Filtr K&n napojení hadičky

prohledat
90 příspěvků (zobrazeno 51 až 90) od 23.03.2010 do 10.06.2010, založil/a Breakz
řadit dle data
22:39:49
03.04.2010
Pavel P..
-> darklord: nebo uberu na vzdušníku...co je ovšem lepší?
22:21:37
03.04.2010
darklord
-> Pavel P..: toz ked je ti chuda zmes tak pridaj na tryske o cislo, co ti na to poradit? 5
22:19:57
03.04.2010
Pavel P..
dneska jsem najezdil 200km a musim říct že to s tim filtrem docela ožilo, ale jen v nižších otáčkách... jde líp do otáček a za plynem, ale má to i jeden zápor, od 3000ot. moc netáhne... do prudšího kopce je to znát, řekl bych že je chudá směs tim že tam jde více vzduchu... co radí moudří šamani?1

karb je SEDR 136, otryskován na 130
19:58:55
28.03.2010
Pavel P..
Škoda 130 L s KN filtrem


už to sviští1
19:53:48
28.03.2010
Pavel P..
-> m8rinek: samojístící matice se hned tak sama nepovolí4
19:51:26
28.03.2010
m8rinek
-> aceboss: o kilo že tam je obyčejná m6 :D

-> Pavel P..: hele jen blbni ;)
19:50:25
28.03.2010
Pavel P..
-> m8rinek: ale nech si ty katastrofický scénáře3
19:42:05
28.03.2010
Hurdis
m8rinek 28.03.10 19:35:11 napsal:
→ Pavel P..: vole :))) Matička v sání nemá co dělat!
Mluvim z vlastní zkušenosti, kdy jsem jí tahal seklou v rozprašovači,
snad ani nechci vědět co by se stalo, kdyby prošla…

Měl bys první škůdku se zvukovou kulisou studeného koncernového TDi
19:41:35
28.03.2010
aceboss
-> m8rinek: Tak pokud by se použila matička patřičné konstrukce nebo by se zajistila tak nevidím důvod jak by se mohla povolit.... 6
19:35:11
28.03.2010
m8rinek
-> Pavel P..: vole :))) Matička v sání nemá co dělat! Mluvim z vlastní zkušenosti, kdy jsem jí tahal seklou v rozprašovači, snad ani nechci vědět co by se stalo, kdyby prošla...
19:14:29
28.03.2010
Pavel P..
-> Hurdis: jaxvině a ještě na mě syčí jak zmije3
19:12:45
28.03.2010
Hurdis
-> Pavel P..: Už ti to tahá vocpoda? 1
19:11:58
28.03.2010
Pavel P..
a elegantně vyřešeno odvětrání klikovky... aspoň mi nebude reznout nosník2
zvětšit Filtr K&n napojení hadičky - obrázek od Pavel P.. vložen 28.03.2010 19:11:58
19:09:57
28.03.2010
Pavel P..
tak namontováno1
zvětšit Filtr K&n napojení hadičky - obrázek od Pavel P.. vložen 28.03.2010 19:09:57
17:08:59
28.03.2010
vhml
To muselo dát práce. A přitom taková blbost3
17:00:23
28.03.2010
havlik
ale jak tu zaznělo ve výsledku je to fakt k ničemu:) tohle
16:29:27
28.03.2010
Pavel P..
-> FORM: jasně... bohatě to stačí a hadička bude mít ideální ohyb1
16:15:53
28.03.2010
FORM - zlomená ojnice
-> Pavel P..: Uvnitř máš fíbr a klasickou matičku, ne? Jednoduché a škovné.
16:08:45
28.03.2010
Pavel P..
já to vyřešil takto4
je to přípojka podtlaku ze SEDRu
zvětšit Filtr K&n napojení hadičky - obrázek od Pavel P.. vložen 28.03.2010 16:08:45
06:32:33
26.03.2010
Breakz
22:26:22
25.03.2010
STENLY130
Nazdar páni. Viete mi poradiť, kde sa dá objedanť na SK prípadne CZ tento filter. Vopred vďaka za info.
19:53:36
23.03.2010
AZmotor
-> Klubko_: -> m8rinek: slouží ke zvýšení podtlaku v té větší hadici co odsává z víka ventilů, aby nám to lépe odvětrávalo... když se to zacpe nemá to na nic vliv..
19:42:37
23.03.2010
m8rinek
-> AZmotor: Podle mě jde o nasávání vzduchu z klikový skříně přímo pod klapku, nevim proč, taky jsem ho jezdil ucpanej...
18:56:21
23.03.2010
Klubko_
-> AZmotor: ja nad tim premyslel, k cemu tam je?
16:43:45
23.03.2010
Pavell
¨já mam ty vývody všechny zacpaný gumovou krytkou na odvzdušnovací šrouby
16:42:22
23.03.2010
AZmotor
a přemýšlel někdo na co ten vývod z karburátoru je? pač by to chtělo se nad tím první zamyslet.....já vám to povím, na tento filtr je to naprosto k ničemu a kdyz to ucpete tak nic nepokazíte.....
16:29:54
23.03.2010
m8rinek
-> CpEaRjHaY-průserář: udělal bych díru 7mm a dal tam hadičku, která bude mít venkovní průměr 8mm :)))
15:58:16
23.03.2010
Pavel P..
-> CpEaRjHaY-průserář: normálně si sežeň starej šroubovací ventilek, provrtej ten spodek filtru a dej ho tam a připoj hadičku... já to asi taky tak udělám a vývod z víka svedu hadicí do flašky.
14:10:31
23.03.2010
CpEaRjHaY-průserář
-> havlik: Ok dík za inspiraci4
14:08:40
23.03.2010
havlik
-> CpEaRjHaY-průserář: ne ja tam asi 6šroub provrtanej a zespoda staženej matičkou
14:03:58
23.03.2010
CpEaRjHaY-průserář
-> havlik: jo tak,a nebyla by náhodou ňáká detailní fotečka1
14:02:18
23.03.2010
havlik
-> CpEaRjHaY-průserář: neee to tam nekdo dodelal
14:01:36
23.03.2010
CpEaRjHaY-průserář
-> havlik: aha,takže by to ak mělo být z výroby jo,tak to je paráda.díky za info4
14:00:30
23.03.2010
havlik
-> CpEaRjHaY-průserář: Ne už to tak bylo navrtaný4
13:58:43
23.03.2010
CpEaRjHaY-průserář
-> havlik: To si to tam navrtával??.nedovedu si představit jak to elegentně napojit..
13:44:17
23.03.2010
havlik
-> CpEaRjHaY-průserář: tu malou mam vyvedenou do toho filtru
13:41:56
23.03.2010
CpEaRjHaY-průserář
A co ta druhá(slabší) hadička co vede zespodu karburátoru taky k tomu fltrboxu??Ucpat nebo co s ní??
upraveno 1x, naposled 23.03.2010 13:42:14
13:39:36
23.03.2010
Pavell
-> Breakz: proč do toho filtru pouštět ten humus z víka? sved´to do nějaký nádobky nebo jak píšeš filtřík na hrdlo víka
11:11:39
23.03.2010
Breakz
Jak napojit hadičku z víka ventilů do filtru K&N u š120? viděl jsem že to jde nějak zespod filtru, ale jak.. měl jsem filtřík na víku, ale myslím že hadička do filtru bude lepší.
zvětšit Filtr K&n napojení hadičky - obrázek od Breakz vložen 23.03.2010 11:11:39
Extreme Tyres