přidělání filtru

prohledat
82 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 25.11.2008 do 23.12.2008, založil/a zidlik
řadit dle data
23:17:15
23.12.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> King: ae ja nwm. co na tom motoru bylo delany... majitel nic nerikal...
18:04:24
22.12.2008
King
-> Marcius: Samozřejmě, co auto to originál, ale třeba moje kompilace (favomotor + 5q/3,9) na 4ku vesele zrychlovala třeba do 170tacho.
To, že s vytočenou trojkou na 6000 máš nemáš plyn nadoraz je sice fajn, ale na sérii už jseš prostě za maximem výkonu, kde výkon se zvyšováním otáček rychle padá a krouťák taky.
15:23:55
22.12.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> King: mno toe mozny, ae chtel jsem videt, jestli to zvladne... ae na 4 bych pak musel dat plnej kotel, abych si udrzel tu samou rychlost a ete akceleroval... taky sem pak radil 4 a 5, dby se to protahlo...kdyz to tak dlouho stoji...

mno k ty vlecce, ja mam new podelny ramena, silentbloky atd. takze bych rad jen ty sikmy... ae uz sem to poresil... dam kamosovy na opiskovani ty svoje a bude to.... nejjednodussi a nejlevnejsi reseni v tuto chvily....
11:06:53
22.12.2008
King
-> Marcius: na plno samozřejmě nebylo, ale kdyby vedle tebe v tu chvíli jelo to samý auto už se zařazenou 4kou, tak ti ujede 4
Zánovní ramena? 3
Jinak obecně nabízím celou vlečku s ještě nesežranejma šikmejma ramenama, kdysi opískovanou příčkou ve stříbrný metle a s novejma ložiskama na kterejch to jezdilo 1,5 roku....
17:32:03
18.12.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> King: to urcite ten kondik v MKOcku nebude moc nic... je tam nejakej keramickej, takze ja beru tockomer jako orientacni meridlo.... na trojku sem mel 6000ot a 120km/h... nebylo to naplno... ae ja do budoucna stejne budu resit snimani otacek na klice, takze je to jedno.... ted ale na to nemam cas.. na to bude cas ve ctvrtaku v ramci praxe a to dlouhodoba prace k maturite.... proste az auto bude jezdit, tak bude cas se s tim zabyvat... ted musim ete napravu dodelat (zadni)
...
jo a mimochodem nevite nekdo o zanovnich sikmych ramenech na vlecku? bych docela bral
...

a dal dodelat kastli a interier... pak hura na motor...
10:13:06
18.12.2008
King
-> K-Virus: Mno prostě nejjednodužší je podívat se při vytočení motoru na tachometru, odečíst minimálně 10pct, abys dostal reálnou rychlost a tím zmíněným grafem z Techwebu přepočítat otáčky. Točit obecně sérii přes to výkonový maximum na řekněme 6000rpm má opodstatnění třeba v případě, že předjíždíš nějakýho kreténa, co ti schválně přidává a s tou vytočenou trojkou ušetříš čas potřebnej k řazení 4ky.
Otáčkoměr kecá z principu, jednak ten systém s 270st budíkem má mizernou linearitu, druhak ten převodník f/U, co je vevnitř taky nebude žádná lineární pecka a navíc se mi zdá, že i ten kondenzátor, kterej určuje šasovou základnu MKO v převodníku taky nebude žádnej vzor teplotní stability.
Jinak není třeba šachovat s se snímačem na klikovce - signál od zapalování, kterej je přitaženej na palubku pro otáčkoměr má stejnou vypovídací hodnotu, stačí ho akorát vočuchat čítačem.
