omyl jménem Htp

prohledat
75 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 23.04.2010 do 02.07.2010, založil/a hany26 - zrušená registrace
řadit dle data
23:13:09
17.05.2010
King
-> Fifa: Ach táák! :)
22:58:36
17.05.2010
Fifa
-> King: Taky jsem nevzpomínal běžný provoz. O něm nepadlo slovo. Mluvil jsem o zkouškách. Víc nemůžu popisovat, riskuju zaměstnání..
22:52:18
17.05.2010
King
-> Fifa: Ono těch vyjímek potvrzujících pravidlo je na můj vkus trošku moc. Máme na fóru maníka ze "značkovýho servisu", kterej nás zásobuje HTP evergreenama, do toho ten článek....mno, když je někdo masochista, proč mu nedopřát trošku rozkoše? :-)
18:35:08
17.05.2010
Fifa
-> King: Ve zkouškách s nima ale vážně nejsou takový potíže jako popisuje onen článek pana Jandy. To je vše co tím bylo myšleno. Vyjímka potvrzující pravidlo se najde vždy. Už dlouho tu ale nebyla.
10:30:09
09.05.2010
Kaprof-Pisařík
-> King: 3 Ty to vždy zabiješ:o)
10:28:55
09.05.2010
King
-> Fifa: "zvláštní, u nás s tříválcem problémy nejsou"

"U nás" znamená "provozujeme 10 000 HTPček a z žádným problémy nejsou"? 4
To je jako kdybych tvrdil, že když se mi od počátku pohlavního života vždycky postavil, když bylo potřeba, pak poruchy erekce jsou výmysl výrobců tvrdolínů :)
00:27:17
09.05.2010
Fifa
zvláštní, u nás s tříválcem problémy nejsou
11:55:08
06.05.2010
Luboš
-> Jakub M.: asi jak ZETOR 25
jinak už je zpátky, naštěstí jen hlodavci překousli kabel ke vstřikům.
11:24:31
06.05.2010
Jakub M.
-> Luboš:
to muselo mit zvuk jak zahradni traktor 3
09:13:39
06.05.2010
Pavel P..
-> Luboš: tak jsi měl nalepit štítek Trabant a jet dál3
08:28:34
06.05.2010
Luboš
Tak dnes ráno jsme jednu služební HTP odtáhli do servisu, jela jen na 2 válce.
16:15:09
04.05.2010
ferrari
-> King: jasné, na časté jazdy po diaľnici to nieje, ale na občasnú jazdu po CZ-Sk diaľniciach no problem...tých trvalých 130 km/h je naozaj v pohode...a to som zvyknutý jazdiť po diaľniciach s tými Octami II...
16:08:24
04.05.2010
DuriQ
najviac sa mi paci vysvetlenie ohladom totho stromu ako dostava vodu zo zeme do konarov a listov 333
15:56:43
04.05.2010
DuriQ
co vravite natoto 3 viem ze to nieje skoda ale ked sa tu tak bavime o tych nizkopoctovych valcoch tak mi prislo vhodne to sem zavesit 1
auto.sme.sk/c/.../autosal on-zeneva-fiat-vyvinul-rev olucny-motor-dvojvalec.htm l
10:07:30
04.05.2010
U-Geen
-> King: uspornost je sporna, preci jen je to jen 1.2 v relativne velkym aute. Spolehlivost se snad, dle toho co pise Fifa, vychyta, kultivovanost... ja si teda na projev te silnejsi hatapky nemohl stezovat... samozrejme projev jako 4 valec to asi nikdy mit nebude.
09:16:10
04.05.2010
King
-> ferrari: Mno, taky jsem svýho času jezdil 105kou služebně třeba 2000km/tejden a bylo to taky "v pohodě" :)
09:14:09
04.05.2010
King
-> U-Geen: Beru zpět, takhle ošklivě mluvit o "úsporném, kultivovaném, spolehlivém" enginu jest hříchem! :-)
06:22:43
04.05.2010
ferrari
King 01.05.10 23:54:03 napsal: Ale do firmy, která si svých zaměstnanců „váží“ natolik, že je nechá brázdit Evropu v krabičce na mýdlo s motorem pojezdové sekačky, bych už nevlez :)No, to je pravda, tiež sme sa viacerí na tom pohoršovali, že majú také autá...a ešte aj bez klímy...v našej firme sú tieto Fabky určené predovšetkým na prímestské jazdenie a na dlhé trasy sú Octy...ale raz sa inak nedalo a bol som s tou HaTaPkou v Prahe, no...ale bolo to v poho...


