Kyvka je nesouměrně

prohledat
104 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 20.12.2009 do 29.12.2009, založil/a Schejby
řadit dle data
17:41:48
29.12.2009
minno
-> Schejby: áno to malo byť len na porovnanie....No tak meraj ďalej, niekde musí byť niečo naprd....
17:19:13
29.12.2009
Schejby
Dnes jsem to kontroloval.Držáky jsou rovné,buchty taky dobře dané,příčka je taky rovná tak už nevím. Navíc co sem dával -> minno: je úplně jiný problém na jiné příčce i když to mělo být asi jako porovnání
21:47:05
28.12.2009
ondie
-> minno: 4
21:24:42
28.12.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> minno: jseš šikovnější,to se hold musí uznat4
21:23:12
28.12.2009
minno
-> ondie: niee, však v poho :) tu sa nik neháda, teda ja určite nie, ale tak od toho sa to volá diskusné fórum, aby každý mohol napísať svoj názor predsa :)
20:46:55
28.12.2009
ondie
-> minno: No měl sem to celkem hezky napsaný :),ale nechci zbytečně vířit hádky,proto... 4
20:40:29
28.12.2009
minno
-> ondie: prečo si zmazal svoj príspevok?
20:39:00
28.12.2009
minno
-> ondie: tak odpoveď na tú otázku je NIE :-) Keď niektoré jednotlivé časti / diely, svojim uchytením alebo zložením nemajú na vystrčenie kolies vplyv, nemôžu prispievať ani súčasne dokopy s inými časťami podvozku na vystrčenie kolies. Keď raz horné uloženie tlmiča na vystrčenie koles nemá vplyv, nemá vplyv uloženie tlmiča ani v kombinácii s opačne namontovanou buchtou :-) Proste nikdy :)
20:29:30
28.12.2009
minno
-> myschaak AZNP K.Hora: OMG3 a ja som to chytil v jednom človekovi rovno cez búdku auta3 10
20:28:27
28.12.2009
minno
a po oprave :) to sem dávam už len ako bonus
zvětšit Kyvka je nesouměrně - obrázek od minno vložen 28.12.2009 20:28:27
20:27:48
28.12.2009
minno
a ešte ukážka vytŕčania kolies s hnutým agregátom
zvětšit Kyvka je nesouměrně - obrázek od minno vložen 28.12.2009 20:27:48
20:26:36
28.12.2009
minno
a porovnanie s novou priečkou prevodovky
zvětšit Kyvka je nesouměrně - obrázek od minno vložen 28.12.2009 20:26:36
20:26:01
28.12.2009
myschaak AZNP K.Hora
-> minno: tak jsem to měl taky když jsem v 6ti lidech chytil příčkou převodovky za kanál....příčku jsem napůl rozpáral3
20:25:31
28.12.2009
minno
a celok, vidno pohnutie prevodovky doľava
zvětšit Kyvka je nesouměrně - obrázek od minno vložen 28.12.2009 20:25:31
20:25:10
28.12.2009
minno
detail ľavého
zvětšit Kyvka je nesouměrně - obrázek od minno vložen 28.12.2009 20:25:10
20:24:54
28.12.2009
minno
pravý držiak prevodovky.
zvětšit Kyvka je nesouměrně - obrázek od minno vložen 28.12.2009 20:24:54
20:24:41
28.12.2009
minno
ohnutý ľavý držiak prevodovky, šrób čo ide durch silentblok je tiež pekne krivý.
zvětšit Kyvka je nesouměrně - obrázek od minno vložen 28.12.2009 20:24:41
20:23:55
28.12.2009
minno
no a ešte fotky ako som to mal teda ja:

Ohnutý držiak motora:
zvětšit Kyvka je nesouměrně - obrázek od minno vložen 28.12.2009 20:23:55
20:23:24
28.12.2009
minno
-> Schejby: na fotkách v karte auta som videl, že ste tam dávali nejaké blatníky s vytiahnutými lemami, obidve strany sú vytiahnuté rovnako? Alebo to bolo na krivo aj predtým?
20:12:10
28.12.2009
minno
Takto som to mal ja. Krivé uloženie motora s prevodovkou a pevne prikĺbené polonápravy k prevodovke.
zvětšit Kyvka je nesouměrně - obrázek od minno vložen 28.12.2009 20:12:10
20:07:46
28.12.2009
minno
-> ondie: -> Schejby: a tie vymačkané silentbloky na to tiež asi nebudú mať až tak veľký vplyv. Teda trochu určite, ale nie taký, aby bol rozdiel 1 či 2 cm. Ohnuté alebo krivé držiaky motora alebo prevodovky alebo ich uchycovacích bodov.
20:05:54
28.12.2009
minno
-> ondie 28.12.09 19:56:17: ale horné uloženie tlmičov na to nemá ABSOLÚTNE žiadny vplyv4 to horné uloženie môže byť trebárs aj o 10 cm inde a kolesá musia byť vystrčené rovnako von, to bude mať vplyv len na tie tlmiče, pretože sa ti ohnú piestnice :D
19:56:43
28.12.2009
Syny
-> minno 28.12.09 19:45:52: 52
19:56:17
28.12.2009
ondie
-> minno: No shejbymu to asi nepomůže,ale pro tebe: ..pokud by měl (a píše že má) hodně špatný/unavený silentbloky převodovky a motoru,myslíš si,že by nedobře dané buchty třeba ještě v kombinaci s uloženích těch tlumičů nemohly spojený celek vychýlit (překroutit) kamsi mimo dané body (ne vyloženě tak,aby třeba nešlo řadit,ale aby to bylo znát opticky) karoserie ???



Já si to třeba představit dokážu..

Ale asi je to o fantazii,dle Andrta je to samozřejmě nepřípustné 1
19:50:34
28.12.2009
minno
-> Schejby: hoď nejaké fotky ako to vyzerá.
19:45:52
28.12.2009
minno
ondie 28.12.09 19:19:16 napsal:

→ Schejby:ve fotkách sem viděl žes vařil podběhy,nehnuls s horním

uložením tlumičů?


Rad máš několik,tak to všechno přejdi…ono se to vyvrbí.




Horné uloženie tlmičov na to tiež nemá vplyv. U kyvadlovej nápravy, kedže jednotlivé polonápravy sú pevne spojené s blokom prevodovky, má na "rozchod" ľavej a pravej strany výlučne vplyv jedine uloženie zmontovaného celku prevodovka/motor. Ak je motor s prevodovkou upevnený presne v strede v rovine a súoso s pozdĺžnou osou karosérie vozidla, ľavé aj pravé koleso musí trčať von rovnako. Takže čo sa týka upevňovacích miest nápravy na karosérii, treba hľadať chybu jedine v uložení motora a prevodovky. Ak je tam všetko v poriadku, potom je už problém jedine v dĺžkach jednotlivých polnáprav, resp. je to optický klam krivo navarených blatníkov.
upraveno 1x, naposled 28.12.2009 19:47:58
19:28:36
28.12.2009
Syny
-> Schejby: No pokdu se tomu autu davala cocka, tak muze bejt kastle vselijaka. Ale fakt bych zacal s merenim zakladnich rozmeru... Jeste te jsem dam obrazek - pokud bude malej, tak te ho muzu poslat na mejl, treba te pomuze. Kazdopadne cela naprava mus bejt zrcadlove a symetricky k ose auta... Takze rozmery musi byt stejne jak vlevo, tak v pravo... Uz sem videl, ze nekdo delal siroky nohavice z uzkejch navarenim trubky, takze si to zkontroluj, jestli nemas podobnej problem. Tam by par cm mohlo haprovat. Poloosa je v unaseci prevodovky posuvna, takze o nejakej cm by sla zatalcit dovnitr i povytahnout ven...
zvětšit Kyvka je nesouměrně - obrázek od Syny vložen 28.12.2009 19:28:36
upraveno 1x, naposled 28.12.2009 19:30:22
19:19:16
28.12.2009
ondie
-> Schejby: Tak ta kastle už asi i najela dost po závodech,kde se s tim nezachází moc ve vatičce...ale snad to nebude kastlí...ve fotkách sem viděl žes vařil podběhy,nehnuls s horním uložením tlumičů?