21:09:21
17.12.2008
Petkar1
-> K-Virus: Ono by stačilo třeba stačila GPS a podle otáček si pak udělat přepočet na Techwebu a zjistíš že těch 6000 tisíc je třeba 5200. Ono takhle, nepopírám že to 6000 vytočí, ale to že v klidu? O tom pochybuju. Viz ty grafy:)

Saky 17.12.08 07:23:54 napsal: Petkar1 15.12.08 01:05:44 napsal: <p>Proč se vlastně dávali do závoďáků ostrý vačky, když se tady ty otáčky točej v sériovkách?…</p >protoze zavodni motory tocej 18, 20000 -)) se podivej na motory F1 tu podobnost se skodovackym OHV motorem by nepoznal jen slepec.. -))

3 3 3 3
14:23:43
17.12.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> zidlik: v sobotu tam dam jinou pristrojovku a vyzkousim... tockomery mam asi 4, ale zjistit, kterej ukazuje nejpresneji mi jen tak nejde.... bych si musel udelat drzak na halluv senzor ke klikovce, dat na remenicu magnet, pak udelat prevodnik kmitocet napeti, a pak vzit treba presny multimetr a pak by se videlo.... ae do toho se mi ted nechce, pac na to neni cas...
11:23:24
17.12.2008
zidlik
-> Saky: až pojedu na emise do školy tak to vyzkoušim1 ale to už tam bude jiná vačka a svody protože tam pojedu až tak v březnu..ale aspon uvidim jak kecaj škodovácký votáčkoměry
11:21:13
17.12.2008
zidlik
-> Saky: myslim na nezatizenym motoru nez se neco utrhne3
11:12:35
17.12.2008
Saky
-> zidlik: ono jeste je otazka definice maximalnich otacek.. se podivej na grafy vyrobce pri kterych otackach pada vykon motoru ano tento graf sice nerika nic o maximalnich otackach nebot ty skutecne mohou byt zvlast u nezatizeneho motoru v podstate jakekoliv nez se neco utrhne-) ale rika dost o tom kam az ma smysl tocit seriovy motor.. neni prece problem pujcit si nekde nejaky inteligentni merici system ktery meri presne ne jak bezny skodovacky otackomer..
09:38:38
17.12.2008
zidlik
-> Saky: na kulatym lumelu to ukazovalo něco kolem 6700 a na hranatejch budíkách 6100-6200 je to málo nebo ne??
09:35:47
17.12.2008
zidlik
-> Saky: sou na něm náký úpravy ale ty se nepočítaj to votáčky nezvedne4
09:34:42
17.12.2008
zidlik
-> Saky: tak já se zeptám jinak kolik sou asi tak maximální otáčky u motoru z fáva136 bez úprav u motoru v dobrym stavu?jentak nákou průměrnou hodnotu je mě jasný že každej motor je jinej4 já abych věděl jestli mě moc nekecá votáčkoměr ale asi jo1
08:39:49
17.12.2008
Saky
-> K-Virus: kdybys mel trikvalt tak bys tocil jeste vic-)
07:29:50
17.12.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Petkar1: tak jestli mi neveris, ze seriova 130 bez problemu vytoci 6000 na trojku, tak jak dostanu v lednu ridicak, tak te o tom presvedcim, klidne i svezu, abys to videl doopravdy... a neslo to vubec spatne, jeli jsme dva do mirnyho kopce a mel jsem skoro plnej plyn a radil jsem jen proto, abych protahl i 4ku a 5ku ... kdyz uz to auto tak dlouho stoji....
-> Saky: nekomentuju 4
07:23:54
17.12.2008
Saky
Petkar1 15.12.08 01:05:44 napsal: Proč se vlastně dávali do závoďáků ostrý vačky, když se tady ty otáčky točej v sériovkách?…
protoze zavodni motory tocej 18, 20000 -)) se podivej na motory F1 tu podobnost se skodovackym OHV motorem by nepoznal jen slepec.. -))
23:18:48
16.12.2008
Petkar1
-> K-Virus: Já ti do toho nechci furt kecat, ale ty otáčky co tady píšeš jsou fakt nesmysl. Nebo zeptám se takhle, jak se ten motor v těch udávaných otáčkách chová? Mě kamarád jednou vytáčel motor na 3ku tak, že už přestal mít výkon a úplně přestal táhnout, taky jsem ho pěkně seřval:) A těch otáček tam bylo maximálně tak 5800.
