Weber 30bdic - natryskování!

prohledat
55 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 03.06.2010 do 24.08.2010, založil/a Pavel P..
řadit dle data
09:51:10
24.08.2010
Gemini
netreba ani tak brzdu ako to naladit so sirokopasmovou lambdou za prevadzky pod zatazou
19:12:00
23.08.2010
m8rinek
-> suri: za cenu novýho seriovýho motoru...zas bych to nepřeháněl...
17:03:49
23.08.2010
suri
-> Pavel P..: za nejakú úplatu by ti to niekto z jeho chlapov naladil
17:03:25
23.08.2010
Pavel P..
-> suri: ten nějaký seriovky nedělá... taky se divil nač chci tak malý trysky3
17:02:06
23.08.2010
suri
-> Pavel P..: p.Čepek to nenaladí?
17:00:36
23.08.2010
Pavel P..
Tak jsem se s v tom zase vrtal, osadil jsem nový trysky od Čepka, takže je tam teď 1k. 115/200 2k. 130/160. ale musel jsem zase zmenšit páku akc. pumpičky protože to dávalo moc, dusilo se to při přidání a šel z toho černej kouř od moc bohatý směsi, když jsem ubral bohatost volnoběhu tak se motor klepal na volnoběh... ale furt mi to občas lupalo ve výfuku jako nespálená směs, když jsem předstih zvednul na 13st tak to bylo častější, tak jsem ubral na cca 6st při volnoběhu a zmizelo to.... tak nevim co s tim mám dělat asi tam vrátim SEDR a bude po piče.8
upraveno 1x, naposled 23.08.2010 17:01:55
15:01:27
29.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 29.07.10 13:22:23: Přesně tak, byl by tam na škodu... respektive asi nějak upravenej aby pomáhal jen málo by nebylo úplně od věci, ale jak říkám to je o ladění na brzdě s lambdou.
13:22:23
29.07.2010
vhml
-> Tuner#2: jasná, tak já pak zkusím ještě předstih zvětšit abych se dostal taky někam na těch 35, ted jsem někde pod 30. Ale nechce se mi ject extra 20km pro ten správnej benzín a na 95 to nemá cenu zkoušet. Odpojení podtlaku má vliv asi fakt jen s pootevřenou klapkou v nízkejch otáčkách a vzhledem k tomu že ty máš už od základu dole předstih velkej tak by to tam bylo navíc a i by ho to zbytečně asi zvětšovalo
13:10:23
29.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Ty tabulky jsou hodnoty jaké má ukázat stroboskop při daných otáčkách (mělo by se to měřit s odpojeným podtlakem pro Pavla P. pokud mě to učil strejda správně na sérii). Zádnej + základní předstih. Základní předstih jde nastavit jen na kontaktním zapalování a je o pár stupňů menší než je pak skutečný předstih na volnoběh. zn. Nastavím základ na 4°při chcípnuté a na volnoběh mám 7° (byl to jen příklad hodnoty vymyšlené).

U upravených motorů je ale prostě všechno jinak, máš vyšší KP, leješ do toho 98 - 100octan, směs hoří tím pádem jinou dobu a s jinou vačkou to chce i něco jiného. Čepek mě říkal, že to chce právě aby to mělo větší předstih na volnoběh a regulace do plna najela hned na začátku a pak už nepřekračovala těch cca. 35°. Nejsem motorář, nevím co je úplné optimum pro daný motor, to by stejně ukázala až brzda a ladit to na brzdě.

