Filtr K&n napojení hadičky

prohledat
90 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 23.03.2010 do 10.06.2010, založil/a Breakz
řadit dle data
21:07:50
10.06.2010
vhml
škoda že na zadním okně je podtlak. Ale každý je svého štěstí strůjcem :-D
20:10:13
10.06.2010
petr s
-> CpEaRjHaY-průserář: To vyjde přímo do okna
20:05:24
10.06.2010
Evž@
-> CpEaRjHaY-průserář: to už je lepší uřezaný filtrbox 4
16:05:59
10.06.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> CpEaRjHaY-průserář: Sem si poprskal monitor 3
15:53:48
10.06.2010
darklord
-> CpEaRjHaY-průserář: no, v prvom rade to tam nevojde 3
16:20:38
13.05.2010
VeTeV
-> Pavel P..: uz domakalo 3
17:01:05
11.05.2010
Pavel P..
tak vám díky za rady... SEDR mi funguje už 2,5roku bez zaváhání, takže se do výměny nehrnu dokud to funguje4
15:56:35
11.05.2010
Mantrabeach
-> Pavel P..: přesně,v další evoluci sedr zahoď.budu dělat to samý ale naštěstí aspoň natryskovaná 120 šlape zase jak vítr:D
14:36:17
11.05.2010
Pavel P..
-> VeTeV: ještě mám koloo3
13:21:32
11.05.2010
VeTeV
-> Pavel P..: tak chod pesky 3
11:34:17
11.05.2010
Pavel P..
-> m8rinek: takže 125? zase nechci aby to moc žralo
11:31:55
11.05.2010
m8rinek
-> Pavel P..: dej větší trysku a v další evoluci SEDR zahoď :D
10:56:57
11.05.2010
Pavel P..
tak rady se asi nedočkám takže zkusim namontovat menší vzdušník, jestli se to zlepší...
09:00:37
10.05.2010
Pavel P..
přesně, jde o SEDR.... takže nějaká rada?
00:08:53
10.05.2010
afro100
-> Nwkt: jj ma, DDSR ma doma na policke :)
00:07:25
10.05.2010
Nwkt
-> m8rinek: Má SEDR ne?
00:06:42
10.05.2010
m8rinek
-> Pavel P..: co řešíš? dej trysku, origo vzdušník na ddsr stejně nejde sehnat... Nějak lze použít/upravit na š120, ale tohle je prostě jasná cesta ;)
22:30:16
09.05.2010
Pavel P..
Dobří lidé poraďte... karbec jsem měl natryskovaný originálně, jelikož byla směs chudá tak jsem dal na první komoru trysku 120 místo 115ky... ale při dnešní kontrole svíček jsou furt dost světlý, jen slabounkej nádech do cihlova... takže co radíte? dát trysku 125 nebo menší vzdušník? s druhou komorou nechcu hejbat, jelikož málo kdy je využitá, plnej plyn používám jen velmi svátečně 1

