porovnanie výrobcov brzd

prohledat
127 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 26.07.2011 do 24.09.2011, založil/a 4dams
řadit dle data
10:31:35
04.08.2011
suri
-> minno: autokelly nemá?
10:30:52
04.08.2011
minno
Tak som sa snažil niekde objednať platničky ATE na 4-piesty. Na Slovensku takmer nemožné. Majú ich v ponuke len asi dvaja predajcovia. Pri kontaktovaní obidvoch mi bolo povedané, že ich skladom nemajú, citujem vyjadrenie jedného veľkoskladu:



"Dobrý deň, bohužiaľ tieto platničky nemáme na sklade a nedajú sa objednať /

nemá ich ani dodávateľ na sklade /.

Mohla by som vám na zajtra poslať TRW-Lucas značku GDB939 - 24 euro."



V ČR má ATE v ponuke viacero predajcov, u jedného som si ich objednal a dostala sa mi odpoveď:

"bohužel momentálně nemáme na skladě destičky od Ate, mohu Vám poslat totožné od TRW GDB 939".



Tak som sa na to vybodol a zajtra mi prídu tie Lucas - TRW, GDB 939. Poznáte niekto presne tento typ? Predpokladám, že to bude tak či tak lepšie ako sračkové Ferodo SL.
08:42:06
03.08.2011
vhml
-> Tuner#2: oni nejsou zas tak tvrdý jak si myslíš. Má-li to brzdit, musí zákonitě ubejvat i destička. Při obrabeni brousenim taky musis na tvrdy materialy volit mekci kotouc, aby ubejval a porad tam byli ostry části, tj. aby se nevyhladil.
upraveno 1x, naposled 03.08.2011 08:42:53
08:37:23
03.08.2011
minno
-> Tuner#2: práve naopak nie? SLka a Premiery sú tvrdé a DSka čím väčšie číslo tým mäkšia zmes a tým viac sa derú a tým lepšie brzdia.....
08:31:57
03.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 03.08.11 08:24:07: No nějak mě nejde na rozum, proč by tvrdý DSka vydrželi jen 200km, když Eidy je má po 10tkm a jako nový a navíc ty desky obyčejně dost žerou kotouče, protože jsou tvrdý...
08:24:07
03.08.2011
vhml
-> Tuner#2: zřejmě tedy zákeřná konkurence se povečer vkrádá do garáže a obrušuje destičky...
08:19:03
03.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 03.08.11 08:00:45: Ano a z daleko větších rychlostí, tudíš i větší zátěží na kotouče. Asi jsi nikdy nebyl na okruhu, tam uvidíš, že i 12mm kotouče odkápnou, zatímco na rallye Vám to stačí 4 V prvním příspěvku právě píšu, že 200km možná tak na WRC, ale ne na Škodovce. No nic schválně se poptám.
08:00:45
03.08.2011
vhml
-> Tuner#2: formule s poloviční hmotností a pár zatáčkama na trati?



Optej pro zajímavost. Mě na Běšinech na těch pár kilometrů ubylo asi 1,5mm z destičky a z kotouče půl.



Jinak 200km na rallyecupu není každý závod, ale vicemene půl sezony...
upraveno 1x, naposled 03.08.2011 08:01:48
07:50:30
03.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 03.08.11 07:47:36: Já to neporovnávám se mnou, já DSka nejezdím, ale Schwarz to jezdí na Formuli a pár známých v rallye taky mám a že by kupovali DSka za 3 - 4tKč každý závod to se mě nezdá... Schválně se na to speciálně zeptám až s někým budu mluvit.
07:47:36
03.08.2011
vhml
-> Tuner#2: zřejmě jezdí rychleji než ty 3 Jinak je to na Favoritu 1500ccm na RC.
00:17:23
03.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
DS 3000 a 200km? LOL to snad ne? Možná tak na WRC tam bych tomu asi i věřil, ale na Škodovce musí vydržet v řádech tisíců...



Desky na sérii i sportovnější vyžití jedině ATE, nejsou špatný ani Lucas, ale jsou horší za tepla (dřív vadnou). Ferodo SL ani Premier nebrat dost často se drolí a rozpadají.



O cryo více zde: www.cryo-centrum.cz/
21:02:50
02.08.2011
4dams
-> TTomas: prehriatie materialu neurobi nahodou to iste? myslím že sa stratia pnutia v materiály
upraveno 1x, naposled 02.08.2011 21:03:35
12:22:15
02.08.2011
minno
-> TTomas: super info
11:41:06
02.08.2011
TTomas
-> vhml: Tak teplota dobra, ale know-how je treba. Jsou na to prave sestaveny specialni programy pro ruzne materialy. Rychlost schlazovani i ohrivani a pak ruzne cykly. Mensi prinos by to ale melo mit i bez knowhow. Chce to ale odzkouset. Treba na ty vase vareny kolecka do prevodovky by to mohlo byt paradni.



