vlozky (valcu :)

prohledat
121 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 28.01.2008 do 10.06.2009, založil/a lopezGPX
řadit dle data
18:34:16
12.12.2008
petr s
-> spartra: Dáš přes to silnou pásovinu
18:32:39
12.12.2008
spartra
z hlavy jsou moc dlouhý.
klika mě nenapdla, zdaj se krátký.
porád nechápu jak to stáhnu rovnoměrně?
18:17:25
12.12.2008
petr s
-> spartra: Tak vezmu šrouby z hlavy nebo uložení kliky
18:16:18
12.12.2008
spartra
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 11 závit, nemám
-> suri: fajne
jiná možnostst s těma vložkama
18:01:21
12.12.2008
suri
-> spartra: silkkon
17:33:58
12.12.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> spartra: No nejlip kdyz das ty Cu podlozky a stahnes to nakejma sroubama...
17:30:30
12.12.2008
spartra
-> suri: to bohužel nevedu.
co ten kroužek?
měděná podložka se dává samotná? žádnej silkon na přilepení?
17:25:26
12.12.2008
suri
-> spartra: poklepať gumeným kladivkom
17:24:51
12.12.2008
spartra
otázka
dělám nový přesahy + se vyměnej kroužky
vm, že přesah má bejt 0,07-0,13 s rozdílem max 0,04 mezi válcema
nemám jak ty vložky stlačit, je nějaká míra navolno? jen položená vložka na podložce?
jěště stírací koružek se dává jako celek?
16:32:03
26.02.2008
dunde.e
Díky, teď už je mi to jasné 6
10:32:27
26.02.2008
Saky
-> dunde.e: no mas hlinikovej blok a v nem je bud vsazena litinova vlozka kolem ktere koluje voda to je mokra priklad skodovka, ty vlozky maji stenu treba 5mm a nebo mas treba hlinikovej blok kde je v tom hliniku vyvrtanej valec a do toho je vlisovana vlozka se stenou treba 1,5mm ktera slouzi pouze jako cinna plocha ale do kontaktu s vodou nedochazi.. ta je sucha.. pak jsou jeste slozitejsi motory atd.. pak jsou litinovy bloky kt .. ery maj vlozky primo v sobe vyhonovany atd
08:07:20
26.02.2008
hagios
Niečo o suchých vložkách motoru: www.lievaj.sk/vybrusy.htm
23:55:19
25.02.2008
dunde.e
co je to suchý a mokrý blok, jaký je rozdíl. Klasický je myslím mokrý ne? a u Škody 120S myslím byl suchý? ale v čem to spočívá a jaké to má výhody. Dík :)
23:35:19
24.02.2008
hagios
1.Vložka valca
2.Blok motora
3.niečo na podloženie - čím vyššie, tým lepšie
4.pásovina, alebo nejaký pevný vidlicový kľúč - čím hrubší, aby sa neohýbal
5.klasický trojramenný sťahovák- na bloku je miesto, kam sa tie ramená dajú zasunúť.Hrot sťahováku sa oprie o pásovinu a valec ide von. Tak som to robil ja a trvalo mi to asi 10 minút.
zvětšit vlozky (valcu :) - obrázek od hagios vložen 24.02.2008 23:35:19
12:57:37
06.02.2008
Labros
-> Saky: no asi to tak bylo, matně si vzpomínám
11:35:22
06.02.2008
Saky
-> Labros: na jare 2005 jsem stavel dum to sem odmital 99pct lidi a sitem prosli jen ti otrli.. ono kdyz mas vyrazec doma (100km) kam sem v tu dobu jel asi tak jednou za tri mesice tak neslo nic slibovat..
11:17:34
06.02.2008
Labros
-> Saky: ne já jsem si s tebou psal, jestli bys sehnal ten vyrážeč a bylo to na jaře 2005
21:54:07
01.02.2008
Gabriel
pokud se budeme bavit o suchých? to bude? 2,5mm?
21:49:19
01.02.2008
Saky
-> David29: vnejsi prumer vlozek je vetsi myslim ze 84mm (ale ted jsem linej hledat planky) usuzuju z toho ze dole je osazeni 80mm a ma to tak 2mm na kazdou stranu pak vychazi pri seriovym vrtani stena asi 4,5mm pokud se nezene moc vykon nahoru tak je schopna vydrzet i zeslabeni o cca milimetr ale ja to nedelam.. davam radi nove ktere maji opet cca 4,5mm stenu.. nicmene to jsou mokre vlozky pokud se bavime o jinem motoru je to jinak..
