chlazení - problem ..?

prohledat
150 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 15.05.2007 do 18.10.2009, založil/a Pavel P..
řadit dle data
08:30:36
29.05.2007
Reeaper
-> Gryzly: tak tma jsem se ještě nehrabal, to je na mě mco 3
už jsem ten termostat našel po zkoumání motoru 3
Mno na to nemám odvahu todle riskovat..ještě bych něco posral..

Jak je možný, že ta kapalina vyletěla výfukem?
08:25:59
29.05.2007
Gryzly
-> Reeaper: počkaL AŽ TO SCHLÁDNE A DOJEL DOMŮ.
08:25:06
29.05.2007
Gryzly
-> Reeaper: od termostatu k topení, blbě jsem ji tam dal a prošoupala se od poloosy.

A ten termostat je tady vzadu v takovým domku a vedou tam tlustý a slabý hadice
zvětšit chlazení - problem ..? - obrázek od Gryzly vložen 29.05.2007 08:25:06
08:24:23
29.05.2007
Reeaper
-> Gryzly: ten kopec riskovat nebudu, co bych s tim pak dělal 4171
08:17:54
29.05.2007
Reeaper
-> Gryzly: tam mě se to na teploměru drželo nejdál uprostřed bílýho pole..
mno mám podezření, že to vyletělo komínem 38 ale co s tím, jeslti se to dostalo do výfuku?71
Která hadice ti rupla? 40
07:56:02
29.05.2007
Gryzly
-> Reeaper: ta kapalaina mohla vylítnout výfukem. nejlepší by asi byl nějaký prudký kopec a vyhjet ho brutálním rallye stylem kolem 5000ot a uvidíš jestli uvaříš. Jak byli ted ty horka tak mi to taky lezlo furt na 100°C a pak se to tam drželo a nechtělo dolů dokud jsem nezapl topení a větrák. a pak ve čtvrtek to udělalo PUF, a teplota na 120°C, rupla mi prošoupaná hadice od topení. Tak ted to snad už bude OK.
07:35:16
29.05.2007
Reeaper
-> spartra: co je v hajzlu? 9 takže to abych s tím nejezdil, co? jako pretlak to dela, teplota se drzi..jen nechapu, kam se podela ta kapalina 8
20:24:18
28.05.2007
spartra
tu máte vy poláci
www.temac.cz/
20:22:19
28.05.2007
spartra
-> Reeaper: je v hajzlu, rozeber to udělej nový přesahy těsnění, srovnej hlavu, přípádně kup novej chaldič, dovoz kolem 500 kaček
07:30:44
28.05.2007
Reeaper
-> Pavel P.: tak jsem zkoušením a ježděním zjistil, že podlě teploměru se to celkem drží.. ale včera sem jel na burzu a po dojetí to celkem fučelo ven.. a když jsem dojel domů, těsně před barákem byla z nádobky fuč všechna kapalina.. 8 tak jjsem ji dolil, chtělo to jen doplnit nádobku + něco málo.. ale kam se poděla? co se to s tim děje 98 (chladič horkej a z ventilu v kufru tekla kapalina hned 8)5
16:24:39
24.05.2007
spartra
-> Pavel P.: mě určitě8 ted je motor rozebrán v garáži, jezdím jinej a tam si to nechám udělat než dám hlavu5
asi 5x sem ji sundával8
mě se spíš posraly ty meděný podložky mezi blokem a vložkou

