Převodovka 5q

prohledat
82 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 18.12.2010 do 24.01.2011, založil/a kalmik_06
řadit dle data
00:10:48
24.01.2011
Eidy
-> dakar.cz: Na ten výkon už radši 4písty? Na jakej výkon?

Já už dlouho jezdím 2písty s 90k motorem i na okruhu a funguje to úplně v pohodě. 4písty jdou lehčeji kvůli větší ploše pístů, ale kotouč je pořád stejnej jako u 2p, čili co se týká přehřátí kotouče, je to úplně stejný. Jak říká afro100, pokud není chlaďák, je to jedno.
22:13:34
22.01.2011
minno
-> afro100 22.01.11 22:06:09: asi tak....ani 4p nie sú žiadna výhra, pokiaľ sú tam sériové kotúče (žiletky)....ako vravím, je to o tom, na čo kto to auto má....ale neznamená automaticky že výkonnejší motor = treba k nemu aj výkonnejšie brzdy....
22:08:53
22.01.2011
minno
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no ale to je už potom otázka toho, na čo to auto ten dotyčný má a k tomu treba prispôsobiť to auto celkovo...ja osobne chcieť silnejší motor, tak hlavne na kopce aby to lepšie ťahalo a kvôli akcelerácii....na druhej strane aj so slabším motorom je možné jazdiť serpentíny celkom svižne a tam už tiež tie slabšie brzdy (2P v sérii) nestačia....
22:06:09
22.01.2011
afro100
pokial to neni chladak to je jedno, stejne dokazem s skodovackymi 2P zvlnit kotuce skoro tak ako je miestna komunikacia (takze dost) ..
22:03:55
22.01.2011
petr s
-> minno: Ale je rozdíl jestli brzdíš 100 metrů nebo kilometr
22:01:14
22.01.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno: Tojo ale kdyz pojedes nejaky serpentyny, tak s ostrym motorem tam muzes jet ostreji...
21:57:13
22.01.2011
minno
neviem čo máte s tými brzdami, keď idem trebárs 100 tak musím rovnako vedieť ubrzdiť či mám motor 120 alebo 136.....
13:11:35
22.01.2011
afro100
-> Matthes, záškodník z TechWebu: :D ten ti da az to tu uvidi
11:43:16
22.01.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Evž@: Rozhodne. Ja mam dvoupisty. Samozrejme funkcni, novy kotouce, vzadu 22mm prasatka a je to v pohode se 136. Nezavodim samozrejme, ale ani nejezdim jak Pavel Sysel.
11:36:42
22.01.2011
Evž@
Dvoupístky taky brzdí....pokud nebude závodit,tak dostačující
10:22:37
22.01.2011
dakar.cz
-> Hruška: no na ten výkon bych už radši čtyřpísty..
10:13:52
22.01.2011
Hruška
klasický brzdy co tam jsou ted to nepůjde??Sorry za blbý otázky ale jsem začátečník. :)
10:06:17
22.01.2011
petr s
-> Hruška: čím budeš brzdit?
10:04:54
22.01.2011
Hruška
Dakar tak to by jsi byl hodný dííky. Jinak čtyřpísty nejsou nutností ne??
09:02:13
22.01.2011
afro100
dalsia vec je, ze dneska sa vsade uz upravene motory povaluju ... sam by som o jednom vedel, jazdil v rapidovi a neskor v s100, nachadza sa na zlinsku ... ak by bol zaujem dam kontakt na majitela v SZ ...
upraveno 1x, naposled 22.01.2011 09:02:35
08:56:31
22.01.2011
dakar.cz
-> Hruška: tolik penez za to vubec nedas. Zalezi,jak to budes stavet. Kdyz nebudes davat origo saci a vyfukove,tak to zvladnes do 1000 korun. Jestli chces,muzu ti do SZ napsat postup,jak jsem to stavel ja..
08:51:42
22.01.2011
afro100
-> čert: z 2003 www.skoda110r.cz/article. php?id=7 predpoklada sa ale, ze vsetky potrebne diely na prestavbu sa kupuju ... ono keby to clovek mal vsetko kupovat aj dneska, tak sa dostane na podobnu cenu ...
upraveno 2x, naposled 22.01.2011 08:53:34
08:49:21
22.01.2011
dakar.cz
Mozna nepatri na 4 kvalt a mokre poloosy.to uz je takove divne..ale kdyz pomineme legislativu atd.. nevidim duvod,proc by nepatril motor z fava do skodovky,kde je 5 kvalt,vlecna naprava a 4 pistky. Kdyz tam udelas upravy jako saci kos,lozisko na kliku,sani...aby fungoval,tak jak ma,tak je to podle me nejlepsi volba,jak ze skodovky dostat trochu toho vykonu. Nekdo proste neni originalista,ale chce si sve auto trochu poladit a vylepsit..
18:22:08
21.01.2011
aceboss
-> peti: V tom případě nepatří i do řady 105,120 které neprojdou patřičnou přestavbou......a když půjdu do důsledků kolik procet lidí mám vše legální a v souladu s legislativou???