Rad máš několik,tak to všechno přejdi...ono se to vyvrbí.
19:15:35
28.12.2009
Schejby
-> Syny: jj jasné zítra to zkusim vše přeměřit a když to bude stejný koupím jen nové silenty na převodovku a kašlu na to kastle jezdila na rally a bude jezdit na rally tak nechám udělat na levou stranu o cm větší podložku protože mi to nejde do hlavy.Kdyby aspoň šly špatně kvalty nebo něco,ale všechno jde bez problémů hadičky natažený stejně.Tak nevím.Rozchod kol od pneu k pneu je 1250mm
19:15:21
28.12.2009
petr s
-> Syny: že tě to ještě baví psát Ničíš si noutbook
19:13:25
28.12.2009
ondie
-> Syny: klídek prosim tě,nebuď hned tak hádavě cholerickej... 4
19:11:57
28.12.2009
Syny
-> Schejby: No pricku nech kliden starou pokud je ok, kdyby byla nejak hodne kriva tak bys to poznal a nesla by pravdepodobne na auto prisroubovat. Premer si delky nohavic od priruby prevodovky k patce na podelny rameno a pak od patky k stitu. Pokud to bude na obou stranach identicky, tak pak studuj dal... Orientace buchet nemuzou ovlivnit rozchod kol. Pokud by byla nejaka krive, tak to muze rozhodit geometrii protoze by se rameno potkalo s nohavici jinde, ale nenatahne to poloosu...
19:08:35
28.12.2009
Schejby
-> Syny: vařený to není a příčka je z vrakáče už jsme to tu probíraly ať vyměním silenty a příčku oboje je z vrakáče takže jestli někdo ví kde se dá koupit nová příčka rád do ni investuji.Silenty koupím rovnou tvrdé ale to až příští rok v lednu zatím mají zavřeno
19:01:50
28.12.2009
Syny
-> Schejby: Vymen silentbloky hlavne na prevodovce, klidne i na tom motoru a pak uvidis. koukni jestli neni nijak ohnuta pricka prevodovky. Pokud neni auto vareny po bouracce, tak by teoreticky ta kastle nemela bejt moc kriva.
19:00:41
28.12.2009
Syny
Edit: Radsi nic :)
upraveno 7x, naposled 28.12.2009 19:35:35
18:57:14
28.12.2009
Schejby
-> Syny: no uprostřed se právě moc nezdá ale to jen od oka.Už jsem tu říkal že mám KO silenty na převodovce i když jsme dneska měnily motor a nevypadaly že by to pustily na stranu ale vypadá to všechno že to jde na pravou stranu
18:48:52
28.12.2009
ondie
-> Syny: -> Syny: Ty totiž všechno hrozně řešíš,asi tě prostě baví sloh viď :-)
18:47:45
28.12.2009
ondie
-> Syny: ..už sme zase na úrovni nějakýho teoretizování a dohadů...dal sem nápad (třeba špatnej,možná ne),shejby na to pro jistotu koukne a co víc ?? 3 NIC 3
18:44:31
28.12.2009
Syny
-> Schejby: A motor s prevodovkou je teda presne uprosted kastle a v ose auta?
18:42:24
28.12.2009
Schejby
Jo to budou stejný původně ji měl Hoblík já ji ještě dodal pár nových dílů a šla na auto
18:42:12
28.12.2009
Syny
-> ondie: Jako ze by blbe dana buchta hla s motorem a prevodovkou v silentblokach? Tak to asi ne - kort u kyvky ktera ma silenty prevodovky 2 a tuhy... Pokud by dal blbe buchtu, tak aby ji mohl prisroubovat nohavici k ramenu by se musel sakra snazit a podarilo by se mu to jen tehdy, pokud by ohnul podelny rameno (byt treba v buchte) a pohnul by dopredu/dozadu s nohavici - cimz by si rozhodil geometrii.



