Kontrolka mazání.

prohledat
79 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 14.03.2010 do 05.08.2010, založil/a bobin19
řadit dle data
17:42:18
05.08.2010
Evž@
Tak multipack ze 120 M namontován.....a mažeme.Při studenem motoru po zdechnutí se kontrolka rozvítí až po 5-ti vteřinách.Při plně horkém motoru to maže i při 300 otáčkách i níž než chcípne.Nevim v čem byl problém.
23:11:52
04.08.2010
Evž@
-> Nwkt: mam to v planu..pokud bude problem i potom
23:08:12
04.08.2010
Nwkt
-> Evž@: Změř kolik to maže
23:07:39
04.08.2010
Evž@
Tak sem našel doma čidlo asi z MBčka na 24 klíč....jinak při horkém motoru pořád blikáme na 1100 ot 8 .Zkusim koš a vanu z emka.
upraveno 1x, naposled 04.08.2010 23:08:01
11:00:28
03.08.2010
suri
-> Evž@: tak si vyber z felicie , funguje 12 rokov ok ...
23:13:30
02.08.2010
Evž@
-> petr s: určitě je....kdybych ten vrakáč měl poblíž
23:06:15
02.08.2010
petr s
-> Evž@: Není lepší vydělat na vrakovišti?
23:04:26
02.08.2010
Evž@
Tak další čidlo kaput....vydrželo asi necelé 2 měíce.Otec měnil nedávno čidlo po měsíci.To je slušná životnost co myslíte.
18:48:16
01.08.2010
Evž@
-> vhml: ...ve vyšších teplotách viskóznější?
17:36:25
01.08.2010
vhml
-> Evž@: 10W-60
17:19:58
01.08.2010
Evž@
Tak a dnes v pulce závodu na slalomu začla kontrolka mrkat i při 1000 otáčkách.Po dojezdu domů to bylo při 1100.Při dlouhé jízdě mi to nedělá....ale jakmile tomu dám v takovém horku tak je problém.Zajímalo by mě co lijete do motorů pro závody.
09:56:51
11.06.2010
werty
-> petr s: OK, neva... jen mě to zajímalo. Tak jsem myslel že to třeba budeš vědět.
09:53:33
11.06.2010
petr s
-> werty: Tam nechodím
09:51:12
11.06.2010
werty
-> petr s: To já přece vím 3 Však píšu Autocentrum... myslím PAS.
09:44:18
11.06.2010
petr s
-> werty: Tady máme 2 stk
09:26:24
11.06.2010
Pavel P..
-> petr s: mě změřil emise jen na volnoběh.... místo nejvyšší hodnoty která měla bejt 1,4, mi to ukazovalo 143 tak to mi to pošteloval a v pohodě, žádný trápení na zvýšený otáčky a kdejaký ptákoviny..
09:18:23
11.06.2010
werty
Ono emise nejsou jen byrokratický nesmysl... I když s tím jak je to pojato ve větší míře to tak je. Ale dá se z nich docela dobře odvodit kvalita spalování což se dá považovat za celkem dobrou diagnostiku přípravy směsi atd. Hlavně pokud se jedná o čtyřsložkový analyzátor (CO, HC, CO2, O2) protože dvousložkový (CO, HC) toho zase tolik neřekne i když i ten stačí.

-> petr s: Jsem docela koukal jak jsem jel před měsícem do Zábřeha na STK (Autocentrum) že už mají emise udělaný přímo v té budově. Nevíš kdy to tam spáchali? Jsem tam byl naposled nějak v červnu 2007 a to jsem ještě musel dozadu do Bosch caru.
upraveno 1x, naposled 11.06.2010 09:19:38
09:06:52
11.06.2010
minno
-> darklord: a myslíš že u nás to je ako? emisná kontrola je sem len birokratická nezmyselná hovadina, alebo - potvrdenie na ďalší rok za ťažké prachy.
Emisie možno zmerajú, ale nastavia veľký prd a ešte väčší prd mi vytlačia do protokolu. Hodnoty emisií nového motora až podozrivo tesne pod hornými hranicami povolených hodnôt. A o meraní pri zvýšených otáčkach, ktoré ani vôbec nerobia, radšej ani nevravím.
08:59:22
11.06.2010
darklord
-> petr s: u nas ma chlapik nejaky paltest na tieto stare haraburdy a dve nejake nove digital masiny...
08:59:07
11.06.2010
Evž@
-> darklord: přesně jak piše petr s ....hodnoty se střílí od pasu...
08:56:54
11.06.2010
petr s
-> darklord: Nechtějí si zkazit analyzátor tak podezřelé auta neměří
08:55:14
11.06.2010
darklord
-> petr s: tak od coho mate emisne kontroly?
08:52:42
11.06.2010
petr s
-> darklord: nie
08:51:28
11.06.2010
darklord
-> Jirik_Tuňák: a to je problem si to zase nahodit nazad? U nas na emisiach to dedek naladi aby mohol zmerat, kedze motor mam OK tak si natoci viackrat meranie z masiny a potom si to este zapojene na analyzator zase dam nazad aby sa s tym dalo jazdit ;)
-> Evž@: u Vas nie?
08:47:26
11.06.2010
Evž@
-> Jirik_Tuňák: u vás měří na škodovkách emise ? 3
08:45:22
11.06.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Kapřík: Aby to mohli na emisích zase rozjebat. 3
22:11:06
10.06.2010
Kapřík
Zkrátka z toho plyne závěr, že pokud chcete aby vám to kvalitně mazalo i na volnoběh, nastavte si ho radši krapet vyšší než nižší4
16:59:17
10.06.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: Popravde ano 40 Ale ne jen s jednim cidlem...
16:20:47
10.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kapřík 10.06.10 15:58:21: Naprostý souhlas po ježdění na okruhu jde tlak na volnoběh pod 1atm velmi lehce a každý 100 otáček dolů tlak rapidně klesá a naopak stačí přidat na 1200 - 1500 a vyleze to na 2 - 3 atm.

