skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Weber 30bdic - natryskování!
15:40:10
03.06.2010
03.06.2010

Pavel P..
-> ozzman1000: zatim to zkusim v tomhle nastavení a uvidim... jen jsme myslel že by někdo poradil jaký by bylo ideální osazení pro tenhle karbec.
15:29:20
03.06.2010
03.06.2010

ozzman1000
ja na tvojom mieste by som v prvom rade nechal štandardné natryskovanie, pojazdil, spravil si s ním nejaké referenčné testy aby som vedel porovnávať a až potom experimentoval s tryskami...podľa toho čo mám odjazdené s týmto karbom si myslím že s tými difúzormi tam sa nedajú robiť zázraky, pretryskovaním to bude asi akurát viac žrať. Ten karburátor je robený aby mierne zlepšil výkonové charakteristiky (zvlášť v nižších otáčkach) pri zachovaní rozumnej spotreby. Ešte by som skúsil spraviť nejaký porovnávací test 30BDIC vs. SEDR 2951 

15:21:03
03.06.2010
03.06.2010

Pavel P..
-> m8rinek: když je to weber 30 tak klapky budou asi 30mm no ne?

14:40:50
03.06.2010
03.06.2010

m8rinek
To ti nikdo neřekne, co karbec to jiný osazení (navíc ti chybí velikosti klapek), nasaď zkus, laboruj, sežeň psa, hoď to po něm...
12:31:39
03.06.2010
03.06.2010

Pavel P..
Lidé dobří, potřeboval bych trochu poradit ohledně osazení tohodle karbecu, tovární osazení jest :
1. komora: tr. 105 - vz. 200 - dif.21
2. komora: tr. 125 - vz. 140 - dif.24
a teď bych rád potřeboval vedět jestli to bude dostačující na seriovou 130 jen s lepšim výfukem a eR sáním. případně poraďte jaký by bylo vhodný otryskování.
1. komora: tr. 105 - vz. 200 - dif.21
2. komora: tr. 125 - vz. 140 - dif.24
a teď bych rád potřeboval vedět jestli to bude dostačující na seriovou 130 jen s lepšim výfukem a eR sáním. případně poraďte jaký by bylo vhodný otryskování.
