Vyhrievane sanie Rapid136

prohledat
91 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 13.11.2006 do 22.11.2006, založil/a Mishoooo
řadit dle data
14:19:46
22.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: To si taky myslím - víc vody, déle to topí.
13:52:56
22.11.2006
Labros
-> Jirik: A nemáš doma rybičky? 1
Ne vážně, já si to nemyslím, tys myslel asi že když do motoru přijde už prohřátá směs, že pak bude vyšší teplota spalování? Já myslim že jednak ta směs se v tom potrubí moc neohřeje, spíš to má smysl v tom že nekondenzuje na stěnách, zatímco topí to později, protože se musí navíc zahřát ještě voda v tý větvi sání a zmrzlý stěny potrubí. "Toď" můj názor. 1
13:45:34
22.11.2006
Jirik - zrušená registrace
-> Labros 13.11.06 18:44:29: Ne, čím dřív se motor ohřeje, tím dřív to topí, to je logické, nie ?
11:06:36
22.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: A jo, už chápu. To jsem nikdy neřešil a ani nečetl. Díky.
09:33:34
22.11.2006
Labros
-> Mishoooo: ale jen na jednom konci, na druhém je stejně zátka
09:29:16
22.11.2006
Mishoooo
-> Tuner#2: ono tie mrazovky niesu len na hlave ale u rapida 136 aj na tom sani... neskor na fave am je vyustenie na automaticky sitic4
09:24:01
22.11.2006
Labros
-> Tuner#2: jak dával spartra tu fotku tak pod tím téčkem
06:40:46
22.11.2006
MATTESS
-> Tuner#2: taková zátka v makovici. Kdyby to zamrzlo, tak ona povolí.
23:56:47
21.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Laický dotaz - co je to mrazovka?
23:29:32
21.11.2006
Mishoooo
-> Vrba: aj tie som uz vylucil... 8
-> Tuner#2: ja mu dam ze to je normalne... nech si to rychlo rozmysli bo uz ma zacina srat! sa o nho staram ako o babatko a toto je vdaka?!37
23:27:06
21.11.2006
Vrba
mě to kdysi chcalo z mrazovky v hlavě-z te zadní,ke ktere není přístup,a taky do teklo po bloku
23:26:00
21.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mishoooo: To je normální - mě to taky teklo až když to vystydlo a bylo to po dojetí domů. Za tepla nic. Je to hliník a pokud je tam drobná trhlina, tak se to tak chová.
23:22:34
21.11.2006
Mishoooo
a tece iba studeny motor... ked sa zahrejea aj natlakuje tak nic... ale tece len natlakovany a studeny9
23:21:16
21.11.2006
Mishoooo
-> Tuner#2: domocek to tiez nieje... bo parkujem z kopca v dost strmom uhle cumakom dole... a blok je mokry uz od konca teda zaciatku sania.. proste cely bok... rebra pne az preteka na zem ja uz fakt nechapem8
23:19:41
21.11.2006
Mishoooo
-> spartra: bublifuk ziadny... ani nepachne po vyfuk. plynoch.. proste vsetko ok...10
23:19:08
21.11.2006
Mishoooo
-> spartra: hlava je relativne cerstvo zrovnana.. tesnenie je tam cca rok ale najazdil som mozno 500 km no ma to logiku???8
22:54:28
21.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mishoooo: Já měl naprasklý domek termostatu a taky vždy mokrý motor jak to při zrychlení teklo po bloku a než jse na to přišel mě taky dalo zabrat. Bylo to prasklý pod tím jedním šteftem na kterém drží na hlavě.
22:19:35
21.11.2006
spartra
do expanzky, to nedělá bubliny9
22:18:08
21.11.2006
spartra
pročpak hned hlavu, stačí třeba těsnění 95kč, rovnání hlavy stojí 300kč, je to zajímavý9
22:05:56
21.11.2006
Mishoooo
-> spartra: no sak uz fakt nema kade... len tazko sa to hlada...
Pridem rano k auti.. a 0,5 az 1l v predeli... cley blok mokry presne v miestach ako je sanie, pojazdim par km. a sucho, voda sa odpari, zastavym a sucho... blok roztiahnuty teplom a pekne tesni.. a tak sa to stale opakuje8
Tlak je rovnomerny... mam zabudovany tlakomer v chladiacom okruhu4
ale dnes pokrok... ked po jazde vypustim tlak tak sa rano nekona taka zaplava...
No a otazka... to mam kvoli tomu menit celu hlavu? neda sa to dako utesnit? s najvetsou pravdepodobnostou to typujem na ten vodny kanalik ktory sa prezral k okraju hlavy8
21:56:44
21.11.2006
spartra
šak když není zapojený vyhřejvání, tak to tam nemá odkud téci9
no chvíli muže bejt tlak ok8
jěště zkusit natlakovat soustavu7
19:37:01
21.11.2006
Mishoooo
-> spartra: no ale tlak v chaldiacej sustave optimalny.... ja som zatial tiez premyslal nad prezratym vodnym kanalikom....8
18:27:42
21.11.2006
spartra
3
není to spíš těsněním pod hlavou9
18:24:03
21.11.2006
Mishoooo
tak vyhrievane sanie mi absolutne nechyba.... fakt jediny rozdiel je ked idem na studenom motore bez sitica tak ten prechod na 1500ot. je iny ale kto jazdi s studenym bez sitica....4

Ale mam otazku... cely problem s tecucim sanim asi nebol problem v sani.... totiz stale mi tece po bloku motora pod sanim chladiaca kapalina... viete mi to dakdo vysvetlit???
mam uz na to nazor ale chcem pocut nezasveteny nazor
07:26:46
19.11.2006
spartra
no zapojený ho mám, si nestěžuju6
23:58:13
18.11.2006
Vrba
-> Vrba: Když otevřeš škrtící klapku,klesne v sacím potrubí podtlak a směs skondenzuje na jeho stěnách,při vyhřívání se hned odpaří a jde do válců,bez vyhřívání se plazí skondenzovaný benzín mnohem menší rychlostí než vzduch po stěnách sacího potrubí a do válců jde směs ochuzená,která už nemůže být zapálená svíčkou v vznikne díra v plynu.
