skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rekapitulace po Mostě - rada
prohledat
167 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 15.11.2010 do 04.01.2011, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
20:54:34
04.01.2011
04.01.2011

U-Geen
-> Hurdis: to spis pro zajimavost, ja jezdim stale do Alu Pro :-)
20:09:45
04.01.2011
04.01.2011

Hurdis
-> Tuner#2: Tak to má zrovna tento stroj při uvedené pořizovací ceně nadprůměrně rychlou návratnost.
19:58:47
04.01.2011
04.01.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen 04.01.11 19:55:59: Rovnání 450,- a vaření ze známosti 100,- jinak 200 - 300,- podle velikosti sváru. Na to, že stroj vyjde na 100tKč pěkná cena.
19:57:24
04.01.2011
04.01.2011

Hurdis
-> U-Geen: To by se mělo do pětikila bez dokladu snad v klidu vejít.
19:55:59
04.01.2011
04.01.2011

U-Geen
-> Tuner#2: a pro zajimavost - cena opravy?
19:24:49
04.01.2011
04.01.2011

castrol
-> Tuner#2: nadhera 

19:21:08
04.01.2011
04.01.2011

T
-> Tuner#2: . hlavně, že je to v pořádku funkčností 

19:14:15
04.01.2011
04.01.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 04.01.11 19:08:41: Kola mají ze zadní strany takovou šedivou barvu, zastříkané je to stříbrnou, takže jen rozdíl v barvě. Jinak opravdu krásně rovné, pardon kulaté 

19:08:41
04.01.2011
04.01.2011

T
-> Tuner#2: : skoro? já nevidim nic



19:05:51
04.01.2011
04.01.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
Takže dneska jsem byl v pneuservisu Svatoš (ve Zruči pro Plzeňáky). Všechny kola jsme zuli, 3 disky jsou OK a ukazuju mu ten nakopnutý. Na rovnání tam mají specialistu a hlevně rovnací stroj viz. video v 2:30: www.pneu-svatos.cz/
Žádné bouchání kladivem jak zde bylo psáno.
Prý to bude otázka pár minut, šel jsem si dát kafe s kamarádem a najednou ve dveřích technik, že kolo prasklo
Zástava srdce byla vystřídána "potěšením" že jen kousek a mají i svářečku, takže to zavaří. Bylo to opravdu jen 2 - 3cm na kraji. Po tom co jsem mu říkal, že to jsou extra lehké kola, tak říká. No tak to je jasné, ty jsou kovaný a proto to chruplo, mě se prý zdáli nějaké lehké
Vařit to šlo úplně krásně, prý je vidět, že to je kvalitní materiál, krásně se to slejvalo a nic nebublalo ven jako u dnešních levných disků. Jsem spokojen, není to fakt skoro vůbec poznat.
Žádné bouchání kladivem jak zde bylo psáno.
Prý to bude otázka pár minut, šel jsem si dát kafe s kamarádem a najednou ve dveřích technik, že kolo prasklo


11:02:48
28.11.2010
28.11.2010

Tommyk
-> suri: já je tam mám taky od výroby a jsou pekny
když kouknes ke me do karty tak to tam uvidíš, sice je to přetřený černou, ale to i tak pod tím nebyl kousek rzi, jen trochu vybledlé od sluníčka


09:44:27
28.11.2010
28.11.2010

suri
-> Tommyk: ja viem , a bubny mám 12 ročné totálne krásne
00:36:21
28.11.2010
28.11.2010

Tommyk
-> suri: Tu barvu kdykoliv budu chtít sundám a pod tím bude krásnej origo černej buben 

23:50:24
27.11.2010
27.11.2010

suri
ako pozerám tak zlatý pozink a origo čierne bubny
23:25:29
27.11.2010
27.11.2010

MOLSO
no dobre dobre uz som ticho



23:25:15
27.11.2010
27.11.2010

Pavel P..
-> afro100:




23:24:13
27.11.2010
27.11.2010

Tommyk
-> MOLSO: nn není to alkyton, obyč syntetika, ale i ta drží dobře, za normálních podmínek
V mostě se mi přímo hulilo od brzd, tak se vůbec nedivím
to by nevydržel ani ten slavnej alkyton


23:24:08
27.11.2010
27.11.2010

afro100
-> Pavel P..: a uplne najlepsie su sisate co ? 

23:22:14
27.11.2010
27.11.2010

Pavel P..
nejlepší jsou bubny f korozi... 

23:21:21
27.11.2010
27.11.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> MOLSO 27.11.10 23:17:13: Po Mostě jsem měl na bubnech Alkyton nejen s bublinkama, ale místama spálenej do černa 

23:18:44
27.11.2010
27.11.2010

afro100
-> MOLSO: teba ja zrovna potrebujem 

23:17:13
27.11.2010
27.11.2010

MOLSO
-> Tommyk: to asi nebude alkyton že ? 

