-> Klubko_: to je dobrý, bez zátěž má jít vyřadit, špatně jsem myslel.
-> David29: nenene Karbec, ne ten byl na seřízení a opravě u p. Kratochvíla. psal jsme ventily zabroušený, hlavá rovná, přesahy dobrý, předstih dobrej.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Převodovka dělá psí kusy
08:56:31
14.03.2010
14.03.2010

spartra
18:09:26
13.03.2010
13.03.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> 105: Hovadina no.
17:43:08
13.03.2010
13.03.2010

105
-> jok3r: ??
14:09:25
13.03.2010
13.03.2010

jok3r
nechci vas nekoho nasrat ale skus nejezdit kolem fen



14:05:55
13.03.2010
13.03.2010

105
-> Matthes, záškodník z TechWebu: -> darklord: .. nastavena vule je.. spojkovej hlavni novej , pracovni ok...
pevodovka 5q vlecka po g.o naplnena pp80
pevodovka 5q vlecka po g.o naplnena pp80
13:48:47
13.03.2010
13.03.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> 105: Jedine ze bys to lozisko mel zadreny a mrkev se k nemu taky uz pridirala, neni to nemozny. Ale nejdriv bych koukal na hydrauliku a lozisko spojky.
13:47:52
13.03.2010
13.03.2010

darklord
-> 105: no podla mna zavzdusnena spojka alebo naprd nastavena vola na vypinacom lozisku (predpokladam prevodovku v OK stave spravne naplnenu olejom)
13:46:23
13.03.2010
13.03.2010

105
kluci rychlo dotaz... ma lozisko v klice vliv na razeni? ja myslim ze ano... pri vypnutym motoru zaradim vsecko (nekdy se nepostesti zaradit 1) kdyz je motor v chodu tak zaradim ale ztuha a pri podrazeni to ma skaredej zvuk... jinak na volnobeh to popiskava vypinaci lozisko to nebude
11:31:14
13.03.2010
13.03.2010

darklord
-> David29: no hlavne treba OK starter, podla moznosti 1kW a motor musi chytat na prvy/druhy kompresny zdvih
11:30:01
13.03.2010
13.03.2010

David29
-> darklord: Tak přes startér mě ani nenapadlo-)
11:28:26
13.03.2010
13.03.2010

darklord
-> David29: vrazit tam dvojku bez spojky? ked preslapnes plyn na neutral tak jednotku tak nevrazis, pokial niesi rambo...jedine co sa mi podarilo zdechnut motor a roztiahnut to na starter
11:25:30
13.03.2010
13.03.2010

David29
-> darklord: Jedničku asi jedině prošlápout plyn a vrazit ji tam 
Ale spíš bych zkusil se rozjet na dvojku...

Ale spíš bych zkusil se rozjet na dvojku...
10:59:22
13.03.2010
13.03.2010

darklord
-> David29: pan trenoval na horsie casy ked odide spojka? ja som este neprisiel na to ako sa rozbehnut z miesta, inak kvaltovat za jazdy "na automat" uz zvladam bez problemu
10:16:34
13.03.2010
13.03.2010

David29
-> Klubko_: Ono stačí lehce zatlačit na řadičku, ony jak ty otáčky padaj, tak tam ta rychlost spadne sama...
10:01:56
13.03.2010
13.03.2010

Klubko_
David29 13.03.10 09:59:43 napsal: → sparta: A když prošlápneš plyn, zařadíš i bez spojky-)tak tak
dost tak ted jezdim s feldou hlavne pri razeni nahoru. Dolu se to bez otackomeru blbe odchytava ty otacky. 