Podtlak mám za to, že naopak funguje při zátěži (do kopce), ale s málo sešláplým plynem nezávisle na otáčkách, prostě pomáhá tomu aby měla chudší směs čas déle prohořet...
12:55:37
29.07.2010
vhml
-> Tuner#2: ty tabulky jsou při jakým předstihu? Předpokládám že 0 a přičítá se k nim základní předstih. Tudíž to máme nastavené skoro stejně, vzhledem ke stejné vačce a karbu, rozdělovač eR. Základ mám 7, takže začínám někde na 20 vzhledem k lomený charakteristice, ale končím taky na 35. Na strobu mi bohužel praskla výbojka, takže nevím kolik je tam doopravdy. A ještě mi prosimtě jednou vysvětli význam odpojenýho podtlaku? Já už si to nepamatuju. Ten podle mě hraje vliv akorát když jedeš úplně bez plynu aby ti shořela chudá směs. Nebo se projeví i kolem 2000 a odpojením se odstraní klepání v nízkejch? Ještě je mi divný že mám kompresi 10,8 a ani na 95 to nedotonuje aby to stálo za řeč, jenom v nízkejch na 4 do kopce, což je na začátku Kdyně :-)
12:28:54
29.07.2010
Pavel P..
dobře díky za rady... zkontroluju to a zkusim trochu přidat.4
12:27:37
29.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P.. 29.07.10 12:08:22: Pokud jezdíš na 98, tak bych dával klidně o chloupek víc, ale jak říká petr s v tej toleranci.
12:10:18
29.07.2010
Pavel P..
-> petr s: supr... to jsem potřeboval vedět.
12:08:43
29.07.2010
petr s
-> Pavel P..: Máš tam asi 2 stupně toleranci v které to může být
12:08:22
29.07.2010
Pavel P..
-> Tuner#2: dík... tak to dělám správně, akorát jsem to měřil vždy na volnoběh 800 ot. a dával jsem kolem 7st.


teď ještě druhá věc... je potřeba změnit předstih pokud jezdim na N98??? podle mě u motoru který má předepsáno 96ok. je to zbytečný...6
12:02:24
29.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P..: Ano samozřejmě.
12:01:27
29.07.2010
Pavel P..
-> Tuner#2: tak v tom případě je potřebná hodnota předstihu na displeji správná... když motor točí na volnoběh 1000ot, nastavim si rozdělovač, sladim rysku s nulou a mám na displeji tabulkovou hodnotu třeba těch 11st. pro 1000ot.(Š130), tak je to správně ne?
11:56:33
29.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P..: Tady máš krásně vidět kolik má mít Tvoje pixla při různých otáčkách: skoda-virt.cz/cz/.../1155 -tabulky-prestihu-pre-skod a-a-ine-vozy
11:52:33
29.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P.. 29.07.10 11:34:39: Dvojnásobek to udělá na motoru. Když budu mít tvrdý rozdělovač s odstředivou regulací 10° jako má můj, tak na motoru to udělá dvojnásobek, tudíš 20° odstředivou regulaci. Já začínám na 14 - 15° volnoběh, pak to celkem rychle najede a víc než přes 33 - 35° to neleze což je cca. ideál pro můj motor. Podtlak odpojen. Odstředivka najíždí právě od volnoběhu nahoru.
upraveno 1x, naposled 29.07.2010 11:54:26
11:34:39
29.07.2010
Pavel P..
-> VeTeV: tak to uděláme... nevíš co teda myslel Sep že se musí sečíst nebo zdvojnásobit? už nevim jak to přesně bylo.
11:33:12
29.07.2010
Pavel P..
-> petr s: tož dobrá, díky za rady.... a od kolika otáček začíná fungovat odstředivá regulace?

takže je vždy lepší seřizovat při 1000ot podle tabulkových hodnot než při volnoběhu na základní předstih.?
11:21:38
29.07.2010
VeTeV
-> Pavel P..: tak to budeš asi i mě přidat co? 4
11:20:33
29.07.2010
petr s
-> Pavel P..: Dej ho na 11 při 1000 otáčkách a nic se nenásobí
10:57:23
29.07.2010
Pavel P..
-> petr s: díky... takže při 1000ot. je předstih 11st. na Š130.. takže podle toho seřizovat?

někdo mi tvrdil že u toho digitální stroboskopu JT50 kde mi to předstih ukazuje na dipsleji se ta hodnota předstihu násobí dvakrát nebo tak nějak, což mi přijde ale jako blbost a i v knížce kde je návod na meření předstihu timhle přístrojem o tom neni zmínka.
10:38:50
29.07.2010
Pavel P..
když už se tu nakousl předstih... no volnoběh by měl být předstih stejný jako základní nebo už pracuje odstředivá regulace při 800ot. a je potřeba na digitálním stroboskopu nastavovat větší předstih na displeji??? na volnoběh mám teď podle něj 7st. což je ideální hodnota ZP pro 130ku.

