Převodovka 5q

prohledat
82 příspěvků (zobrazeno 51 až 82) od 18.12.2010 do 24.01.2011, založil/a kalmik_06
řadit dle data
20:21:49
20.01.2011
OJOUCH
-> Hruška: Jo to muzes max budes muset prevrtat horni diry na prevodovce!
20:20:00
20.01.2011
Hruška
A zeptám se teda ještě můžu na tu převodovku dát rapidáckej motor že bych měl převodovku s mokrýma poloosama a motor rapid?
20:03:47
20.01.2011
afro100
-> Hruška: motor mozes nechat, ale na vlecku treba inu prevodovku. Ty mas teraz mokre poloosi, aj mokry diferak a na vlecke su suche poloosi a je tam iny aj diferak teda ...
20:02:11
20.01.2011
Hruška
Chlapy mám na vás dotaz mám škodu 120 gls s 5q převodovkou a kyvkovou nápravou můžu použít na 5q převodovku vlečku z rapida a motor z rapida popřípadě nechat glskový motor??
21:22:11
19.01.2011
ondie
-> afro100: No výpušťák zkouknu,už sem toho radši dneska nechal ani spojk.váleček sem ještě nesundaval,ale takový dítě štěstěny nejsem,že by byla vidět i někde zvrchu..

Kdyby se tam v nejhorším podrtila mezi ozubenými koly,tak je reálný že to neschroupne a rozlíská se to ? :)





-> vhml: Na to by bylo ideální něco řídkého a levného..a zároveň mastnýho..
upraveno 2x, naposled 20.01.2011 10:49:44
20:55:37
19.01.2011
vhml
Sundat vypustak a zeshora prolejvat hadici a doufat ze se vyplavý.
20:41:02
19.01.2011
afro100
-> ondie: tak vysrobuj vypustak a uvidis ci tam je ... ja by som sa snazil ju vytiahnut, ono seknuty diferak neni sranda
20:40:29
19.01.2011
ondie
Rapid 130 suchej 5q
20:39:55
19.01.2011
ondie
Zdar dneska sem vytahoval motor z auta a od převodovky mi to moc nešlo a koukám,že sem to tahal i s mrkví v převodovce (nějak to bylo v lamele a osazení v klice trochu fest)..rozjebal sem ti gufero zezadu v komínku a i trochu samotnej komín,ale to je jedno,to dám nový...

Vypadla mi (anebo už byla vypadlá ?) ta zadnější,(hlouběji v převodovce) perovka č.14

skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../02_08.jpg



Tak a co teď s tim...předpokládám že nebude problém tam dát tu zadní novou perovku okýnkem pod válečkem spojky..

Ale co s tou starou ?

Předpoklad je,že je rozlámaná kdesi vo vnutri..v nejlepším případě nalepená na magnet výpušťáku.

Mám se bát ?? 1
18:41:21
18.12.2010
kalmik_06
oukej tak díky moc už aspon vim že to je obráceně:)díky
17:55:10
18.12.2010
peti
kalmik_06 18.12.10 13:58:14 napsal:

→ Syny:

myslim si že z převodu 3,9 se bere 1 a 2 kvalta

kvůli akceleraci a 3–4–5 kvalt se bere na vetší maximálku




pre toto
17:55:09
18.12.2010
Syny
-> peti 18.12.10 17:49:23: Aha, tak to bylo to co jsem na tom nepochopil, tak to dekuji za osvetleni :) To je samozrejme kravina :)
17:54:21
18.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> peti: Ano, prave nevim proc se tu v tom motate porad :-)
17:53:03
18.12.2010
peti
-> Matthes, záškodník z TechWebu: sak ziadny nie? preto som mu to pisal
17:52:11
18.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> peti: A jakej je v tom rozdil?
17:49:23
18.12.2010
peti
-> Syny: tak ano ale on pisal ze che dat jednotku a dvojku s 3,9 a 3,4,5 s 4,22 a to je blbost preto som mu to pisal
17:42:51
18.12.2010
Syny
-> peti: jj, proto jsem mu to psal v uvozovkach 18.12.10 13:52:41 :) Ale na zaklade stalyho prevodu to pak vypada jako kdzy to ma delsi kvalty...
17:34:58
18.12.2010
peti
-> kalmik_06: ale kvalty nema dlhsie ani jedna, ma ich rovnake, je rozdiel v stalom prevode iba,
15:17:03
18.12.2010
Syny
-> kalmik_06: Uz po nekolikaty te tu pisem, ze to je presne opacne...
15:13:39
18.12.2010
Nwkt
-> kalmik_06: Přesně opačně
15:13:14
18.12.2010
kalmik_06
Tak ted sem uplně mimo! Tak kterej je teda delší kvalty 3,9 nebo 4,22? já mám za to že 4,22 má delší kvalty tím pádem vetší maximálku a 3,9 je zase na akceleraci.Je to tak nebo o je obráceně?
14:49:58
18.12.2010
ondrej1
4,22 má vacsie otácky pri tej istej rychlosti ako 3,9 tak som to myslel
14:13:06
18.12.2010
Syny
-> ondrej1: To je taky kravina dyz se to tak veme 3 Bud je to stejna rychlost a 4,22 ma vetsi otacky nez 3,9 a nebo to jsou stejne otacky a 4,22 ma mensi rychlost nez 3,9 6
upraveno 1x, naposled 18.12.2010 14:13:37
14:10:38
18.12.2010
ondrej1
-> kalmik_06: 3,9 to je vlastne vačšia rýchlosť na menšich otáčkch a 4,22 4,44 a tak dlej to je menšia rýchlosť na vačších otáčkach
14:10:37
18.12.2010
peti
-> kalmik_06: vsteky prevodvke stupne su v obidvoch prevodovkach uplne rovnake, jediny rozdiel je iba v stalom preovode tak ako uz pisali ostatny,
14:08:09
18.12.2010
Syny
-> kalmik_06: Pekna blbost a nebo te nechapu :)
upraveno 1x, naposled 18.12.2010 14:09:15
13:58:37
18.12.2010
kalmik_06
-> Nwkt: díky :) už vim jak to poznám:)
13:58:14
18.12.2010
kalmik_06
-> Syny: já si právě myslím že když máš větší převod tak to máš dešlí kvalty nee?? já se tady nechci hádat protože si taky nejsem jistej ale myslim si že z převodu 3,9 se bere 1 a 2 kvalta kvůli akceleraci a 3-4-5 kvalt se bere na vetší maximálku
13:52:41
18.12.2010
Syny
Vsechny 125ky meli SP 4,22... Ale jde to poznat jednoduse, sundej spojkovej valecek a spocitej zuby na diferaku 4



A mimochodem, nevim jestli jsem to spravne pochopil, ale 3.9 josu prave "delsi kvalty". Se 4.22 bude mit o neco lepsi akceleraci, ale mensi maximalku...
upraveno 2x, naposled 18.12.2010 13:55:16
13:49:00
18.12.2010
mb136gl
kalmik_06 18.12.10 13:46:35 napsal:

protože chci vzít kola z převodu 4,22 a

dát je do převodovky 3,9 z rápka aby byli delší kvalty.Tak abych to

nedělal zbytečně a výsledek žádnej:( diky za info




tie sú rovnaké.. rozdiel je len v stálom prevode a 3,9 je dlhšia prevodovka ako 4,22
upraveno 1x, naposled 18.12.2010 13:50:07
13:46:35
18.12.2010
kalmik_06
Zdar chlapi potřebuju poradit. De nějak poznat když mám vytaženej 5q ze 125L jeslti to je převod 4,22 nebo 3,9?? auto už nemám takže číslo kastle nevim abych si to případně zjistil.Je někde na převodovce nebo na ozubených kolách číslo převodu?Popřípadě dá se to nekde zjistit?Potřebuju to vědět, protože chci vzít kola z převodu 4,22 a dát je do převodovky 3,9 z rápka aby byli delší kvalty.Tak abych to nedělal zbytečně a výsledek žádnej:( diky za info
Extreme Tyres