skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Předstih na Felicii MPI
prohledat
64 příspěvků (zobrazeno 51 až 64) od 28.06.2005 do 25.08.2009, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
15:30:17
29.06.2005
29.06.2005

King
Co vim takhle v okoli, tak pri takhle velky kompresy a vostrejsi vacici (MPI ma 254?) se da jit na 8-10st zakl. predstihu. 95ka natural je uz tak na hranici pouzitelnosti, takze 98cka to jisti....
13:42:57
29.06.2005
29.06.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Ďurík: Jo kurva, se raději zeptá ne ? 
-> Tuner#2: Já mám 136ku taky kombinovanou se zápalkem ze 105ky, ale mám 136kovej rozdělovač.
Mám se ti zeptat toho našeho známýho, kterej má PAL-test a běžně tyhle motory šteluje ? Chodí do práce a pak ještě hraje v jakés kapele, takže času má málo, ale jestli budeš chtít, tak se zeptám, což ? Pak mám ještě jednoho klučíka, kterej taky šteluje motory. Potkal jsem ho u pumpy (jezdí s cisternou) a dělá teď motor jednomu kloučkovi s erkem, co s náma byl jednou v Běšinách a jezdí občas i k Normě.

-> Tuner#2: Já mám 136ku taky kombinovanou se zápalkem ze 105ky, ale mám 136kovej rozdělovač.
Mám se ti zeptat toho našeho známýho, kterej má PAL-test a běžně tyhle motory šteluje ? Chodí do práce a pak ještě hraje v jakés kapele, takže času má málo, ale jestli budeš chtít, tak se zeptám, což ? Pak mám ještě jednoho klučíka, kterej taky šteluje motory. Potkal jsem ho u pumpy (jezdí s cisternou) a dělá teď motor jednomu kloučkovi s erkem, co s náma byl jednou v Běšinách a jezdí občas i k Normě.
12:38:48
29.06.2005
29.06.2005

Vici
-> Tuner#2: duriQ sice vsemu rozumi, ale ma asi delsi vedeni... nebo spatne oci 

10:32:08
29.06.2005
29.06.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> DuriQ: To nebyla ptákovinová otázka! Dobře vím co to MPI znamená - že je to vícebodové vstřikování s řídící jednotkou. Já tím jen chtěl naznačit, že to není favorit nebo dokonce origo motr z Rapida - pokud vím, tak je tam jiná vačka, hlava a co já vím, jestli to má vliv i na předstih! Nejsem motorář a tak se raději zeptám ne.
10:29:04
29.06.2005
29.06.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: No poprvý se nastavil předstih na 6° , ale jak byl novej karbec a všechno, tak to cukalo - teď už je to v poho, ale předstih mě spadl na 2° asi tím jak si to vše sedlo - byl rozebraný motor. Takže zkusí dát zas těch 6 - 7° a uvidíme - palivo je tam 95 napůl se 100 a na to i chci jezdit. Táhne to slušně, ale ještě to pořád není ono. Pořád taky nevím jestli ucpat na karbecu ten vývod úplně - nemůže to něčemu vadit, že to nebude sát?
08:48:21
29.06.2005
29.06.2005

DuriQ
Tuner#2: inac predstih v MPi-cku riadi riadiaca jednotka tam ti pomoze iba CHipko
to len tak na margo keby ti napadla podobna ptakovinova otazka 
to len tak na margo keby ti napadla podobna ptakovinova otazka 
08:45:55
29.06.2005
29.06.2005

DuriQ
Tuner#2: mna celkom udivuje ten popis clanku: Kolik nastavit základní předstih na Felicii 136 MPI, která má hlavu sníženou o 0,4mm a zapalování a rozdělovač mám ze Š 105L? to mas celkom zaujimave MPi-cko daky downgrade
mno ale nech ti aj nieco poradim
pri 3000ot by ti nemal predstih prejst cez 35stup. to znaci ze na volnobehu od 8-11stup asi zalezi na rozdelovaci... inac 7-8 stup. je odskusany ideal pre vsetky typy skodoviek myslene vykon=spotreba
najlepsie je si to odladit sam co ti vyhovuje najviac...
mno ale nech ti aj nieco poradim
pri 3000ot by ti nemal predstih prejst cez 35stup. to znaci ze na volnobehu od 8-11stup asi zalezi na rozdelovaci... inac 7-8 stup. je odskusany ideal pre vsetky typy skodoviek myslene vykon=spotreba
najlepsie je si to odladit sam co ti vyhovuje najviac...07:08:52
29.06.2005
29.06.2005

Labros
-> Tuner#2: A jak to jezdi ted a kolik mas predstih? Mas pocit ze to tahne malo?
07:06:59
29.06.2005
29.06.2005

Labros
-> Tuner#2: S136 ma zakladni predstih 2-4 a to ma jeste rozdelovac s odstredivou regulaci o 2st mensi nez 105kovej. Takze jaky kompromis jsi udelal? ;-)
20:06:54
28.06.2005
28.06.2005

PeterP136
Este to zavisi aj od toho co do toho budes liat. Vodu - to mas jedno, aj tak to nepojde :)
91 - ktovie, mozno ze ani nebude musiet byt zaprny :)
95 - skus zacat klasikou a ak to bude klepat, tak uberat
98 - ako 95 ale ak nebude klepat tak pridavat :)
lpg - to mas jedno :), nebude to klepat, ale ani tahat ak sa netrafis :)
91 - ktovie, mozno ze ani nebude musiet byt zaprny :)
95 - skus zacat klasikou a ak to bude klepat, tak uberat
98 - ako 95 ale ak nebude klepat tak pridavat :)
lpg - to mas jedno :), nebude to klepat, ale ani tahat ak sa netrafis :)
12:33:28
28.06.2005
28.06.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Veron: ee co jsou to emise? To je ta zelená známka vzadu na SPZ :o) Mno asi udělám kompromis mezi 136 favorit a Š 105 co jsou tady v článkách ofocený hodnoty viz. zde: skoda.stable.cz/cz/index.
php?id=2&i...
12:27:27
28.06.2005
28.06.2005

Veron
-> Tuner#2: nemělo by to být poznat na emisích? Nejlíp spálená směs bude mít nejmenší splodiny. Mam doma knížku Seřizovací hodnoty vozů škoda, podle té by se to dalo přisoudit, ale to už trochu plave na vodě s tou tvojí kombinací. Další možnost se subjektivním nastavováním
12:12:01
28.06.2005
28.06.2005

Baghira
Na volnoběh bych to dal při horní hranici, takže asi 7°. To rozmezí pro 50Kw je tuším 4-7°. Ve vyšších otáčkách nevim, to si už nepamatuju, musel bych se podívat do chytrý knížky.
12:07:20
28.06.2005
28.06.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
Kolik nastavit základní předstih na Felicii 136 MPI, která má hlavu sníženou o 0,4mm a zapalování a rozdělovač mám ze Š 105L? Koukal jsem tady na ty tabulky přestihů a nevím - kolik by to pak mělo mít při 1500, 2000, 3000 a 4000 otáčkách?