-> Fifa:
No práveže by som povedal, že do 2500 ot to HTP nejak neťahá, až nad 2500 ot sa dá, ale je to tak sprevodované, že málokedy si pod 2500 ot...

INAK, ja to vidím tak, že prvé verzie boli nedotiahnuté, ale ak sa vymenai rozvody za novší typ a ak sa pri prevážne diaľničnom tempe použije olej 10W-50 s intervalom 10 000 km, tak nevidím problém...hej, bál by som sa kúpiť prvé modely s nájazdom vyšším, ako 200 000 km...ale to s hocakým motorom 4
23:32:12
03.05.2010
U-Geen
-> King: proc parodie na motor?
22:58:55
03.05.2010
King
-> Fifa: Jinými slovy: ta parodie na motor bude brázdit silnice a oblbovat hejly dál :-)
21:21:17
03.05.2010
Fifa
Souhlasím minimálně s tím že tříválec je znatelně živější zhruba od 1500 do 3500 otáček než běžný 136 Favorit s vačkou 136.X Oboje mám sježděno(Favo včera, třívál dnes)
V článku je i pár dezinformací(například ohřívání hlavního mazacího kanálu výfukem). Hlavní kanál je úplně na druhé straně motoru. Pokud myslel olej stékající z hlavy tak možná..
Jinak většina věcí je pravda.
Na druhou stranu ale na těchto motorech byla udělána spousta práce. To co je v článku prezentováno jsou jedny z prvních tříválců které teprve teď mají najeto dostatek km aby se závady projevily.
Většina závad je z větší části vyřešena. To se ale projeví až za dlouhou dobu.
Taky je třeba napsat že jistá konstrukční řešení jsou tam i z politických důvodů(jistý patent jednoho výše postaveného pána)a je zhola nemožné je změnit.
Na jaře 2009 naběhl opravdu slušný balík opatření včetně ozubeného řetězáku(od jiného výrobce včetně napínáku) a dalších věcí.
Na tříválci se pracuje stále, jen to nikde není prezentováno. Škodovka na to má rozsáhlá oddělení vývoje a zkušeben kde se na tříhrnku denně intenzivně vyvíjí.
23:54:03
01.05.2010
King
-> ferrari: "...To diaľničné tempo s HTPkami som vypichol hl. preto, bo v tých článkoch sa píše, že práve také tempo nevydržia tie motory…pozor, tie 2 ks chodili po diaľniciach po celej Európe a teda väčšinou skor na maximum, ako spomínaných 110–120 km/h…110–120 lietali mimo diaľnice…proste služobáky…"

Rozumím :) Ale do firmy, která si svých zaměstnanců "váží" natolik, že je nechá brázdit Evropu v krabičce na mýdlo s motorem pojezdové sekačky, bych už nevlez :)
20:25:17
01.05.2010
U-Geen
-> King 27.04.10 10:00:32: tak dochladit turbo je potreba u vsech aut s touhle metodou chlazeni turba... samozrejme nekdo to nedela a presto to vydrzi, ale jinak... me to potize nedela :-)
18:18:53
01.05.2010
Jakub M.
a zase povídání o tříkolkách ... zajímavý 3 3
17:24:03
01.05.2010
ferrari
-> King:
1. To TDi bolo 1,9 TDi 77 kW a 2 x odišlo turbo...často sa jazdí v DE po diaľniciach a to pripisujem tomu...fakt je, že s Mondeom TDCi 2,0 veru taký problém nebol a to sa tiež jazdilo často s 200 km/h na tachu...

2. Tak to HTP bolo minimálne pocitovo isto živšie, ako Favo, resp. Felda...

3. To diaľničné tempo s HTPkami som vypichol hl. preto, bo v tých článkoch sa píše, že práve také tempo nevydržia tie motory...pozor, tie 2 ks chodili po diaľniciach po celej Európe a teda väčšinou skor na maximum, ako spomínaných 110-120 km/h...110-120 lietali mimo diaľnice...proste služobáky...

