teplota vody

prohledat
85 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 20.07.2007 do 27.08.2010, založil/a Karel.
řadit dle data
19:14:13
27.08.2010
skodarapid1365
-> Syny: ja som tiez raz vymienal karburator kamaratovi v skodovke,zly za dobry,a ten dement mi rano vola,ze to neni dobre lebo motor netoci 4000rpm na sytic,ale len 2000...a to bolo v noci -18...
To iste robil aj s pick-upom(favorit) ,ze ked mu rano podrzi podlahu za pol minuty(tiez v zime) tak mu to rychlejsie zacne kurit...No,dement...
19:11:06
27.08.2010
MATTESS
-> Nwkt: Loni to nedělalo, začlo to dělat zjara. Mam podezření, že přes zimu půjde hlava dolů
Odvzdušňoval jsem před výměnou termostatu několikrát, pokaždý tam bylo trochu vzduchu
upraveno 1x, naposled 27.08.2010 19:15:40
17:42:26
27.08.2010
Nwkt
-> Syny: Místo roční výměny oleje bude měnit motory 3
17:33:39
27.08.2010
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Mysli si ze vi vsecko nejlip, tak ja mu to rozmlouvat nebudu :) Jednou jsem se ozval, kdyz ji studenej daval do 4,5 hned me usadili matka i fort, at jim dam pokoj, tak se tim ridim :) Sice s tim v zime nejezdi, aby to nahodou nezrezlo, ale motor si oddela za chvili sam... Jeho boj, me to muze bejt konec koncu jedno...
upraveno 1x, naposled 27.08.2010 17:34:13
17:31:13
27.08.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Aha ja myslel ze na tu skodovku sere protoze je stara :-D Jsem nemyslel ze muze byt az takhle blbej. No promin, nechci ho urazet, ale sam to vidis. Po kom ty jsi prosimte?
17:27:19
27.08.2010
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To bys ani nemusel, on si ji toci do 4 sam po nstartovani a nsledne jizde :)
17:27:00
27.08.2010
darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no, o octavii tu nevidim nic o studenom vytacani 9
17:25:46
27.08.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: Ano Octavie ma rucni sytic vid 3
17:24:48
27.08.2010
darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: preco plny plyn? ked das naplno sytic tak tam mas 4000 ani sa nemusis plynu dotknut 3
17:24:03
27.08.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Me dyby ji pucil, tak ji taky nastartuju a drzim plnej plyn nez se zahreje 3 omg3
17:21:24
27.08.2010
Syny
-> vhml: jj to byl, ale tam je nakej te lehkobeznej takze se poprve menil po dvou letech od koupe auta na tej garancce... O nejakem meneni jednou za rok s nim stejne nema smysl vest debatu, takze at si dela co chce :) Me je ta Octavie stejne u riti :)
17:18:31
27.08.2010
vhml
-> Syny: ale tak jezdí na garancky ne? Nebo to nový auto nevidělo 4 roky novej olej? 3

V mercedes máš jenom dolejvani ostrikovacu a nic jinyho
15:48:33
27.08.2010
Syny
-> Nwkt: ne ale ma to vliv na to co to ukazuje za teplotu - udajne (nezkousel jsem to)...
upraveno 1x, naposled 27.08.2010 15:48:58
15:47:42
27.08.2010
Nwkt
-> Syny: A to má vliv na termostat? 3
15:41:45
27.08.2010
Syny
-> Nwkt: ale ty si mel kulaty budiky...
15:06:34
27.08.2010
Nwkt
-> MATTESS: Já měl na fábce stejnou konfiguraci a jediný kdy mi šla teplota přes bylo při cukání po městě v kolonách a to muselo bejt nad 30°C, máš to dobře odvzdušněný?
upraveno 1x, naposled 27.08.2010 15:06:53
12:46:50
27.08.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Tyjo, jeste ze v pribuzenstvu (alespon v okoli kde me to zajima) nemam takovy analfabety na techniku 3
12:45:20
27.08.2010
MATTESS
-> Nwkt: včera jsem dal nový a žádná změna (Wahler 88°C). Teplota se pohybuje mezi 1 a 2 viz. obr. z 26.08.10 20:55:18 zhruba těch 10 km
12:43:34
27.08.2010
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ja uz nemam silu to nekomu vysvetlovat, at si s tim delaj co chtej :) Svoje auto jim pucet nebudu, tak je mi to jedno... Olej se v tej 125ce menil po 6ti letech kdy uz z nej byla smradlava vazelina - otec razi teorii, ze tim ze se furt dolejva, je tam vlastne furt novej... No proste skoda slov... Filtr vazil asi 3kg :) Snaha byla, stejne si mysli svoje, tak at si dela co chce...
Treba u ty OII co mame mel kapotu otevrenou asi 3x a to kdyz sem chtel aspon videt jak to pod ni vypada a dvakrat kdyz dolejval ostrikovace. A to to auto mame asi 4 roky... Olej nekontroloval ani jednou, protoze to je preci novy auto a ma vevnitr kontrolku, to samy voda...
upraveno 3x, naposled 27.08.2010 12:46:32
12:38:52
27.08.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Dmnc.
