skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Filtr K&n napojení hadičky
22:39:49
03.04.2010
03.04.2010

Pavel P..
-> darklord: nebo uberu na vzdušníku...co je ovšem lepší?
22:21:37
03.04.2010
03.04.2010

darklord
-> Pavel P..: toz ked je ti chuda zmes tak pridaj na tryske o cislo, co ti na to poradit? 

22:19:57
03.04.2010
03.04.2010

Pavel P..
dneska jsem najezdil 200km a musim říct že to s tim filtrem docela ožilo, ale jen v nižších otáčkách... jde líp do otáček a za plynem, ale má to i jeden zápor, od 3000ot. moc netáhne... do prudšího kopce je to znát, řekl bych že je chudá směs tim že tam jde více vzduchu... co radí moudří šamani?
karb je SEDR 136, otryskován na 130

karb je SEDR 136, otryskován na 130
19:53:48
28.03.2010
28.03.2010

Pavel P..
-> m8rinek: samojístící matice se hned tak sama nepovolí

19:51:26
28.03.2010
28.03.2010

m8rinek
-> aceboss: o kilo že tam je obyčejná m6 :D
-> Pavel P..: hele jen blbni ;)
-> Pavel P..: hele jen blbni ;)
19:50:25
28.03.2010
28.03.2010

Pavel P..
-> m8rinek: ale nech si ty katastrofický scénáře

19:42:05
28.03.2010
28.03.2010

Hurdis
m8rinek 28.03.10 19:35:11 napsal:
→ Pavel P..: vole :))) Matička v sání nemá co dělat!
Mluvim z vlastní zkušenosti, kdy jsem jí tahal seklou v rozprašovači,
snad ani nechci vědět co by se stalo, kdyby prošla…
Měl bys první škůdku se zvukovou kulisou studeného koncernového TDi
→ Pavel P..: vole :))) Matička v sání nemá co dělat!
Mluvim z vlastní zkušenosti, kdy jsem jí tahal seklou v rozprašovači,
snad ani nechci vědět co by se stalo, kdyby prošla…
Měl bys první škůdku se zvukovou kulisou studeného koncernového TDi
19:41:35
28.03.2010
28.03.2010

aceboss
-> m8rinek: Tak pokud by se použila matička patřičné konstrukce nebo by se zajistila tak nevidím důvod jak by se mohla povolit.... 

19:35:11
28.03.2010
28.03.2010

m8rinek
-> Pavel P..: vole :))) Matička v sání nemá co dělat! Mluvim z vlastní zkušenosti, kdy jsem jí tahal seklou v rozprašovači, snad ani nechci vědět co by se stalo, kdyby prošla...
19:14:29
28.03.2010
28.03.2010

Pavel P..
-> Hurdis: jaxvině a ještě na mě syčí jak zmije

19:12:45
28.03.2010
28.03.2010

Hurdis
-> Pavel P..: Už ti to tahá vocpoda? 

19:11:58
28.03.2010
28.03.2010

Pavel P..
a elegantně vyřešeno odvětrání klikovky... aspoň mi nebude reznout nosník

19:09:57
28.03.2010
28.03.2010

Pavel P..
tak namontováno

17:08:59
28.03.2010
28.03.2010

vhml
To muselo dát práce. A přitom taková blbost

17:00:23
28.03.2010
28.03.2010

havlik
ale jak tu zaznělo ve výsledku je to fakt k ničemu:) tohle
16:29:27
28.03.2010
28.03.2010

Pavel P..
-> FORM: jasně... bohatě to stačí a hadička bude mít ideální ohyb

16:15:53
28.03.2010
28.03.2010

FORM - zlomená ojnice
-> Pavel P..: Uvnitř máš fíbr a klasickou matičku, ne? Jednoduché a škovné.
16:08:45
28.03.2010
28.03.2010

Pavel P..
já to vyřešil takto
je to přípojka podtlaku ze SEDRu

je to přípojka podtlaku ze SEDRu
06:32:33
26.03.2010
26.03.2010

Breakz
-> STENLY130: www.riegger.cz/shop.php?c
at=8
22:26:22
25.03.2010
25.03.2010