23:51:38
18.11.2006
Vrba
-> Tuner#2: Ono je to vhodná úprava pro závodní motory kvůli objemové učinnosti,ale vždycky se používá bohatší směs než pro běžný provoz,kdy potřebuješ více či méně jezdit na spotřebu.... A motor se chová s bohatší směsí i bez vyhřívání správně
23:32:18
18.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Když jsem dnes na to kouknul, tak máš pravdu - čím blíž hlavě, tím větší mezera a bude to kondenzovat.
23:30:38
18.11.2006
Vrba
-> Tuner#2: ono se to vyhřeje v tom plášti, ale uvnitř je to chladné a sráží se směs na stěnách toho potrubí
23:04:41
18.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba: Dnes jsem sundal sání a je fakt, že ta vzduchová mezera v sání bez teplý vody asi nebude to pravé ořechové. Takže vodu do sání zapojím.4
20:17:00
18.11.2006
petr s
-> Vrba: A proč to tam dávali?
20:12:15
18.11.2006
Mishoooo
-> Vrba: ?
19:54:32
18.11.2006
Vrba
-> Mishoooo: Nevhodná a pro seriovy motor naprosto bezůčelná úprava.
18:20:52
18.11.2006
Mishoooo
No inak prve dojmi z prvej jazdy....
JE TO CITIT! sice malo ale je tam ten prechod z volnobehu okolo 1500 ot tazsi ako predtym... mi to pripomina klasiku 120-ku kym sa to zohrieva... to doteraz nebolo... ale je to fakt taky maly rozdiel ze to urcite niekomu nemoze vadit.. staci trosku pracovat so siticom.... to bola zatial prva jazda... uvidime neskor ked si s tym viac pobeham4
18:18:05
18.11.2006
Mishoooo
-> spartra: ja som tam nehal povodny domcek a vysroboval vyvod na sanie a do toho nasroboval skrutku.. sice zohnat 1,5 stupanie je zazrak ale improvizacii sa medze nekladu...3 takze by ste verili ze piest na tlmici favorita ma toto stupanie1
17:06:20
18.11.2006
spartra
jo já jsem tam dal normoš topenářský téčko a redukci na čidlo a hotovo
zvětšit Vyhrievane sanie Rapid136 - obrázek od spartra vložen 18.11.2006 17:06:20
12:10:22
18.11.2006
Mishoooo
no ale neva... tak som vysusil sacie potrubie a zaroven som nenahodil ETZ takze podam objektivny nazor ktory klub ma zverbuje4
12:08:25
18.11.2006
Mishoooo
doprdele.. tiez ste ma mohli dakdo upozornit ze klasicky domcek termostatu nema vyvod na cidlo teploty132
som na to zabudol a kupil new domcek ktory teraz mozem pouzivat ako zavazie na papier1
10:51:26
16.11.2006
Mishoooo
-> Labros: kurna... lakavaaaa ponuka... no uvidime co ponukne druhy tabor1
10:41:56
16.11.2006
Labros
-> Mishoooo: když půjdeš k nám, tak dostaneš jedno 89
15:27:54
15.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mishoooo: 1 3
15:26:07
15.11.2006
Mishoooo
-> Tuner#2: no som zvedavy ktoreho tabora budem clenom3
11:55:01
15.11.2006
havlik
-> Vrba: nevim přírubu taky dělal víčko taky rovnal
11:38:56
15.11.2006
Vrba
-> havlik: Pokud to někde nesaje falešny vzduch (teba zborena priruba na karbcu),a je zapojeny vyhrivani a dobre serizeny zapalko,tak tam dira byt nemuze..... Ja sem tam teda diru nikdy nemel,a co sme s borcama opravovali auta,tak jsem se s tim nikdy nesetkal ze by tam mela byt díra.
11:35:29
15.11.2006
havlik
-> Vrba: mi to cuká jen při studenym motoru a díra tam je kolem 2500 otáček ale to má snad každej kdo znam i s vyhřejvanym sánim jinak karbec by to bejt neměl ten mam asi 200km po repasi
11:30:55
15.11.2006
Vrba
-> havlik: Ja sem to kdysi odpojil a měl jsem takovy problémy s přechodama (jako by nefungovala akcelerační pumpa),spotřebu jsem teda neměřil,protoze jsem s tim najel tak 50 km,ale spokojenost teda nebyla....
11:26:13
15.11.2006
havlik
-> Vrba: hm mam to samé a spotřebu sem nikdy neměřil ale vzhledem k mojí težký noze to celkem nemá význam
11:25:17
15.11.2006
Vrba
-> havlik: Kamoš taky jezdí bez toho (favoritovy motor v rapidu),ale porad brečí kvuli spotřebě a mě se stejně chovani toho motoru nelibí.....
11:22:07
15.11.2006
Vrba
-> Mishoooo: jezdit to bude vždycky....
10:59:26
15.11.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mishoooo: Jsem Ti říkal - jsou dva tábory a každý tvrdí tu svou 4
Extreme Tyres