díky za případnou radu :-)
upraveno 1x, naposled 09.05.2010 22:32:00
22:34:36
15.04.2010
Pavel P..
-> U-Geen: no ta se bude hodit až rupne těsnění..... motor jí hned nadojí olejovofridexovym mlékem se smetanou3
22:32:16
15.04.2010
U-Geen
-> Pavel P..: mam tu bandasku na mliko :))
22:31:52
15.04.2010
bibendum30
Pavel P.. 15.04.10 22:26:30 napsal: → bibendum30: zatim to budu mít takhle než splašim vhodnou flašku, kterou přidělám k podběhu.no jasně,nejlíp nějakou "dobovou" třeba plastovou od octa1
22:29:26
15.04.2010
Pavel P..
-> U-Geen: hééézky.... to vypadá jak bomba 3 jen ta cenovka neni moc lidová, flaška od destilky bude taky dobrá5
22:28:00
15.04.2010
U-Geen
22:26:30
15.04.2010
Pavel P..
-> bibendum30: zatim to budu mít takhle než splašim vhodnou flašku, kterou přidělám k podběhu.
22:24:44
15.04.2010
bibendum30
-> U-Geen: Aspoň nějakej5 1
22:23:30
15.04.2010
bibendum30
-> Pavel P..: I tak jsem jsem to zkoušel....i to je řešení4 Pokud je chladněji,vypadá to jak parní lokomotiva....pára jde odspoda3 z hadice
upraveno 1x, naposled 15.04.2010 22:26:23
22:20:39
15.04.2010
Pavel P..
to já teda ekologicky větrám pod nárazník3
22:20:29
15.04.2010
U-Geen
akorat to co mate je pouze polovicni oil catch tank, pokud to teda z fotek dobre vidim
22:18:34
15.04.2010
bibendum30
Tuner#2 08.04.10 13:35:00 napsal: → havlik: JJ ucpání toho filtříku je stage 2 po tom co máš motor poprskaný kapičkama. Jakmile se ucpe, tak to pak lítá všude možně, prostě řešení na ho*no.4Souhlasím...filtřík jsem taky kdysi Uploadoval....na parádu fajn,ale jinak je to fakt k ničemu.Brzy letěl do koše 3 ,a já se vrátil ke stavajícímu řešení4
22:13:32
15.04.2010
bibendum30
catch oil tank… se dá řešit nádobkou od ostřikovačů v levé zadní kapse u motoru6
zvětšit Filtr K&n napojení hadičky - obrázek od bibendum30 vložen 15.04.2010 22:13:32
21:48:55
15.04.2010
Borin - Král tuzerů
-> Tuner#2: catch oil tank...
11:59:21
15.04.2010
Pavel P..
pozoroval jsem že ten ohřátej vzduch u motoru je dost znát.... když někde stojim chvíli tak se ten teplej vzduch od motoru nahromadí pod kapotou a při rozjezdu je to líný, než se to vyvětrá a filtr ten horkej vzduch vysaje.....
13:39:01
08.04.2010
havlik
-> Tuner#2: ale vypadá to hezky3
13:35:00
08.04.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: JJ ucpání toho filtříku je stage 2 po tom co máš motor poprskaný kapičkama. Jakmile se ucpe, tak to pak lítá všude možně, prostě řešení na ho*no.4
10:44:53
08.04.2010
havlik
-> Tuner#2: u filtříku je eště průser ten že když se zasere tak to utěsní víko, to byl důvod proč mi to furt vystřelovalo tu měrku a poblejvalo blok kolem. Jinak s tim zapojenim že je to na kokot souhlasim ale na druhou stranu kdo by do plechovýho 120tkovýho víka vrtal díru.
23:13:31
07.04.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak tady musím zasáhnout, protože se tady zavádí nesmysl a jak havlík, tak teď Pavel P. to mají dle mě blbě. Co jsem to kdysi řešil mám pocit i s COLem, tak odvětrání klikovky velkou hadicí je jasné to jde do sání. Ta malá co vede pod klapky karburátoru do Téčka k velké hadici plní tu roli, že při volnoběhu pomáhá odvětrávat blok, protože v sání není ještě dostatečný "tah" a podtlak pod klapkama na volnoběhu tomu prostě pomáhá. Při větší otáčkách už pak přebírá plně roli velká hadice.

Jak to zapojit u sportovněji laděného motoru? Nejlepší řešení je velkou hadici do bandasky (catch oil tank) a z ní do sání (pokud je ta možnost do nějak vkusně a dobře dostat do filtru) a nebo z bandasky to neekoligicky odvětrat "ven". Tu malou z podklapek zapojit na malou dírku na ventildeklu, pokud ho ventil dekl nemá, tak dodělat, vyvrtat, udělat závit a našroubovat kulatinu. Rozhodně vývod z karbce pod klapkama neucpávat, to jsem zkoušel dost výrazně to negativně ovlivní volnoběh, je pak následně potřeba přidat na vzduchu a motor má takový divný chod (pokud se to fakt dobře ucpe). Co nedoporučuje i filtřík místo velké hadice, budete mít brzo poprskaný motor a blok se bude zbytečně tlakovat.
upraveno 1x, naposled 16.04.2010 10:24:09
15:09:30
07.04.2010
aceboss
m8rinek 28.03.10 19:51:26 napsal:
→ aceboss: o kilo že tam je obyčejná m6 :D

→ Pavel P..: hele jen blbni ;)


Njn když to někdo řeší takto tak at se tomu potom nediví, že za čas se mu přesune někam jinam...8
18:59:44
05.04.2010
Pavel P..
-> upír 130: já to tak nechám, už to předělávat nebudu.... na vývod z víka ještě přidělám nějakou flašku kde se ten zkondezovanej sajrajt bude chytat.


