Stahovák-jak to funguje?

prohledat
34 příspěvků (zobrazeno 1 až 34) od 27.08.2011 do 28.08.2011, založil/a tami
řadit dle data
12:54:09
28.08.2011
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: aj 7 je slušná mestská hodnota
12:51:44
28.08.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Puvodne byla pres 7l, ale to bylo se spatnym cidlem teploty. Ted se to ustalilo na rozumny hodnote.
11:46:00
28.08.2011
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: radenie je pár korún aj všetky tieto veci dookola , potom je pokoj , tú spotrebu máš super
11:41:30
28.08.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Tak nejak ujde no. Vymenil jsem rameno vepredu pac bouchal kulak. Trochu bouchoce rizeni, ale to nema smysl resit na zdejsi silnice... Razeni ma super kupodivu. Kolegove maj kombika BMM a to je zlo, tam 10cm pohyb radici paky zadna mira 3 3 3
11:39:35
28.08.2011
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak to ešte ujde , a stav?
11:37:04
28.08.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Starej xicht 1,3MPI 50kW. Jezdi solidne za 6,3l pri cukani po Prahe, coz neni zly...
11:36:08
28.08.2011
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: čo je to zač?
11:34:53
28.08.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Este tak mesic ano. Resp jezdim s ni :-D, nevlastnim...
upraveno 1x, naposled 28.08.2011 11:35:11
11:33:04
28.08.2011
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ty máš feliciu?
11:32:28
28.08.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Ja mam kratkou a jezdim vyslovene ekonomicky. Nemluve o zimnich gumach 3 Takze se snazim nedelat prudke pohyby a brzdim s rozvahou predem, ne jak se skodovkou...
11:30:31
28.08.2011
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: neviem no , ja som za abs vo felicii rád , to origo riešenie na krátkej keď stupíš brzdu , zadok ide ďalej a predok je utopený na dorazoch sa mi moc nepáči
11:29:32
28.08.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Pokud nejezdi ostre a vyuzivaj jen predni brzdy tak ne3 Me sere, ze kdyz pustim brzdu tak vzadu pisknou pakny, ale prave kvuli loziskum to rozebirat nebudu...
upraveno 1x, naposled 28.08.2011 11:29:59
11:28:49
28.08.2011
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak ja tie brzdy nerozoberám raz do roka ale problém to nie je normálne poskladať , a jedinci bez ABS to nerozoberajú za celý život
11:27:11
28.08.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Dle me to je nahovno, protoze je pak jinak usadis a utahnes a trpi.
11:25:16
28.08.2011
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: a ja musím vyberať aj z ložiskami :-D
11:13:10
28.08.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MOLSO: Ja je ukrad tatovi 3
11:08:30
28.08.2011
MOLSO
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ja tam nemam ani ty dva šroubky 40 zbytocna hmotnost navyse 3 a zbytocne zdrziavanie pri demontazi
11:00:58
28.08.2011
minno
-> Matthes, záškodník z TechWebu: čiže normálna koncepcia3
10:57:27
28.08.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno: Tjn, dva maly sroubky a buben je dole. Konstrukce jako maj moderni auta...
10:53:17
28.08.2011
MOLSO
-> minno: 47
09:39:38
28.08.2011
minno
-> Bagrr- máma mele Emu: a keď vymení aj 6tku tak to začne chcát až o nejaký ten kilometer neskoršie :-)

-> tami: sťahovák na obrázku ako tu už bolo spomenuté je už z princípu chujovina, ono fungovať to môže ale trieskať do poloosy kladivom s potencionálnym poškodením závitu asi nie je to pravé riešenie. Zožeň si riadny veľký sťahovák ktorým zhodíš bubon nenásilným spôsobom.

Ach, aký som happy že ja už toto nemusím riešiť.
02:53:22
28.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> tami: 3 nejni gufero ale opěrný kroužek ložiska nalisovaný na poloose :-) Gufera jsou pozice 6 a 9... a pakliže ti teče olej, tak vyměnit obě, co ž znamený poloosu ven... Když vyměníš jen 9ku (vnější) tak to stejně za pár km začne téct znovu...
upraveno 1x, naposled 28.08.2011 02:55:25
00:00:09
28.08.2011
kamikaze
-> tami: Pokud ti tam teče olej, tak je to "6" pokud se nemýlím
22:18:06
27.08.2011
tami
Někde jsem slyšel,že by mělo jít vyměnit toto gufero,případně zkrátit v něm pružinku,dostanuse k němu po sundání bubnu,nebo musím sundat i brzdový štít?
zvětšit Stahovák-jak to funguje? - obrázek od tami vložen 27.08.2011 22:18:06
22:08:33
27.08.2011
tami
vlečky mám v rezervě dvě i s převodovkou a vším co k tomu patří,ale dokud mě kyvka dobře šlape tak mě to připadá zbytečné a sám si na to netroufám
21:31:33
27.08.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: No jako jo... ale nechtel jsem rejt, abych nedostal kartac od zarytych kyfkaru 3 3
21:27:04
27.08.2011
Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu 27.08.11 21:22:38: a namontovat vlečku
21:22:38
27.08.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> tami: Tak na 10km3 Pokud to chces udelat poradne tak musis vyndat poloosu. To by ti poradil minno 3 3 3 3 3 3
21:21:01
27.08.2011
tami
díky za radu,trochu mě tam prosakuje olej (kyvka),tak jsem zvědavý proč,dá se to utěsnit jen při sundaném bubnu?
21:17:25
27.08.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
Dle me to je pekna picovina, ale jen muj nazor...
21:16:21
27.08.2011
mixal.s
Naskrutkujes na poloos namiesto matice, co drzi bubon, kusok ju povolis (nech je medzera medzi stahovakom a bubnom cca 0,2 – 0,4mm) a velkym kladivom buchnes po stahovaku. Potom znovu malinko povolis a znovu udries az pokial sa bubon neuvolni. Ja ho mam doma a iny ani nechcem, este som nepokazil ani jednu poloos. Len s tym treba vediet aj robit (ziadny zavit neohnes, ako tu pise suri). A ak ho nechces, tak mi ho kludne posli.. :D
19:38:57
27.08.2011
tami
Tak to raděj ani nezkoušet s tím sundat buben?
19:34:32
27.08.2011
suri
-> tami: našroubuješ , trieskaš trieskaš trieskaš a potom meníš poloos lebo si ohol závit :-D
19:33:47
27.08.2011
tami
Dostal jsem tanto nový stahovák,údajně na brzdové bubny.Na jakém principu to funguje?našroubuje se na poloosu a mlátí po něm kladivem,nebo tak nějak..?
zvětšit Stahovák-jak to funguje? - obrázek od tami vložen 27.08.2011 19:33:47
Extreme Tyres