Ale hej, no, HTP iste nie je vydarený motor, treba vedieť, ako s ním zaobchádzať...ale to je presne to, ako aj TDi...v podstate aj 1,4 MPi 50 kW felda - tam je slabinou tá nešťastná el. škrtiaca klapka-nevedel som sa s ňou zžiť :-(
13:08:11
27.04.2010
DuriQ
Herr Hamster: s 1,2tsi sa da zajazdit dobra ako aj dobre zla spotreba :) neni problem s tym motorom najzdit 6-7l ale taktiez na dialnici nieje problem sa dostat nad 13l :)
darklord: tak ja osobne by som si nekupoval A8 aj ked to auto sa mi hodne paci :) a osobne si myslim ze vacsina rozumnych ludi si hlada auto s kompromisom medzi postrkovanim a jazdou na dlhsie trasi :)
upraveno 2x, naposled 27.04.2010 13:09:06
12:47:11
27.04.2010
Herr Hamster
resite kraviny.. ta 1.2TSI je zivej a silnej motor a neni hladovej.. bez problemu se s tim urcite da jezdit do 7l/100km.. a JEDE !.. uz jsem ho vyzkousel v yetim a ted nove ve fabce a tam to bylo opravdu pekny svezeni.. jinak jsezdim stale se svym tdi toledo 1L 81kW.. pokud motor 1.2TSi spolehlivej neni co resit.. a jinak.. idealne ho udrzovat nad 2000ot.. do kolika je jedno.. a kopec nekopec to jede 4
12:29:15
27.04.2010
darklord
-> DuriQ: mozme sa tu hadat do nekonecna, ale taky V8 motor je kolkokrat tazsi a vecsi ako 1.2ka s turbom? takze chudak musi tahat v prvom rade sam seba a az potom auto, s 1.2 nejazdis pod 10, ale pod 6 5 a druha vec je kto si kupi V8 audinu na postrk po meste? manazer ktory cestuje kazdy den 200-500km koli praci po celej europe si knekupi 1.2 na dialnicne zavody, to je jasne. ale vecsina ludi kupuje auta prave koli tmouto mestskemu postrku a tomu sa prisposobuju aj automobilky
12:26:07
27.04.2010
DuriQ
darklord: s tym mustangom sa da zajazdit 10l konbinovane, tomu motoru staci cca 1500rpm na 100km/h toto znie otazka kolko otacok potrbuje 1.2ka na udrzanie takejto rychlosti ? 3000-3500 ? kazdy si mysli ze V8 zere aj travu okolo cesty, ale nieje to take tragicke, dvaja kamosi maju A8 spotreba mimo mesto v pohode pod 10l a nejazdia zrovna 100kou, tie motory pri tychto rychlostiach ani nevedia ze idu.

auto nerobi autom motor, ale prevodovka.
12:17:49
27.04.2010
DuriQ
dalsia vec nove 1.2TSIcka maju nahradit 3valcove serble ala HTP a v malich autach ako je fabia, seat, iba 1.2TSI, pre leon, exeo, octavia, pasat, bude zaklad 1.2TSI standart 1.4TSI a snad len cupra, RS, R budu ine benzinove motorizacie pripadne dieslove :)
12:13:04
27.04.2010
darklord
-> DuriQ: a porovnaj si teraz este kW na liter objemu + spotrebu, tieto velkoobjemy s mizernym vykonom mohli byt aktualne pred 50 rokmi ked benzin nestal dvakrat tolko co chleba.
12:10:18
27.04.2010
DuriQ
darklord: mne osobne je jedno ci je to 2-3-4-5-x valec, tu ide o to ze ze obsah 1200 je do 1,8tonovej rakvy je uplna kktina, nebola by to kktina keby to malo 18rychlostnu prevodovku, ale 7stup. je to blbost, ten motor proste skonci este skor ako HTP :) este ako tak dokazem pochopit 1,4tsi ale aj to je serbel... co sa tyka fandenia 7,5litrovym GM monstram ano fandim im, viezol si sa niekedy s niecim takym ?