15:32:12
16.12.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> zidlik: toe pravda. otazka, jak by byli ochotni neco prodat... resp. za kolik.... a tam vzadu jak maj zarostli bavoraky, fiatky atd.... ve dvore ze strany z ulice....
11:12:54
16.12.2008
zidlik
-> K-Virus: no voni tam maj pěkný kousky akorát by nemuseli nechát hnít 8
10:36:37
16.12.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> zidlik: sem byl tenkrat rabovat u kovosrotu... stal tam XR3i ESCORT... pak tam byla ete nejaka stara mazda, ae ta byla zamcena..... tak na tu sem nehrabal...
10:34:40
16.12.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> zidlik: hmmm. tenkrat sem chtel to bily CRXko co tam maj a nebo toho Bawika.... paradni to autakkk... ae kdysi tam mel aj kastl na rapida cervenej .... tak vzadu byl...
09:57:22
16.12.2008
zidlik
-> K-Virus: no ty lidi osobně neznám ale skoro pořád tam sou na zahradě(vrakáči)a něco dělaj
09:49:13
16.12.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> zidlik: jj... se domluvime... a jinak nwis komu ten vrakac patri???? sem tam nikdy nikoho nezastihl a mooc se mi paci ta BMW Alpina V6 co je tam na kraji u brany.... bily bawo E28....
06:45:30
16.12.2008
zidlik
-> K-Virus: no kousek vod ty hospody ten vrakac je jinde ten je na druhou stranu ja bydlim spis u letiste
23:04:38
15.12.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> zidlik: proste natvrdo klepu o podlahu a kdyz to podrzim tak v lete pri ohratym motoru cca tech 7500
23:02:49
15.12.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> zidlik: jj sem si rikal... tam nekde u hospody? je tam takej soukromej vrakac taky 3 mno a jako pridavam lehce.... plnej plyn....1 nicmene nwm, jestli ten motor ma neco za sebou... to zjistim az ho votevru...3
21:23:36
15.12.2008
zidlik
-> K-Virus: tak sem na to koukal a ten tockoměr ti kecá strašně lehce se to vytáčí něco se závažim ty jentak lehce přidáš a votáčkoměr už letí nahoru jak blázen..jj sem z hradce kousek vod slezskýho...přesně pouchov6
20:34:40
15.12.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> zidlik: -> zrušená registrace: tak poslal jsem vam to na mejl... je to v RARu, tak si to rozbalte....

jinak mimochodem....-> zidlik: ty jsi z hradce fakt? bych se nekdy mohl stavit pac do hradce jezdim hodne casto za babickou (bydli na slezskym predmesti.... jecna ulice) okouknout rapida.... se ozvy kdyztak 1
14:28:56
15.12.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> zidlik: jak prijdu ze skoly, tak ho hodim na youtube
10:43:48
15.12.2008
zidlik
-> K-Virus: no tak dej video...seridit predstih podle ucha umi kde kdo4 tak šup stim videem5
10:00:35
15.12.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> K-Virus: tesim sa na video
09:55:20
15.12.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> zidlik: ja nwm, jestli ten, kdo mel to auto predemnou na tom neco delal, ale z toho, jak otocil odkapavaci plech pod karbecem a ten vadil otvirani druhe komory tak soudim, ze radsi do motoru nevrtali, pac by to jinak nejelo tak dobre.... mno mam ted dalsi otackomery, a tak to zkusim, ae muzu snad nahrat video jak jsem ho vytacel tedko v zime pres 7000 a az uslysis ten zvuk, tak uvidis resp uslisis, ze to neni 6500 ot.... to je vic.... az mozna nezdravej zvuk....... ten tockomer ukazuje urco dobre, pac do pristrojovky se nehrabalo a kdyz mam volnobeh 500ot a 1000ot, tak to odpovida.... ver mi, pac docela casto steluju skodovky a uz to mam v uchu... i kdyz mam strobac, tak predstih davam podle ucha... napr. pri 2000 se otacky predstihem pohnuly o vice nez 500 ot. ... u kamose na 120 to asi zvedlo jen o 100ot a hlavne byl plynulejs chod.... je mozne, ze mam ete hodne dobry zapalovani a rozdelovac.... rikam na 1 a 2 dech 7000 vytocim... na trojku kdyz sem tenkrat jel tak jen na 1. komoru, pac byl ten plech pod karbem otocenej a jelo to na 6000 120km/h a nebyl plnej kotel...
