Předstih na Felicii MPI

prohledat
64 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 28.06.2005 do 25.08.2009, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
řadit dle data
11:54:05
25.08.2009
AZmotor
-> Jakub M.: ano ty vacky jsou velmi slušné..
23:33:13
24.08.2009
Jakub M.
-> AZmotor:
uvidime... mám tu jeden motor, KP je 11,5:1, vačka cca 280/280, a motor pracuje s klidem na 98čku, na 100 je to samoz. lepší. Sem do tohohle motoru přijde tatáž vačka... jsou to tovární vačky, takže žádná broušenina, ale hezky soustruženo z kulatiny. Každop. díky za vyvedení mé osoby z omylu a za radu na jaké hodnotě začít s případným dolaďováním.
23:29:25
24.08.2009
AZmotor
-> Jakub M.: ja bych dal predstih 1 a nemuze nic detonovat, samozrejme 100 oktan..
23:15:47
24.08.2009
Jakub M.
-> AZmotor:
už to mám, je to knížka Aby jezdily i vroce 2000 od nakladatelství GRADA... jop. máš pravdu, teď tu na to koukám jako puk, že jsem se trapet přepočítal. No ono i tak, do toho motoru je plánovaná jiná vačka (to jsem ani nepsal do úvodního příspěvku, protože to není podstatná informace - jde o aktuální konfiguraci z důvodu záběhu a protože na to mám relativně málo času, položil jsem otázku tak jak je níže napsána)
23:09:58
24.08.2009
AZmotor
Š136
u 0,0 0,2 0,4 0,6 0,8 1,0 1,2 1,4 1,6 1,8 2,0
e 9,7 9,9 10,1 10,3 10,6 10,8 11,1 11,4 11,7 12,0 12,3

klasicka tabulka, je to treba na www.daves.cz nebo snad i v andrtovi nebo nejake knizce..
23:05:40
24.08.2009
Jakub M.
-> AZmotor:
áha, nejspíš sem bral v potaz jinou tabulku, mohl bych tě tedy poprosit o případné nascanování a přidání sem té podle které to beřeš?
22:58:28
24.08.2009
AZmotor
-> Jakub M.: podle tabulky 11,1 a ta nelže...... ono tam totiz plati to pravidlo co desetina to desetina jen velmi zhruba...
upraveno 1x, naposled 24.08.2009 22:59:34
22:45:24
24.08.2009
Jakub M.
-> gabo000000:
3 no!
22:41:53
24.08.2009
gabo000000 - zrušená registrace
dobre sa citaju tie stare prispevky1
22:40:32
24.08.2009
Jakub M.
-> AZmotor:
no jasne... seriova 136 má KP 9,7:1, MPi má KP 10:1 to jsou ty 3 desetiny na pístech. a když k tomu přidám dalších 0,9mm na hlavě, jsem na 10,9:1
22:38:08
24.08.2009
AZmotor
-> Jakub M.: ano ale pises ze tam mas mpi pisty a to musis pocitat +0,3mm......protoze jsou jsou vyšší..
21:53:21
24.08.2009
Jakub M.
-> AZmotor:
11,2??? vždyť podle toho co jsem měřil a počítal a i podle tabulek to vychází na 10,9 ... prakticky pořád platí že cca co desetina na ubrání hlavy do desetina na kompresním poměru a hlava je snížená o 0,9mm
21:45:27
24.08.2009
AZmotor
-> Jakub M.: mam KP 11, 105 rozdelovac a predstih 3 stupne a nic nedetonuje... ale mam ostrejsi vacku..


