Ještěrka staví podvozek

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 27.11.2011 do 02.04.2012, založil/a J3STER
řadit dle data
13:24:07
02.04.2012
Martin/125/
-> Urbi: a nebo horní uložení tlumiče navařit víc do kastle(v kufru) jak to mám já...a doraz vyřešenej tak že orig.mysky jen obrátit...
13:20:19
20.03.2012
Petr Urban
-> J3STER: Mrkni do karty na mého spotřebáka jak je vyfocený doraz na nápravě, má to tady tak většina a funguje to nejlépe, nějakého sklouzávání se nemusíš bát nebo tam případně udělej něčím kulatým malou prohlubeň, ale určitě nedávej dorazy níž než jsou na fotce, pak ti s tvýma měkýma pružinama hrozí (i při úpravě držáku), že půjde tlumič nadoraz, nejen že se ničí ale jak bylo řečeno, může ti to vytrhnout uložení v kastli. 11mm snížení bych se vůbec nebál že je to moc, spíše naopak, dle toho jak uděláš ty dorazy.
17:04:47
19.03.2012
J3STER
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Mě to vychází takhle. Mám dojem že by to mělo jít až k té patce.8
zvětšit Ještěrka staví podvozek - obrázek od J3STER vložen 19.03.2012 17:04:47
20:09:50
18.03.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> J3STER: Foto nemam, ale vyztuhu sem dal na rameno a soupnul kam az sla...
20:06:35
18.03.2012
J3STER
Můžete mi sem někdo hodit fotku vyztuženého šikmého ramene? Jde mi o to jestli před svařením má být mezera mezi výztuhou a patkou co svírá podélné rameno. Díky
07:51:51
28.11.2011
J3STER
-> Urbi: Taky jsem si říkal že bude lepší misku spodního dorazu vyoperovat a navařit ji hlouběji do ramene. Dávat pásovinu se mi zdá tochu nevhodné z důvodu možnosti sklouznutí po rovné ploše případného plocháče.



To jsem ani netušil že pružiny na rally jsou měkké jako série. To mi vyhovuje.4 Netoužím po tvrdém podvozku. Tuhost doženu právě nastavením tlumičů. Spíš abych zlepšil ovladatelnost auta a vzhled.
00:13:57
28.11.2011
Petr Urban
-> J3STER: Určitě neřež ten tumový doraz ! Je to součástí tlumení...on umí právě pohlnit náraz pěkně tím že se i více jak na polovinu zkrátí zmáčknutím. Uprav doraz co je na spodním rameni...normální praxe je dávat tam kus rovné pásoviny vyztužené zespod, ale kdo říká že by nemohla být prohnutá i trošku dolů...ale bacha aby to horní rameno nechodilo o kastli nebo se ti nevytrhl stabík o most. To proč to všichni májí zarovno s ramenem spodním má opodstatnění.
00:08:24
28.11.2011
Ultim
J3STER 27.11.11 22:53:16 napsal:

... Nejspíš si změřím vzdálenost lůžka a dorazu na

nápravě se sériovou pružinou a pak tuto vzdálenost musím dodržet

u kratší pružiny.




Nutne nemusis, pokud pouzijes tvrdci pruziny,tak ti logicky bude kolo min perovat...

Ale 130L/A jsou jen kratci serie [asi, pokud se bavime o tech stejnych pruzinach na rally] tak bacha na to 4

Taky abys tam nemel mezeru jak krava a mezi tim ti nebouchalo horni rameno do karoserie.
22:53:16
27.11.2011
J3STER
-> Eidy: Je mi jasné že se může poškodit tlumič. Nijak moc snižovat nebudu. Jak jsem psal budou tam 250ky od Sakyho. Možná zkusím 260ky LA. Takové snížení jako má Dušan nebo Tuner 2 nechci. Zajímá mě kolik kdo musel podkládat u 250tek nebo i kratších pružin. Abych si udělal představu. Taky nějak musím vyřešit zkrácení gumového dorazu spodního ramene. Nejspíš si změřím vzdálenost lůžka a dorazu na nápravě se sériovou pružinou a pak tuto vzdálenost musím dodržet u kratší pružiny.
upraveno 1x, naposled 27.11.2011 23:01:22
21:23:05
27.11.2011
Eidy
-> J3STER: Protože když hodně snížíš auto, tak je riziko, že tlumič půjde nadoraz. Kurvíš tlumič a navíc můžeš vytrhnout uložení v ramenu.
20:26:10
27.11.2011
J3STER
Tady je porovnání s původním držákem.
zvětšit Ještěrka staví podvozek - obrázek od J3STER vložen 27.11.2011 20:26:10
20:24:28
27.11.2011
J3STER
Ahoj, dnes jsem započal práce na úpravách podvozku mé 130L.

Chci se zeptat jak moc jste museli podkládat držáky tlumičů na přední nápravě. Mám pružiny 250ky od Sakyho a tlumiče Spax. Protože se Spaxy nevejdou do původních držáků začal jsem s výrobou nových. Jsou o 11mm níž než sériové. Není to zbytečně moc nízko?
zvětšit Ještěrka staví podvozek - obrázek od J3STER vložen 27.11.2011 20:24:28
Extreme Tyres