-> Syny: ja som tiez raz vymienal karburator kamaratovi v skodovke,zly za dobry,a ten dement mi rano vola,ze to neni dobre lebo motor netoci 4000rpm na sytic,ale len 2000...a to bolo v noci -18...
To iste robil aj s pick-upom(favorit) ,ze ked mu rano podrzi podlahu za pol minuty(tiez v zime) tak mu to rychlejsie zacne kurit...No,dement...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
teplota vody
19:14:13
27.08.2010
27.08.2010

skodarapid1365
19:11:06
27.08.2010
27.08.2010

MATTESS
-> Nwkt: Loni to nedělalo, začlo to dělat zjara. Mam podezření, že přes zimu půjde hlava dolů
Odvzdušňoval jsem před výměnou termostatu několikrát, pokaždý tam bylo trochu vzduchu
Odvzdušňoval jsem před výměnou termostatu několikrát, pokaždý tam bylo trochu vzduchu
17:42:26
27.08.2010
27.08.2010

Nwkt
-> Syny: Místo roční výměny oleje bude měnit motory 

17:33:39
27.08.2010
27.08.2010

Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Mysli si ze vi vsecko nejlip, tak ja mu to rozmlouvat nebudu :) Jednou jsem se ozval, kdyz ji studenej daval do 4,5 hned me usadili matka i fort, at jim dam pokoj, tak se tim ridim :) Sice s tim v zime nejezdi, aby to nahodou nezrezlo, ale motor si oddela za chvili sam... Jeho boj, me to muze bejt konec koncu jedno...
17:31:13
27.08.2010
27.08.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Aha ja myslel ze na tu skodovku sere protoze je stara :-D Jsem nemyslel ze muze byt az takhle blbej. No promin, nechci ho urazet, ale sam to vidis. Po kom ty jsi prosimte?
17:27:19
27.08.2010
27.08.2010

Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To bys ani nemusel, on si ji toci do 4 sam po nstartovani a nsledne jizde :)
17:27:00
27.08.2010
27.08.2010

darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no, o octavii tu nevidim nic o studenom vytacani 

17:25:46
27.08.2010
27.08.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: Ano Octavie ma rucni sytic vid 

17:24:48
27.08.2010
27.08.2010

darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: preco plny plyn? ked das naplno sytic tak tam mas 4000 ani sa nemusis plynu dotknut 

17:24:03
27.08.2010
27.08.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Me dyby ji pucil, tak ji taky nastartuju a drzim plnej plyn nez se zahreje
omg
omg
17:21:24
27.08.2010
27.08.2010

Syny
-> vhml: jj to byl, ale tam je nakej te lehkobeznej takze se poprve menil po dvou letech od koupe auta na tej garancce... O nejakem meneni jednou za rok s nim stejne nema smysl vest debatu, takze at si dela co chce :) Me je ta Octavie stejne u riti :)
17:18:31
27.08.2010
27.08.2010

vhml
-> Syny: ale tak jezdí na garancky ne? Nebo to nový auto nevidělo 4 roky novej olej? 
V mercedes máš jenom dolejvani ostrikovacu a nic jinyho

V mercedes máš jenom dolejvani ostrikovacu a nic jinyho
15:48:33
27.08.2010
27.08.2010

Syny
-> Nwkt: ne ale ma to vliv na to co to ukazuje za teplotu - udajne (nezkousel jsem to)...
15:47:42
27.08.2010
27.08.2010

Nwkt
-> Syny: A to má vliv na termostat? 

15:41:45
27.08.2010
27.08.2010

Syny
-> Nwkt: ale ty si mel kulaty budiky...
15:06:34
27.08.2010
27.08.2010

Nwkt
-> MATTESS: Já měl na fábce stejnou konfiguraci a jediný kdy mi šla teplota přes bylo při cukání po městě v kolonách a to muselo bejt nad 30°C, máš to dobře odvzdušněný?
12:46:50
27.08.2010
27.08.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Tyjo, jeste ze v pribuzenstvu (alespon v okoli kde me to zajima) nemam takovy analfabety na techniku 

12:45:20
27.08.2010
27.08.2010

MATTESS
-> Nwkt: včera jsem dal nový a žádná změna (Wahler 88°C). Teplota se pohybuje mezi 1 a 2 viz. obr. z 26.08.10 20:55:18 zhruba těch 10 km
12:43:34
27.08.2010
27.08.2010

Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ja uz nemam silu to nekomu vysvetlovat, at si s tim delaj co chtej :) Svoje auto jim pucet nebudu, tak je mi to jedno... Olej se v tej 125ce menil po 6ti letech kdy uz z nej byla smradlava vazelina - otec razi teorii, ze tim ze se furt dolejva, je tam vlastne furt novej... No proste skoda slov... Filtr vazil asi 3kg :) Snaha byla, stejne si mysli svoje, tak at si dela co chce...
Treba u ty OII co mame mel kapotu otevrenou asi 3x a to kdyz sem chtel aspon videt jak to pod ni vypada a dvakrat kdyz dolejval ostrikovace. A to to auto mame asi 4 roky... Olej nekontroloval ani jednou, protoze to je preci novy auto a ma vevnitr kontrolku, to samy voda...
Treba u ty OII co mame mel kapotu otevrenou asi 3x a to kdyz sem chtel aspon videt jak to pod ni vypada a dvakrat kdyz dolejval ostrikovace. A to to auto mame asi 4 roky... Olej nekontroloval ani jednou, protoze to je preci novy auto a ma vevnitr kontrolku, to samy voda...
12:38:52
27.08.2010
27.08.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Dmnc.
12:19:53
27.08.2010
27.08.2010

Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jo, dela to fotr a bratr se 125kou :) Plus to delaval soused, kdzy jeste mel skodovku... A pak se div, ze ta skodovka zere 0,8l oleje na 1000km...
12:19:06
27.08.2010
27.08.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
Syny 27.08.10 12:12:52 napsal: Zadny vytahnotu sytic a nechat to na 4000 aby se ohrala…
To nejaky hovado dela?
Bych mu pral, aby motor vyskocil a nakopal ho do prdele
To nejaky hovado dela?
Bych mu pral, aby motor vyskocil a nakopal ho do prdele
12:12:52
27.08.2010
27.08.2010

Syny
-> Nwkt: jj, prvni otevreni je na budiku vzdy znat, pak uz ani ne... Kazdopadne skodovka se mi ohrivala na provozni teplotu cca +/- 5km beznou jizdou do 2500 rpm. Zadny vytahnotu sytic a nechat to na 4000 aby se ohrala...
10:47:26
27.08.2010
27.08.2010

Nwkt
-> MATTESS: Pokud se dlouho ustaluje tak je to termostatem. Musí vylézt a nehnout se, maximálně jednou když otevře a pustí vodu do chladiče
07:06:26
27.08.2010
27.08.2010

MATTESS
-> Syny: jj, tak to bude. Až to projedu, změřím teplotu zavařovacím teploměrem a uvidím. Termostat 82 na motor 136 asi nebude vhodný
Ještě je mi divný, že dlouho trvá, než se teplota ustálý. Zhruba 10 - 12 km. Ale možná to tak bylo odjakživa, jen teď mi to přijde divný, jak s autem moc nejezdím
Ještě je mi divný, že dlouho trvá, než se teplota ustálý. Zhruba 10 - 12 km. Ale možná to tak bylo odjakživa, jen teď mi to přijde divný, jak s autem moc nejezdím
00:50:08
27.08.2010
27.08.2010

Syny
-> MATTESS: No sam sis odpovedel :) Termostat mas 88°C a budik ze 130tky na termostat 82°C (do 135/6 se davali jiny prave kvuli pouziti jineho termostatu). Na pozici 1 bys to mel s termostatem 82°C. To je kasicka pracovni poloha... Ale kdyz mas termsotat 88°C, tak musi byt i rucicka vejs prece...
Vicko 0,1MPa je jen kvuli oddaleni bodu varu. Takze jediny co te hrozi s termostatem 88°C a vickem 0,04MPa je to, ze z provozni teploty te to muze zacit o neco rychlejs varit nez s puvodnim termostatem 82°C nebo pri pouziti vicka 0,1MPa. Jinak nic... Vicko na budik nema vliv...
Vicko 0,1MPa je jen kvuli oddaleni bodu varu. Takze jediny co te hrozi s termostatem 88°C a vickem 0,04MPa je to, ze z provozni teploty te to muze zacit o neco rychlejs varit nez s puvodnim termostatem 82°C nebo pri pouziti vicka 0,1MPa. Jinak nic... Vicko na budik nema vliv...
21:16:13
26.08.2010
26.08.2010

petr s
-> MATTESS: Na 2 mě to vyleze když táhnu vlek nebo je venku nad 30
21:12:30
26.08.2010
26.08.2010

MATTESS
-> Tuner#2: to ještě zkusím
21:06:03
26.08.2010
26.08.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS: Taky záleží na čidlu a budíku, moc bych na to nespoléhal, jedině změřit teploměrem na vaření 

21:01:00
26.08.2010
26.08.2010

MATTESS
-> petr s: mně se právě poz. 2 zdá dost. Mam termostat 88°C, ale víčko expanzky 0,04 MPa z původní 130ky. Těm hadicím moc nevěřím. Poslední dobou mi to nějak leží v žaludku, ale dle fotek před 4mi roky je pozice stejná (čili 2)
20:57:21
26.08.2010
26.08.2010

petr s
-> MATTESS: Obě jsou dobře ale většinou je 1
20:55:18
26.08.2010
26.08.2010

MATTESS
Kde je správná pozice ručičky teploměru na "chytrém" štítu bez číslic? Pozice 1 nebo 2?
19:50:48
20.07.2007
20.07.2007

Pavel P..
já jsem to vypouštěl zespod pod autem a vyteklo toho dost a pak ještě hadící od pumpy a pak jsem odpojil i hadice od topení u motoru a vyteklo téměř všechno.... ale bacha po jízdě to je o opaření rukou zespod. aspoň já měl to štěstí.