ty mas dokonce KP 11,2 na seriovou vacku??? to jsi dobry blazen...
upraveno 1x, naposled 24.08.2009 21:51:03
21:28:26
24.08.2009
Vrba
-> Jakub M.: Vycházej podle detonací.Troufám si odhadnout že při tehle konfiguraci to bude někde okolo -10 stupnů
21:26:25
24.08.2009
Vrba
-> Nwkt: sem si nevšim 3
21:25:30
24.08.2009
Nwkt
-> Vrba: Za ty 4 roky to už vyřešil
21:23:33
24.08.2009
Vrba
-> Tuner#2: Nastav co nejvyšší kdy to ještě nedetonuje.Ale 105 rozdelovač je naprosto k nicemu,to ti bude detonovat pořád.
21:18:42
24.08.2009
vhml
-> Jakub M.: u takový kombinace je každá rada drahá. Základ bych dal universálních 5 a zkoušel jak se to chová na obě strany pak...
21:07:26
24.08.2009
Jakub M.
tak, uplynuly čtyři roky a tak vytáhnu tohle vlákno, mám totiž stejný problém jako měl kdysi Tuner#2. Tzn. motor má vnitřek MPi (zejména písty a vačku + hlavu 50kW, ale sníženou o 0,5mm víc než je v úvodním příspěvku) a rozdělovač 105. Je pravděpodobné, že se tu asi na přesné hodnotě neshodneme. Takže by mě alespoň zajímala nějaká hodnota, kt. udá základní směr v případném doladění. Tedy jestli mám vycházet ze základního předstihu pro 136 nebo ne.6
09:33:40
02.07.2005
Štěpán
-> Tuner#2: aha,ja myslel ze mas nejakou jinou,zkusil bych kolem 6,a zkus co to dela a zkus s nim pohnout a zase se projet,uvidis jak to bude OK.
20:53:26
01.07.2005
Labros
-> Tuner#2: Podle knizky od Macha ma serie FelMPi 252/252 (254/254 je Fa/Fe BMM 50kW) ale to je prast jako uhod.
17:55:03
01.07.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Štěpán: Sérii 254/254 co je v MPI.
17:15:23
01.07.2005
Štěpán
-> Tuner#2: a jakou tam mas vacku???
14:45:19
01.07.2005
Labros
Ja mel diru v plynu kdyz jsem to mel extra chudy. Diru mezi prvnim a druhym stupnem sem jeste nezazil, ale logicky by to byla moc uzka tryska na 2.stupni.
11:46:41
01.07.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik: Uvidíme - teď s tím něco najedu, tak se pak bude znovu nastavovat. Díky za rady.
11:44:49
01.07.2005
DuriQ
Jirik: alebo to ma az moc bohate 4 vtedy to mava celkom dieru 4
17:47:06
30.06.2005
Jirik - zrušená registrace
-> Tuner#2: Jinak já mám nové vnitřnosti a novej karbec, haditsi neucpanou, rozdělovač 136, zbytek 105 a necuká to a nemá to ni díru.
To bude v tom nastavení, nebo než si to sedne-
17:43:25
30.06.2005
Jirik - zrušená registrace
-> Tuner#2: Tak to pochčí. 1
15:04:27
30.06.2005
Labros
-> Baghira: ne je to na odvetrani klikovy skrine pri zavreny klapce, kdy nad klapkou je moc malej podtlak aby to dokazalo odvetravat.
13:39:05
30.06.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Baghira: No možná to s tím souvisí, protože pořád, když chci hodně rázně přidat, tak je tam taková jakoby díra mezi 1 a 2 klapkou, ale už menší než byla na začátku - to to škubalo a nechtělo to ject, ale je to asi taky tím, že bylo vše úplně nové a suché, včetně karbecu.
13:36:57
30.06.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> COL: Tentokrát to nastavoval známej automechanik - asi nejlepší na Škodovky co je u nás a je fakt, že na tom asi tolik nezáleží a třeba TUNER mě dnes ríkal, že to nastavoval na ucho, kdy to nejlépe jelo a nerachtali ventily - myslím tím na Zlatce, na Zelence už tohle neřeší :o)
13:35:15
30.06.2005
Baghira
-> Tuner#2: Já myslel že je to na ovládání druhý klapky na karbecu a když se to odpojí, tak...musím kouknout do chytrý knihy :-).
13:33:22
30.06.2005
COL
Kazdopadne, aby ten strobac mohl ukazat predstih musi znat presnou polohu kliky - aspon nejakou HU. A pokud ma byt presnost 0.1st, tak by se musela HU identifikovat s presnosti 0.1st, coz je podle mne na nerozebranym motoru neresitelny problem.... Takze to bude mit nejspis jen rozliseni 0.1st a presnost bude aspon o rad horsi.... Ze to strejda nenasteloval spatne, o tom nepochybuju, ale ono taky +-1st neni vetsinou skoro zadna mira.
13:28:32
30.06.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: JJ díky - vím, že si rozvody musí sednout, takže to budem ladit znova.