motor je seriová 130 jen s tímto karbecem a jezdící na N98.
08:43:08
29.07.2010
vhml
-> jezkos: já na platinách cihlu mám, ale žere to ke 40 litrům :-D
21:31:05
28.07.2010
Pavel P..
-> jezkos: právě tam jsou podobný jako na DGV. ze SEDRu tam nejdou.
20:50:43
28.07.2010
jezkos
a jaký tam jsou trysky?jako třeba na dcoe nebo jiný?
20:42:38
28.07.2010
Pavel P..
-> jezkos: nojo rád bych ale trysky na weber se mi neválej v šuplíku :-) ... musim objednat u Davese proto bych rád nějakou radu jaký tam dát. na první klapku minimálně 115, ted je tam 105 a na druhou 130 a vzdušník tak 160
20:40:50
28.07.2010
jezkos
tak to ještě nakrm,furt lepší bohatý,než propálený5
20:37:22
28.07.2010
Pavel P..
-> jezkos: mám ty uplně nejklasičtější předepsaný na 130 - PAL N8Y

když tam byl SEDR s origo filtrem tak byla botahost dobrá, svíčky byli krásně cihlový...
20:35:36
28.07.2010
darklord
-> Pavel P..: ak pise kolega, ja som prave hladal ten plagat bosch co sem niekto vcera ci kedy zavesil - kde bol obrazok OK spalovania a sviecka bola biela...
20:34:31
28.07.2010
jezkos
a jaký tam máš svíčky?
někdy je lepší zkoušet bohatost na obyčejných svíčkách
třeba na Bosch platinum je to nahovno páč jsou at děláš co děláš furt bílý10
20:26:47
28.07.2010
Pavel P..
-> darklord: zkoušel jsem 10-12 a bylo to horší
20:23:36
28.07.2010
darklord
-> Pavel P..: neni tych 7 skorej malo? 9
20:16:15
28.07.2010
Pavel P..
-> darklord: spotřeba menší než se SEDRem.. hladina ideální a předstih na volnoběh 7st, jezdim většinou už na N98. takže to nedetonuje.
upraveno 1x, naposled 28.07.2010 20:17:06
18:26:40
28.07.2010
darklord
-> Pavel P..: vysoky predstih? Aku mas spotrebu? Hladina nastavena?
14:18:19
28.07.2010
Pavel P..
takže po nějakém tom najetém kilometru bych potřeboval poradit kde je problem že mám pořád bílý svíčky jako by směs byla chudá... motor s tim chodí dobře, neškube, jede svižně... jen je menší problem se startováním ohřátého motoru po chvíli stání.
09:52:01
04.06.2010
Pavel P..
-> ozzman1000: já ho ještě nedal na auto.... v tom počasí jaký přes týden bylo se nedá nic dělat.. pokusim se až teď o víkendu.
09:39:19
04.06.2010
ozzman1000
-> Pavel P..:
ako si vyriešil teplé štarty, mne to za studena štartuje výborne, ale s teplým motorom jedine pod plným plynom 8. So SEDRom som teto problém nemal...
19:12:37
03.06.2010
Pavel P..
-> VeTeV: zbude, bez obav4
18:56:31
03.06.2010
VeTeV
-> m8rinek: ke me to ma bliz 4 ale tak co treba na me zbude DDSRko a budu delat zase pristi rok pokusy 3
16:13:48
03.06.2010
m8rinek
-> VeTeV: do fronty:D
16:13:19
03.06.2010
VeTeV
-> Pavel P..: hod me to na zahradu - na ten muj zrakvenej motor je to jedno 3
16:08:46
03.06.2010
Pavel P..
-> ozzman1000: to bude tou cenovkou za jakou je nabízen... málokdo má šanci ho sehnat jinde než přes Davese...
-> m8rinek: hodim ho po tobě vole3
15:57:13
03.06.2010
ozzman1000
-> Pavel P..:
neviem, na moje prekvapenie tento karb nie je nejak moc rozšírený ani tu medzi virťákmi
15:57:05
03.06.2010
m8rinek
-> Pavel P..: tak to abys začal hledat toho psa :D
15:51:32
03.06.2010
Pavel P..
-> m8rinek: jj obě...
15:49:34
03.06.2010
m8rinek
-> Pavel P..: Obě? Tak to nic moc?:P
Extreme Tyres