
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stálý převod?
18:34:49
28.01.2011
28.01.2011

elbacil
-> vhml: prečítal som si 3x a pomaly a nič.A teraz čo?

16:47:26
27.01.2011
27.01.2011

Toušík
-> Luky.: To on vím moc dobře -> vhml: To jen špatně složil větu :)
15:31:56
27.01.2011
27.01.2011

Luky
-> vhml: to jsi právě napsal blbě, výhodou šikmého zubu není jeho hlučnost, nýbrž jeho nehlučnost 

21:07:12
26.01.2011
26.01.2011

vhml
-> elbacil: přečti si tohle znova a pomalu 24.01.11 16:21:55
21:05:14
26.01.2011
26.01.2011

elbacil
-> vhml: však ked dobre viem všade v sériovkách su šikmé zuby

16:25:35
24.01.2011
24.01.2011

vhml
-> petr s: to je můj skromný názor, bavíme-li se o převodovkách na závody v měkkém škodováckém obalu.
16:24:31
24.01.2011
24.01.2011

petr s
-> vhml 24.01.11 16:21:55: Kdo ti tohle řekl?
16:21:55
24.01.2011
24.01.2011

vhml
-> m8rinek: šikmý zub, nemá kromě hlučnosti žádné zásadní výhody.
Kombinovat možno s rozumem, aby se nenamáhalo axiálně jenom jedno ložisko
Kombinovat možno s rozumem, aby se nenamáhalo axiálně jenom jedno ložisko
16:18:26
24.01.2011
24.01.2011

m8rinek
-> Bery: bohužel jsem si nevšiml krátké 5° a hned jsem byl osočen jedním místním guru, takže se omlouvám Tvá kombinace funkční je, bohužel 2 je moc blízko dlouhé jedna a jako další krok bych viděl její posunutí, naopak 5° je volba každého, pro civil ponechat jako cestovní, pro závodničku 5° přiblížit...
Pak jeden dodatek, asi bych nekombinoval rovný a šikmý zub, je to funkční řešení, ale příplatek az zub šikmý není nijak markantní... I když pokud někdo rád pištící rychlosti :).
Pak jeden dodatek, asi bych nekombinoval rovný a šikmý zub, je to funkční řešení, ale příplatek az zub šikmý není nijak markantní... I když pokud někdo rád pištící rychlosti :).
23:43:29
23.01.2011
23.01.2011

Toušík
-> m8rinek: Jo aha... No sem si nevšiml. Sem to od tebe asi špatně pochopil..
23:41:10
23.01.2011
23.01.2011

m8rinek
-> Toušík: jenže je to v podstatě totéž co jsem napsal já :D.
23:36:18
23.01.2011
23.01.2011

Toušík
-> Bery: Dík tohle je odpověď jak má být! z praxe a ví o co jde toho si moc vážím!
23:32:18
23.01.2011
23.01.2011

Bery
na humpolci by se třeba člověk bez 5° nesvezl,- zatim pokaždý tam byl úsek na maximálku ( i třeba v těch Budějkách tam byly úseky na 5ku),jinak teda mám dlouhou 1,serie 2 3,4,5 krátký a SP 4,22 od Sixty.A nejsem sám,kdo si to chválí
18:47:09
23.01.2011
23.01.2011

Toušík
-> m8rinek: Ale tak na nějakém základu se musí stavět.
17:12:31
23.01.2011
23.01.2011

m8rinek
-> Toušík: v tom případě je seriová skříň naprd snad na vše. To že to s tim jezdit jde je jedna věc. Nicméně na tvůj účel bych vyměnil 1 a 2, další rychlosti ponechal s tim, že 5 ti zůstane jako cestovní...
16:54:43
23.01.2011
23.01.2011

Toušík
-> m8rinek: ano pane, proto píšu že bych se chtěl účastnit dalších závodů.. Zatím jsem na to neměl auto, abych se mohl jet někam podívat takže to nebyla odpověď na mou otázku... a ono nikde nepotřebuješ skládačku ani silnej motor vlastně nic. Ale je to pro tvůj úspěch.
16:50:53
23.01.2011
23.01.2011

m8rinek
-> Toušík: na běšinech ne no... Na běšiny nepotřebuješ, ale ani skládačku ;).
16:34:47
23.01.2011
23.01.2011

Toušík
-> m8rinek: myslím že 5tku stejně nevyužiješ.. Maximálně někde na přejezdu si jen odpočnout od otáček, ale jinak musí vystačit 4ka bohatě.
16:31:04
23.01.2011
23.01.2011

Toušík
-> m8rinek: Silnice neví co se jezdí běšiny kramolín časem snad něco víc.
16:31:00
23.01.2011
23.01.2011

m8rinek
-> Evž@: sprint je rovinná disciplína, to neberu jako soutěž...
Nicméně na rally to chce jedničku rozhodně delší a používat ji jako rychlost, dvojku posunout dál, tři a čtyři jako znouzectnost nechat kde jsou a pětku k nim přistrčit...
Nicméně na rally to chce jedničku rozhodně delší a používat ji jako rychlost, dvojku posunout dál, tři a čtyři jako znouzectnost nechat kde jsou a pětku k nim přistrčit...
16:29:03
23.01.2011
23.01.2011