8
16:15:08
24.05.2007
Pavel P..
-> spartra: to mi neřikej že po jednom uvaření se ty přesahy rozhoděj....
16:13:36
24.05.2007
spartra
máš to +-kolem litra, když si to necháš udělat nový přesahy pak + asi nějaký díly5
16:12:36
24.05.2007
spartra
-> Pavel P.: po letmé zkušenosti ano8
15:54:51
24.05.2007
Pavel P..
-> Saky: a ještě taková blbá otázka , můžou se ty přesahy rozhodit i uvařením?
14:36:19
24.05.2007
Reeaper
-> havlik: j spínač větr´áku vím, to sem blbě napsal.. a termostat? nebyla by fotečka? 42
14:18:00
24.05.2007
Saky
nejlepsi ze vzdycky tesneni at uz je to jakakoliv znacka pomlouva nekdo kdo rozebere motor, ani neskontroluje presahy vlozek, o srovnani hlavy nikdy neslysel a cely to tam vrzne zpatky a utahne momentem kterej ma v ruce.. co stavim motory ja tak maj 10,8KP a nikdy jsem nemel s TEMACEM problem.. jen jednou ale to byla hrube ofrezovana hlava tak tezko rict cim to bylo..
14:04:19
24.05.2007
havlik
-> Reeaper: spínač větráku je v chladiči a termostat je umístěnej na hlavě těsně u přepážky motorovýho prostoru
14:03:14
24.05.2007
Reeaper
-> Pavel P.: měl by bejt.. stupidní otázka..plz nějaká fotka, kde je přešně termostat umístěnej? a spínač větráku? ať to můžu vyzkoušet..
12:58:10
24.05.2007
Pavel P..
-> Reeaper: to je v pořádku je-li tam origo termostat. 88st.
12:57:19
24.05.2007
Reeaper
-> Pavel P.: btw včera jsem po jízdě pustil vypouštěcí ventil>studená kapalina>teplá kapalina, chladič teplej.. na teploměru (hranatá přístrojovka) to ukazuje už v bílém poli..cca 90 stupňů
12:46:24
24.05.2007
Pavel P..
-> Reeaper: asi tak...6
12:45:28
24.05.2007
Reeaper
-> Tom.t: mno tka jasný, ty nejseš žádnej troškař 347jenže to nechci zadřít někde 100km od baráku 40
19:24:39
23.05.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Reeaper: -> Pavel P.: toho nadelate, zkouset neco 10-20km1 to ja to zkousim tak na 600-800km kdyz jedu pro auto3 ale nekdy uz po par km clovek vi, ze ta jizda bude dobrodruzna3
18:28:57
23.05.2007
spartra
takže jak píše kluk -> Labros: přsahy udělat nový4
10:52:18
23.05.2007
Reeaper
-> Pavel P.: prostě to pak při jízdě musí klesnout.. mno snad to někde neuvařím při tomhle zkoušení.. 8
10:17:36
23.05.2007
Pavel P..
-> Reeaper: nejlíp když budeš popojíždět v koloně a teplota se zvedne a pak opustíš kolonu a teplota musíš klesnout na normální mez jestli se bude držet při jízdě o něco výš tak je to špatně..
10:15:10
23.05.2007
Reeaper
-> Pavel P.: jojo, taky je mi jasný, že je to krátká trasa.. takže tohle zatím vypadá normálně.. tak to zkusím projet třeba na 20 km a sledovat teplotu, musím spoléhat, že teploměr dobře měří 8
09:00:40
23.05.2007
Pavel P..
-> Reeaper: no to normální je... studená voda je v tý hadičce takže ta až vyteče tak bude tect teplá.. hlavně musí tect voda bez bublinek, ale 10km neni dlouhá trasa, já taky ujedu v pohodě 10km ale jak třeba jedu v koloně a zvedne se teplota tak to začne foukat do vody... je tam asi někde trhlina a ta se teplem zvětší a začne propouštět, třeba na chatu to mám 20km a jel jsem dvakrát a jednou jsem to málem uvařil a podruhý se zvedla teplota na 100st tak jsem hned zastavil, vypnul motor a počkal až zchladne.
07:10:30
23.05.2007
Reeaper
tak včera po ujetí cca 10 km sem povolil vypouštěcí ventil, hned začala stříkat chladící kapalina, studená. Chladič byl teplej a chladící kapalina v nádobce měla cca 60-70 stupňů. je to normální?6
15:13:01
22.05.2007
Reeaper
-> Pavel P.: jenže chladič je pořád horkej, ne jak si psal ty studenej, protože tam je vzduch, kterej tam nepustí kapalinu 4 Je pořád horkej, jakoby tam ta kapalina proudila.. zkusím ještě povolit ten odvzdušňovací kohoutek, jak psal Tom.t.
15:09:28
22.05.2007
Pavel P..
-> Reeaper: no každopádně G48 je pro motory s hlinikovou hlavou a bude stačit.

jinak že to bublá do nádobky je špatně.. to mi právě začlo dělat taky a je v háji těsnění pod hlavou... po delší jízdě to zavzdušní chladič a pomalu stoupá teplota až to začne vařit.
15:03:54
22.05.2007
Reeaper
-> Pavel P.: a proč stabil není to pravý zrovna pro hliníkový motory? mno každopádně to co nejdřív propláchnu, jak píšeš, jak na to vyčtu z knížek a naleju tam něco kvalitnějšího.. (podle popisu na flašce třeca co se dává do fáček, hmm?)
jo, že má termostat na vyšší teplotu, to vím.. každopádně ta kapalina nevře, jen je děsně horká, po otevření z toho jde pára a probublává to z potrubí.. je něco špatně?
15:00:35
22.05.2007
Pavel P..
-> Reeaper: no jestli na flašce byli vypsaný všechny škodovky typu 100 - 136 tak to bych řekl že je normální.. ale pro motor s hlinikovou hlavou to neni to pravé, já bych volil ten G48.