09:59:43
13.03.2010
13.03.2010

David29
-> sparta: A když prošlápneš plyn, zařadíš i bez spojky-)
To klepání - neni to náhodou tyč řazení? Když ti to začne dělat ten zvuk, přitáhni řadičku na doraz (na 4 dozadu, na 3 dopředu, víš jak myslim) a když to přestane je to ono... dělá mi to taky
Dřív se mi vyklepala matka vpředu u řadičky a pak se vypad i šrou a jel jsem domu na 3
Ted to mám povolený (možná ta gumová kostka?) vzadu, tak čekám až se to vysype...
EDIT: Aha, auto škube... tak to nevim. Ale to bych asi šel spíš po karbeci..
To klepání - neni to náhodou tyč řazení? Když ti to začne dělat ten zvuk, přitáhni řadičku na doraz (na 4 dozadu, na 3 dopředu, víš jak myslim) a když to přestane je to ono... dělá mi to taky

Dřív se mi vyklepala matka vpředu u řadičky a pak se vypad i šrou a jel jsem domu na 3

EDIT: Aha, auto škube... tak to nevim. Ale to bych asi šel spíš po karbeci..
09:55:00
13.03.2010
13.03.2010

Klubko_
-> spartra: to, ze jde za jizdy vyradit je snad bezny. Staci ubrat plyn(uvolnit soukoli), cvrnknout do paky a rychlost je venku. Nebo jak jde vyradit?
08:54:57
13.03.2010
13.03.2010

spartra
dobrý den,
měl bych tu též problém s převodovkou.
- Jak je možné že za jízdy jde vyřadit rychlosti? Co to ovlivňuje?
- V převodovce něco klepe, v tahu to není tak cítit, když se zpomaluje/či jede na mení otáčky, celé auto začne škubat. V čem je problém tam?
Ovlivňují to třeba: silentbloky motoru, převodvky, nastavení kulisy řazení?
díky
měl bych tu též problém s převodovkou.
- Jak je možné že za jízdy jde vyřadit rychlosti? Co to ovlivňuje?
- V převodovce něco klepe, v tahu to není tak cítit, když se zpomaluje/či jede na mení otáčky, celé auto začne škubat. V čem je problém tam?
Ovlivňují to třeba: silentbloky motoru, převodvky, nastavení kulisy řazení?
díky
12:09:53
23.02.2010
23.02.2010

Nwkt
-> Syny: Nevypad, dostal to Matěj k žlutýmu Rapidu z Rokycan
12:05:13
23.02.2010
23.02.2010

Syny
-> Nwkt: A cervik na tahle nevypadnul? A kdo ji skladal nevis? Ja jen jestli to nebyl makak 

11:56:52
23.02.2010
23.02.2010

Nwkt
-> Syny: Na starý převodovce to nedělalo, spíš bych to viděl na nějakou bugu při skládání, měla bejt údajně dělaná
21:31:56
22.02.2010
22.02.2010

Syny
Ne delala Skodovka to sam co Nwktmu, ale bylo to spojkovym valcem, ktery tekl a permanentne se zavzdusnoval... Ale Tomas bude mit jinej problem... Osobne me to rpidje jako totalne vymleta kost, ale kdo vi...
21:25:51
22.02.2010
22.02.2010

Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt: tak nevim :(, ale me to u rapa taky dela zajimavou vec: kdyz rano vyjedu, tak nezaradim dvojku :/ - nejde to pres zuby, proste tam nejde soupnout, musim dat trojku, pak tam hodim dvojku a bez problemu, (kdyz je to ohrate, tak jde radit bez problemu) driv me neslo podrazovat na dvojku - slo to pres zuby, ale dal jsem do oleje prisadu od LM a to uz ted jde bez problemu
Potom mi trosku piska petka, v prevodovce nic nehuci, ale posledni dobou sleduji, ze po zarazeni to jako cukne - jako tvrdej zaber spojky, ale neprijde mi to jako vule ...
Kdyz jsem delal nove futro do kliky, tak jsem dal jinou lamelu (bohuzel neodpruzenou zase) ta puvodni byla trochu vyhrkana na stredovejch nejtech.
Jinac prevodovka ma asi 350tis. km bez jakehokoliv zasahu, kdyz jsem poprve menil olej, tak byl hroznej, ted davam PP90 po 30tis. km, na magnetech je vzdycky docela jezek :(.
Mam doma prevodovku se 170ti tis. km a zdala se mi pri projeti uplne super, tak uvidim, kdy prijde jeji cas a doufam, ze me ta stavajici nikde nenecha....
Jeste po nastartovani to musim drzet tak minutu vyslaplou spojku a pak zacit postupne poustet, jinac to motor neutahne a chcipne... Uvazuji o ridcim oleji PP80 nebo 75, ale ten uz je trochu drazsi
Potom mi trosku piska petka, v prevodovce nic nehuci, ale posledni dobou sleduji, ze po zarazeni to jako cukne - jako tvrdej zaber spojky, ale neprijde mi to jako vule ...
Kdyz jsem delal nove futro do kliky, tak jsem dal jinou lamelu (bohuzel neodpruzenou zase) ta puvodni byla trochu vyhrkana na stredovejch nejtech.
Jinac prevodovka ma asi 350tis. km bez jakehokoliv zasahu, kdyz jsem poprve menil olej, tak byl hroznej, ted davam PP90 po 30tis. km, na magnetech je vzdycky docela jezek :(.
Mam doma prevodovku se 170ti tis. km a zdala se mi pri projeti uplne super, tak uvidim, kdy prijde jeji cas a doufam, ze me ta stavajici nikde nenecha....
Jeste po nastartovani to musim drzet tak minutu vyslaplou spojku a pak zacit postupne poustet, jinac to motor neutahne a chcipne... Uvazuji o ridcim oleji PP80 nebo 75, ale ten uz je trochu drazsi
19:00:28
22.02.2010
22.02.2010