dneska po 20km cestě vypadaj svíčky přibližně stejně jako tahle... řekl bych že už je to dobrý
zvětšit Filtr K&n napojení hadičky - obrázek od Pavel P.. vložen 05.04.2010 18:59:44
16:46:38
05.04.2010
upír 130
-> Pavel P..: tak ono je jedno kam ta hadička z podklapky vede.. š 120 jí ma k filtrboxu ale v podstatě ještě napojenou na tu velkou hadici.. š136 má v pulce silný hadice téčko a odtamtud to saje a felda už to má přímo do víka.. takže vy výsledku je vše spojený s motorem.. a pokud je odvzdušnění motoru hadicí ven nebo tam je malej filtřík tak není potřeba si myslím z podklapky nic vyvádět.. ale to jedno jen sem to ted taky řešil.. ja jsem tu díru ve filtru zespoda zaslepil a hadičku nemám a na ventilvíku mám filtřík..
10:28:47
05.04.2010
Pavel P..
-> upír 130: je tam proto abych nemusel vývod ucpávat... navíc kdybych tu hadičku nedal tak by to sálo vzduch z okolí motoru s prachem a bordelem a o to fakt nestojim..... mimochodem u 5K ta hadička nevede do víka ale je připojená k filtrboxu tam kde je přivedený odvětrání z víka, který mám teď vyvedený hadicí volně ven pod auto, takže se nic netlakuje, ani nemá proč, motor neni hujda vyběhaná aby foukal a tlakoval.
10:05:52
05.04.2010
upír 130
-> Pavel P..: nic proti ale co jsem koukal, tak k čemu ti je ta hadička co jsi dal z podklapky a vyvedl si jí do filtru?? podle mě z podklapky by to mělo víst do ventilovýho víka aby se spalovaly plyny z klikový skříně jak je to origo.. a ta velká hadice která vede origo do filtru je tam proto aby starej motor kterej fouka se netlakoval ale jinak ta malá hadička je tam ke spalovaní výparů z klikový skříně takže pod klapku a když ty jí místo do motoru zavedeš do filtru tak jakej to má význam?? to ti jakoby podtlak z podklapky saje vzduch z filtru.. jen se to tam honí dokola..
20:45:58
04.04.2010
Pavel P..
-> petr s: už jsem o tom přemýšlel ale nevim jak poznám ideální stav?
20:40:18
04.04.2010
petr s
-> Pavel P..: Napoj ruský analyzátor výfukových plynů
20:38:26
04.04.2010
Pavel P..
tak jsem zkontroloval svíčky a všechny byli takový dost světlý, sice ne uplně bílý ale sytě cihlový taky ne.... tak jsem odpoledne nahodil na první stupeň trysku 120 a byl to projet, už se to chová docela slušně, uvidím až zejtra vyndám svíčky, jaký budou...

tady foto svíčky před výměnou trysky...
zvětšit Filtr K&n napojení hadičky - obrázek od Pavel P.. vložen 04.04.2010 20:38:26
23:31:24
03.04.2010
darklord
-> Pavel P..: na pvky kotlik daj mensi vzdusnik a na druhy pridaj trysku, to by mohlo byt idealne
23:02:54
03.04.2010
Pavel P..
-> m8rinek: logicky jo, KN má menší odpor a saje více vzduchu.... takže dát menší vzdušník na první klapku by mohlo postačit
22:59:18
03.04.2010
m8rinek
-> Pavel P..: teď by to mělo bejt ochuzený no
22:58:20
03.04.2010
Pavel P..
-> m8rinek: mám SEDR... jednu svícu jsem cvične demontoval ale byla tma a moc jsem toho nepoznal.... zejtra je zkouknu. s origo filtrboxem byly všechny cihlový jak z učebnice.
22:50:26
03.04.2010
darklord
-> Pavel P..: no tomu keby som rozumel tak nejazdim mesto za 11/100 3 ked uberes vzdusnik tak obohatis vyssie otacky ale zase dole to zrejme nepojde
22:49:36
03.04.2010
m8rinek
-> Pavel P..: mas ddsr? tak pridej na trysce...

Dej tomu čoud a vymontuj svici, pak popiš barvu :D.
Extreme Tyres