stejně bude nejlepší to vypustit, nalejt vodu, projet a znovu vypustit a pak nalejt teprve novej fridex s destilkou..

jinak k tý teplotě z pod víčka že se kouří když je ta voda horká to je asi normální.. jinak 136 má termostat na 88st tudíš ta provozní teplota je víc jak na 105-130.
14:52:10
22.05.2007
Reeaper
-> Pavel P.: no takt! modrá plastová láhev a vypsaný všechny škodovky a rapidy.. sem to s prodavačkou schválně hledal.. ty woe, doufám, že sem teď něco neposral 718 byla to víceméně nouzovka.. taky tam asi pude něco lepčejšího.. proč zrovna fridex G48?

A co si myslíš o tý teplotě, co jsem psal?
14:45:00
22.05.2007
Pavel P..
-> Reeaper: fakt? no možný to je ale já už bych ho tam nelil.. teď až budu měnit těsnění pod hlavou, tak všechnu tu srajdu vypustim (do kanálu :o)), chladič propláchnu čistou vodou a dám Fridex G48 a doleju destilkou.
14:34:36
22.05.2007
Reeaper
-> Pavel P.: 99 ale tka na láhvi bylo napsaný škoda 136, rapid.. 12 bude průser? 9 10
14:02:17
22.05.2007
Pavel P..
-> Reeaper: do motoru s hlinikovou hlavou Stabil nepatří..
13:59:30
22.05.2007
Reeaper
poradí někdo? 40
07:50:00
22.05.2007
Reeaper
možná to je trochu OT, tak se omlouvám.. ale na 136tkovým motoru se mě stalo, že i po krátký jízdě je motor dost horkej a chladící kapalina taky.. ručička teploty se asi drží zhruba v polovině bílýho políčka (hranatý budíky). Chladič byla horký, takže by neměl být zavzdušněný, jak tu psal tom.t. Ještě bude asi dobrý dodat, že se mi nejprve podařilo vyvařit chladící kapalinu (spíš tam žádná nebyla), po otevření chladíí nádoby se z toho fest kouřilo, ale motor běžel. tak jsem tam nalil destilku a fridex stabil. Chtěl jsem se zeptat, jestli jsou 136 normálně tak horký, nebo s tím mám zkusit něco udělat?
15:21:15
21.05.2007
Labros
-> llukass: dokonce ty presahy jsou dulezitejsi nez typ tesneni.
15:40:56
19.05.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> llukass: presne tak52
20:32:23
18.05.2007
llukass
monohokrát jsem dělal těsnění pod hlavou a vždy jsem dával temac a žádný problém jsem s tím nikdy neměl. dělal jsem to i na motoru kde hlava byla max. snížena a auto jezdí dodnes bez problémů. navíc na sériový motor plně dostačující. Ono je taky potřeba pořádně udělat přesahy vložek.4
19:27:31
18.05.2007
spartra
jo jinak temac dělá zvěřínek u poděbrad, bude asi český
ke k.p. udrží i 11,5:1 viz favo 50 t.km bez problémů4
17:30:56
18.05.2007
Pavel P..
-> Tom.t: no nechám jí jen srovnat.. uvidim jak na tom bude ta hlava.
17:19:13
18.05.2007
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Pavel P.: Temac ti bude v pohode stacit, hlavu si nech jen srovnat co bude nutny, jinak ji zbytecne nesnizuj, na bezny jezdeni zbytecny, jinak by mozna stalo za to vymenit ty gumičky kolem driku ventilu, aby ti neprolinal olej do spalovaku4
12:27:43
18.05.2007
petr s
-> Labros: Je kvalitnější ale cena byla 550 kč
12:12:04
18.05.2007
Labros
-> Jakub M.: je možný, že Elring je kvalitnější, to nikdo nepopírá. Ale v servisu ti na feldu (10:1) taky nedají elring a to auto s tim jezdit musí... tak bych se toho nebál. To se spíš bojim co udělá to moje noname.
12:05:26
18.05.2007
U-Geen
-> Jakub M.: www.temac.cz/
Extreme Tyres