07:13:54
15.12.2008
zidlik
-> Petkar1: to by mě taky zajímalo3
01:05:44
15.12.2008
Petkar1
Proč se vlastně dávali do závoďáků ostrý vačky, když se tady ty otáčky točej v sériovkách?....
23:36:05
14.12.2008
zidlik
-> K-Virus: udelej to video a uvidime4
23:33:51
14.12.2008
zidlik
-> K-Virus: musi bejt nekde chyba ve votackomeru to se me nezda se seriovou vackou nemuzez tocit pres 7 tisic max 6500 votacek vic neverim ze ti seriovka toci...me favo motor co mam v rapidoj je upravenej ale vacka je serie a taky da 6500 a vic ne a je jedno jak to seridis proste to je jeho max..sice neni jeste rozjezdenej ale myslim si ze motory na seriovejch vackach proste vic netocej..mozna kecam
20:10:13
14.12.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> zidlik: navic na volnobeh se vytoci skoro vse.... a to sem se o nej opiral decentne na tom videu,.... kdyz to podrzim, tak cca tech 7500 7600 7800 jo, ae uz z toho nemam dobrej pocit, pac seriovej rozdelovac... vytahany rozvody atd. jako na 1 a na 2 to tech 7000 vytoci, ae na trojku tak tech 6500 a dal bych nesel... na trojku jsem tocil trictvrte kotle do kopecka mirnyho na 6000 120km/h ae slo by to dal, ale nebyla tam moznost...
20:04:01
14.12.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> zidlik: ... fakt je to seriovka a na tomto videu s podtlakovym ovladanim druhe komory, pac tenkrat jsem to ete nemel ...vyzkouseny to mechanicky ovladani.... fakt je to seriovka a na to ze ma nalitano 106tkm ma perfektni zvuk a lahodnej volnobeh 500ot. v lete bez problemu...

-> Petkar1: taky pravda.... presne to neni, ae okolo sedmi tam bude, pac kdyz se o nej opru, tak je tam tak 7500 az 7800... ae je to seriovka, tak se o ni tak moc neopiram.... az bude pristi rok hotova, tak to bude jinaa...
15:45:37
13.12.2008
Petkar1
-> zidlik: Musíš to brát trochu s ohledem na sériovej otáčkoměr:)
13:00:46
13.12.2008
zidlik
-> K-Virus: to se me az nezda na seriovou 130 takhle se vytacet ale asi to jetim mechanickym ovladanim ty druhy komory no...vod kdy seriova 130 toci pres 7 tisic?
17:59:17
12.12.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> zidlik: mno vytáčí se to pěkně.... sériová 130, pouze filtr K&N, jinak to video je bez zvuku, pac tenkrat se tak jaksi pomackal fotak a vypnulo se nahravani zvuku... sem myslel, ze fotak je KO, ale bylo to jen nastavenim.... skoda no, pac zvuk byl nadhernej.... ten motor jsem tak akorat upravoval vyladovanim predstihu... steluju ho casto... skoro by nebyl spatnej rychloupinak na rozdelovaci 1 ...no nic maknu na tom a podam uceleny video...