21:09:53
01.02.2008
petr s
-> Gabriel: Takže suché vložky a u žigula se dávali 2 mm stěna když se provrtal do vody
21:05:51
01.02.2008
Gabriel
petr s 01.02.08 21:04:05 napsal:
-> Gabriel: To se taky musíš vymáčknout do jakého bloku suché nebo mokré
do bloku C20NE ale to ti asi moc nepomůže. pro to se ptám na tu tloušťku stěny.
21:04:05
01.02.2008
petr s
-> Gabriel: To se taky musíš vymáčknout do jakého bloku suché nebo mokré
21:03:39
01.02.2008
David29
Saky 01.02.08 20:45:15 napsal:
-> Gabriel: ... takze pokud postavis motor kterej nebude moc nadupanej tak ma sanci to ta 77ka prevrtana vydrzet ....


Vnější průměr nových vložek - 77mm = (dle Sakyho) minimální tloušťka stěny 5
20:59:02
01.02.2008
Gabriel
jedná se mi o minimální použitelnou tloušťku stěny vložky. tzn že když někdo dělá vložky tak asi tam počítá s nějakou tloušťkou a já bych chtěl vědět jaká je taková minimální hranice tlošťky té stěny. jestli 3mm 5mm 8mm??
20:54:51
01.02.2008
David29
-> Gabriel: Ted sem mimo hru, co tu řešíš.... 8
20:53:58
01.02.2008
Saky
-> Gabriel: nerozumim mas nove vlozky a ty maji nejakou tloustku steny tak co resis? ta je dostatecna a stejne s ni nic neudelas.. nebo sem to nepochopil..
20:49:22
01.02.2008
Gabriel
-> Saky: mě se právě jedná o nové vložky.
20:45:20
01.02.2008
David29
-> Gabriel: Ted sem si to po sobě přečet...
První dva odstavce řeší situaci vnitřního průměru, a co se týče tlouštky stěny, tak na to je poslední odstavec....

Jinak víc ti řekne Saky, a kdyžtak mi vynadá za klamání 1
20:45:15
01.02.2008
Saky
-> Gabriel: jsou magori co prevrtavaji serii na 78 pak jsou magori co prevrtavaji na 77 a vsichni chteji vic a vic koni z toho.. takze pokud postavis motor kterej nebude moc nadupanej tak ma sanci to ta 77ka prevrtana vydrzet v zavodnim motoru nevydrzi...a lidi co stavi profi motory takove praseciny nedelaj.. a davaj novy vlozky
20:43:46
01.02.2008
David29
-> Gabriel: Mno, pokud možno taková tlouštka, jaký dovolujou tolerance.... aby tam píst nelítal ze strany na stranu.
Jinak při použití abnormálních pístů (což je dle mě kravina, vyplatí se koupit si válce nové).
A pokud stavíš vlastní motor, tak záleží na tom, jaký tam budou tlaky, jak dobře to bude chlazený.... Nedá se to tak jednoduše říct jaká je minimální tloušťka.
20:36:19
01.02.2008
Gabriel
nevím jestli se to tady někde někdy řešilo, ale chci se zeptat jaká je minimální použitelná tloušťka vložky válců?
19:23:09
01.02.2008
Saky
-> Tauren: nevim je to kus zeleza osoustruzenej prace tak na hodku max ja bych to pod nejaky 3-400 nikomu nedelal.. ale ja sem drahej soustruznik..
19:18:44
01.02.2008
Saky
-> Labros: no jednoduche to je pokud maz vyrazec.. pokud sis se mnou psal jak to vyrazit tak sem ti asi neporadil nebot sem zadne z takovychto metod nezkousel.. protoze vyrazec na vlozky je kousek 15ky plechu osoustruzeneho na presny prumer s osazenim a s ofrezovanejma dvema stranama.. vyroba tak na hodinu tak kdyz sem kdysy zacinal s motorama a mlatil do toho jak hluchej do vrat (do bloku kterej sel do srotu a dal se znicit skoro bezuspechu 20minut) tak sem si pak udelal vyrazec a byl klid dnes vyndam vlozky za 3minuty a z toho 2 hledam vyrazec-)
15:28:46
01.02.2008
Tauren
-> Labros: Záleží i na kusu 136 šla v pohodě a na 120 jsem to musel vyťuknout.
