych zkusil Karbana,ale nevim zda by bylo možné aby mi tam ty koncovky zalisoval do té trubičky,pokud ty koncovky mají na skladě(podle průměru).
Píšu to dost polopaticky tak to snad pochopíte:-) ale je to škoda že nedělají Repliky olejových trubiček na eRko,myslím si že by po tom byl taky hlad :-)
Osobně jsem vyráběl z brzdový trubky a našel si k ní pasující hadice - vzadu k čidlu se povedla hotová, vpředu k budíku nesedělo šroubení, tak mi nacvakli v nějaký hadicárně jiný. Ale spěchal jsem tenkrát, nedopadlo to úplně origo.. Zkusil bych se mrknout na 110r.cz..
www.karban.cz
Případně měděnou trubku, závity si nechat vytočit a naletovat.
Případně měděnou trubku, závity si nechat vytočit a naletovat.
Zdravím pánové,prosím potřebuju poradit kde nebo jak vyrobit trubičku k tlakomšru oleje na eRko.Už jsem z toho opravdu zoufalý.Prohledal jsem celý internet a nicmoc jsem se nedozvěděl.Elektricky to zavádět nechci ! Chci origo trubku.Moc děkuji za vaše názory :-) Moc by mi to pomohlo :-)