Ale za sebe můžu říci, že tata má Š100 a motor 130 tam mám PLNĚ LEGÁLNĚ zapsan již v roce 19914
16:02:08
21.01.2011
peti
-> aceboss: suhlasim s Minnom, oficialne a z hladiska legalnosti tam proste nepatri
09:57:15
21.01.2011
aceboss
-> minno: Z jakého důvodu tam nepatří?Prosím rozumné vysvětlení ne ,že jedna paní povidala.
09:26:35
21.01.2011
minno
-> aceboss: čo je na tom blbosť? Proste tam tie motory nepatria a to je pravda. Že tam ten motor môžeš mať a prevádzkovať ho tam, je jedna vec, ale proste to tam nepatrí.
09:24:18
21.01.2011
aceboss
Dušan 20.01.11 21:14:37 napsal:

nejlevnejsi se sehnat nejakou 130ku nebo motor z Fa a dle zakladnich postupu

a nutnych veci ho tam dat. Ovsem na kyvku takove motory nepatri. Nekdo bude

mozna namitat ze to nevadi, ale nepatri.


Blbost.....4
08:04:11
21.01.2011
čert
-> Hruška: ze kdy ten návod je?
22:18:42
20.01.2011
afro100
-> Hruška: je tam ale pisany aj zoznam zaco, tak si to poriadne prezri ;)
22:17:22
20.01.2011
Hruška
No zkusím to tedy udělat doma sám tedy až seženu motor doufám že to není nic náročného jinak jsem našel na internetu návod na přestavbu ale je tam napsáno že přestavba stojí 9500 nechápu kde to ale vzali takovou cenu..
22:08:16
20.01.2011
ondrej1
-> Hruška: Ale neprehanaj neni tam až tak veľa vecí čo musíš dať nových vodnú pumpu dáš zo 120 zotrvák niesom si istý ale samidá ložisko na klukovke a dáš karboš zo 130 kupiš 136 kové sanie aby karburátor nebol nakrivo a hotovo a pár blbostí vobec to nestojí veľa penazí pokial si vieš urobiť doma ked to dáš niekomu urobiť tak dakujem pekne3
22:01:37
20.01.2011
Hruška
No nejde asi ani tolik o ty peníze ale oto že bych to sám asi nepředělal ten 130kový motor bych jen vyměnil ale to fáčko upravit nevím jestli bych zvládl.. jinak ta předělávka do 120ky výjde na kolik cca víc jak 5000??
21:57:06
20.01.2011
dakar.cz
-> Hruška: pokud chces co nejlevnejc dosahnout vykonu,tak jdi urcito do fackoveho motoru. Je to nejlepsi reseni. Ten motor sezenes uplne vsude,je spolehlivy a ty upravy,co musis udelat,abys to dostal do 120 jsou uplne jednoduche a levne. Investovat do motoru 130 se nevyplati. Je to jen jakysi bastl mezi 120 a 136..
21:56:43
20.01.2011
Hruška
Ok podívám se po nějákým motoru ze 130ky nebo 136ky když byste o něčem věděli tak se prosím ozvěte jinak díky za vysvětlení všeho..
21:51:23
20.01.2011
Don_pepe
-> afro100: To je fakt...
21:50:52
20.01.2011
ondrej1
-> Hruška: Dáš hlavu zo 105 alebo 120 :D ja som mal zo 100vky kedysi dávno mal som zobratý zotrvák remenicu vačka zo škody 110R sviečky NGK C-čkové vahadlá,kovaná kluka a poviem ti nepolatí sa ti to potom som si kúpil 130 s fávo motorom a mám ju doteraz a neviem si ju vynachváliť a teb výkon:)120 bude vždy len 120 a neoplati sa ti do toho vrážať lebo nikdy s toho nedostaneš Favo motor!!!!!Alebo 136