Byla to druhá světová válka, která pozvedla kryogenický proces do válečného průmyslu, když bylo zapotřebí lepších vlastností materiálů pro válečné účely. Části byly ochlazovány nejlepším způsobem, který měli k dispozici. Do kádí naplněných alkoholem se vkládal suchý led, to umožnilo dosáhnout teploty až -73°C, což zlepšilo vlastnosti materiálů. V té době se uskutečnilo několik zkoušek ponořením do kapalného dusíku, kde bylo dosaženo teploty -184°C. Protože vnějšek se ochlazoval mnohem rychleji než střed, jen několik málo kusů tento proces „přežilo“. Z tohoto důvodu se od procesu „hlubokého kryogenického temperování“, jak se proces nazýval, upustilo. Po válce se zkoušely jiné metody než ponoření do tekutého dusíku, jako postřik po součástech nebo zavěšení těsně nad hladinu dusíku. Všechny tyto metody byly drahé a neproduktivní, možnost praskání a nestability stále existovala. Navíc chyběla kontrola a opakovatelnost procesu.



V roce 1966 Ed Busch založil v USA společnost Cryo-Tech, která vyhodnotila dosavadní poznatky a jako první vyvinula „suché“ zpracování. Místo ponořování a postřiku začala používat suchou páru LN2. Tím bylo možné kontrolovat a řídit teplotu procesu podle druhu a průřezu upravovaného materiálu. Na tomto základě byl vyvinut „základní proces“, který bylo možno opakovat.
11:17:17
02.08.2011
Eidy
-> minno: Hele, já mám DS destičky už asi 7 roků (10000km) a moc z nich neubylo.
11:17:16
02.08.2011
vhml
Mám mrazák na -85 a know-how žádný :-D
11:14:47
02.08.2011
TTomas
-> vhml: Jde o suchý proces, během kterého části nikdy nepřijdou do styku s tekutým dusíkem. Části se ochlazují velice pomalu a pak se udržují při teplotě kolem -184°C po dobu 24-36 hodin, pomalým návratem se přivedou zpět na pokojovou teplotu. Různé materiály a příčné průřezy vyžadují různé cykly. Tím dojde k úpravě celého materiálu (ne jen povrchu). Po další úpravě (broušení, honování, frézování) se struktura celého materiálu nemění, zůstává konstantní po celou dobu životnosti nástroje nebo dílu.



Pokud mas takovejhle mrazak a hlavne know-how, tak se urcite domluvime.

4



-> minno: Ano je to presne tak jak pises.
23:37:36
01.08.2011
kury
Ferodo Target jsou sračka,ale s premierama jsem na dvoupístkách problem neměl.Segře jsem je taky koupil na saxo a brzdí to pěkně ostře. Jinak s ATE taky žádný problém.
20:57:35
01.08.2011
suri
-> vhml: neviem , viem že to malo kelly kedysi pred pár rokmi neviem ako teraz
20:43:08
01.08.2011
4dams
Ferodo premier su asi za 18,- eur a ATE za 26,- eur do 4-piestov
upraveno 1x, naposled 01.08.2011 23:40:16
20:23:41
01.08.2011
vhml
-> suri: a ted nejsou snad?
19:39:59
01.08.2011
suri
-> minno: kedysi boli ešte ATE na 130 a tie boli údajne slušné
16:47:06
01.08.2011
stepan
-> minno: Já sem sehnal za 200 destičky na žigula (asi originál), tak uvidim jak budou fungovat.
16:44:37
01.08.2011
vhml
-> minno: ATE, Textar
16:32:02
01.08.2011
Marty_pv
-> minno: tak jsem si naivně myslel že mají Fri-tech na škodovky širší nabídku ale končí favoritem/formanem 8
16:26:02
01.08.2011
minno
-> Marty_pv: no a teraz babo raď3 Mám SL, pretože nič lepšie u nás v krámoch nemajú, Premier píšeš že rovnako nič moc platničky a DS sa zas strašne rýchlo derú.....Ani tak ani tak. Musím objednávať z netu. Čo vybrať ako dobrú alternatívu k starým azbestovým platničkám?
16:16:29
01.08.2011
vhml
-> Marty_pv: v závodním nasazení vydrží DS3000 cca. 200km. Kotouč pak je tak na dvoje destičky. GoldFreny žerou kotouč 1:1
16:14:11
01.08.2011
Marty_pv
-> minno: Ferodo SL nebo Premier - obojí stejně špatné, z osobní zkušenosti akorát pískaly, za studena brzdný účinek nic moc a hodně tvrdá deska požírající kotouč před očima

Oproti "obyč" ferodům jsou Fritech zlatý, zpátky bych už neměnil

u DS 2000/2500/3000 označuje číslo jinou směs - jak píše vhml, navíc přitom jak jsou měkký tak na normální ježdění nic moc výdrž (kamarád běžným používáním sjel DS 2500 z poloviny na mez výměny za asi tři měsíce)
16:08:11
01.08.2011
stepan
BRZDOVÉ DESTIČKY ŘADY TARGET SL PRO OSOBNÍ AUTOMOBILY