afro100
-> RadstaR: mne sa podobne stava ked idem po meste a casto radim. Proste krizovatka za krizovatkou a dakde dava clovek prednost a tak. Ale zistil som ze je to spojkou. Pri rozjazde skube, ale o to by az tak neslo, ale ked naslapem na pedalu, zvacsi sa tlak tak proste spojka nevypne. Najprv zacne zaberat znatelne u vrchu, tak 1cm od vrchu a ptm uz vobec. Staci chvilku pockat a uz je to ok. Pritom, vedenie je v pohode a valecky nemaju za sebou ani 10 tis. a na pohlad to nikde netecie (nevylucujem ale ze sa HSV nejak nezavzdusnuje, aj ked teda neviem jak)
14:22:47
22.02.2010
22.02.2010

RadstaR
Zajimavej problem. Trosku me to pripomina muj pripad, kdy jsem jel pro tatu, nabral ho a na krizovatce normalne normalne vyradil, ale ejhle uz jsem tam nemohl kopnout zpet rychlost. Respektive paka sla, ale nic se nestalo. Takze jsme rucne odtahly auto z krizovatky a cekaly na odtah. Cumel jsem vsude mozne, ale na nic neprisel. Prijel bracha, hodil me na lano a po cca 200m sem zase normalne zaradil. Od ty doby se nic podobnyho neopakovalo a dodnes netusim co to bylo za zavadu :D
13:56:59
22.02.2010
22.02.2010

jarda.u1
-> minno: to je velkej pojem,me zajimalo co presne se "pokazilo"?
11:55:33
22.02.2010
22.02.2010

minno
jarda.u1 22.02.10 09:18:18 napsal:
→ Nwkt: ja prave myslel,ze uz jste to nejak vyresili.Taky by
me zajimalo cim to bylo.
pokazenou prevodovkou predsa
→ Nwkt: ja prave myslel,ze uz jste to nejak vyresili.Taky by
me zajimalo cim to bylo.

pokazenou prevodovkou predsa
09:18:18
22.02.2010
22.02.2010

jarda.u1
-> Nwkt: ja prave myslel,ze uz jste to nejak vyresili.Taky by me zajimalo cim to bylo.

23:39:55
21.02.2010
21.02.2010

Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nebudu dávat nic, pude to na konzervy 

23:37:43
21.02.2010
21.02.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Ja bych se na to vysral a dal jinou prevodovku
Pak tuhle kuchni a rekni na co si prisel 


23:36:54
21.02.2010
21.02.2010

Nwkt
Záhada stále pokračuje
teď se to občas ještě rozvibruje při rozjezdu na 1 tak že vypadne kvalt, ale opět jenom někdy

12:50:45
01.07.2009
01.07.2009

Turda
-> Nwkt: to sme na tom stejně, mě ta řadička taky otřesnym způsobem vibruje a rezonuje, jenže na každej stupeň!!! (4q) sice to už řešit nechci brzo tam pujde něco jinýho ale aby mě nikde nenechala....

