Úpravy motoru Favorit 135BMM

prohledat
105 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 17.06.2005 do 09.04.2010, založil/a Vlda
řadit dle data
13:15:02
20.06.2005
King
2 Labros: Covece, ja uz si na ten benal v shade nejak nevzpominam :) S lpg se proste hamstne na plyn a ono to bez nejakejch "der" akceleruje. Ale myslim, ze jsem mel pomerne slusnej SEDR a ze mi to pri brblani na volnobeh a nasledny akceleraci pomerne ochotne "vystrelilo" - da-li se to tak v pripade 105ky rict :)
13:14:16
20.06.2005
Baghira
-> Herman: Má a to tučim o 20Nm
13:12:55
20.06.2005
Herman
-> TG: ted si nejsem jistej,ale myslim ze fabka 1,2 ma dokonce i vetsi kroutak nez fakyr......
13:10:02
20.06.2005
Baghira
-> King2: Taky už jsem pár nenasytných závodníků vyškolil :-).
13:06:08
20.06.2005
King
2 Labros: Aaa, uz jses vylecil z lasky k ejctypy :) Na cerstve majitele HTP s prehnanym sebevedomym zvlaste platil muj v podstate seriovej 136 favomotor + 4q/4,22 :)
13:01:27
20.06.2005
TG
-> Herman: neřekl bych, že kdejakýho fakyra...ty starší(89,90 karbece) s delší převodovkou(převod 3,9) asi jo...ale s novějšíma už bych si tím zrychlením nebyl tak jistej....5
12:58:14
20.06.2005
Labros
-> Herman: mno ono to opravdu vypadá že to jede... i já jsem si to myslel a nejen já 1 ale když jsme společně s fakyrem najeli na dálnici (on přede mnou) a on začal zrychlovat, mých 40 kW v HafoTechnickýchProblémů nějak nestačilo1
12:52:52
20.06.2005
Herman
-> King2: no ja taky 1,2 moc nemusim ale do 100km/h to taha docela slusne a natrhne to prdel na zrychleni kdejakyho fakyra......
12:47:50
20.06.2005
Labros
-> King2: i 1.2 hovnotopojede má díru - resp. cuknutí, díra, cuknutí s rozjezdem - hele nepamatuješ jak se chovala 105ka? když jsi jel třeba na jedničku na málo plynu nebo volnoběh a přidal plyn? jestli zacukala míň, než třeba favorit?
12:41:28
20.06.2005
King
2 TG: Souhlas, proste chiptuneri si muzou delat s hodnotama predstihu, bohatosti, bla, bla, co chtej a dosahnout tak subjektivne )trosku i objektivne) lepsiho chovani motoru, nekdy nizsi spotreby, ale vyrobce je pri vyvoji SW svazanej ekolog. limitama, jeden SW musi vyhovet na milionu motoru po strance zivotnosti a zachovani emisnich limitu atd. atd. Me napr. sere na fobijich ta trapna "dira" pri pridani plynu nebo to klepani a nepravidelnej chod volnobehu - to je tema pro chiptuning, ale z 1.2hovnotopojede to raketu holt neudela 4
12:18:46
20.06.2005
TG
-> Herman: ten chip nemusí být uplně na hovno,ale není to o tom, že to přidá 5 nebo 10kw...to je hovadina...na stránkách cimbu autosport je vcelku dobré info o chipech pro BMM i MPi...
12:16:26
20.06.2005
Labros
-> King2: jo bylo, ale ve spolupráci s Auto Jarov - hm - třeba tam maj na brzdě nějakej přepínač "před čipem/po čipu" 3
12:14:29
20.06.2005
Herman
-> King2: no asi takovouhle jednotku jsem mel na zkousku ve felde......tvrdily ze mi zmizi tzv. mezera atd....jediny co se zmenilo bylo to,ze byla posunata hranice maximalnich otacek......je fakt ze jsem z 50 kw vytahl na rovince 170 km/h.........ale zralo podle me o dost vice benzinu.....asi bych to schrnul,ze chiptuning u BMM je uplne na hovno.......
