
jen ne G13, tu nekdo nedavno daval do nivy a vsichni mu to rozmlouvali, ale on ze pry kdyz prorazi chladic v prirode...









nastavují se postupně jako u klasiky akorát červíka povolíš pak dotáhneš na dotyk a pak ještě o dvě otáčky a je hotovo 4) píst má tvar sudu za studena se ti může zdát že je tam vůle ale po ohřátí se částečně vymezí 








nechtelo se mi rozebirat celej motor, auto jsem prodal za 5tis. kc a majitel s nim uz najezdil pres 70tis.km, ale ted uz asi pujde do srotu, protoze on prahy atd. delat nebude




Tudle prasecinu, co jsem udelal, to by temac uz davno netesnil, ale ten elring to podrzi, to stejne u zlutyho rapida, tam mam natazenej blok a tesneni litalo co 30tis.km (k.p.10,8:1), tak jsem dal elring a drzi uz pres 100tis.km (teda dal jsem jinou hlavu k.p.10,4:1), posledni temac mam v cervenym MTX a bublinky uz jdou, tam jsem delal presahy 0,15 - vse rovnomerne a ma asi 65tis.km Temacu jsem koupil pred lety 10ks a tendle je posledni, ktery mam jeste namontovan, elring i pres ruzny prasecinky, kdy se mi nechtel rozebirat spodek jsem jeste menit nemusel



















dal jsem elring a bez problemu to najelo 40tis. km, ted nejezdi, protoze stoji lehce tuknuta na parkovisti s prasklym celnim sklem a ma ko lambdy (E4), neni na to cas...

