STENLY130
Nazdar páni. Viete mi poradiť, kde sa dá objedanť na SK prípadne CZ tento filter. Vopred vďaka za info.
19:53:36
23.03.2010
23.03.2010

AZmotor
-> Klubko_: -> m8rinek: slouží ke zvýšení podtlaku v té větší hadici co odsává z víka ventilů, aby nám to lépe odvětrávalo... když se to zacpe nemá to na nic vliv..
19:42:37
23.03.2010
23.03.2010

m8rinek
-> AZmotor: Podle mě jde o nasávání vzduchu z klikový skříně přímo pod klapku, nevim proč, taky jsem ho jezdil ucpanej...
18:56:21
23.03.2010
23.03.2010

Klubko_
-> AZmotor: ja nad tim premyslel, k cemu tam je?
16:43:45
23.03.2010
23.03.2010

Pavell
¨já mam ty vývody všechny zacpaný gumovou krytkou na odvzdušnovací šrouby
16:42:22
23.03.2010
23.03.2010

AZmotor
a přemýšlel někdo na co ten vývod z karburátoru je? pač by to chtělo se nad tím první zamyslet.....já vám to povím, na tento filtr je to naprosto k ničemu a kdyz to ucpete tak nic nepokazíte.....
16:29:54
23.03.2010
23.03.2010

m8rinek
-> CpEaRjHaY-průserář: udělal bych díru 7mm a dal tam hadičku, která bude mít venkovní průměr 8mm :)))
15:58:16
23.03.2010
23.03.2010

Pavel P..
-> CpEaRjHaY-průserář: normálně si sežeň starej šroubovací ventilek, provrtej ten spodek filtru a dej ho tam a připoj hadičku... já to asi taky tak udělám a vývod z víka svedu hadicí do flašky.
14:10:31
23.03.2010
23.03.2010

CpEaRjHaY-průserář
-> havlik: Ok dík za inspiraci

14:08:40
23.03.2010
23.03.2010

havlik
-> CpEaRjHaY-průserář: ne ja tam asi 6šroub provrtanej a zespoda staženej matičkou
14:03:58
23.03.2010
23.03.2010

CpEaRjHaY-průserář
-> havlik: jo tak,a nebyla by náhodou ňáká detailní fotečka

14:02:18
23.03.2010
23.03.2010

havlik
-> CpEaRjHaY-průserář: neee to tam nekdo dodelal
14:01:36
23.03.2010
23.03.2010

CpEaRjHaY-průserář
-> havlik: aha,takže by to ak mělo být z výroby jo,tak to je paráda.díky za info

14:00:30
23.03.2010
23.03.2010

havlik
-> CpEaRjHaY-průserář: Ne už to tak bylo navrtaný

13:58:43
23.03.2010
23.03.2010

CpEaRjHaY-průserář
-> havlik: To si to tam navrtával??.nedovedu si představit jak to elegentně napojit..
13:47:23
23.03.2010
23.03.2010

havlik
13:44:17
23.03.2010
23.03.2010

havlik
-> CpEaRjHaY-průserář: tu malou mam vyvedenou do toho filtru
13:41:56
23.03.2010
23.03.2010

CpEaRjHaY-průserář
A co ta druhá(slabší) hadička co vede zespodu karburátoru taky k tomu fltrboxu??Ucpat nebo co s ní??
13:39:36
23.03.2010
23.03.2010

Pavell
-> Breakz: proč do toho filtru pouštět ten humus z víka? sved´to do nějaký nádobky nebo jak píšeš filtřík na hrdlo víka
11:11:39
23.03.2010
23.03.2010

Breakz
Jak napojit hadičku z víka ventilů do filtru K&N u š120? viděl jsem že to jde nějak zespod filtru, ale jak.. měl jsem filtřík na víku, ale myslím že hadička do filtru bude lepší.

