skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
emulze na víčku
16:22:09
12.09.2008
12.09.2008

P3K83
keby ti presakovala voda do oleja, tak to zistíš jednoducho tak,že ti pribuda oleja a ubúda voda, a nie na výčku. tam to býva skoro vždy záleží od teploty motora a okolia. je to predsa len hliník a ten sa rýchlo ohreje aj ochladne , niečo ako kondenzácia vody vám nič nehovorí?
14:21:24
12.09.2008
12.09.2008

Zaki
Ok, len to som chcel vedet. Dakujem
13:57:55
12.09.2008
12.09.2008

Adam6666 - zrušená registrace
-> Zaki: to by ciste rozhodne nezustalo...
13:56:17
12.09.2008
12.09.2008

Zaki
chalani mam jeden rychly dotaz tak nebudem zakladat novu temu.
Keby mi popod vlozku presakovala voda do oleja, je mozne, ze by som mal viecko ciste? Nemam tento problem (dufam
) pytam sa len teoreticky. Proste ked ide voda do oleja, vzdy je zasrate viecko?
Keby mi popod vlozku presakovala voda do oleja, je mozne, ze by som mal viecko ciste? Nemam tento problem (dufam
) pytam sa len teoreticky. Proste ked ide voda do oleja, vzdy je zasrate viecko?23:01:06
14.05.2008
14.05.2008

kopi
-> minno: díky 

20:49:13
14.05.2008
14.05.2008

petr s
-> aDAm: Nevím co se k tomu pořád hlásíš uvádíš snad že motor je po go?
20:43:41
14.05.2008
14.05.2008

aDAm
-> petr s: no moje auto je taky v inzerci ;)
20:05:42
14.05.2008
14.05.2008

Kuladmin
-> minno: Pekne shrnuto a ja jen dodam v krajnim pripade to muze byt i praskla vlozka.
17:27:49
14.05.2008
14.05.2008

minno
-> kopi: -> kopi: odpovedal si si sám už v prvom tvojom príspevku - ak vložky nie sú utopené (pozor, je aj dôležité aby vykukali všetky presne rovnako), je to buď prasknutá hlava, krivá hlava, netesniace zátky v hlave, zlé tesnenie alebo ináč poškodená hlava (vyžratá dosadacia plocha...) alebo blok.
16:54:52
14.05.2008
14.05.2008

kopi
hmm tak díky, ale přesahy sem kontroloval...
prostě vložky utopený nemam...
tak ted bych chtěl normální debatu o tom, co to ještě může být... dík
prostě vložky utopený nemam...
tak ted bych chtěl normální debatu o tom, co to ještě může být... dík

07:42:11
14.05.2008
14.05.2008

Kuladmin
-> petr s: On si mysli ze do nej porad rejpem
Jak bysme mohli
-> aDAm: Ne fakt ne to je jen nahoda a osoby jsou smyslene a nehledej v tom sebe.
On Xtuner ma jiny problem asi ma v haji pistni cep a klepe to jak sv...n ten zvuk je silenej a divim se ze to porad jezdi. A mel prave taky hlavu dole kvuli tesneni ale nezmeril presahy proste nic ani s tim cpeme nic nedelal slozil to a ted to muze delat znovu.
Jak bysme mohli
-> aDAm: Ne fakt ne to je jen nahoda a osoby jsou smyslene a nehledej v tom sebe.
On Xtuner ma jiny problem asi ma v haji pistni cep a klepe to jak sv...n ten zvuk je silenej a divim se ze to porad jezdi. A mel prave taky hlavu dole kvuli tesneni ale nezmeril presahy proste nic ani s tim cpeme nic nedelal slozil to a ted to muze delat znovu.07:22:25
14.05.2008
14.05.2008

petr s
-> aDAm 14.05.08 06:57:22: A kde zminuji tebe?Já narážím na in zerci
06:57:49
14.05.2008
14.05.2008

aDAm
-> Kuladmin: no to jo zjištění je chvilka ale oprava je jebačka
06:57:22
14.05.2008
14.05.2008

aDAm
-> petr s: hmm další narážka na mě...no pár proroků říkalo že motor klekne hnedka za barákem ale místo toho najel dalších cca 400km a stále jezdí. Nepozoruju žádné anomálie v chování...jinak netvrdím že je po GO a každému případnému zájemci říkám jak to s tím motorem vypada, takže tak....
20:50:09
13.05.2008
13.05.2008

Kuladmin
-> xtuner: no to normal shod to je zachvilku a zjistis to hned a bude to.
20:48:53
13.05.2008
13.05.2008

xtuner
-> Kuladmin: No asi to udělám až teď budu na praxi jestli na to bude čas protože ten zvuk už nemlžu poslouchat a bojim se tomu zatopit že mi z toho něco vyskočí...
20:45:13
13.05.2008
13.05.2008

