skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zkušenost s výrobou převařáků??
tak už sem to vymyslel,favoritácký disky držej 4 sváry po obvodu ty sem odsoustužil a rovnou vycentroval a zavaril na soustruhu.
chtěl bych nechat udělat dvvě 14ky....nevite na kolik by to přišlo?
-> m8rinek:




-> castrol: ještě nevim jak ale nejak to udělám
-> vonderkabmw: no to je
-> castrol: přesně tak ale všechno je jednou poprvé
-> vonderkabmw: este si nic necentroval vsak
ok tak od hodinek,ale furd to nechápu
aaaa už to chápu....asi nejsem uplnej blb
aaaa už to chápu....asi nejsem uplnej blb
-> vonderkabmw: Jenže to je stojánek od hodinek a né od hodin.
a co takhle disky na favorita 4x98 jak ty držej pohromade?
a s tím vycentrováním mě napadlo na rovnej stůl položit disk a střed na rovnou podložku a mělo by to byt rovný ne?
s tím stojankem na hodiny a drátkem sem to nějak nepochopil
a s tím vycentrováním mě napadlo na rovnej stůl položit disk a střed na rovnou podložku a mělo by to byt rovný ne?
s tím stojankem na hodiny a drátkem sem to nějak nepochopil

-> m8rinek: to se pozná, že chlapík nesváří prvně - krásný sváry
Jakou maj dědci speciální elektrodu s kterou se dá vařit i za rohem. ;-)
Super prace.
-> m8rinek: To už je uvařená noha. :o))
-> Fén: já našel jen vyvařenou nohu image.tn.nova.cz/media/..
./487060.jpg?d41d :)))
-> m8rinek: Vyvařená ruka jde poznat.
-> Ing. Duso: myslim, že ten jejich svar je mnohem kvalitnější než některé zdejší ;).
-> darabos: Pekna praca, len velka skoda ze to nevarili CO-ckou..
-> darabos: páni mistři....
-> darabos: radost pohledět, jsou tam vidět zkušenosti, ne jako když to tu někdo lepí svarem s pevností chemoprenu :)
-> darabos: kdo umí umí,kdo neumí čumí)....to je koncert)
pre inspiraciu, ja som ked toto video videl skoro som spadol zo stolicky, postup jasny, ale ti majstri s cigarou a elektrodou....akoze klobuk dolu
http://www.youtube.com/wa tch?v=BfY-IUrVbMg

http://www.youtube.com/wa tch?v=BfY-IUrVbMg
-> stepan: Z jakýho...no jelikož je to 13ka, tak to bude nějaká stará astra nebo něco takovýho, jsou toho sšude plný vrakáče, stačí vzít metr a přeměřit

včera jsem dovez tydle ty..max závaží je na nich 25gramu..kvalitní práce...aspoň mám mustr na dodělání těch mejch...
-> saSaT: Z jakýho opla? Ono límec z opla je poměrně širokej pojem.
každopádně dneska jem ukončili činnost v práci,takže pokračovat se bude po novým roce....
Jak to vystředit? Dyť to je jednoduchý, naklepneš střed do límce, nasadíš na nadzvednutý auto, na zem si dáš úhelník a točíš
Jinak na 13ku střed ze škodovky pasuje límec z opla, je to 5,5", mám to takhle udělaný doma:)

-> Gryzly: Platí i naopak, 14" disky, kupovaný v roce 1991 nebo 92 jako ND byly bodovaný, bez nýtů..
-> Maty110l: Brácha si kdysi taky dva dělal.
Do svěráku na ponku uchytil přední náboj ze škodovky, nasadil nesvařený kolo a na ponk si přidělal truhlářskou svorku s křídou a rovnal ten ráfek na středu tak dlouho, dokud nebrnkal. Pak to sbodoval přímo na ponku a pak teprve sundal.
Jinak první 13" disky neměli středěněj střední otvor, poznalo se to podle podle prolisů na krajích a měli střed přinýtovanej stejně jako to měli 14". Tydle kola se dávali na poslední úžovky na maticový řízení.
Do svěráku na ponku uchytil přední náboj ze škodovky, nasadil nesvařený kolo a na ponk si přidělal truhlářskou svorku s křídou a rovnal ten ráfek na středu tak dlouho, dokud nebrnkal. Pak to sbodoval přímo na ponku a pak teprve sundal.
Jinak první 13" disky neměli středěněj střední otvor, poznalo se to podle podle prolisů na krajích a měli střed přinýtovanej stejně jako to měli 14". Tydle kola se dávali na poslední úžovky na maticový řízení.
-> Maty110l: rovnej stůl, položit na něj ráfek a stojánkem od hodinek s uplym třeba drátem objet a hotovo....
-> Maty110l: zbtecne slozity, jak psal Jarda, tocit si s tim a postupne vycentrovat
Ahoj, mám na prodej 4 ks 13" převařáků v bílé barvě. Jestli chceš, tak napiš SZ, ať to tu nezasírám... popř půjčím, ať máš mustr
. Ahoj, Milan.

teoreticky by šel udělat nějakej forichtung..když na plech 1 přivařim kolmo stojku 2 na to přivařím nějakou osu s nábojem 3 na které bude ráfek 4(nahrubo srovnaný)a pak přivařím doraz 5...tak by to mohlo jít nějak doladit...
-> Maty110l: chtelo by ho to roztocit na soustruhu....Ja mel ve sveraku upnutej starej rejdovej cep s nabojem a na tom jsem rucne roztacel disk a postupne doladoval.
-> jarda.u1: bohuzial plechace na skodu uz nemam
-> Maty110l: dalo by sa to vycentrovat aj na aute
-> castrol: tak udelej fotku jako ja,nehadam se,jen jsem se s tim nesetkal.Kdyz tam bude nyt,tak musi mit hlavu na obe strany....
kluci jediný z čeho mám obavy je to středění...furt tak nějak dumám jak to udělat....
-> jarda.u1: to ja som zase nevidel plechac bez nitu
-> Maty110l: presne tak,mel jsem na to specialne nabrousenej vrtak o prumeru cca 16 mm
-> jarda.u1: jak se píše že by bylo lepší provrtat jen ten vrchní plech...jde to pěkně poznat,když ho projedeš skrz objeví se ti normálně rezave prach co je mezi obručí a středem..a už dál vrtatnemusíš...
-> Maty110l: presne takovou zkusenost mam i ja 

nejsou to nýty....je to něco jako velkej důlčik přes oba plechy...normálně jsem to po obvodu ocelákem očistil aby byly vidět body svarů..ty jsem odvrtal a pak ten vnitřek přes špalek vyklepnul ven..šlo to docela dobře...
Ja tam nyt opravdu nikdy nemel,i kdyz to tak z te vnitrni strany muze vypadat....
-> Sejki: tak potom odpovedam na tvoju otazku treba aj tie nity odvrtat a potom aj tie body
-> castrol: jo presne takova hlava
-> jarda.u1: mam 13ky. klidne ti to vyfotim jestli chces...