12:09:03
20.06.2005
King
2 Labros: A bylo testovany skutecne stylem mot. brzda - precipovani - mot. brzda? Ono klasika je napr. v pripade Fe 1.3 MPi, kde se papirove (s velkou rezervou) udava 50kW, ma vetsina feld, pokud se zrovna nesesly vylozene shitovy dily, klidne 55kW. Pak na RJ nastoupi nejakej uhratej koumes s notebookem a na brzde se odmeri 57kW. Stastny majitel pak "ejakuluje" nad 7kW navic, ale ve skutecnosti...... Jeste si vzpominam na jeden pripad "chiptuningu", bohuzel si nevybavuju typ feldy, kdy jedina moznost jak votunit RJ, je fyzicka vymena EPROM. To se udajne dela tak, ze se zakaznikovi namonti uz upravena RJ a puvodni RJ se bere protihodnotou na upravu pro dalsiho kunsafta. Stastny majitel upravy se pochlubil, jak mu zastupce tuningove firmy na parkovisti s notebookem jenom "prehral FW v RJ" za cca 3000Kc. Dokonce popisoval, jak to jede a min zere a vzapeti byl spolukonferencniky uzemnen (viz vyse), ze je to hovadina :)
11:59:38
20.06.2005
King
2 Labros: Samozrejme jsou krabky ktery fungujou ("posunovac" predstihu pro lpgisty-strikackare, prodluzovani dylky otevreni vstriku), ale zrovna ty 4 odpory na privodu ke vstrikum nebudou ten pripad 4 Specialne Svet motoru je pro me platek, kterej otiskne vsechno, co si recenzent v pozadi zaplati. Z posledni doby me nekdo upozornoval na test fobije xtkm, kde to hyri superlativama a v koutku clanku se krci vycet pomerne fatalnich zavad, ktery by se asi normalnimu pri prvnich 100tkm auta stat nemely, ale "nezavisly" hodnotitel toto prechazi jakoby nic - klady prevazuji :)
11:47:48
20.06.2005
Crack
-> Labros: jenže kdo ty testy platil??tomuhle už se nedá věřit
11:42:03
20.06.2005
Labros
-> King2: ve Světě motorů byl teďka test toho powerboxu na Oktávii 1.8T a měřili to i na brzdě a byl tam nárůst docela slušnej... asi není powerbox jako powerbox
netušim, co to má dělat, ale měl jsem z toho článku pocit, že testujou přečipovanej motor
11:41:03
20.06.2005
King
No slava! Snad jsem to tak nejednoznacne nenapsal - proste to vidime podobne.
11:39:37
20.06.2005
TG
-> Gryzly: ale jinak je to zřejmě tím,že mám 94ku na 90kovejch papírech...motor souhlasí s papírama 90ky,tudíž z původního auta zůstal jen motor...byla to 136ka karbec a ta 94 tedy zřejmě 135BMM 40kw...5 ale pak nevím,proč tam nenechali tu 135ku...4
11:02:58
20.06.2005
Crack
-> King2: já ted nevím jestli to propaguješ,nebo schazuješ,ale mě tyhle věci příjdou jako totální zhovadilostíi.Každej si to tam nasere a pak si myslí a co nemá,tak auto točí jako kráva a myslí si že tu to jede,to mě příjde uplně stejný jako se sportovním filtrem.Když někdo upravý motor a dá tam sportovní filtr,tak je to jako normální.Ale když někdo na normální motor dá tenhle filtr,tak to půjde projet a bude to točit,protože mu někdo řek že se to pozná ve vysokejch otáčkách,jenže nikdy s vysokejma otáčkama nejezdí,tak je s toho uplně vyplesklej že mu to jede jako z praku,jenže to není filtrem ale tím že to točí....uf uf....zas akorát bliju hovna,ale je to můj objektivní názor
10:59:12
20.06.2005
Crack
-> King2: 3 asi tak4
10:48:11
20.06.2005
Vici
10:46:29
20.06.2005
King
2 Crack: Opet vycerpavajici odoved :) Ale opet mi to pripomina Mr. Garrisona ze Southparku: "Drogy jsou spatne protoze jsou satne...aaaaaano?"*4 *
10:30:56
20.06.2005
TG
-> Gryzly: ale jo,já neříkám,že to tak nebylo...ale já mám motor 136(viz číslo na bloku,nepřeražený) a BMM 40kw(podle označení jednotky)...prostě to tak je...Vici to ví,bavili jsme se o tom...říkal,že je možný,že tam někdo dal místo původní 135ky, 136ku a nechal BMM...
