4 piesty

prohledat
75 příspěvků (zobrazeno 51 až 75) od 08.09.2010 do 03.10.2010, založil/a MOLSO
řadit dle data
22:26:35
08.09.2010
mirco
-> MOLSO: nie priložíš kompresor ale už pustení a otvoríš odvzdušnovák sa to odvzdušní, potom ho zatiahneš a odpojíš kompresor a takto ideš postupne a odvzdušnuješ ...
22:16:36
08.09.2010
MOLSO
-> mirco: koze kompresor furt tlaci a ja len otvaram odvzdusnovaky ? a ked mi vytrhne vičko z nadobky ? 3
21:56:40
08.09.2010
mirco
-> colaczech: presne tak sa to robí 4 ... ja som to robil na tisícke lebo som mal všetky nové hadičky a aj valčeky a nijako mi to nechcelo odvzdušniť a až po takomto odvzdušnení pomocou kompresora už šli brzdy normálne
21:10:52
08.09.2010
MOLSO
-> Jožynek : a jazdil si na tom ? v pohode brzdí ? 1
20:09:16
08.09.2010
colaczech
-> Klubko_: provtras visko na nadobce na brzdovku, das tam ventilek z pneu, a fouknes kompresorem vzduch -nemusis naslapavat.
20:02:09
08.09.2010
Klubko_
-> mirco: to se dela jak?
19:42:51
08.09.2010
mirco
-> Jožynek : a skúšal si to odvzdušnovať aj s kompresorom ?
19:29:38
08.09.2010
kury
Mě to taky tak dělalo, dal jsem 4 pístky s propojkami a nemohl si zvyknout na takový měkký a dlouhý krok oproti 2 pístkům. Teď mi teda dost pomohlo, že jsem pořádně přitáhl ručku jak nejvíc šlo. A krok se o dost zmenšil.
18:45:45
08.09.2010
Pavel P..
-> COL: to nejde ani... prostě ten dřík co zahákneš do té mističky tak byl delší..
18:40:50
08.09.2010
Jožynek
-> MOLSO: Ja mám problém zo 4p tiež, dával som nové trubky hadice, repasol som posilovač, HBV je rok starý a keď odvzdušnujem pedál je úplne makký...vôbec nemá tlak, pritom brzdovka netečie nikde...cca pred rokom boli repasované samotné 4P aj vzadu obloženia...tak neviem čo mu je...8
18:35:07
08.09.2010
COL
-> Pavel P..: To to nekdo divne slozil, ne? Vzdyt to ma stejne katalogove cislo - pokud mluvime o eMku 19mm.
18:15:27
08.09.2010
Pavel P..
-> COL: když jsem vytáhnul pístek z původního válce z mojí 130 tak horní polovina byla delší než u novýho složenýho pístku nejspíš na 120ku.
17:49:57
08.09.2010
COL
-> Pavel P..: Jako, ze je jiny HBV 19mm pro 130 a 120??
17:47:05
08.09.2010
Pavel P..
-> COL: u dvoupístku je to asi jinak....
17:42:52
08.09.2010
COL
-> Pavel P..: Ale to je seriove, nebo tam je jiny pomer nez 6:4? Ja jsem kdysi meril pracovni objem, co jde vytlacit do okruhu, ale cisla si uz moc nepamatuju....
17:39:00
08.09.2010
Pavel P..
-> COL: komory ve válci... aby to předek plnilo víc než zadek.
17:35:43
08.09.2010
COL
-> MOLSO: co je rozdeleni 60:40 ?
16:17:40
08.09.2010
Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: a nebo mu třeba nedrží samostav a tak musí tim delšim šlápnutím naplnit nejdřív prasátka a pak jde předek.
16:14:10
08.09.2010
MOLSO
-> Pavel P..: valec mam 19mm s rozdelením 60:40 a vzadu 19mm prasiatka s ktorými nebyvali problemy pokial tam boli 2piesty



-> Matthes, záškodník z TechWebu: žeby sa tak moc vracali ? 9 musim to obzrieť
13:08:57
08.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MOLSO: Ono se obcas stane, ze pistky vepredu visi kousek od desticek. Pak je potreba je manualne povytahnout 1
12:02:11
08.09.2010
Nwkt
-> MOLSO: Co máš za prasátka?
12:01:32
08.09.2010
Pavel P..
-> MOLSO: aha já četl bez propojky... tak to jo, tak odvzdušni a dotáhni zadek a dej správnej válec.. pak by neměl být problem.
11:56:04
08.09.2010
MOLSO
-> Pavel P..: pane ja mam prepojky 1
11:55:26
08.09.2010
Pavel P..
je to normální... ještě dotáhni ručku a odvzdušni zadek.... je to tim že je tam dvakrát víc hadic a tim víc ty hadice pružej.... máš tam i správný válec?
11:52:58
08.09.2010
MOLSO
Zdravím všetkých 1



mam menší problém - upgrado losm brzdovú sústavu repasovanými štvorpiestami cez prepojky. Problém je nasledovný



Po odvzdušnení (4x) stále pedál zaberá kdesi v polovici chodu a zdá sa mi byť mäkký. Na dvojpiestoch zaberal po nejakom centimetri mŕtveho chodu. Je to vina 4piestov alebo to nie je normálne ?8
Extreme Tyres