08:02:13
12.12.2008
zidlik
-> K-Virus: tak to jo.taksem pak hodto video sem koukal ktobě k autu tam máš náký video ale to je bez zvuku ale taky se ti to pěkně vytáčí co tam mášza motor??
19:54:18
11.12.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> zrušená registrace: ono je blby, ze na auto se dostanu jen o vikendech, pac ho nemam doma v sumperku, ae u babicky ve stodole 1 proto na nem nedelam every day6
19:33:06
11.12.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> zidlik: tjn jak jsem najel na asfaltku, zmackl jsem plnej kotlik, tata na me vystekl NE! , kola prohrably motor zatah, tak jsem pustil nohu z plynu a tata znova vystekl NO!, tak jsem zase nandal kotel, zase zatah a pak moc nic na tu jednicku.... problem toho mojeho novyho karbu....ale mechanicka druha komora je good....

-> zrušená registrace: ano jeste, resp. uz bez turba... jedno jsem mel, ale prodal jsem, pac to vypadalo s prepisem auta blbe (neni mi 18, ale uz vyreseno ja vlastnik, tatka provozovatel) a usoudil ze se na tom neusetri... ted mam fajn kseft, ze kdyz to klapne, tak budu met 12000,- celkem snadno a hlavne po vanocich po brigade budu mit prachy, a tak koupim s nejvetsi pravdepodobnosti 3K K03ku....
mno videjka mam nejake, ale mam problemy s nahravanim na youtube z domu (vcera sem se s tim hodku prcil a prd z toho....musim ze skoly... sem tu zidlikovi chtel dat videjko teho mechanickyho otvirani 2. komory....) ale ete me ceka v dobe 2 tydnu taky tajny pokus.... kdyz to bude mit nejaky vliv, tak se vam tu ozvu a urco to bude v moji karte auta... tento pokus vyzkousim na 130, ale turbi pude na postarsiho favorita 135ku, na kterou se podivam po zime... oba motory chcou vycistit, pretesnit atd.... favosovi musim prerazit cisilko, dat ventilovy viko ze 130, dat klasickou olejovou vanu atd... vodni pumpu 136 a par veci k tomu... mno moc prace bude, ale bude to super.... video z pokusu udelam, jak to dodelam a next year nekdy po hrochaci bude ten turbomotor snad vyladenej na aute.... bohuzel to nejde tak rychle, jak jsem cekal, pac mam mooc prace na aute jako takovym... ete me cekaj dodelavky karoserie, kompletace interieru a zadni naprava + 2 motory.... krom toho mam nad hlavu dalsich jinych starosti.... skoro nekdy nwm kam driv skocit.... musim to auto mit pojizdny plne a pak ladit motor....1
18:35:19
11.12.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> K-Virus: bez turba este? mas nejake video?
13:00:08
11.12.2008
zidlik
-> K-Virus: ale jinak se to roztáčelo luxusně ale ten velkej volnoběh no asi to tam skusim předělat ty páky z jinýho karbce a když to bude nahovno tak to zase vrátim zpátky
15:42:50
10.12.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> zidlik: vidim, ze na kazdym karbu se to chova jinak...8 me to treba na tomhle karbu chodi skvele, a na 130covym nejsou rozhybany klapky , a tam to tedy pro jistotu se neotevira....
15:41:16
10.12.2008
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> zidlik: hmmm zkus ji trochu zmensit zavity na ockach, bo muzes ete nandast jinou pruzinku........ael to hlavni na co jsem zapomel je to, ze musis ete zacpat ten privod podtlaku do te podtlakove pumpy.... sem tam dal šroub... jnak to přisává vzduch....
10:24:35
10.12.2008
zidlik
-> K-Virus: taksem to byl skusit a má to hrozně velkej volnoběh ta pružinka tu druhou komoru přidržuje povotevřenou8
Extreme Tyres