Evž@
-> m8rinek: na sprinty je 1° a 2° špatně to souhlasim....ale na rally pokud vim se schvalně dělala 1° ještě delší
16:22:21
23.01.2011
23.01.2011

m8rinek
-> Evž@: 4ka je taky odskočená, však to je dálniční kvalt...
-> Toušík: na jaký závody? Na každý je třeba uplně jiná skříň...
-> Evž@ 23.01.11 16:04:31: zrovna 1-2 mi přijde špatně, 1 potřebuju jezdit ne se na ní jen rozjíždět...
-> Toušík: na jaký závody? Na každý je třeba uplně jiná skříň...
-> Evž@ 23.01.11 16:04:31: zrovna 1-2 mi přijde špatně, 1 potřebuju jezdit ne se na ní jen rozjíždět...
16:08:05
23.01.2011
23.01.2011

vhml
-> Evž@: jestli máš dát 2500 za stálej převod, kterej není k ničemu, nebo 6000 za tři kvalty už není dramatickej rozdíl
16:06:30
23.01.2011
23.01.2011

Toušík
-> Evž@: Já to budu řešit asi jen 4q potom s přímím zubem.
16:04:31
23.01.2011
23.01.2011

Evž@
Mě příjde ideální 4,22 ..s pokrácenými 3,4,5...ale cenově už to není ideální pro nikoho :)
16:02:39
23.01.2011
23.01.2011

Toušík
Sorry už to čtu 3,9 neměla 1000 :)
16:01:04
23.01.2011
23.01.2011

Evž@
-> m8rinek: to souhlasim....občas jedu ve škodovce se 4,44 ...a mam opravdu pocit jako by byly krátké i ty převody....ale 4-ka ten pocit kvalitně smaže 

15:59:38
23.01.2011
23.01.2011

Toušík
-> vhml: jakej je na závody optimální? 4,22? nebo ješě těch 3,9?? optimální myslím na naše podmínky. 3,9 měla tisícovka??
15:57:20
23.01.2011
23.01.2011

m8rinek
-> Evž@: to sice jo, ale vzhledem k rychlosti se jednotlivé stupně ,,zkrátí,,
15:55:28
23.01.2011
23.01.2011

Evž@
-> vhml:
..respektive odstupnovani mezi kvaltama je porad stejny....4,44 jen doda lepsi odpich

15:17:08
23.01.2011
23.01.2011

vhml
Kdysi jsem o tom taky přemýšlel, ale 4,44 je při sériovejch kvaltech pořád nesmyslně dlouhý pokud se bavíme o závodění a na normální ježdění to je jedno...
15:14:53
23.01.2011
23.01.2011

m8rinek
-> Evž@: tušim, že to někdo dělal za méně...
14:02:02
23.01.2011
23.01.2011

Evž@
14:01:18
23.01.2011
23.01.2011

afro100
na rovine je to stejne jedno, mozno maly rozdiel o Stotinu/desatinu, prejavi sa to az v kopci ...
13:59:04
23.01.2011
23.01.2011

Evž@
4,44 je dobrej....pokud neni vykon...tak je to dobry způsob jak něco nahnat 

13:42:28
23.01.2011
23.01.2011

Klubko_
-> darklord, Vrba: tak jsem mu volal a prej pro cizi na to nema cas. Ale zkusim ho vyhledove este ukecat, az se potkame na zavodech. Kdyztak mi napiste nekdy na jare, se pripomenout.
09:23:30
19.01.2011
19.01.2011

Vrba
-> havlik: mmm,to bude při škubnutí spojkou tak na hraně,...
08:55:52
19.01.2011
19.01.2011

havlik
-> Vrba: no vydrží to prej 140Nm
08:50:59
19.01.2011
19.01.2011

darklord
-> Vrba: 

08:46:20
19.01.2011
19.01.2011

Vrba
-> Klubko_: A za kolik by jsi byl schopnej to zařídit a jaka je spolehlivost takoveho hřídele?Aby to pri prvním gumování neuletělo,....docela mě láká poskladat si prevodovku 4,44,....
08:42:06
19.01.2011
19.01.2011

darklord
-> Klubko_: kolko to stoji a aka je vydrz?
08:28:45
19.01.2011
19.01.2011

Klubko_
-> darklord: muzu zkusit zaridit prevareni pastorku na hrideli. Kdyztak se ozvi
07:37:57
19.01.2011
19.01.2011

darklord
5q 4.44?
KDE?

00:40:26
19.01.2011
19.01.2011

Martin100L
-> Surprise: Kdyby o to šlo, tak jí klidně s Tebou vyměním za pětikvalt s převodem 4.22. Kdyžtak ze ozvi.
22:42:59
18.01.2011
18.01.2011

afro100
-> Surprise: tvl ja tam na 400m nakopat vsecko tak z toho ani nespavam ...
sa ti to nelubi tak vymen tie pidikolecka co tam mas za vacsie, bude to pomalsie zrychlovat ale zato mat vacsiu maximalku ...
sa ti to nelubi tak vymen tie pidikolecka co tam mas za vacsie, bude to pomalsie zrychlovat ale zato mat vacsiu maximalku ...
22:41:16
18.01.2011
18.01.2011

Martin100L
-> Surprise: VVVVVVVVVVVOOOOOOO to mto je





20:45:14
18.01.2011
18.01.2011

Surprise
Jj... Nejhorší je že tam na 400 metrech nakopu všecho, ale na druhou stranu...
20:43:09
18.01.2011
18.01.2011

Nwkt
-> Surprise: Proměřuje všechno
20:41:35
18.01.2011
18.01.2011

Surprise
Nazdar tak jsem z5. Nedalo mi to a sel jsem na to! Takze 40z věnec a 9z hruška. Tím pádem to je 4,44. takže to tam asi nějakej koumák bastlil. Dle výpočtů mi vychází že při 50km/h to točí ~1800 1/min. Takže proměřuje otačkoměr...
16:38:52
18.01.2011
18.01.2011

Surprise
Tak ještě jednou díky! A neberte to tak zle tu mojí narážku.