Johannes 24.04.10 20:46:16 napsal:
Jen tak mimochodem, s tím motorem jsem měl čest svézt se jen jednou. Ale
první dojem z něj byl ten, že je to lepší, než 1,4 16V, ze které jsem
přesednul.presne tak, ja mám z toho tiež taký dojem, že je to lepšie, ako 1,4 16V (55, či 59 kW)...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
omyl jménem Htp
prohledat
75 příspěvků (zobrazeno 51 až 75) od 23.04.2010 do 02.07.2010, založil/a hany26 - zrušená registrace
08:02:29
25.04.2010
25.04.2010

ferrari
07:47:31
25.04.2010
25.04.2010

darklord
-> Tom.t: chcel si povedat 1.6 osekana o valec 

00:34:00
25.04.2010
25.04.2010

Kaprof-Pisařík
-> Milan 136: 

21:33:42
24.04.2010
24.04.2010

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Johannes: a dojem druhý ?
1,2HTP je vlastne osekanej motor 1,4 16V o jeden válec ..
1,2HTP je vlastne osekanej motor 1,4 16V o jeden válec ..20:59:46
24.04.2010
24.04.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Johannes: To jsi me asi spatne pochopil. Ja jsem tezky odpurce htp :-D
20:46:16
24.04.2010
24.04.2010

Johannes
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Naprostý souhlas. Ono když se před určitými lidmi poví HTP, tak to má asi stejný účinek, jako když se hodí červený hadr před býka. Oni totiž od tohoto motoru čekají něco, na co není ani určený, ani stavěný. On to není žádný "trhač asfaltu", ale spoustě lidí vyhoví. A kdo chce něco víc, musí se zkrátka poohlídnout po něčem jiném.
Jen tak mimochodem, s tím motorem jsem měl čest svézt se jen jednou. Ale první dojem z něj byl ten, že je to lepší, než 1,4 16V, ze které jsem přesednul.
Jen tak mimochodem, s tím motorem jsem měl čest svézt se jen jednou. Ale první dojem z něj byl ten, že je to lepší, než 1,4 16V, ze které jsem přesednul.
19:50:01
24.04.2010
24.04.2010

Milan 136
-> Kaprof: někdy to má 1,7 ventilu na válec, když se podpálí a rozpadne. až tak nemožný to není ty desetiny

10:58:47
24.04.2010
24.04.2010

Kaprof-Pisařík
-> suri: -> darklord: jsem ko*ot ja to zamotal se 14kou omluvte následek deliria:o))) 2,7ventilu na válec by byla opravdu vtipna synchronizace :o))
10:57:11
24.04.2010
24.04.2010

darklord
-> Kaprof: 8 ventil tiez tazko
10:55:10
24.04.2010
24.04.2010

suri
-> Kaprof: 8V neexistuje
10:54:54
24.04.2010
24.04.2010

darklord
-> Kaprof: HTP a 8V? to je nejaka sport verzia? 

09:38:07
24.04.2010
24.04.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
Syny 24.04.10 02:18:37 napsal: Takze ted by me zajimal nejaky ten duvod, proc si to HTP kupovat
Noco, na oblbovani technicky neznalych lidi to je dobry tah
Noco, na oblbovani technicky neznalych lidi to je dobry tah

07:52:00
24.04.2010
24.04.2010

sep
-> Syny: :kat u svodů má i 1,4 MPI (Euro IV) a 1,4 16V,jinak novější HTP ve FII už mají silnější rozvody atd ,takže by už snad měly fungovat.
02:18:37
24.04.2010
24.04.2010

Syny
kazdopadne clanek peknej :) To vokazu vzdycky tomu, kdo se toho motoru bude zastavat. Kazdopadne ty chyby co na tom motoru jsou jsou fakt neskutecny... Opravu sem nepochopil, proc HTP musi mit kat primo u bloku hend za svodama, kdyz kazdy normalni auto ma kat pod tunelem... To s tim retezem je fakt sranda a za to by meli strhnout neco z platu tomu kdo to pocital :) A s tim EGR ventilem - zaprvy celej ten system me prijde takovej zajimavej, divnej a nelibi se mi. Kazdopadne, ze nebudou schopny spocitat proudeni pod tou klapkou, to je fakt uz mazec, protoze to na VS umi lidi co se proudenim zabyvaj uz pri bakalarskym studiu, natoz pak pri navazujicim inzenyrskem. Navic je tam taky krasne popsanej ten mytus s nizkou spotrebou. Sice je pravda, ze tam je min treni diky absenci jednoho valce, ale nutnost roztacet tezkej setrvacnik + jeste vyvazovaci hridel si to vybere zase nazpatek, takze se da rict, ze krome udajne lepsi reakce na plyn HTPcka, ktera paradoxne ten motor nici je to to same jako 4 valec. Takze ted by me zajimal nejaky ten duvod, proc si to HTP kupovat :)
16:47:36
23.04.2010
23.04.2010

MOLSO
-> darklord: neber to zas tak vazne obcas sa stane ze da niekto nieco co uz bolo
16:46:35
23.04.2010
23.04.2010

darklord
-> Kaprof: pokial viem tak mi este zatial auto jazdi na vsetky !4! valce 
-> Matthes, záškodník z TechWebu: grrr, nestiham bakulu, obcas to tu preletim a len sa este viac naserem... EDIT: neser! pride 1.4 tak uz neondej

-> Matthes, záškodník z TechWebu: grrr, nestiham bakulu, obcas to tu preletim a len sa este viac naserem... EDIT: neser! pride 1.4 tak uz neondej
16:46:05
23.04.2010
23.04.2010

Kaprof-Pisařík
-> Matthes, záškodník z TechWebu:


16:45:33
23.04.2010
23.04.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kaprof: Nene, ale je na tom podobne, ma 130 

16:44:02
23.04.2010
23.04.2010

Kaprof-Pisařík
-> darklord: Nemáš náhodou HTP ?

16:43:59
23.04.2010
23.04.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: Ty jsi nejaky na jehlach


16:42:32
23.04.2010
23.04.2010

darklord
-> MOLSO: OMG! o od coho je vyhladavanie?
16:41:18
23.04.2010
23.04.2010

MOLSO
-> darklord: ale no kliiidek no tak nemusel vedet no 

16:35:02
23.04.2010
23.04.2010

darklord
-> hany26: ty si vul... na to uz neni co dodat, zavesis ten link na dva weby a na obuidvoch uz to minimalne raz niekto pred tebou daval
15:27:03
23.04.2010
23.04.2010

MATTESS
15:25:52
23.04.2010
23.04.2010

hany26 - zrušená registrace