Pokud by mel krive i motor s prevodovkou, tak hledat chybu jedine v silentblokach a celej kastli... V tomhle pripade staci aby byli hnuty uchycovaci body a je to krivy hend vsechno...
upraveno 1x, naposled 28.12.2009 18:43:37
18:38:25
28.12.2009
ondie
-> Schejby: Tak obě nohavice stejný délky sem pokládal za samozřejmnost 3
18:36:42
28.12.2009
ondie
-> Schejby: mrkni na to schválně a pak pověz...



-> Syny: pokud to měřil opravdu od mrkve (i když pak říkal,že to měřil i s motorem? ...že prý je taky 2cm vlevo ???) tak je mi jasné že,se nohavice těžko natáhne,to máš pravdu..

Pokud ale od středu karoserie,tak sem tím chtěl říci to,že může mít díky nedobře danejm buchtám lehce vyosený celý komplet (převodovka,poloosy,ramen a) vůči kastli,což by se určitě opticky projevilo,a o to shejbymu asi hlavně jde.

Co se týče hoven,myslel sem to tak,že naflákat 2stránky dohadama,kdo jakej dělá moment (když je předem jasný,že se klasicky nedohodnete) mi přijde prostě v tématu o nesouměrnosti kyvky zbytečný a v duchu "hodně mluvil,avšak nic neřekl".
18:25:44
28.12.2009
Schejby
No to bych měl co?Ale doufám že jo na jiným autě to bylo OK
18:23:03
28.12.2009
Syny
-> Schejby: Premer si hlavne jestli mas obe nohavice eMkovy 4
upraveno 1x, naposled 28.12.2009 18:23:15
18:20:25
28.12.2009
Schejby
Nehádejte se holky bubny jsou od štítu stejně daleko,ale to je takové nezávazné měření štít může být také křivý i když je nový.No nechám to tak a uvidím je to divný,ale zatím to neřeším ještě jsem s tou nápravou nejel víc jak 2km takže když se dávala nová třeba si sedne.Nevím uvidím až to bude lítat
18:16:42
28.12.2009
Syny
-> ondie: A ted mi jeste povez, jak by na to mela vliv zelva 4 To jako ze by vatahla z prevodovky nohavici nebo jak? Rozmer udava nohavice, potom muze mit +/- nakej rozmer podle toho jak daleko ma nalisovany lozisko na poloose a tim padem jak moc vystrcenej nebo zastrcenej ma buben, ale na to ze tamhle pises, ze je to tolik hoven o momentech a podobne, tak ted si jedno vypustil i ty 4 Pokud by mel jednu buchtu opacne, mel by na jedne strane vic ohle rameno (dle me by to snad ani neslo sesroubovat k nohavici) a rozhozenou slusne geometrii, pac by to nohavici natacelo a rozhazovalo sbihavost a souosost...
upraveno 1x, naposled 28.12.2009 18:19:12
18:11:21
28.12.2009
Schejby
Jo želva se říká silenbloku?To jem nevěděl.Kouknu jestli to tak mám uvidím.
17:58:32
28.12.2009
ondie
-> Schejby: tak u široké kyvky by to mělo být větším ven,co sem teď kouk po fotkách
17:54:20
28.12.2009
ondie
-> Schejby: Ano,silentblok podélného ramene (želva) na každou stranu je jinak široká..musíš je mít vůči sobě od středu auta zrcadlově,a to ještě tak,že u kyvky tím větším (ven nebo do středu auta) ,to teď z hlavy nevím,jak kyvky nedělám,ale určitě se tu někdo najde,odborníků je zde celé vlákno : )))

To si myslim,že by na to vyosení mohlo mít zásadní vliv.
Extreme Tyres