12:19:53
27.08.2010
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jo, dela to fotr a bratr se 125kou :) Plus to delaval soused, kdzy jeste mel skodovku... A pak se div, ze ta skodovka zere 0,8l oleje na 1000km...
upraveno 1x, naposled 27.08.2010 12:20:46
12:19:06
27.08.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Syny 27.08.10 12:12:52 napsal: Zadny vytahnotu sytic a nechat to na 4000 aby se ohrala…

To nejaky hovado dela? 3 Bych mu pral, aby motor vyskocil a nakopal ho do prdele3
12:12:52
27.08.2010
Syny
-> Nwkt: jj, prvni otevreni je na budiku vzdy znat, pak uz ani ne... Kazdopadne skodovka se mi ohrivala na provozni teplotu cca +/- 5km beznou jizdou do 2500 rpm. Zadny vytahnotu sytic a nechat to na 4000 aby se ohrala...
10:47:26
27.08.2010
Nwkt
-> MATTESS: Pokud se dlouho ustaluje tak je to termostatem. Musí vylézt a nehnout se, maximálně jednou když otevře a pustí vodu do chladiče
07:06:26
27.08.2010
MATTESS
-> Syny: jj, tak to bude. Až to projedu, změřím teplotu zavařovacím teploměrem a uvidím. Termostat 82 na motor 136 asi nebude vhodný
Ještě je mi divný, že dlouho trvá, než se teplota ustálý. Zhruba 10 - 12 km. Ale možná to tak bylo odjakživa, jen teď mi to přijde divný, jak s autem moc nejezdím
00:50:08
27.08.2010
Syny
-> MATTESS: No sam sis odpovedel :) Termostat mas 88°C a budik ze 130tky na termostat 82°C (do 135/6 se davali jiny prave kvuli pouziti jineho termostatu). Na pozici 1 bys to mel s termostatem 82°C. To je kasicka pracovni poloha... Ale kdyz mas termsotat 88°C, tak musi byt i rucicka vejs prece...
Vicko 0,1MPa je jen kvuli oddaleni bodu varu. Takze jediny co te hrozi s termostatem 88°C a vickem 0,04MPa je to, ze z provozni teploty te to muze zacit o neco rychlejs varit nez s puvodnim termostatem 82°C nebo pri pouziti vicka 0,1MPa. Jinak nic... Vicko na budik nema vliv...
upraveno 3x, naposled 27.08.2010 00:59:15
21:16:13
26.08.2010
petr s
-> MATTESS: Na 2 mě to vyleze když táhnu vlek nebo je venku nad 30
21:12:30
26.08.2010
MATTESS
-> Tuner#2: to ještě zkusím
21:06:03
26.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS: Taky záleží na čidlu a budíku, moc bych na to nespoléhal, jedině změřit teploměrem na vaření 4
21:01:00
26.08.2010
MATTESS
-> petr s: mně se právě poz. 2 zdá dost. Mam termostat 88°C, ale víčko expanzky 0,04 MPa z původní 130ky. Těm hadicím moc nevěřím. Poslední dobou mi to nějak leží v žaludku, ale dle fotek před 4mi roky je pozice stejná (čili 2)
upraveno 1x, naposled 26.08.2010 21:02:17
20:57:21
26.08.2010
petr s
-> MATTESS: Obě jsou dobře ale většinou je 1
20:55:18
26.08.2010
MATTESS
Kde je správná pozice ručičky teploměru na "chytrém" štítu bez číslic? Pozice 1 nebo 2?
zvětšit teplota vody - obrázek od MATTESS vložen 26.08.2010 20:55:18
19:50:48
20.07.2007
Pavel P..
já jsem to vypouštěl zespod pod autem a vyteklo toho dost a pak ještě hadící od pumpy a pak jsem odpojil i hadice od topení u motoru a vyteklo téměř všechno.... ale bacha po jízdě to je o opaření rukou zespod. aspoň já měl to štěstí.8
19:20:24
20.07.2007
tomapa
-> Karel.: no bývalá makitelka tam lila fridex ale pro jistotu to taky radši udělám
19:16:04
20.07.2007
Karel.
-> Reeaper: a kdo říkal, že rozumím?3 ty vole já sám poprvé v životě teď měnil těsnění pod hlavou, chladič atd a???funguje to takže tomu rozumím a nebo mám štěstí3 3
-> tomapa: tak záleží kdo tam před tebou co lil, ten debil asi vodu8
19:07:26
20.07.2007
Reeaper
-> Karel.: ty tomu prd rozumíš 334 hlavn,ě že ot funguje přece 2
-> Pedros: tka pokud to otevřeš a jen to odfoukne, tka to je oki bych řekl.. to mohlo bejt tím italským smejdem
19:01:07
20.07.2007
tomapa
-> Karel.: myslím, že to taky ještě udělám než ty trubky sundám
19:01:02
20.07.2007
Pedros
-> Reeaper: Mno jak tam bylo to Italský víčko,tak to bylo natlakovaný fešně,hadice tvrdý a snad všude to chcalo :) A teď co tam mám to Synyho víčko,tak to odfoukne jenom tak aby se neřeklo a to je vše..Ale asi to tak má být..Aspoň to neuchází jako u toho starýho zpuchřelýho
18:59:17
20.07.2007
Karel.