10:21:07
20.06.2005
Crack
-> King2: no ta zázračná krabyčka :) s názvem power box4
10:12:38
20.06.2005
King
2 Crack: Pomerne obsahla reakce, slo by to nejak upresnit?4
10:12:11
20.06.2005
Crack
-> King2: ale uplný
10:07:09
20.06.2005
Crack
-> King2: pí*oviny
09:53:48
20.06.2005
King
A jeste douska. V tuningu oblibena krabicka pred vstriky s vymluvnym nazvem Powerbox: Kamoz z Mondeoklubu podrobil jeden exemplar za ctyrmistnou sumu pitve - a jake prekvapeni, kdyz krabicka obsahovala 4 prachsproste vykonove odpory zalite tafixem - i cloveku se znalosti elektroniky na urovni zakladky netreba dodavat komentar8
09:47:13
20.06.2005
King
Souhlas s Gryzlym. A co se chiptuningu tyce, za ty prachy jde vetsinou bohuzel jenom o pocit. Malokdy je k videni pripad, ze se auto pred chiptuningem zmerilo na brzde, udelal se chiptuning a znova se odbrzdilo a ejhle narust vykonu o 10kw(ted nemam na mysly nejaky dehtovy uskrceny turbohovadko). Je jasny ze pokud se v mapach predstihu jde za mantinely vyzkouseny vyrobcem (ekologie vs. ekonomika vs. zivotnost), tak subjektivne i ve skutecnosti muze napr trosku pribejt kroutak "odspoda". Ovsem z 50 zazrakem udelat 60kW (+20pct) jenom precipovanim? 4 Motor, kterej proste mechanicky nestiha pri 5500 uz elektronika nezachrani a kdyz uz vyhazovat penize, tak za lepsi vahadla, odlehceni, vyvazeni, slicovani.....schvalne skus jak by se chiptuneri tvarili na navrh brzda pred a brzda po precipovani4
09:24:19
20.06.2005
Crack
no já měl 136ku karbec a přišlo mě jako by to mělo tak 15-20kw3
09:19:50
20.06.2005
Gryzly
-> TG: blbost, bud máš 135 s 40kW nebo tam máš 136 a máš 50kW. nikdy se nevyráběla 135 s 50kW. to byli prostě dva motory a ty měli ruzný výkony, jako třeba 742.12 a 742.12X.
09:15:09
20.06.2005
TG
-> Vici: ale já mám holt speciál 136 40kw BMM...4 teda vše tomu nasvěčuje...3
08:53:57
20.06.2005
TG
-> Vici: jj...tak nějak jsem to myslel...4
08:12:47
20.06.2005
Vici
-> TG: 40 kw je 135B a ma kompresi 8.8:1, 50kw je 136B a ma kompresi 9,7:1
07:54:46
20.06.2005
TG
-> Labros: 50kw má jinou kompresi než 40kw? to asi jen u 135kovýho motoru,protože ten myslím 50kw ani není...136 40kw a 50kw mají stejnou kompresi...
00:15:22
20.06.2005
Vlda
-> Kaftan: Proc by meli byt podvodnici?? Me to prijde docela velka firma na to aby byli podvodnici...
00:10:36
20.06.2005
dostybiker
-> kaftan: a jak si k tomu prisel???
22:29:41
19.06.2005
tuningfans
-> Vlda: kde si dosiel na tych 10 kW nacipovanim??? to je nerealna somarina, a firma abc su podvodnici...nevedia ziadny ciptuning robit
22:07:20
19.06.2005
kirri
-> Vlda: udelej to jak sis vlastne poradil sam, lobrosův komentář a kontaktuj viciho, ten ti jistojiste poradi4
22:00:38
19.06.2005
Vlda
NIkdo k tomu uz nic nemate???8
14:33:49
18.06.2005
Crack
-> Vlda: jo ted už to chápu :)
14:05:46
18.06.2005
Vlda
No ja myslim tu moji delanou verzi protoze tam jsou svary a je to ze starejch trubek uz takze to je drsnejsi a proudeni plynu neni optimalni... Kdyz to koupis od speedpro tak tam nebudou vprostedku zadny svary a ta trubka bude nova a mnohem hladci...tudiz budou plyny proudit rychleji..coz je pozitivum...
13:46:25
18.06.2005
Crack
-> Vlda: jak z hlediska výkonu to nebude optimální?a co je drsnost??
13:39:56
18.06.2005
Vlda
Stredni pruchozy dil je proste stredni dil vyfuku na kterym je seriove tlumic a takhle to je proste jenom trubka a nikde zadnej tlumic. Me to delal kamos za 300 kompletne s materialem i montazi(udelany ze dvou strednich dilu, ale z hlediska vykonu to neni optimalni protoze drsnost bude nic moc) ale da se koupit uz rovnou jednolitej dil a stoji myslim 750,-- je to na www.speedpro.cz a je to v sekci nove a tam uz to najdes.
13:12:34
18.06.2005
Crack
-> Vlda: Hele co to přesně je ten střední vejfukovej průchozí díl?a kolik to stojí?
09:51:05
18.06.2005
Labros
-> Vlda: vidíš už máš na to odborníka
09:50:18
18.06.2005
Vici
-> Vlda: prevodovku se 4,16 uz v aute mas. ohledne vacky a chipu kdyztak napis maila, jiste se domluvime
00:42:59
18.06.2005
Vlda
-> Honzik: jenze s tim jinym stalym prevodem to bude vic zrat ne???8 A uz ted mi prijde ze by to na ty ktery prevody mohlo jet vic.... A nevis o nejaky firme ktera dela ty ostry vacky a rovnou na ne chip?? Abych na to mohl "hodit voko"6
00:35:49
18.06.2005
Honzik
kup si převodovku se stálym převodem 4,16 z formana nebo silnějšího fava a pojede ti to výrazně líp. jinak místo sériový vačky a značkového chiptuningu si radši pořiď ostřejší vačku a chip přímo od výrobce vačky
Extreme Tyres