Úpravy motoru Favorit 135BMM

prohledat
105 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 17.06.2005 do 09.04.2010, založil/a Vlda
řadit dle data
21:35:13
09.04.2010
Jarda/felda
Crack 20.06.05 14:02:37 napsal:
→ Crack: sme s tím jeli 170 podle tacho,ono to prej dost
proměřuje :)

Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 200 Ah.
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 100 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 100 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
15:25:10
09.04.2010
filcek
no tak se nic nebude no co se dá dělat
14:52:36
09.04.2010
Tommyk
-> Petkar1: ale starej model na novej u feldy přestavit nemůžeš a naopak taky ne.. je to nelegální
14:47:08
09.04.2010
Karel.
-> Petkar1: na stk bude problém, jinak to nikomu vadit nebude a policajti to ani nepoznají, když se tam kouknou
14:16:26
09.04.2010
Petkar1
bavím se teda o STK, policajtům to bude fuk. Pod haupnu ti koukat nebudou...
14:15:53
09.04.2010
Petkar1
-> filcek: jo bude, protože do "emisních systémů" nesmíš zasahovat. Možná že v tom je nějaká mezera, jak by to šlo ale pochybuju. Co se týká těch Feld, tak ten facelift jsou záměnné díly. Něco jako když dáš na oužu předek z eMka...
14:08:50
09.04.2010
filcek
-> Petkar1: a bude to někdo koumat co tam je? taky tu jezdi spustu felicii predelanejch na facelift a to je okatější než karburátor ve favoritu
4
14:02:53
09.04.2010
Petkar1
-> filcek: Obnáší to vyhodit elektroniku a dát sání s karbecem.
Navíc to je nelegální....
upraveno 1x, naposled 09.04.2010 14:03:15
12:27:34
09.04.2010
filcek
využiji tohle téma máme formana 1.3 bmm 40kw a prostě to vůbec nejede a přemýšlím dát prač elektroniku a nahodit karbec , co všechno to obnáší? jak bude vypadat spotřeba ?
09:31:39
22.06.2005
DuriQ
Vici: mno zalezi od toho za kolko sa ti podary zohnat potrebne komponety... nemam predstavu po com to ide u vas... (ceny) 7
ja som verny karbecu vyhody a nevyhody asi obaja vieme...
09:22:56
22.06.2005
Vici
-> DuriQ: uznam a neuznam. je otazka co od toho cekas a kolik penez jsi do toho ochotny dat. a taky co jsi a nejsi schopny udelat....
08:56:15
22.06.2005
DuriQ
Vici: nepovedal som ze je to jednoduche ale urcite je to xy-krat lepsie riesenie ako sa babrat s BMM-kom... a to hadam uznas aj sam...
Labros&Vici: ha ha ha moc vtipne...
17:01:27
21.06.2005
Vici
ale rad se necham od odborniku typu duri poucit 3
17:00:49
21.06.2005
Vici
me to nikdo nerikal, ja sem si to sam vyzkousel. jedno favo bmm 40kw predelane na 1,4 mpi uz dva roky jezdi bez problemu. druhe karbecove uz taky funguje.................. ...........
16:36:58
21.06.2005
Labros
-> Vlda: nech si to MPi udělat od DuriQa nebo chookiho - za 3 piva to určitě udělaj :c)
15:55:39
21.06.2005
Vlda
Taky si nemyslim ze prestavba na MPI je prkotina..... No a nerikal mi to skodovkar ale borec ze soutezackyho tymu... Takze borec co jezdi rallye... Nevim co tim myslel, asi se ho budu muset zeptat.....
12:45:44
21.06.2005
Labros
-> Vici: pro Slováky je všechno trivka 3
12:40:26
21.06.2005
Vici
-> DuriQ: prestavba na mpi neni zas tak jednoducha, jak by se ti mohlo zdat...
