skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pohonné ústrojí z 603 do škodovky
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Zastavil:Lenny93
21:03:07
08.03.2010
08.03.2010

David V6
-> Lenny93: a celou dobu píšu o 613,603 je ještě horší na výkon a víc předělávání
21:00:50
08.03.2010
08.03.2010

David V6
-> Lenny93: já jsem se s touto úpravou už několikrát setkal a není to nic extra,prostě váha/výkon je něco co nepředěláš,fyziku neoklameš,já mám motor o něco lehčí a auto má skoro 1200kg a výkon kolem 190 koní,není to extrém,když odlechčíš škodovku a uděláš nabroušenou 1,4 tak budeš na tom líp
na závěr,pokud chceš úpravu kterou ještě nikdo nemá tak zvol jiný motor s tou tatrou to nevyhraješ ale dělej jak chceš a kdybys chtěl radu a tak tak se klidně ozvy
na závěr,pokud chceš úpravu kterou ještě nikdo nemá tak zvol jiný motor s tou tatrou to nevyhraješ ale dělej jak chceš a kdybys chtěl radu a tak tak se klidně ozvy

20:53:23
08.03.2010
08.03.2010

Lenny93
-> Peopas: nikde sem nenapsal že sám ;-) mám známí kteří sou velice zruční automechanici a rádi by mi s přestavbou pomohli ;-)
20:46:54
08.03.2010
08.03.2010

Peopas
-> Lenny93: jiste to nikomu nedela radost, se do tebe navazet, ale tyhle nazory ti pisi vetsinou lide, co uz neco udelali a vedi, ze takovych snilku je hodne.Hodne jich ale brzo skonci, kdyz prijdou prvni zanedbatelne problemy.Tva predstava o stavbe je sice pekna, ale popravde si myslim, ze nemas ani tuseni, do ceho se chces pustit.A navic jestli to chces delat sam?Radsi si postav treba pekny dum, ktery by si za ty prachy a cas mel....
19:59:36
08.03.2010
08.03.2010

Lenny93
-> Nwkt: z toho co tu plánuju .... krom náprav a činnosti na motoru a převodovce nic, ale z toho důvodu sem taky udělal tohle téma, kde sem čekal rady a né názory lidí kterejm zřejmě dělá radost se do někoho navážet ;-)
19:55:09
08.03.2010
08.03.2010

Nwkt
-> Lenny93: Ne, toho co tu plánuješ
19:54:53
08.03.2010
08.03.2010

Lenny93
-> havlik: já netvrdim že tu úpravu budu mít za tejden a že všechny díly koupim na ráz ;-)
19:53:32
08.03.2010
08.03.2010

Lenny93
-> Nwkt: kde mám vzít fotky ? ..... repase náprav Octávia 1,8 20V , R. Espase, generálka podvorku Suzuki Samurai ( s pomocí ) , kompletní generálka Honda NSR , generálka motoru a převodovky favorit a pak nějaký blbiny jako fichtl, babeta atd. ...
19:50:55
08.03.2010
08.03.2010

havlik
-> Lenny93: hele eště jedna věc škodováckej motor 1.3 z favorita aby na něm bylo Turbo a bylo to funkční vyjde na cca 100tis aby to mělo smysl. Tak ty tady s 3krát weber(kterejch je prostě málo) už seš asi na cca 60tis a eště nemáš nic kolem:) žádný upravy v motoru žádný turbo který bude jedno kolem tak 30tis a můžem pokračovat:) eště chceš nějakej lepší argument? neberu v potaz to že kastle aby byla a pak byla v nějakym schopnym stavu bude tak 40tis:) a tak dále a tak dále:)
19:49:03
08.03.2010
08.03.2010

Peopas
to je zase tema19:48:09
08.03.2010
08.03.2010

Nwkt
-> Lenny93: Tak začni a dávej sem fotky
19:47:20
08.03.2010
08.03.2010

Lenny93
-> Johannes: jo to mě napadlo proto by bylo nejvhodnější použití motoru z 613 jako mi radil Martin100L-> havlik: nehádám se že to zvládnu ale netvrdim že to nezvládnu ;-) a zajímalo by mě jestli mě znáte, že máte takový názor ;-)
19:43:29
08.03.2010
08.03.2010

havlik
-> Lenny93: zkušenosti s čim? vymýšlet hovadiny to má kde kdo
Doporučuju kup si auto třeba Rko dej ho do stavu aby bylo ve výborný kondici kastle, podvozek, motor. A pak přijď a špekuluj o píčovinách. Vsadim boty že nedotáhneš ani to mít to auto po renovaci.
Doporučuju kup si auto třeba Rko dej ho do stavu aby bylo ve výborný kondici kastle, podvozek, motor. A pak přijď a špekuluj o píčovinách. Vsadim boty že nedotáhneš ani to mít to auto po renovaci.19:43:02
08.03.2010
08.03.2010