to mas tak jeden chlapik upravuje auta v jednom objekte, prisiel sa pochvalit ze z coroly dostal 300ps celi bol teseny :) nato mu kolega povedal ze jeho mustang boss 5.7 (70roky) ma v serii 330ps a nemusel nic upravovat 3
upraveno 1x, naposled 27.04.2010 12:11:32
11:48:04
27.04.2010
darklord
-> DuriQ: takze sa ti viac paci 7.5 liter v podani GM s vykonom rovnakym ako tato 1.2? neviem no, ja celkom tymto malym motorom fandim pokial maju aspon 4 valce
11:33:17
27.04.2010
DuriQ
darklord: to mas sice pravdu ale je to 1.2 objem! pochopim keby tam dali 18rychlostny automat 3
11:21:29
27.04.2010
darklord
-> DuriQ: 1.2TSI je plnokrvny stvorvalec, 63-77kW. to s HTP nema okrem priblizne rovnakeho objemu nic spolocne
11:01:31
27.04.2010
DuriQ
Johannes: ono keby si osadil to HTPcko prevodovkou ktora je v 1,4 alebo 1,416V tak by si tu fabku musel skor tlacit :)

co som si cital ten clanok, tak mi s toho prislo ze VW k tomuto motoru dodava chladic oleja a vymennik olej-voda, pripadne tepelnu izolaciu katalizatora :) ale aj tak ten motor je paskvil... ci je to v skodovke, seate, vw koncepcne je to ten isty srot, len je bud obohateny alebo ochudobneny prislusenstom :)
ja sa hlavne najviac bavim na tom ze vw bude ponukat resp. mozno uz aj ponuka, ako zakladny motor do PASATA 1.2TSI 3
10:00:32
27.04.2010
King
-> ferrari: Ono je třeba důsledně oddělovat běžný turbodiesel od ultimativních hypervýkonných koncernových dream-engines zvaných TDI4 Žádný "bezpečnostní" volnoběžný vydejchávačky na TDCI neprovozuju ani na zastávkách v Reichu a všechny tři mondea, co jsem rajtoval, neměly s turbem žádnej problém.
S haťapkama jsem taky nějakej ten tisíc km služebně nalítal, ale vzhledem k tomu, že jsem je porovnával např. s feldou 1,3MPI nebo se svojí plynivkou Š136, nemůžu konstatovat nic, než bída, utrpení, masochismus :) Ten článek mě jenom utvrdil v tom, že je to pěknej šajsdrek a vějička pro šetřílky.
Jinak "dálniční tempo" (což pro spostu řidičů představuje reálných 100-120km/hod) v kombinaci s dlouhejma trasama je pro normální auto z hlediska životnosti motoru spíš přínos, takže argument s dvěma HTP co náhodou vydžely 200-300tkm je jako vyjímka potvrzující pravidlo :)
09:37:36
26.04.2010
Gazda2
ten volnobech nam tiez nedrzi som si myslel ze je to svieckami ale ked som videl tu skrtiacu klapku tak s vravi to neni asi bezene ale po tomto clanku to vidim na navstevu servisu7
18:15:29
25.04.2010
ferrari
alebo aj "ktoré auto dá na jednotke 80 km/h?"...predsa služobné 9
Ale nie, mňa keď pochytí pretekárska nálada, tak je jedno, aké auto mám v rukách, či je moje a či nie je moje...často aj moje potočím, kam až ide...a ani na služobnom nerobím zverstvá, bo autá mám v princípe rád...
18:10:44
25.04.2010
mixal.s
-> ferrari: no tocil si to, ked to nebolo tvoje auto, ale sluzobne, co? Ved ako sa vravi, ze najlepsie terenne auto je sluzobne. .:-)
14:51:23
25.04.2010
ferrari
PS - ale mne sa ten zvuk páči - je to taká formula, bavilo ma to stále točiť do obmedzovača...
PSII - to máte aj, akoby ste povedali, že TDi je nedotiahnuté, pretože pri dlhšej vyššej záťaži by sa mal nechať motor minútku-dve naštartovaný pred vypnutím, aby sa prechladilo turbo...kto to nerobí, tomu turbo odíde a lacný špás to teda nie je...nám v práci na jednej Octe odišlo Turbo 2x pošas cca 150 000 km...zato HTP vydržali...