22:28:31
27.11.2010
27.11.2010

Tommyk
Mě se jen trošku oloupala barva z brzd, ale jinak dobrý :D
20:11:18
25.11.2010
25.11.2010

David V6
-> Tuner#2: to nic není,kamarád takhle ohnul obě kola najednou o frézovanou vozovku i mezi paprskama,zajímavý jako u tebe taky ani jedno neušlo a chvíli s tím jezdil,nakonec byli ohlí i ramena(nebylo to na škodě)
17:20:16
24.11.2010
24.11.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák 24.11.10 17:10:59: Naprosto příšerně a kdyby jsi viděl křižovatku u nás - hlavní odbočka z Liblína na Plzeň, to je děs. Když se potká kamion s autobusem, tak musíme s busem couvat 

17:10:59
24.11.2010
24.11.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tuner#2: Jsem koukal, že se v okolí Břas a Stupna vysírají s nějakejma chodníčkama a obrubníčkama.
17:10:08
24.11.2010
24.11.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák 24.11.10 17:08:49: To souhlas, ale stačí mě to co udělali teď na vsi u nás ještě to mít na okruhu



17:08:49
24.11.2010
24.11.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tuner#2: Tak ono by to bylo asi zajímavější, páč z volných jízd by se stalo destruction derby. 

16:56:46
24.11.2010
24.11.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák 24.11.10 16:48:49:



16:48:49
24.11.2010
24.11.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tuner#2 24.11.10 15:46:05: On Syny myslel, jestli tam není totok. 

15:56:32
24.11.2010
24.11.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 24.11.10 15:51:05: O vnější, je to vidět i na videu k vnitřnímu jsme už jen pozvolna docouvali a hlavní rána byla před tím než se auto roztočilo - to si to kleplo kov na kov jak je vidět na šikmém ramenu.
15:51:05
24.11.2010
24.11.2010

Eidy
-> Syny: Dyk píše, že to není hrana, jen je tam rychlejší přechod, kterej ve vysoký rychlosti způsobí tohle. A je to prostě proto, aby si to lidi příliš nezkracovali.
-> Tuner#2: Ale když to bylo LZ tak jsi ho nakopnul o vnější nebo vnitřní obrubník?
-> Tuner#2: Ale když to bylo LZ tak jsi ho nakopnul o vnější nebo vnitřní obrubník?
15:46:05
24.11.2010
24.11.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 24.11.10 15:44:20: Tome tím to taky není, po obrubníku jsem jel několikrát, akorát to zadrnčí, ale nic se nestane je to vždy po směru jízdy...
15:44:36
24.11.2010
24.11.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
Syny 24.11.10 15:42:35 napsal: → Tuner#2: Ehm, ja to chapu od zacatku, ale porad nevim, proc ta hrana z ty travy nemuze vylezt postupne – kdyby tam bylo zkoseni a ne kolma hrana, tak by se nic nemohlo stat i kdyby se nekomu nechtene povedlo to co tobe…
Bože můj nechápeš, žádná kolmá hrana tam není !!!

15:44:20
24.11.2010
24.11.2010

Nwkt
-> Syny: Protože tohel www.smain.cz/wp-content/.
../most.jpg
farm4.static.flickr.com/3 262/2824280017_00aa6ab657. jpg
farm4.static.flickr.com/3 262/2824280017_00aa6ab657. jpg
15:42:35
24.11.2010
24.11.2010

Syny
-> Tuner#2: Ehm, ja to chapu od zacatku, ale porad nevim, proc ta hrana z ty travy nemuze vylezt postupne - kdyby tam bylo zkoseni a ne kolma hrana, tak by se nic nemohlo stat i kdyby se nekomu nechtene povedlo to co tobe...
Je mi celkem jasny, ze do toho mista nenajizdi auta bezne a schvalne.
Pod pojmem rantl jsem myslel ten prechod obrubnik/trava...

Pod pojmem rantl jsem myslel ten prechod obrubnik/trava...
15:40:25
24.11.2010
24.11.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák 24.11.10 15:28:06:
-> Syny: Tys asi nečetl mé povídání o nehodě, psal jsem ho u auta? Na okruhu není žádný rantl ani ostrý přechod, ale prostě jsem vzal začátek obrubníku po kterém pokud zvolíš správná poloměr v životě nemůžeš ject. Je prostě asfalt, ten končí a je tráva. Jak známo tráva a hlína si časem sedá a hlavně je měkkčí jak asfalt. No a z tohodle porostu začíná obrubník, který je pro okruhové jezdce taková ta pomyslná hrana kam až zajít a má určitou délku. Ta délka je odvozená z poloměru zatáčky a je udělán tak dlouhý aby jsi jezdil přesně na jeho střed myšleno v jeho délce. Jenže tím, že jsem si to blbě najel jsem vzal jeho začátek, který i když je pozvolný, tak ve 100km/h + prostě auto nakopne. Prostě přechod z trávy na beton na jeho začátku. Normálně při správně zvolené stopě dochází k přechodu asfalt/beton a ten je plynulý. Už chápeš? Nejsou to žádný rantly jak Ty píšeš...