11:41:33
21.06.2005
Labros
-> Vlda: to byl určitě nějakej škodovkář se Š120!
11:39:54
21.06.2005
Labros
-> Crack: to krčisko... a ty očiska... tu je pštros!!
09:14:44
21.06.2005
DuriQ
Vlda: clapcte mat tvoje problemy 1 mno a co tak si rovno zohnat MPi a to uzasne BMM proste hodit do kosa... upravit sisku vymenit vacku za daku 260 alebo 265 upravit soft a si vybaveny tu riesit pikacovyny stylu uprava rozdelovaca BMM cece ja sa nestacim divit 1
07:45:41
21.06.2005
Vici
-> Vlda: rozdelovac je opravdu jen pro rozdelovani jiskry.. cili ten musis nechat tak jak je, nic na nem nevylepsis.
23:03:04
20.06.2005
Crack
-> Labros: tu je pštros ne??
16:47:31
20.06.2005
King
2 Vlda: Ale favo BMM ma rozdelovac jenom vicemene na paradu tzn. jenom distribuuje jiskru na jednotlivy valce, takze tam moc prostoru pro tuning nevidim4
16:01:51
20.06.2005
Vlda
Jo a chtel bych se zeptat na rozdelovac. Nekdo mi rikal ze jestli chci zvednout vykon tak at tam dam jinej rozdelovac, ale nerekl mi jakej, za kolik a ani nevim kolik je na tom pravdy s tim ze to lip pojede... Nevite o tom nekdo??
16:00:19
20.06.2005
Vlda
No koukam, že se to tady rozkecalo docela slušně1 Me teda kamos taky vezl ve Fabii 1,2 40Kw a prislo mi ze to jelo lip nez moje Favo BMM.... Jo a s tim karbecem.. Vim ze ten jednobod je z hlediska vykonu docela smrt, ale jit do karbecu mi prijde strasnej krok zpatky a to ze to k tomu v zime prijdu kdyz to tejden stalo v -10 stupnich a nastartuju to napoprve...to je parada... Kdyz jsem kdysi meli rodinyho Formana 92 s karbecem tak to v takovyhle situaci bylo tak na 3 starty a to to bylo auto udrzovany v autorizovanym servisu a meli jsme ho funglovy a v 5 letech slo pryc... Tohle moje uz ma 11 let a startuje o poznani lip....A to se v nem jeste navic vrtam ja1 1 1 3
15:06:12
20.06.2005
Baghira
-> Labros: ááha, tak to jsem se blbě podíval na typ...
14:42:39
20.06.2005
Labros
-> DuriQ: co to žere? vás ne teta 3
ne jel jsem s tim za 6.3l rychlostí 130-140
14:41:20
20.06.2005
Labros
-> Baghira: 120Nm má jen 1.4 8V... 1.2 by měla fakt mít 106 (40kW) nebo 112 (47kW.)