21:48:53
20.01.2011
afro100
-> Don_pepe: sice pravda ale zas vacsi op*c to tam davat
21:48:30
20.01.2011
afro100
-> Hruška: skoda GLS 742.12X ma bombirovane piesty, teda s vypuklym dnom a k tomu aj urcenu hlavu upravenu na ten bombir, teda je zvyseny kompresny pomer a tym aj vyssi vykon ... nic ine tam oproti normalnej 120 nie je
21:46:49
20.01.2011
Don_pepe
-> afro100: Tak zase fáčko je dostupnější než 742.136
21:43:53
20.01.2011
Hruška
Aha tak to pak jo to máš pravdu to jsem si neuvědomil.. jinak čím je u škody 120 gls docíleno většího výkonu jak u klasické 120ky ?? vačko či něčím jiným?
21:39:06
20.01.2011
afro100
-> Hruška: a preco zrovna facko (781.135/6) ked existuju osemkanaly priamo urcene dozadu (742.135/6) napr. zo skody 135/6 (sedan) a skody rapid 135/6
21:35:53
20.01.2011
Hruška
Ale abych mohl dát fáčko do 120ky tak tam musim upravit kupu věcí aby to pasovalo ne??
21:34:03
20.01.2011
afro100
-> Hruška: 130 je atyp, vyjde ta to uplne stejne ako keby si staval facko
21:27:45
20.01.2011
Hruška
Taky to vidím asi na motor 130ku vlečku a k tomu i teda 5ti kvalt ze 130ky fáčko by byla drahá přestavba nevíte někdo na kolik to asi cca výjde?? když mám doma motor 120ku ze které bych popřípadě mohl vzít nějáké díly..
21:14:37
20.01.2011
Dušan
nejlevnejsi se sehnat nejakou 130ku nebo motor z Fa a dle zakladnich postupu a nutnych veci ho tam dat. Ovsem na kyvku takove motory nepatri. Nekdo bude mozna namitat ze to nevadi, ale nepatri.
20:45:59
20.01.2011
Hruška
Má to cenu dělat go glsky když má tolik najeto??
20:39:50
20.01.2011
afro100
-> Hruška: to je jedno, vzdy to vyjde +/- narovnako
20:34:54
20.01.2011
Hruška
Jak to myslíš udělat nový motor z fáčka rapida nebo glsky?
20:33:05
20.01.2011
petr s
-> Hruška: Tak udělat nový motor ale to je tak 15 000
20:30:59
20.01.2011
Hruška
No doufám že když seženu dobrý motor tak výkon jelikož ten motor glskovej co tam ted mám tak má najeto 180000a to už není ono..
20:27:55
20.01.2011
petr s
-> Hruška: Co tím získáš?
20:27:12
20.01.2011
Hruška
Má cenu pak do rapida motoru dávat jinou vačku atd??
20:25:48
20.01.2011
Hruška
Chtěl bych auto na ostřejší jízdu ale nemám na to abych předělával motor z fáčka a tak se snažim najít nějákou levnou alternativu jak udělat něco silnějšího než klasickou 120ku
20:22:07
20.01.2011
afro100
-> Hruška: v podstate to nie je problem, pasovat to pasuje, maximalne budes musiet prevrtat dve horne diery na prevodovke z 8 mm na 10 mm



Zalezi co chces, pokial to je na normalne jazdenie, tak v podstate to nicomu nevadi.
Extreme Tyres