Kuladmin
-> xtuner: Tak zjistit v cem to je by nemel byt takovy problem vypust olej shod vanu a omrkni to zespodu tam mas nekde takovou vuli ze to musi jit rukama poznat v cem to lita.
20:35:39
13.05.2008
13.05.2008

xtuner
-> Kuladmin: no kdybych aspoň věděl jestli je to ten pístní čep, tak to vyměním hned ale kdo mi to řekne aspoň na 90% že je to ten čep?? protože na go motoru teď nemám finance a naftu už neberu od té doby co je dražší než benzín


20:29:13
13.05.2008
13.05.2008

Kuladmin
-> xtuner: Tak tankuj benzin a ne tu naftu


20:28:03
13.05.2008
13.05.2008

xtuner
-> Kuladmin: nj flákám se tu místo abych se učil
v tomhle jsem měl štěstí ale bohužel klepu ja diesel...
v tomhle jsem měl štěstí ale bohužel klepu ja diesel...20:24:50
13.05.2008
13.05.2008

petr s
-> Syny: A další možnost je že se motor prodá na virtu jako po go /výměna těsnění /
20:24:31
13.05.2008
13.05.2008

Kuladmin
-> xtuner: Jee tys tu taky jo
ale tys mel aspon stesti (snad) ze top mas v pohode.
ale tys mel aspon stesti (snad) ze top mas v pohode.20:21:54
13.05.2008
13.05.2008

xtuner
-> Kuladmin: A že takovejch lidí je vid? 

20:21:06
13.05.2008
13.05.2008

petr s
-> Syny: Vydělají se ven vyčistí se dosedací plocha a znovu udělá přesah tak jak má být
20:19:29
13.05.2008
13.05.2008

Fén
-> Syny: Přidá se měděný kroužek.
20:17:51
13.05.2008
13.05.2008

Kuladmin
-> aDAm: 
tim jsem zrovna nemyslel tebe ale treba xtunera a dalsi.

tim jsem zrovna nemyslel tebe ale treba xtunera a dalsi.20:11:58
13.05.2008
13.05.2008

Syny
a ja kse vubec resi kdyz sou ty vlozky utopeny?
19:28:17
13.05.2008
13.05.2008

aDAm
-> Kuladmin: prej dalsi ;) u mě to bylo zbytečné i kdybych zjistil že jsou utopené tak bych kvuli toho nerozebral cely motor ;)
19:26:01
13.05.2008
13.05.2008

Kuladmin
-> kopi: Hmm dalsi co menil jen tesneni pod hlavou ale nekontroloval presahy jednodlivych vlozek valcu co?
18:41:09
13.05.2008
13.05.2008

kopi
jo a mam 742.136
díky za rady
díky za rady
18:40:18
13.05.2008
13.05.2008

kopi
ahoj... mam taky problém s timle sajrajtem na víčku... ale vim že mi jde voda do oleje, vyměnil sem těsnění pod hlavou a udělalo to znova.. těsnění a olej v hajzlu 
kudy je možný aby šla ta voda do oleje??
vidim tu mrazový pojistky, netěsnost těsnění, netěsnící vložka.... a co třeba prasklá hlava?
nebo poraďte mi co ještě může být v prd...

kudy je možný aby šla ta voda do oleje??
vidim tu mrazový pojistky, netěsnost těsnění, netěsnící vložka.... a co třeba prasklá hlava?
nebo poraďte mi co ještě může být v prd...

13:16:49
19.04.2008
19.04.2008

llukass
je špatný těsnění pod hlavou a nebo netěsní vložka
11:58:12
19.04.2008
19.04.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> alfik: jj ale mame ine

10:57:32
19.04.2008
19.04.2008

CERHY - zrušená registrace
-> alfik:
No tak to teda vůbec nevim-asi se na to vyserru a dám tam 130ku motor
No tak to teda vůbec nevim-asi se na to vyserru a dám tam 130ku motor
10:49:43
19.04.2008
19.04.2008

alfik
-> gabo00000: keby boli vzduchom chladene tak take problemi nemame 

10:47:58
19.04.2008
19.04.2008

alfik
-> CERHY: Ale mas ich aj pri ventiloch su tam 3 a priemere 20mm
10:32:50
19.04.2008
19.04.2008

CERHY - zrušená registrace
-> alfik: -> spartra: No to by ale utíkalo ven z motoru a né do oleja..nebo ne??-> gabo00000: No to mi ani neříkej

08:18:37
19.04.2008
19.04.2008

gabo000000 - zrušená registrace
chalani ja som mal tiez sem tam kusok omulzie na vicku a nerobil som si s toho ni pac auto je 24hodin vonku pod holim nebom..vlchky vzduch atd a jazdim moooc kratke trasy...ked som chcel meni kruzky a odsrubovaval som ojnicu od kluky na 3valci a videl som ze ojnicne loziska su nalepene na kluke hned som spozornel..ked som ich odlupol bola pod nimi voda a pridrete lozisko


21:42:50
18.04.2008
18.04.2008

spartra
-> CERHY: zátky na motoru, hlave a sání
jinak lízací metody byla, chut hnusná, jak z toho může někdo něco poznat
jinak lízací metody byla, chut hnusná, jak z toho může někdo něco poznat