19:20:24
20.07.2007
20.07.2007

tomapa
-> Karel.: no bývalá makitelka tam lila fridex ale pro jistotu to taky radši udělám
19:16:04
20.07.2007
20.07.2007

Karel.
-> Reeaper: a kdo říkal, že rozumím?
ty vole já sám poprvé v životě teď měnil těsnění pod hlavou, chladič atd a???funguje to takže tomu rozumím a nebo mám štěstí

-> tomapa: tak záleží kdo tam před tebou co lil, ten debil asi vodu
ty vole já sám poprvé v životě teď měnil těsnění pod hlavou, chladič atd a???funguje to takže tomu rozumím a nebo mám štěstí

-> tomapa: tak záleží kdo tam před tebou co lil, ten debil asi vodu

19:07:26
20.07.2007
20.07.2007

Reeaper
-> Karel.: ty tomu prd rozumíš 

hlavn,ě že ot funguje přece 
-> Pedros: tka pokud to otevřeš a jen to odfoukne, tka to je oki bych řekl.. to mohlo bejt tím italským smejdem


hlavn,ě že ot funguje přece 
-> Pedros: tka pokud to otevřeš a jen to odfoukne, tka to je oki bych řekl.. to mohlo bejt tím italským smejdem
19:01:07
20.07.2007
20.07.2007

tomapa
-> Karel.: myslím, že to taky ještě udělám než ty trubky sundám
19:01:02
20.07.2007
20.07.2007

Pedros
-> Reeaper: Mno jak tam bylo to Italský víčko,tak to bylo natlakovaný fešně,hadice tvrdý a snad všude to chcalo :) A teď co tam mám to Synyho víčko,tak to odfoukne jenom tak aby se neřeklo a to je vše..Ale asi to tak má být..Aspoň to neuchází jako u toho starýho zpuchřelýho
18:59:17
20.07.2007
20.07.2007

Karel.
-> Reeaper: tak jasný kadej to dělá jinak, já jsem si osvědčil tuhle metodu a ta se mi potvrdila, že funguje
ale ocet forever
ale ocet forever
18:53:56
20.07.2007
20.07.2007

Reeaper
-> Karel.: mno tak možná se to s tím může projet.. taky záleží kdo jak to má zasraný 
mno tak výpušťák sem otevíral dycky!! ;-)
Když auto z kopce čumákem, tak povolit jen ty šrouby, topení otevřít, otevřít kohout v kufru, nechat to vytíct a pak povolit jednu hadici dole u chladiče.. a vyteče ti upe všechno
tka byhc to udělla já.. pže jsem teď zjistil, že jen ty šrouby pod autem to nevypustí..

mno tak výpušťák sem otevíral dycky!! ;-)
Když auto z kopce čumákem, tak povolit jen ty šrouby, topení otevřít, otevřít kohout v kufru, nechat to vytíct a pak povolit jednu hadici dole u chladiče.. a vyteče ti upe všechno
tka byhc to udělla já.. pže jsem teď zjistil, že jen ty šrouby pod autem to nevypustí..18:45:30
20.07.2007
20.07.2007

Reeaper
-> Pedros: tak lasika to nevím, mě to nikdy nedělalo.. jediněk, když sem ho urval 
mno tka předtím si z toho měl škodovku s vodotryskem a teď ti to netlakuje?s tím sajrajtem by ti taky měl někde ucházet tlak, ne?
Já nikdy neovzdušňoval s otevřenou expanzkou..ale zato jak sme jí otevřel..ae to mi tklaovalo do vody

mno tka předtím si z toho měl škodovku s vodotryskem a teď ti to netlakuje?s tím sajrajtem by ti taky měl někde ucházet tlak, ne?
Já nikdy neovzdušňoval s otevřenou expanzkou..ale zato jak sme jí otevřel..ae to mi tklaovalo do vody

18:45:27
20.07.2007
20.07.2007

Karel.
jo a když se to vylívá tak je důležitý mít auto hodně z kopce!!!já to dělal tak že najel na nájezdy, oddělal hadici od vodní pumpy, pak pžestala týct voda, tak jsem otevřel topení a zase teklo, pak povolit dvě spony napravo od motoru prostě hadice od topení a hotovo, na výpuš ťák kašlu