-> Saky: Kolik by stála výroba vyrážeče? Jinak už mi chybí nahodit jen válce a hlavu a mám to hotové Jestli by to mělo tak 50Kw-55Kw tak by to mohla být docela pěkná změna když škodula je celkem lehká
15:21:14
01.02.2008
Tauren
-> Tom.t: No právě je z jiného materiálu a taky rozdíl 40-60Kč. Těsnění na favo vyrábí TEMAC a na fábii je to origo ŠKODA, jen se ptám jestli by si třeba nebylo lepší připlatit, ale asi to je celkem jedno.
14:23:00
01.02.2008
Labros
jinak když už se o tom bavíte, jak bejvá první válec vyběhanej a čtvrtej zapečenej, tak musim nepotěšit odpůrce motorů HTP, že HTP má chlazení udělaní tak, že voda teče ke všem válcům najednou a tenhle problém tam tedy není :))
14:20:49
01.02.2008
Labros
-> Saky: u motorů 136 je to běžný, že jsou ty vložky zapečený, nevim jak u fabií, ale ty asi nemívaj tolik najeto..
14:18:22
01.02.2008
Labros
Saky 29.01.08 21:49:09 napsal: to by clovek neveril kolik se vymysli silenejch metod-) kdyz staci udelat tak jednoduse vyrazec
najednou je to jednoduchý, ale když jsem potřeboval vyndat 4.válec tak jsem si s tebou psal asi půl dne a nic kloudnýho z tebe nevzešlo ;)
22:43:52
31.01.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Saky: ale delaj je z jinyho materialu, aspon tady u nas ... kdyz chces na fabii tak je asi o 100korun drazsi a je takovy tvrdší,jakoby mene pružné .. je to nakej jinej matroš..
22:16:12
31.01.2008
Saky
-> Tauren: byly doby kdy jsem vybaveni jako vyrazece narazece pujcoval od te doby co sem jich pulku musel udelat znova uz to nepujcuju.. kdyby to vzdycky kazdej vratil tak neni problem pujcit takovou jednoucelovou vec. .dotycnemu poslouzi a pak uz mu je na nic tak vrati.. a lidi co to pouzivaji casteji to vetsinou maji..
jinak tesneni je stejne na favo feldu i fabku
15:52:18
31.01.2008
Tauren
-> Saky: No je tady ještě jeden problém většina zde na virtu určitě nemá takové vybavení jako ty 6 jinak máš samozřejmě pravdu o tom žádná. Jinak ta metoda kterou jsem použil já blok poškodit nemůže ba je to i bezpečnější, ale příjdeš o vložku 8. Jo ještě takovej dotaz ohledně hlavy z fabie jaké je lepší těsnění z FAVA nebo origo z FÁBIE dík.
21:58:29
29.01.2008
Saky
-> David29: no at si to dela kazdej jak chce me je to fuk.. me spis dostavaj lidi kteri to vymlatej nejakou z nize popsanych metod pricemz totalne znicej ulozeni v bloku pak ten blok prinese a chce do enj zastavet fabii-) a strasne se divi ze ten blok vemu a hodim mu ho na hlavu kdyz to prece tak odborne vyndal..
21:50:57
29.01.2008
David29
-> Saky: ..aneb proč to dělat jednoduše když to de složitě....
21:49:09
29.01.2008
Saky
to by clovek neveril kolik se vymysli silenejch metod-) kdyz staci udelat tak jednoduse vyrazec
21:45:48
29.01.2008
Tauren
Pokuď ty vložky nebudeš potřebovat tak tu jednu vložku provrtej na hoře vrtákem protáhni tím pevnostní šroub já použil z hlavy převrátil jsem blok vzal jsem dřevěnou násadu a klepnul po tom kladivem a bylo to venku a pak tam šli moje válce.
13:54:00
29.01.2008
petr s
-> Syny: 1 bývá nejvíce vyběhaný
13:48:10
29.01.2008
Syny
-> petr s: Ale to zas nemuze bejt takovej rozdil tech teplot ne? Ta pumpa honi tu vodu celkem svizne...
13:44:48
29.01.2008
petr s
-> Syny: 4 se přehřívá a 1 je podchlazený jak tam jde studená voda
13:43:22
29.01.2008
Syny
-> petr s: A co to ma spolecnyho s bastenim oleje? 40 Jako ze se prejhrejva ten 4tej valec?
13:40:47
29.01.2008
petr s
-> Syny: Ano je kolem něho nejvíce vodního kamene
Extreme Tyres