22:10:58
29.06.2009
29.06.2009

Syny
-> Nwkt: Mas to rozbity :) Ja to vidim na lano z Hrochace 

19:00:00
29.06.2009
29.06.2009

Nwkt
Takže dnešní zjištění, táhlo se hejbe, takže to bude něco v převodovce
19:27:10
19.06.2009
19.06.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Tyjo to je divny, nemas neco ohnutyho? Tohle prece neni mozny, ten silent prevodovky to dle me nevyresi pac je to jen jeden mekky bod uchyceni (i s tvrdym sulinoblokem). Jinak Semik te mel ode me pozdravovat a zapomnel na to



18:57:57
19.06.2009
19.06.2009

Nwkt
Takže silenty motoru nový, ten se teď ani neklepne, ale převodovka stále nakloněná na stranu, ještě teda vyměnim ten silent převodovky
21:52:21
12.06.2009
12.06.2009

jarda.u1
-> Nwkt: Na to by spis melo vliv ulozeni motoru,ne?To by musel byt sklonen vice k jedne strane,nez je normalne?
21:13:29
12.06.2009
12.06.2009

Nwkt
Na silentblok jsem koukal a zdá se mi ok, akorát co mi přijde divný že převodovka vypadá jako kdyby byla mírně nakloněná na jednu stranu
21:12:09
12.06.2009
12.06.2009

jarda.u1
-> Nwkt: Nekolik let zpatky jsem jezdil s kamaradem do prace skodou 120,ktera se doslova lamala v puli a zpatecku zaradit?To nepripadalo v uvahu.To ale doufam nebude tvuj pripad
.Co ten silentblok a poloha prevodovky vuci tahlu?Je to vse v ose?


18:20:23
12.06.2009
12.06.2009

Šemik
Co ten silentblok? Jestli je na hadry a převodovka si "volně cestuje" připadalo by v úvahu, že se občas dostane do takové pozice, že se daný kvalt nemůže zařadit.. a jinak vůle v řadícím mechanismu je OK?
17:49:20
12.06.2009
12.06.2009

Nwkt
-> Tuner#2: A půl hodiny jsem lítal po polní cestě a zkoušel, samosdřejmě to neudělalo ani jednou. Vždycky se to stane v tu nejmíň vhodnou dobu
17:48:06
12.06.2009
12.06.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 12.06.09 17:46:35: To je fakt záhada... Nejhorší závady jsou občasné. Zrovna se tady trápím s jedním satelitem 

17:46:35
12.06.2009
12.06.2009

Nwkt
Tak jsem to zakřik, teď mi to udělalo 2x
16:31:31
12.06.2009
12.06.2009

Šemik
Hlavně bych se snažil zbavit se těch vibrací aby se neuklepalo táhlo, což jsem už taky párkrát viděl 

15:04:47
12.06.2009
12.06.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: To me taky napadlo, ale je ho tam este dost 
-> minno: Snad to vydrzi

-> minno: Snad to vydrzi

15:00:12
12.06.2009
12.06.2009

Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: když už všechen olej vytekl tak nic nepoteče to je logický ne?

14:59:19
12.06.2009
12.06.2009

minno
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no možno ten olej z prevodovky zmiešaný s bordelom z cesty upchal tú medzeru medzi motorom a prevodovkou a tak už netečie
Nojo niekedy je lepšie sa problémom nezaoberať pokiaľ to už nie je fakt že vážne, veľa vecí sa vyrieší samo.

14:49:58
12.06.2009
12.06.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Nojo, prevodovky maj samoopravovaci schopnost, me zas teklo gufero mrkve a uz ok :-)
14:49:03
12.06.2009
12.06.2009

Nwkt
Tak nevim, teď už to nedělá
15:37:39
05.06.2009
05.06.2009

Syny
-> jarda.u1: Zpatecka muze jit mirne pres zuby i kdyz mas spojku vyslaplou v tej bych to moc nehledal...