-> Baghira: Mám tam KN-ko filtr a žešil jsem tu před časem co s tím vývodem na karbecu, který v originálu je sloučený s hadicí na odvětrání víka ventilů a vede do tubusu sání. U-Geen ho má třeba ucpaný a Jiřík tam má jen hadici a neucpaný. Mě se zdá, že když jsem to ucpal, tak to lépe brzdí (víc funguje posilovač, ale splaskává se víc ta hadice) a lépe to i jede, ale to mohlo být seřízením karbecu a předstihu.
13:28:22
30.06.2005
Baghira
-> DuriQ: No ale který, na podtlakovou regulaci, na druhou komoru, nebo ze sání na brzdy...?
13:24:44
30.06.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> COL: No blejskalo to a ještě to mělo nahoře displej, kde si přesně nastavil otáčky - např. ty 3.000 a pak něco přepnul a ukázalo mu to předstih těch 36,9. Já se v tomhle moc nevyznám - motory - v tom plavu a vždy mě to šteloval on nebo strejda, který taky dělá škodovky už nějaký ten pátek a jezdili mě auta velmi dobře - např. po emisích to nikdy nejelo, dal jsem to jim seštělovat a jezdilo to úplně jinak.
13:24:28
30.06.2005
DuriQ
Baghira: z karbecu 4
13:24:00
30.06.2005
DuriQ
COL: digitalnym stroboskopom 4 maju ho na EK a pod. niekto ho ma aj doma 4
Tuner#2: neni zac rad pomozem 4 a ci je to normalne ? mne to pride normalne pretoze ked pridas pod zatazou dostanes zrejme trochu inu zmes paliva ako ked pridas bez zataze a je za potreby aj ineho predstihu na dobre spalenie zmesi... to si iba myslim ci je to tak netusim neskumal som to 1 inac po case sa ti ten predstih zmeni sam tym ze sa retaz trochu roztiahne takze to budes musiet ladit znovu ale to par tis. vydrzi 4
13:20:38
30.06.2005
Baghira
-> Tuner#2: Počkej to nechápu, jakej podtlak jsi trvale vyřadil?
13:14:27
30.06.2005
COL
ten teda neblejska, ale ukazuje to na displeji? Jenze to neresi problem presneho urceni horni uvrati, jinak sice meris s rozlisenim na 0.1st ,ale ne s presnosti 0.1st. Jak to tedy je?
13:06:45
30.06.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> COL: Digitálním stroboskopem.
12:50:32
30.06.2005
COL
Jak se meri predstih s presnosti na 0.1st ?
12:20:33
30.06.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
Jo těch 36,9 bylo bez podtlaku - s podlatkem to mělo asi 47 - je to normální??
12:19:43
30.06.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: Díky už jsem to včera vyřešil.

-> All: Tak jsme to včera seřídili - na volnoběh to má 6,9 a při 3.000ot/min bylo 36,9 a říkal, že by to tak nechal - stejně se to ještě bude měnit a chce to seřídit až to bude mít tak 1.500km, takže mě to přeštěluje znova. Tím ucpáním sáni na karbecu a seštelováním to jede úplně jinak než to jezdilo s otevřeným, akorát podtlaková hadice to nějak nemůže rozdejchat a začíná se splaskávat, takže stejnej problém jako U-Geen.
08:45:51
30.06.2005
DuriQ
Tuner#2: inac da sa to nastavit aj bez strobacu 4 opytaj sa Viciho ked je taky chytri nech ti poradi ako 3 da sa to nastavit relativne presne 4 -+1max2 stup. ale to nezistis pokial nemas digitalny strobac...
08:37:26
30.06.2005
DuriQ
Labros: jo ja si rad robim prdel 1
Vici: nebodaj ta to uraza 3 ja tiez a dnes tam idem takze budem na chylu pepik aj ja ci ako 3 a dokonca tempramentny ze Lóbros 1
Tuner#2: mno keby si bol v prahe tak ti to dnes nastavim len by som sa musel zastavit doma este pre strobac 5 ale ked nesi z praglu tak ti asi nepomozem 81
05:58:53
30.06.2005
Labros
Jestli znami se k tomu nechtej znat, pomohl by strobac - nekdo z te vasi zapadoceske bandy by mel mit? nastavit to tak aby predstih pri vysokejch otackach nesel pres tech 35.
Tech poznamek ohledne ridici jednoky ve FelMPi si nevsimej, on je furt takovej veselejsi 3
-> DuriQ: Ze jo? 4
17:55:58
29.06.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik: Já mám taky známý, akorát nemají pořád čas a já to chci přenastavit a seštelovat než pojedu štreku na sraz.4
16:04:15
29.06.2005
Vici
-> DuriQ: toho pepika si odpust, do prahy to mam celkem daleko 5
15:42:40
29.06.2005
DuriQ
Tuner#2: pupus 1 ked si to tak krasne napisal tak mne to tak strasne nedalo ja som musel 333 a co snad som ti neporadil tato rada je univerzalna a co sa tyka zapalovania a predstihu hraval som sa s tym celkom dost... a co to mam odskusane aj na upravenom motore... nie len na seriach... toz hol ber tu radu ako chces... len ma dost zarazi ked niekto napise: duriQ sice vsemu rozumi....
Vici: mno lebo ty si pepik zo zlatyma rukama a zlatym mozgem a nik krom tebe nic nefiii ze 333 asi tu ma niekto zlu zstylistiku ale to nehajme tak 1 inac vidim celkom uspokojivo 1
Jirik: kua Jiriiii sak som mu aj odpovedal ta co... 3*3**3*
Extreme Tyres