-> Syny: Tys asi nečetl mé povídání o nehodě, psal jsem ho u auta? Na okruhu není žádný rantl ani ostrý přechod, ale prostě jsem vzal začátek obrubníku po kterém pokud zvolíš správná poloměr v životě nemůžeš ject. Je prostě asfalt, ten končí a je tráva. Jak známo tráva a hlína si časem sedá a hlavně je měkkčí jak asfalt. No a z tohodle porostu začíná obrubník, který je pro okruhové jezdce taková ta pomyslná hrana kam až zajít a má určitou délku. Ta délka je odvozená z poloměru zatáčky a je udělán tak dlouhý aby jsi jezdil přesně na jeho střed myšleno v jeho délce. Jenže tím, že jsem si to blbě najel jsem vzal jeho začátek, který i když je pozvolný, tak ve 100km/h + prostě auto nakopne. Prostě přechod z trávy na beton na jeho začátku. Normálně při správně zvolené stopě dochází k přechodu asfalt/beton a ten je plynulý. Už chápeš? Nejsou to žádný rantly jak Ty píšeš...
15:31:52
24.11.2010
24.11.2010

Syny
Tak se hlavne nepo....
Jen mi zarazilo, ze maj na okruhu takovyhle rantly, ktery muzou zpusobit docela velky neprijemnosti. Nechapu, jak muzete okruh srovnavat nakou okreskou... Samozrejme ze obrubniky ano, ale ocekaval bych tedy nejaky jeho mirny nastup a ne rantl o kterej malem urazil kolo. Tak pardon, ze jsem se udivil a dotkl se vasi modly asi...

15:28:06
24.11.2010
24.11.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tuner#2: U slova nevíš, ti chybí "š" a jinak jsi zase strašně arogantní. To je holt ta šlechta no.




15:08:25
24.11.2010
24.11.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 24.11.10 14:06:11: Dráhu mají dobrou, jen jezdec díky autu za prdelí ztratil koncentraci a zvolil velkou nájezdovou rychlost a blbou stopu. Normálně to vychází přesně na půlku délky toho obrubníku kde to je samozřejmě napojený pozvolně takže vynech horký soudy když nevíš jak je okruh postavený. Je to rozhodně bezpečnější jak na okresce, kde chyba = auto total a o posádce raději nepíšu.
15:06:00
24.11.2010
24.11.2010

Eidy
-> Syny: To jo. Lepší je jezdit po okreskách a tak vůbec po silnicích. Tam žádný kanály ani obrubníky ani díry nejsou. To je přece nesmysl. Spousta aut tam jezdí a nic se jim nestane. A kdyby tam ty obrubník nebyly, tak by z toho udělali autokros, jak by si to všichni zkracovali přes trávu. Ono to má svůj význam. Jen to Honza trefil tak blbě, že nakopnul kolo.
14:57:01
24.11.2010
24.11.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Proto mě tam dostanou max. na čumendu. Eště by mi z teho něco upadlo. 

14:06:11
24.11.2010
24.11.2010

Syny
-> Tuner#2: to nemaj moc dobre vymyslenou tu drahu teda, kdyz tam maj takovyhle rantly a diry 

14:02:20
24.11.2010
24.11.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Jo přední je OK, větší ránu dostal zadek, auto úplně vyskočilo a to byl důvod, že se tak rychle přetočilo ve vzduchu.
13:59:32
24.11.2010
24.11.2010

Syny
-> Tuner#2: a predni kolo je ok? Kdyz te to rozhodilo geometrii, tak jsem myslel ze mas prave koplej predek...
10:24:29
24.11.2010
24.11.2010

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Tuner#2: Podle videa jsem očekával, že budou cejtit trenýrky. 

07:26:33
24.11.2010
24.11.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 24.11.10 01:51:47: Jo zadní, podívej co to udělalo s dorazem a kam až to šlo na remeno. Cítit nebylo vůbec nic.
01:51:47
24.11.2010
24.11.2010

Syny
-> afro100: To je zadni
Ja myslel, ze to je predek...
Ale kdyz uz jsme u toho - bude citit trochu koplej disk na zadnim kole nejak do rizeni nebo celkove do kastle - vibrace atd? Mam totiz jeden hlinik taky drobet koplej - je to i videt zvenku trochu a mam ho vzadu (u Seata, takze tam neni ani nahon), tak jestli to muze mit na neco velkej vliv...

Ale kdyz uz jsme u toho - bude citit trochu koplej disk na zadnim kole nejak do rizeni nebo celkove do kastle - vibrace atd? Mam totiz jeden hlinik taky drobet koplej - je to i videt zvenku trochu a mam ho vzadu (u Seata, takze tam neni ani nahon), tak jestli to muze mit na neco velkej vliv...
01:16:03
24.11.2010
24.11.2010

afro100
-> Syny: kopnute zadne kolo predsa necitit v riadeni
01:00:05
24.11.2010
24.11.2010

Syny
-> Tuner#2: Hele a to jsi v rizeni necejtil?