18:43:10
20.07.2007
20.07.2007

Karel.
-> Pedros: -> Reeaper: to je moc 8 litrů, dal jsem 2 litry zbytek destilka, pak 5km jízdy a nalít vodu z kohoutku ( s destilkou by se prodržilo celkem)!!! a asi 3X to vypláchnout, vždycky něco najet a pak zase vyměnit, teď už tam naliju destilku, jako vyplavilo mi to nehorázný sračky

18:40:06
20.07.2007
20.07.2007

Pedros
-> Reeaper: nekape to nikde,trochu vlhký je to u toho čurika :) co je na chladiči k topení,ale tak to už je klasika.. Tož sejří mě to,protože každej říká,že když sundá víčko a čumák dá do kopce,tak to v pohodě ovzdušní a já to můžu točit třeba půl hodiny a vepředu ani kapka..No vodní pumpa je hodně v řiti,hází,ale lopatky dle mě budou dobrý,protože když jsem tam dal ten Italskej sajrajt a trošku to protočil,tak vepředu byl u po otevření gejzír spojenej s fontánou a vzadu po otevření bazmeku (víčka) mě to vylítlo a málem ustřelilo hlavu
18:36:36
20.07.2007
20.07.2007

Reeaper
-> Pedros: mě to napadlo teď
jinak na parkovišti nebo tak pusť motor a sleduj, jeslti to někde neukapává ;-) a lepší, až ja kse to zahřeje, to pak hadice trošku změknou..
Další věc je, že můžou bejt ožraný lopatky vodní pumpy
btw co ti vadí na malým tlaku? málo proudí voda?
jinak na parkovišti nebo tak pusť motor a sleduj, jeslti to někde neukapává ;-) a lepší, až ja kse to zahřeje, to pak hadice trošku změknou..Další věc je, že můžou bejt ožraný lopatky vodní pumpy

btw co ti vadí na malým tlaku? málo proudí voda?
18:35:58
20.07.2007
20.07.2007

Pedros
-> Reeaper: teď jsem si na tebe vzpomněl s tím alarmem,jdu to najít a oskenovat
18:33:52
20.07.2007
20.07.2007

Pedros
-> Reeaper: Tož kravina to není,on tam totiž stále moc velkej tlak není,ani se Synyho víčkem,podle mě to stejnak někde uchází..Ale pytlík mě nenapadl,vyzkouším to
18:33:42
20.07.2007
20.07.2007

Reeaper
-> Pedros:
ale ne projet.. já čmoudil sousedům do oken, raděj isje ms tím nejel.. nechat tka 15 minut běžet, až pustí termostat, pak vypustit. a kldině znova. a pak pořádně propláchnout vodou - naleješ, projedeš (to už je voda, tak fpoho), vypustíš a znova klidně 2-3x
ale ne projet.. já čmoudil sousedům do oken, raděj isje ms tím nejel.. nechat tka 15 minut běžet, až pustí termostat, pak vypustit. a kldině znova. a pak pořádně propláchnout vodou - naleješ, projedeš (to už je voda, tak fpoho), vypustíš a znova klidně 2-3x18:32:08
20.07.2007
20.07.2007

Reeaper
-> Karel.: tak to jo, paráda 
taky uvažuju o novým termostatu.. jen tak preventivně
na 120, ať to otvírá dřív..
Kolik si tam nalil toho octa? já asi 8 litrů a že by náká sračka, to ne
ale v motoru sou pořád usazeniny.. asi jak nasadím hlavu a nebudu znova vařit (vložky) tak to znova pročistím 
-> Pedros: krávovina, ale jeslti pořád zkoumáš, jleit ti netěsní expanzka.. dej tam víčko, přes to celý přetáhní igelitovej pytlík, kolem hrdla expanzky to utáhni gumičkou.. a uvidíš, jeslti se nafukuje
(vlastně už to máš vyřešený, tak nic
)

taky uvažuju o novým termostatu.. jen tak preventivně
na 120, ať to otvírá dřív..Kolik si tam nalil toho octa? já asi 8 litrů a že by náká sračka, to ne
ale v motoru sou pořád usazeniny.. asi jak nasadím hlavu a nebudu znova vařit (vložky) tak to znova pročistím 
-> Pedros: krávovina, ale jeslti pořád zkoumáš, jleit ti netěsní expanzka.. dej tam víčko, přes to celý přetáhní igelitovej pytlík, kolem hrdla expanzky to utáhni gumičkou.. a uvidíš, jeslti se nafukuje
(vlastně už to máš vyřešený, tak nic
)18:25:31
20.07.2007
20.07.2007

Pedros
-> Karel.: kolik si tam toho octa nalil?? A to si normálně projel s octem a pak dole vypustil výpušťákem?