-> Reeaper: tak jasný kadej to dělá jinak, já jsem si osvědčil tuhle metodu a ta se mi potvrdila, že funguje4 ale ocet forever5
18:53:56
20.07.2007
Reeaper
-> Karel.: mno tak možná se to s tím může projet.. taky záleží kdo jak to má zasraný 4
mno tak výpušťák sem otevíral dycky!! ;-)
Když auto z kopce čumákem, tak povolit jen ty šrouby, topení otevřít, otevřít kohout v kufru, nechat to vytíct a pak povolit jednu hadici dole u chladiče.. a vyteče ti upe všechno 4 tka byhc to udělla já.. pže jsem teď zjistil, že jen ty šrouby pod autem to nevypustí..
18:45:30
20.07.2007
Reeaper
-> Pedros: tak lasika to nevím, mě to nikdy nedělalo.. jediněk, když sem ho urval 3
mno tka předtím si z toho měl škodovku s vodotryskem a teď ti to netlakuje?s tím sajrajtem by ti taky měl někde ucházet tlak, ne?
Já nikdy neovzdušňoval s otevřenou expanzkou..ale zato jak sme jí otevřel..ae to mi tklaovalo do vody 6
18:45:27
20.07.2007
Karel.
jo a když se to vylívá tak je důležitý mít auto hodně z kopce!!!já to dělal tak že najel na nájezdy, oddělal hadici od vodní pumpy, pak pžestala týct voda, tak jsem otevřel topení a zase teklo, pak povolit dvě spony napravo od motoru prostě hadice od topení a hotovo, na výpuš ťák kašlu2
18:43:10
20.07.2007
Karel.
-> Pedros: -> Reeaper: to je moc 8 litrů, dal jsem 2 litry zbytek destilka, pak 5km jízdy a nalít vodu z kohoutku ( s destilkou by se prodržilo celkem)!!! a asi 3X to vypláchnout, vždycky něco najet a pak zase vyměnit, teď už tam naliju destilku, jako vyplavilo mi to nehorázný sračky8
18:40:06
20.07.2007
Pedros
-> Reeaper: nekape to nikde,trochu vlhký je to u toho čurika :) co je na chladiči k topení,ale tak to už je klasika.. Tož sejří mě to,protože každej říká,že když sundá víčko a čumák dá do kopce,tak to v pohodě ovzdušní a já to můžu točit třeba půl hodiny a vepředu ani kapka..No vodní pumpa je hodně v řiti,hází,ale lopatky dle mě budou dobrý,protože když jsem tam dal ten Italskej sajrajt a trošku to protočil,tak vepředu byl u po otevření gejzír spojenej s fontánou a vzadu po otevření bazmeku (víčka) mě to vylítlo a málem ustřelilo hlavu
18:36:36
20.07.2007
Reeaper
-> Pedros: mě to napadlo teď 1 jinak na parkovišti nebo tak pusť motor a sleduj, jeslti to někde neukapává ;-) a lepší, až ja kse to zahřeje, to pak hadice trošku změknou..
Další věc je, že můžou bejt ožraný lopatky vodní pumpy 4
btw co ti vadí na malým tlaku? málo proudí voda?
18:35:58
20.07.2007
Pedros
-> Reeaper: teď jsem si na tebe vzpomněl s tím alarmem,jdu to najít a oskenovat
18:33:52
20.07.2007
Pedros
-> Reeaper: Tož kravina to není,on tam totiž stále moc velkej tlak není,ani se Synyho víčkem,podle mě to stejnak někde uchází..Ale pytlík mě nenapadl,vyzkouším to
18:33:42
20.07.2007
Reeaper
-> Pedros: 52 ale ne projet.. já čmoudil sousedům do oken, raděj isje ms tím nejel.. nechat tka 15 minut běžet, až pustí termostat, pak vypustit. a kldině znova. a pak pořádně propláchnout vodou - naleješ, projedeš (to už je voda, tak fpoho), vypustíš a znova klidně 2-3x
18:32:08
20.07.2007
Reeaper
-> Karel.: tak to jo, paráda 6
taky uvažuju o novým termostatu.. jen tak preventivně 2 na 120, ať to otvírá dřív..
Kolik si tam nalil toho octa? já asi 8 litrů a že by náká sračka, to ne 1 ale v motoru sou pořád usazeniny.. asi jak nasadím hlavu a nebudu znova vařit (vložky) tak to znova pročistím 47
-> Pedros: krávovina, ale jeslti pořád zkoumáš, jleit ti netěsní expanzka.. dej tam víčko, přes to celý přetáhní igelitovej pytlík, kolem hrdla expanzky to utáhni gumičkou.. a uvidíš, jeslti se nafukuje 4 (vlastně už to máš vyřešený, tak nic 40)
18:25:31
20.07.2007
Pedros
-> Karel.: kolik si tam toho octa nalil?? A to si normálně projel s octem a pak dole vypustil výpušťákem?
Extreme Tyres