4 piesty

prohledat
75 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 08.09.2010 do 03.10.2010, založil/a MOLSO
řadit dle data
19:48:37
03.10.2010
Mr.Lumpy
-> Tuner#2: to je možný, já se s tebou o to nepřu. Ber to jako sdělení, prostě to tak bylo.
19:29:54
03.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jakub M. 01.10.10 21:20:45: OK, tak teď je to jasné, předpokládal jsem správné zapojení na stejném autě kdy prostě 120ckový rozvod má tvrdší pedál než 130ckový.



-> Mr.Lumpy 01.10.10 19:54:02: A to jsi porovnával na stejném autě, kdy jsi na stejném posilovači, HBV a stejně seřízené tyčce z posilovače měl napřed rozvod 120 a pak jsi to předělal na 130? Pokud srovnáváš dvě různá auta tak to je srovnání o ničem, neb každé může mít jinak vyšroubovaný trn a každá HBV a posilovač má prostě trochu jiný chod (několikrát potvrzeno)
17:43:30
03.10.2010
Mr.Lumpy
-> vhml: to je možný 3
09:50:12
02.10.2010
vhml
-> Mr.Lumpy: protože i tam měl vzduch :-D to není o propojkách ale o lidech...
09:42:32
02.10.2010
Mr.Lumpy
-> Jakub M.: já vycházel z příspěvku tunera2 pode mnou, nemám chuť a ani čas pročítat celý téma... Nicméně mám zkušenost že byl pedál měkčí a šel niž u propojek než u klasickýho 130 rozvodu. Proč to tak bylo nevím ale bylo to tak :-)
21:20:45
01.10.2010
Jakub M.
-> Tuner#2:

tak nebyl jsem tu, nebo jsem neměl dostatek času sem něco napsat... Uznávám, že já jsem se spletl, když jsem tvrdil, že propojky způsobují měkčí chod pedálu. Berme tedy, že instaluješ čtyřpístky na rozvod brzdové soustavy jako je u typu 120, tedy rozdělení hlavního válce 60:40(P/Z) potom bude chod stejný, možná o trochu kratší. Může se ale stát, že zapojíš hlavní válec špatně, tedy tak jako je u 130tky (na zadní brzdy + horní sadu pístků vpředu je připojena část hlavního válce se 60% brzdného tlaku a na zbývající sadu pístků je připojena část se zbývajícími 40ti % bt.) pak to třebas znamená v kombinaci s kotouči vzadu přebržděnou zadní nápravu a delší chod pedálu .. ale to je ostatně už vyzkoušno. (pro upřesnění, jde o instalaci s dělenými 4p brzdiči, podobně jako na LR)



-> Mr.Lumpy:

tak mi pověz o co šlo .. rád ti odpovim .. třebas jsem to jen přehlíd .. nebo to byla zpráva? možná se stalo, že to táta odklik, občas zneužívá můj NTB s uloženým heslem k přístupu sem .. může se to stát ;)
upraveno 1x, naposled 01.10.2010 21:27:19
19:54:02
01.10.2010
Mr.Lumpy
-> Tuner#2: já mám stejnou zkušenost jako JakubM
11:34:12
01.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bucin 01.10.10 11:30:13: O to vůbec debata nebyla to je snad jasné každému... Debata je o tom, že tady Jakub M tvrdil, že s propojkama je pedál měkkčí a jde níž, já tvrdím opak, že s propojkama je pedál tvrdší a zabírá víc nahoře než když tam je 130 rozvod, kde je víc kapaliny a dvě hadice navíc.
11:30:13
01.10.2010
Bucin
-> Tuner#2: Když je měkej a peruje tak to vždy svádim na bubinu.
11:13:32
01.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Hmm, tak se asi nedozvím proč s propojkama je pedál měkkčí a má delší chod... 8
14:08:54
25.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jakub M.: Dal jsem odkaz na nick, datum a čas. Z Tvého příspěvku jsem nabyl dojmu, že s 22jkou to nebude ideální což máš pravdu, ale absolutně nesouhlasím s tím, že s propojkama bude o trochu delší chod pedálu. To je prostě blbost.
09:28:56
25.09.2010
Jakub M.
-> Tuner#2:

tak především bys měl podat vysvětlení o jakého dotyčného se jedná 4 z tvého krátkého a řekněme nejednoznačného textu jsem to opravdu nevypozoroval
22:18:19
24.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jakub M. 22.09.10 23:51:38: Stále nechápu jak tohle dotyčný myslel a i přes to, že tady dneska zas byl žádná odpověď... 8
15:48:01
23.09.2010
petr s
-> jack51: První nastav co nejmenší mezeru mezi válcem a posilovačem
15:46:20
23.09.2010
jack51
-> vhml: OK, diky za radu - budu to muset zkusit - treba to i zkrati krok toho pedalu, že? 8
15:36:12
23.09.2010
jack51
-> Tuner#2: OK, diky. Jeste s tou 19kou zkusim zalaborovat.
15:17:12
23.09.2010
vhml
-> jack51: s tímhle přístupem si klidně namaž brzdy olejem, taky to bude brzdit stejně při náležitém zvýšení ovládací síly
13:09:31
23.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jack51 23.09.10 11:56:40: Vpodstatě ano, ale právě proto bych nechal 19mm HBV. Koneckonců 19mm jezdí i TUNER a to má zdaleka nejhorší konfiguraci 130 rozvodu, Octavia brzdičů vzadu a velkých 1203 brzdičů v předu.
11:56:40
23.09.2010
jack51
-> vhml: No min brzdit by to nemelo, spis bude jenom vetsi ovladaci sila pro stejny brzdny ucinek ne? Ale ucinnost brzd jako takova by se zmenit nemela.
11:54:31
23.09.2010
jack51
-> ZdrubT: Ja jasem nikde nepsal, abys ho vymontoval. Ja totiz resim stejny problem a to, ze me to plne brzdi az v pulce, uvazuji o te 22tce, tak se informuji, jestli to bude fungovat.
11:15:49
23.09.2010
vhml
-> jack51: sice to bude brzdit míň, ale jo proč ne, každý je svého štěstí strůjcem...
09:23:39
23.09.2010
ZdrubT
-> jack51: Proč ho mam vymontovat? Nová 22 stojí 970kč. Když jsem měl 4X kotouč v rapidu na origoš okruh a 19HBV tak to fachalo s pedálem zhruba v polovině. U RSa to z propojkama stojí za hovno, proto to řešim.
08:59:00
23.09.2010
jack51
-> petr s: No to vim, akorat nevim jestli se lisi jen tlacitkem do vace nebo celej? Ale jinak hydraulicky by to fungovat melo ne? Samozrejme s tim, ze se vymontuje ventilek zbytkoveho tlaku.
08:50:31
23.09.2010
petr s
-> jack51: Na 22 musíš mít jinej posilovač
08:49:23
23.09.2010
jack51
-> Jakub M.: A proc to s 22kou nefunguje? Ja mam zapojeni origo 130 (T-H) s tim ze mam vzadu kotouce a tim se me jeste o kousek prodlouzil chod pedalu, takze o THV 22mm vazne uvazuji. Byl bych nerad kdybych koupil novej a pak to nebrzdilo ...
08:44:51
23.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jakub M. 22.09.10 23:51:38: Jako vhml. Je přece blbosdt aby 120ckový okruh s propojkama měl delší chod pedálu, než 130 okruh. Právě 130 okruh má měkčí pedál a delší krok...
upraveno 1x, naposled 23.09.2010 08:45:02
07:43:03
23.09.2010
vhml
-> Jakub M.: proc by byl s propojkama delší chod? Snad přece kratší vhledem k nafukování jenom jedný hadice
23:51:38
22.09.2010
Jakub M.
-> jenik120:

taky nechapu co tady porad resi ... s 22tkou to fachat nebude ... a s propojkama to taky nechodi dobre .. jako brzdi to uplne stejne .. ale je o trochu delsi chod pedalu a tim padem i vyssi zavislost na zminovanych vulich ...
14:40:56
22.09.2010
vhml
-> ZdrubT: hledal bych chybu v nastavení ovládací tyčku do posilovače a mezi posilovačem a HBV. Není důvod aby 4p v 19mm nebrzdili naplno už v 1/3 od podlahy naplno.
12:37:27
22.09.2010
jenik120
-> ZdrubT: Udělej co ti radí Jakub...
17:04:54
21.09.2010
ZdrubT
Tak jsem tam dal novej HBV 19 Na spodní vývod je danej předek a ne horní zadek. Auto už brzdí,ale až ne podleze. Jsem z toho nešťastnej. Kvuli HBV 22 musim dát novej i posilovač.
22:39:41
17.09.2010
ZdrubT
Dneska jsem koupil novej HBV 22. V neděli ho tam skusim namontovat. Jen mě napadlo,jestli ho mam dobře zapojenej. Spodní vývod mam na zadek a horní na předek.
12:15:29
17.09.2010
Jakub M.
... za předpokladu, že jsou všechny komponenty OK a takové jaké mají být (tzn NE montáž s propojkami), bych doporučil nastavit pístky ve 4P tak těsně, že jde mezi ně a kotouč destička sotva zasunout, dobré je máznout pístky teflonovou vazelínou. Vymezit vůli jak mezi posilovačem a pedálem, tak i mezi brzdovým válcem a posilovačem na minimum. Tohle jsem udělal na Gardesu a auto brzdí tak, že flekuje všema čtyřma v první třetině chodu brzdového pedálu.
upraveno 1x, naposled 17.09.2010 12:16:35
11:19:35
17.09.2010
jack51
-> ZdrubT: No to neporadim - sam nevim co zvolit 8
11:09:02
17.09.2010
ZdrubT
Mě to brzdí až uplně na podleza.12 Nedá se s tim ani jezdit. V pondělí bych koupil novej HBV,ale nevim jakej???
10:21:10
17.09.2010
jack51
No predek mam bez propojky - zapojeni origo 130. S tim valcem nevim, vcera jsem ty brzdy kompletne rozhodil a zarazilo me, ze horni cast prednich trmenu a horni cast HBV pri povoleni v pohode vytekla, ovsem spodni nic - az kdyz jsem povolil valec od posilovace, tak to zacalo tect - takze asi mala/resp. zadna vule mezi HBV a posilovacem. Otazka jestli to opravdu mohlo met vliv na to, ze pedal zabiral pokazde jinde? Odvzdusni to slo v pohode, brzdovka pri naslapavani protikala.
17:35:08
14.09.2010
Klubko_
-> ZdrubT: nedavno jsem to resil s jack51 (stejny brzdy jak ty az snad na tzu propojku, to si nejsu jist) a premysli o tom, ze zkusi dat 22valec, ze to na tu 19 jaksi neni ono. Tak mu kdyztak napis.
upraveno 1x, naposled 14.09.2010 17:41:30
12:52:06
14.09.2010
ZdrubT
Já mam na autě 4Xkotouč. Do předu jsem dal litinové 4písty s propojkou a vzadu mam hliníkové rozdělené na ručku a hlavní. Mam tam posilovač a nevim,jakej dát válec? A druhej problém je že mi na těch hliníkovejch protíkaj ovzdušňováky a to jsem tam zkoušel dát nový a ono nic
22:28:45
13.09.2010
Fén
22:19:14
13.09.2010
Maťulo
Potrebujem rychlu radu chlapci! Nemam moc casu prehladavat vsetky vlakna tak to vkladam sem... Prosim vas ake su dlzky hadic k 4 piestom a k zadnym brzdam???



DIKY!!!4
23:34:37
10.09.2010
Maťulo
No zbohom!!! Toto som radsej nemal citat... Naco som ja chuj rozoberal moje 100%ne brzdy... Normalne sa teraz bojim co ma caka!8 8 8
23:24:22
10.09.2010
minno
3 3 3 ešteže sme na to prišli....1
22:32:02
10.09.2010
MOLSO
-> minno: minnko tie tvoje prispevky stoja za to 3 3 3
19:33:28
10.09.2010
Kapřík
-> minno: kanec3 3 3
19:32:19
10.09.2010
minno
-> Kapřík: kukaj sa:



-> MOLSO: nemáš tie štvorpiesty náhodou v kombinácii s vlečkou? to by dokopy mohlo spôsobovať uvedený problém, o ktorom píšeš4



3
19:15:01
10.09.2010
Kapřík
minno 10.09.10 19:02:50 napsal:

btw. to sú tie vaše 4 piesty3
to je slovo do pranice4 3
19:02:50
10.09.2010
minno
btw. to sú tie vaše 4 piesty3
19:02:32
10.09.2010
minno
-> mirco 08.09.10 21:56:40: v takomto prípade stačí odvzdušniť priamo u hlavného valca.....
18:53:45
10.09.2010
Kapřík
-> MOLSO: takovýhle problém má skoro každý co předělává 4pístové brzdy. Za předpokladu, že je vpořádku HBV, je problém dost často v zadních samostavech.

Pokud jsou brzdy správně odvzdušněny, nech to být. Jezdi s tím a ono si to pravděpodobně samo sedne. Měl jsem stejný problém, pročetl jsem tu desítky diskuzí a tyhle problémy prostě brzdy dělají. I když dáš všechno nové, chvíli trvá než se to usadí... 4



Jinak chod brzdového pedálu se dá přímo u pedálu částečně štelovat..to určitě víš :-)
upraveno 1x, naposled 10.09.2010 18:54:50
Extreme Tyres