14:22:13
20.06.2005
DuriQ
TG: moja rec 4
14:20:54
20.06.2005
DuriQ
Crack: aj ja som svoju 130 zatlacil pod uroven 190 keby tam bolo to cislo normalne vytlacene teda ja ho tam mam 1 mno ale isiel som dole kopcom 3
14:19:30
20.06.2005
TG
-> King2: souhlas...když vezmu jako další příklad Twingo 1.2 tak se taky kámoš chlubí,jak jede 180 po dálnici, ale přijde kopec a já ho s fávem natrhnu jak nic a to tomu nemusím ani tolik zatopit....tak co je potom lepší? jet po rovině s Twingem 180 a do kopce vůbec nebo jet po rovině s fávem 165 a do kopce taky celkem slusně...myslím,že je to jasný,nežijeme v zemi,kde by byly všechny silnice rovný...4
14:15:20
20.06.2005
Crack
-> King2: no mě je to jedno,já bych si to stejně nekoupil....příšerná akcelerace,předjíždění stojí uplně zaprd....a jak říkaj strašně zázračná spotřeba,tak taky leda prd
14:13:59
20.06.2005
King
2 Crack: Jo umi se to rozvasnit na 170 (tacho), ale staci aby se obratil vitr, nebo zacala dalnice stoupat o par cm/1km a je po rychlosti :)
14:09:44
20.06.2005
TG
-> DuriQ: myslíš jako kolik? no když jsme se honili s kámošem,měl fávo 93 s karbecem,tak on jezdil za 11-11,5l a já tak za 9-9,5l...5
14:07:45
20.06.2005
Crack
-> DuriQ: no se přijed podívat,ti to klidně ukáže4 já sem tomu taky nechtěl věřit,on furt jede to 160,tak říkám at mě to ukáže to rozjel a najednou 170 a on jenom juchů,takhle rychle sem s tím ještě nejel 4
14:05:26
20.06.2005
DuriQ
Crack: tak tych 170 s tym elektromobilom by som rad videl 3
14:03:28
20.06.2005
DuriQ
TG: a co to to prosimta zere...
14:03:16
20.06.2005
Crack
no proč to píšu sobě 3
14:02:37
20.06.2005
Crack
-> Crack: sme s tím jeli 170 podle tacho,ono to prej dost proměřuje :)
14:00:55
20.06.2005
Crack
co máte z fábkou 1,2?já sem se docela divil,když mě v tom kámoš vez
13:56:42
20.06.2005
Baghira
-> Labros: Hmm já četl v techničáku u kámoše 120Nm, ale teď nevim jestli má tu 44 nebo 47kw...?
13:43:50
20.06.2005
TG
-> Herman: no jinak budu teď brzy předělávat BMM ze 40kw na 50kw...tak jsem zvědavý na výsledek,jak to pojede...hlava bude felicie BMM 50kw...
13:38:48
20.06.2005
Labros
-> Baghira: Fobie 1.2 má buď 106 nebo 112Nm. Fáčko 100. A těžší převody. Ovšem ten krouťák u fóbie po 4000 otáčkách rychle padá.
13:37:35
20.06.2005
TG
-> Herman: ale jo, to neříkám, že né...to moje fávo taky papá,když mu naložím, ale pořád o řádově dva, dva a půl litru míň než karbec....
13:31:25
20.06.2005
Herman
-> TG: no ona strikacka umi taky pekne papat.......moje felda kdyz ji nalozim tak papa taky moc hezky a rada.....
13:26:14
20.06.2005
TG
-> Herman: to sem reagoval na ten krouťák u fabie...
jinak karbec je o tom,že to bude žrát jak kráva...
13:24:56
20.06.2005
TG
-> Herman: to je možný, ale fakyr je lehčí a podle mě živější...myslim ty novější...já mám 94 s převodem 4,1 mám 40kw stříkačku a táta 90 s převodem 3,9 karbec a nemá šanci,i když má jeho motor najeto jen cca 65tis..vyloženě jsem s ním nezávodil na rychlost,ale i když s tím jezdím,tak je ten jeho línej...8
13:23:45
20.06.2005
Herman
-> King2: no myslim,ze to vyjde prinejmensim na stejno..............ja si stejne osobne myslim,ze upravovani starsich aut je lepsi nez novejsich s elektronikou....treba podle me si clovek udelam doma lip fakyra 136 s karbecem nez fakyra se strikackou....furt ten karbec je zivejsi......takze ja byt Vldou tak tam vrazim karbec a zacnu stavet motor s karbecem.....kde ti to podle me nabizi mnomehm vic moznosti uprav.....
13:17:08
20.06.2005
King
2 Herman: Vecny zaklinadlo kroutaku :) Problem je v tom, ze je fobije tezka jak tank a taky si nejsem jistej se zprevodovanim (nejde jenom o stalej prevod, ale i o prevody jednotlivejch stupnu).
Extreme Tyres