19:59:15
18.04.2008
18.04.2008

CERHY - zrušená registrace
-> alfik: Teď ňák nevim co máš na mysli-nejsem zrovna nejstřízlivější..
19:45:02
18.04.2008
18.04.2008

alfik
-> CERHY: Skontroluj protimrazove zatky
19:33:23
18.04.2008
18.04.2008

CERHY - zrušená registrace
-> Kuladmin: No už sem to chutnal:jednak z toho de cítit chladička a je to jak když jí lížu-myslim tu chadičku-prostě to z toho táhne jak z expansky.A jaké je procento že to prolíná pod válcema těma měděnejma těsněníma??
23:39:59
17.04.2008
17.04.2008

Kuladmin
-> Bobesh: Hold ta chut no ta to kazi
A mysleno tak jen na spicku jazyku ne to sliznout jak zmrzlinu v paraku 
A mysleno tak jen na spicku jazyku ne to sliznout jak zmrzlinu v paraku 
20:52:57
17.04.2008
17.04.2008

Bobesh
Kuladmin 16.04.08 21:17:54 napsal:
-> CERHY: Tak ja jezdim dene taky 7 tam a
7 zpet voda neubiva vubec nebo skoro vubec mozna tak 1 za rok tak max
0,5l -1l vic ne takze to normalni neni. Tadle emulze se mi tam tvori
taky ale jen malinko hlavne ted najare kdyz je rano vlhko a zima. pres
leto jen nepatrne. Tak asi tak.
Ale vsiml jsme si ze jeste nikdo neporadil lizaci metodu

Pokud je to sladky nebo resp do sladka mate tam chladici kapalinu. pokud bez chuti tak je to voda ze vzduchu - preju dobrou chut
Proč ne,nejrychlejší a nejlevnější laborka
-> CERHY: Tak ja jezdim dene taky 7 tam a
7 zpet voda neubiva vubec nebo skoro vubec mozna tak 1 za rok tak max
0,5l -1l vic ne takze to normalni neni. Tadle emulze se mi tam tvori
taky ale jen malinko hlavne ted najare kdyz je rano vlhko a zima. pres
leto jen nepatrne. Tak asi tak.
Ale vsiml jsme si ze jeste nikdo neporadil lizaci metodu

Pokud je to sladky nebo resp do sladka mate tam chladici kapalinu. pokud bez chuti tak je to voda ze vzduchu - preju dobrou chut
Proč ne,nejrychlejší a nejlevnější laborka
20:47:03
17.04.2008
17.04.2008

spartra
-> CERHY: tak mě se ztrací voda, když je to studený, jak se ohřeje asik se to zatáhne a drží
jinka pro všechny ten sajrajt mě lítá do trubiček na odvětrání víka ventilů a dokonce to je i v hadičce co jde ze sání do filtrboxu

jinka pro všechny ten sajrajt mě lítá do trubiček na odvětrání víka ventilů a dokonce to je i v hadičce co jde ze sání do filtrboxu

21:28:12
16.04.2008
16.04.2008

andrew2.1
Na tohle existuje speciální měřící přístroj. Za tepla se otevře víčko nádobky a chem.reakcí se zjišťuje přítimnost CO2 v chladící kapalině. Takže ti řeknou, jestli máš jakoukoli netěsnost mezi chladícím systémém a motorem. Měli by ho mít v každém servisu, nebo ve stanici ME. Taky mám problém s emulzí, ale voda neubývá a měřění dopadlo dobře, tak po 1000km utřu a jedu s čistým svědomím.
21:17:54
16.04.2008
16.04.2008

Kuladmin
-> CERHY: Tak ja jezdim dene taky 7 tam a 7 zpet voda neubiva vubec nebo skoro vubec mozna tak 1 za rok tak max 0,5l -1l vic ne takze to normalni neni. Tadle emulze se mi tam tvori taky ale jen malinko hlavne ted najare kdyz je rano vlhko a zima. pres leto jen nepatrne. Tak asi tak.
Ale vsiml jsme si ze jeste nikdo neporadil lizaci metodu

Pokud je to sladky nebo resp do sladka mate tam chladici kapalinu. pokud bez chuti tak je to voda ze vzduchu - preju dobrou chut
Ale vsiml jsme si ze jeste nikdo neporadil lizaci metodu

Pokud je to sladky nebo resp do sladka mate tam chladici kapalinu. pokud bez chuti tak je to voda ze vzduchu - preju dobrou chut

20:15:05
16.04.2008
16.04.2008

favo110lrs
dej mu pořádne pod vocas:)
18:59:40
16.04.2008
16.04.2008

CERHY - zrušená registrace
Mě todle dělá to samé na feldě.když jezdim do práce tam a zpět asi 15Km jedna jízda tak se mi to tam dělá ve velkém,po najetí tak 500km mi to sežere tak litr chladičky a je tam docela solidní vrstva.jak ale najedu 500km v kuse naní tam nic a vody neubyde ani ň.Dá se tomu ňějak zabránit??Dolívání vody mě docela sere..
18:46:10
16.04.2008
16.04.2008

alfik
-> spartra: No ale moze byt aj zle nasadena a potom to tecie oklo nej.