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Usuzuješ podle té nepřesné kontrolky která má na sobě napsáno 0,5 atm +/- autobus?
16:13:40
10.06.2010
darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: motor maze furt ked nefunguje kontrolka 3
16:07:52
10.06.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kapřík: Ale tak proc moje herka vyhrkana maze furt na 10W 40?
15:58:21
10.06.2010
Kapřík
-> Karel.: pořád lepší mít 900 - 1000 než to dusit pod 700 otáček4 -> Matthes, záškodník z TechWebu: tak on mazací tlak jde se zahřátým olejem rapidně dolů. Mně maže studený motor na volnoběh 4atm., ale po zahřátí je mazací tlak oleje na volnoběh kolem té 1Atm (pokud to honím).. Což ovšem je stále vzdáleno problikávání kontrolky, která spíná někde kolem 0,5 atm. jestli si to správně pamatuju. Takže na 400 otáček zahřátej motor opravdu mazat nemusí i když je prakticky novej... (moje teoretická úvaha)..
14:40:04
10.06.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kapřík: Ale mazat prece musi furt. Kdyz naprd maze na 400 otacek, asi to nebude uplne ve forme, kdyz ta moje herka vylitana s tim nema problemy...
14:35:33
10.06.2010
Nwkt
Já si přidával tak na 900 ale otáčkoměr ukazoval 1000
14:24:25
10.06.2010
Karel.
-> minno: neopisuj2
14:23:33
10.06.2010
minno
-> Kapřík: 1000 otáčiek je pre sériový motor veľa

vidím že už písal aj karel :)
upraveno 1x, naposled 10.06.2010 14:24:01
14:19:09
10.06.2010
Karel.
-> Kapřík: 1000 otáček už je dost, to by měl mít Dušan kvůli vačce, já mám 800 a nedusím ho4
14:13:42
10.06.2010
Kapřík
volnoběh 1000 otáček a je to4 Neblbněte a neduste ty motory4
10:14:30
10.06.2010
Evž@
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ....no jo...mohlo se to stát..neříkám že ne.Dotahuju to hodně.....až to začne svitit nad 800 tak to začnu řešit...uvidim co to bude dělat za 100 km
10:07:25
10.06.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Evž@: Me to je divne. Ja ten motor mam dokonale vycistinej, takze tam neni zadnej bordel, kterej by me drzel tlak oilu. Treba klaviatura na ventilech... tam mam hrozne ztraty a cerpadlo me to stiha v poho. Kdyz sem ten motor sestavil, tak mi za tepla s 15W40nemazat na volnobeh prave proto ze jsem tu prirubu mel ohnutou, tak sem ji srovnal o smirglpapir na rovnem skle a od ty doby maze hned...
10:03:53
10.06.2010
Evž@
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jj 3 ...myslim že poměr cena kvalita je dobrý :)....motor je favorit 136....přiruba saciho koše..no nevim nekoumal sem jestli je ohnuta...i mě to mazalo před rozdělanim pod 400 :)...stav motoru byl dobrý.Klika se přeměřila a nechala tak...nove šalky...pisty vložky kroužky se nechaly pač motor měl tak malou spotřebu oleje že sem to nechal být radši tak 3
upraveno 1x, naposled 10.06.2010 10:04:12
09:55:30
10.06.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Evž@: Ju Texaco Extra 10W 40 3 Toz vitaj v klubu. Co to je? 136? Me maze v poho i pod 400 otacek a to mam saly jete. Co zbytek motoru, v jakym je stavu? Nepretahl jsi a nezkroutil prirubu saciho kose?
09:36:44
10.06.2010
Karel.
-> Evž@: při takhle nízkých otáčkách to nemá dostatečnej tlak na mazání, takže volnoběh v pohodě, jen to zbytečně nedusit4
09:34:05
10.06.2010
Evž@
-> petr s: mam 800 otáček....jen při zajiždění do garaže když sem to přidusil na 500 tak blikala...nikdy mi to neblikalo ani při 400..tak proto se ptam
09:23:04
10.06.2010
petr s
-> Evž@: 500 je málo otáček dej 800
08:58:35
10.06.2010
Evž@
čaute....problem asi nemusim řikat...neni to tak strašný ale....Dal sem nové všechny šálky.....nový olej Texaco 10W 40...v pohodě sem jezdil asi 2 dny....po včerejší jizdě po dojetí když sem trochu přidusil motor pod 500 ot. tak na mě mrkala kontrolka....motor byl prohřátý..olej řídký jak voda..Po pulhodině sem to byl projet znova a nic...otazka jestli to řešit nebo počkat až se šalky trochu zajedou
00:37:50
16.03.2010
Gemini
-> steyr: ta matka sa neda prestrcit cez mierku ani cez hlavu.....proste si ju tam niekde zabudol
23:28:28
15.03.2010
steyr
-> colaczech: no teraz na pretekoch piesok nablizku nebol :D
23:02:37
15.03.2010
colaczech
-> steyr: tak jedine pri montazi motoru.Pochybuju ze by ti to nam nekdo cpal pres merku. Kdyz by te nekdo chtel umyslne poskodit, jednodussi a rychlejsi by byl pisek pod olejove vicko.
22:51:40
15.03.2010
steyr
-> colaczech: su tam vsetky aj ja so msi to myslel ale pozrel som a su tam vsetky a z tade do nema ako prejst do olejovej vani
Extreme Tyres