upraveno 1x, naposled 25.04.2010 14:54:40
14:50:41
25.04.2010
ferrari
-> Petkar1: tak ale keď píšeš, že do ťažkej Fábie sa ten motor nehodí...hej, zjavne to konštrukčne nie je dotiahnuté, no poznám 2 ks Fábie, čo majú nabehaných 200 000 km a z toho 90% diaľničným tempom a tiež som už videl jednu HTP, čo mala najazdených 380 000 km (a teda prevažne po diaľniciach) a ešte bola celkom k svetu...chce to naozaj vymeniť novšie rozvody (keďže staré môžu preskočiť), používať olej 10W-50 a meniť ho po 10 000 km...a netýrať motor...
upraveno 1x, naposled 25.04.2010 14:51:41
14:47:54
25.04.2010
ferrari
-> haso: No,na tej spomínanej ceste do Prahy a späť (dokopy ajs motaním sa po Prahe cca 1000 km) to spapalo 6,3 l/100 km. A to pritom žiadne šetrenie, mimo obec, kde sa dalo 120 km/h a po diaľnici stále okolo 140 km/h (a vzhľadom na charakter diaľnice Brno-Praha často plyn na podlahe). Neprišlo mi to tak zlé...ale fakt je, že s 1,4 16V Fobiou sa dá ísť diaľka tak o pol litra menej...
Pozor, nie vždy vyššie otáčky znamenajú aj vyššiu spotrebu 4 ...ale hej, HTP pri tachometrických 150 km/h musí už papať dosť, bo je pomaly na konci so silami a na to proste nie je ten motor stavaný...kto chce často jazdiť po diaľniciach okolo 150 km/h, ten nech si kúpi TDi...ale to už sme cenovo inde, že ano5
14:47:07
25.04.2010
Petkar1
-> ferrari: já nemluvim o výkonu....Ale o těch problémech, co s tím jsou. Výkon na nějaké běžné ježdění 50/90/130 je samozřejmě dostačující.....
14:34:50
25.04.2010
haso
-> ferrari: sme sli na chatu, kamarat na 1,2HTP 47kw a ja fusion 1,4 16v...HTPcko pri 150km/h (dla tacho...ja na GPS som mal okolo 142km/h) tocil okolo 5tis otacok...ford mi pri tej rychlosti tocil 4100otacok a aj tak to zralo ako tank a slo to za nejakych 8,5litra/100km, tak nechcem vediet s akou spotrebou siel pri 5000otackach na hatapke3
14:27:04
25.04.2010
ferrari
-> Petkar1: hm, riadil si to? Ja som najazdil tak cca 10-15 000 km s fabiou I kombi 47 kW HTP...dokonca som s ňou absolvoval cestu do Prahy a späť, auto obsadené 4 dospelými osobami a plný kufor batožiny...po diaľnici väčšinou 150 km/h (podľa tacha, ale asik dosť klame), no problem. Mne to na to auto na bežné jazdenie príde dostatočný motor. Hej, nie je to pre takého, čo často jazdí po diaľniciach a chce jazdiť neustále 140 km/h...
Pocitovo som na tom išiel radšej, ako na spomínanej 1,4 16V 55kW (to je taký nemastný-neslaný motor, aj keď absolútne parametre ma samozrejme lepšie, ako HTP).
14:11:28
25.04.2010
Petkar1
jako ten fyzikální předpoklad je dá se říct v principu dobrej, to že to je takovej paskvil je věc druhá. Ale do těžký Fábie se ten motor nehodí....
13:14:43
25.04.2010
palinator
Mě je z HTP blbě už když startuje.46
10:26:19
25.04.2010
Johannes
-> Tom.t: Zopakuj si matematiku. Dojem druhý v dohledné době nebude...Za volant stroje vybaveného tímto motorem, abych s ním mohl najet dost kilometrů pro důkladnější posouzení, se hned tak nedostanu.
A ještě jedna poznámečka. Motor HTP v diskusích "znalců" je špatný pouze ve škodovkách. Ten samý motor v ostatních koncernových značkách už nikomu nevadí.
Extreme Tyres