Brzdové destičky Ferodo v ekonomické verzi pro motoristy vyžadující nízkou cenu a akceptovatelnou kvalitu. Široký rozsah aplikací pro většinu běžných automobilů, vynikající ceny především pro vozy konceru VW včetně značky Škoda.
16:06:14
01.08.2011
stepan
-> minno: SL jsou levnější varianta pro sociály.
15:47:31
01.08.2011
vhml
-> minno: to netusim
15:45:27
01.08.2011
minno
-> vhml: a SL vs Premier?
15:45:03
01.08.2011
minno
-> TTomas: čiže zmrazením takých dnešných bežných kotúčov získam to, že by sa nemali po pár kilometroch začať krútiť?
14:56:21
01.08.2011
vhml
-> TTomas: jako ze mrsknu obrobenej dil do mrazaku a odstrani se vnitrni pnuti? Takove zihani naopak? Ja prave asi mam moznost se k takovymu mrazaku dostat...
14:54:54
01.08.2011
vhml
-> minno: DSka jsou sportovni desticky. Cim vetsi cislo tim vice brzdneho vykonu, za podminky vyssiho ohrati ke spravne funkci
14:50:55
01.08.2011
minno
Keď tu už porovnáte výrobcov bŕzd. Potreboval by som, keby mi niekto napísal porovnanie výrobcov platničiek na 4-piesty. Už som raz dával túto otázku v Co jste dnes udelali, ale nik mi to tam nezodpovedal.

Konkrétne by som potreboval vedieť porovnanie platničiek Ferodo:

- Ferodo SL

- Ferodo Premier

- Ferodo DS2000-3000



Hľadal som už na nete, ale nič rozumné som nenašiel.
10:14:14
31.07.2011
TTomas
Pokud by nekdo z Prahy nebo okoli tam chtel neco hodit, tak pochopitelne neni problem. V nasledujicich tydnech se tam chystam.
09:55:55
31.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas 31.07.11 09:46:44: 157
09:49:57
31.07.2011
havlik
-> TTomas: wow zajímavé:)
09:46:44
31.07.2011
TTomas
-> havlik: Pochopitelne muze byt. Kdyz jsem tam chtel ale soupnout svuj novej 8k, tak mi motorar rikal, ze tim jak 30 let lezela, tak uz se s tim nic moc nestane. Material uz dostatecne vyzral a veskere pnuti z obrabeni je pryc. Nejvetsi efekt to proste ma u novych vyrobku. Premejslim zdali tam nevezmu nejake naradi:) Tady je malej nastel zlepseni v procentech (odolnost proti opotrebeni) materialu po zmrazeni na -79 a -190°C.



S-7 Křemičitá nástrojová ocel 241% 503%

52100 Nosná ocel 195% 420%

A-10 Grafitová nástrojová ocel 230% 264%

M-I Molybden rychlořezný 145% 225%

M-2 Wolfram/Molybdenová rychlořezná 117% 203%

T-1 Wolframová rychlořezná 141% 176%

CPM-10V Legovaná ocel 94% 131%

440 Martenzitová nerez 128% 121%

430 Feritová nerez 116% 119%

303 Austenická nerez 105% 110%

8620 Nikl-Chrom-Molybdenová ocel 112% 104%

C1020 Uhlíková ocel 97% 98%

AQS Šedá litina 96% 97%

T-2 Wolframová rychlořezná ocel 72% 92%



-> Tuner#2: No tak to se nemusim ani prevlikat. Doma rekonstuujeme:)
08:49:01
31.07.2011
havlik
-> TTomas 30.07.11 23:29:17: takze idealne na hlavu ze 130tky jo?:))
23:33:10
30.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas 30.07.11 23:29:17: JJ už jsem o tom něco slyšel 4 To nebudeš daleko, vem si montérky a přijeď na stavbu 5 3
23:29:17
30.07.2011
TTomas
-> Tuner#2: Tak do Kysic to zrovna povezu a maka to skvele. Zvlaste na nove vyrobky z litiny je to dokonale (odzkouseno), ale smysl to ma skoro na vsechno.
23:04:02
30.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas 30.07.11 14:43:24: To dělají taky u nás v Kyšicích, myslíš že to skutečně něčemu pomůže? Mrazí tam takhle součástky do motorů...
14:43:24
30.07.2011
TTomas
12:56:13
30.07.2011
minno
-> TTomas: zmraziť?9
23:39:56
29.07.2011
TTomas
-> kury: ty powerdisky prej nic moc.

-> 4dams: Ja ted beru brembo max + textar. Vozil jsem to pred lety na mazde a bylo to dobre. Pokud se ti kroutej kotouce, tak je zkus zmrazit. Mam ted prave v planu4
23:34:42
29.07.2011
4dams
brzdy z M5 sa mi už asi nezmestia do 15 palcových diskov. Je to choroba týchto starých bmw 8 Na transportery v robote máme menšie brzdy a nikdy sa neskrivili a jazdí sa s tým ako so služobným1
22:13:34
29.07.2011
kury
-> Tuner#2: koukam BMW žrouti kotoučů3 Tak ja to bral jen podle toho, že ten kotouč byl podle udaju větší a širší o 6mm6
22:09:28
29.07.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> kury 29.07.11 22:02:07: M5 zrovna není moc dobrej příklad, soused už na tom pokroutil dvě sady, ale je fakt že to váží o trochu víc 5
Extreme Tyres