skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zadne loziska felicia
-> OndraKrupi: pred nasadenim ich trocha namaz a pojdu tam v pohode
-> OndraKrupi: www.autoopravy.eu/index.p
hp?akce=2&...
taky píšou použít stará ložiska
Buď v klidu tolik mlácení to není,jde to jak po másle..
taky píšou použít stará ložiska

Buď v klidu tolik mlácení to není,jde to jak po másle..

-> skodovak: jasná věc pane, díky, zítra budem mlátit jak pominutý



-> OndraKrupi: tak asi nejdřív kladívko pak ta kulatinka nebo co najdeš... stejně se to srovná samo a neni s tim problém..teda nikdy jsem neměl..
-> castrol: možný je všechno,ale ani jsem nehledal,stačí staré kroužky,než něco najdu už můžu mít hotovo,výsledek stejný..:-)
-> skodovak: mam nové bubny bez kroužků a ložisek takže budu dávat celé nové
-> OndraKrupi: starej kroužek ti tam pravděpodobně uvízne,ale vyjebneš ho z druhý strany kladivem třeba přes šroubovák...
-> skodovak: to som si myslel aj ja a nasiel som
alebo nejake mensie lozisko
len do kruzku loziska
alebo nejake mensie lozisko
len do kruzku loziska
-> castrol: joo to bude těžko asi hledat 

-> skodovak: oukej
Edit: takže mohu tlouct přes kulatinu do ložiska s kroužkem nebo radši jen do toho kroužku? jestli tomu ložisku neublížim..?
Edit: takže mohu tlouct přes kulatinu do ložiska s kroužkem nebo radši jen do toho kroužku? jestli tomu ložisku neublížim..?
-> OndraKrupi: najlepsie keby si mal o nieco mensiu gulatinu ako je pozisko 

-> OndraKrupi: kousek můžeš přes starej kroužek a dál třeba nějakou kulatinou spíš měkčí to doklepnout.. zkrátka co mi přijde pod ruku 

mam dotaz: jak nalisovat vnitřní a vnější ložisko do bubnu? Své pomocí,mam svěrák, kladivo ořechy z goly.
naklepnout přes ořech?
naklepnout přes ořech?
ja když delam nejakou fildu použivam ložiska SKF prelisuju nasadim buben lehce pritahnu nasadim kolo postim auto na zem a zakejvu s nim kde tam je vule tak pritahnu pak auto zase zvednu a skousim jestli jde kolem bez odporu otačet pripadne lehce povolim pak zajistit zaklepnout podličku a naslapat brzdy aby samostav vymezul vule tohle vychazí delam približne kazdyho pul roku
akej boli výroby?
na zadku sú najlepšie origo tj FAG výrobca
z iných značiek len skúšať , doťahuje sa to tak aby tou podložkou pod maticou šroubovákom ktorý iba tlačíš na podložku zboku (nezapieraš) aby sa s podložkou dalo jemne posúvať , ja to robím od ruky , pobúcham bubon pootáčam pobúcham a skúsim , je to dobré robiť aj z kolesom dá sa lepšie zistiť vôľa , vždy utiahnuť menej ako viac, po čase dobré skontrolovať
na zadku sú najlepšie origo tj FAG výrobca
z iných značiek len skúšať , doťahuje sa to tak aby tou podložkou pod maticou šroubovákom ktorý iba tlačíš na podložku zboku (nezapieraš) aby sa s podložkou dalo jemne posúvať , ja to robím od ruky , pobúcham bubon pootáčam pobúcham a skúsim , je to dobré robiť aj z kolesom dá sa lepšie zistiť vôľa , vždy utiahnuť menej ako viac, po čase dobré skontrolovať
mam taky problem menil som zadne loziska obidve lebo mi to dost v zadu hucalo,ked sa vymenili uz bolo dobre a po 3/4roku opet hukot od zadnej napravy...cim to moze byt? zeby boli tie menene loziska nekvalitne a odisli? alebo to robi ze mohli byt zle dotiahnute a ak ano ako ich treba dotahovat...lebo mechanik mi povedal zevraj ich treba po niakom case ked sa vymenia dotiahnut aby si sadli a mi sme to neurobili tak ci preto nahodou neodisli...! :( a znacku by ste aku odporucili?