Johannes
-> Lenny93: Nechci ti kazit radost, ale zkus si porovnat váhu škodováckého motoru a váhu tatrovácké vé osmičky. Jestli ji dáš za zadní nápravu, tak to co vznikne, se s největší pravděpodobností nebude dát řídit. Přední náprava bude natolik odlehčená, že si to pojede tam, kam samo uzná za vhodné.
19:39:17
08.03.2010
08.03.2010

Lenny93
nějaký zkušenosti mám, ale neříkám že sem všeuměl, proto se tady taky snažim informovat ;-)
19:35:34
08.03.2010
08.03.2010

havlik
-> Lenny93: no nemusí a jak uděláš pořádný proudění směsy a eště tak aby byla všude stejná:)) eště mi napadá jiná věc máš něco jinýho než tuhle směšnou vizi? třeba Rko nebo motor nebo nějaký zkušenosti se svářenim vytvářenim všech možnejch mezikusů pak se štelovánim náprav a tak? Nebo prostě jen tady vaříš z vody a víš o tom uplně prd:))
19:29:56
08.03.2010
08.03.2010

Lenny93
havlik 08.03.10 19:25:33 napsal:
→ Lenny93: trojici weberu a ty poslední dva válce budeš
krmit čim? Nalejvat to tam z kýble?
nemusí bejt přeci weber na 2 válce ;-) .... a důvod proč tenhle motor ? ..... viděli ste někdo takovejhle motor v takovíhle úpravě ? pochybuju ;-)
→ Lenny93: trojici weberu a ty poslední dva válce budeš
krmit čim? Nalejvat to tam z kýble?
nemusí bejt přeci weber na 2 válce ;-) .... a důvod proč tenhle motor ? ..... viděli ste někdo takovejhle motor v takovíhle úpravě ? pochybuju ;-)19:26:55
08.03.2010
08.03.2010

darklord
-> havlik: na posledne dva da sedr...
19:25:33
08.03.2010
08.03.2010

havlik
-> Lenny93: trojici weberu a ty poslední dva válce budeš krmit čim? Nalejvat to tam z kýble?

19:24:57
08.03.2010
08.03.2010

havlik
vysvětlí mi někdo proč se zabývat takhle kurevsky zastaralym motorem a eště na něj roubovat turbo?
Krom toho že nákup odněkud z prdele bude asi levnej ale stejně krom bloku a hlav v tom motoru nebude nic origo aby to mohlo nějak víc spolehlivě fungovat
Krom toho že nákup odněkud z prdele bude asi levnej ale stejně krom bloku a hlav v tom motoru nebude nic origo aby to mohlo nějak víc spolehlivě fungovat19:22:27
08.03.2010
08.03.2010

Lenny93
Marcius 08.03.10 19:17:07 napsal:
→ darklord: no bylo by to zajímavý V8 8×
přeplňovaný…
→ Lenny93: jasny , to sme pochopili…
pak by bylo lepší použit vstřik… nebo nějakej karbec z amerik… Holley
apod. sou přeplňovatelný bez nějakejch zásahů… problém je cena… no právě .... já měl v úmyslu trojici Weberů 48
→ darklord: no bylo by to zajímavý V8 8×
přeplňovaný…
→ Lenny93: jasny , to sme pochopili…pak by bylo lepší použit vstřik… nebo nějakej karbec z amerik… Holley
apod. sou přeplňovatelný bez nějakejch zásahů… problém je cena… no právě .... já měl v úmyslu trojici Weberů 48
19:22:03
08.03.2010
08.03.2010

Saky
-> Lenny93: no tak uz mas celkem jasno jeden motor z tatry dve turba z TDicka kdy zacnes a kdy se muzeme tesit na prvni fotky?
a ted vazne pokud nad necim takovym uvazujes neprobirej to na virtu, usetris si spousty posmesku a pokud to chces probirat uz mej neco a ne jen haldu planu.. nebot s takovouhle haldou planu tady je spousta lidi a realita je pak uplne nekde jinde.. a hlavne prachy...
a ted vazne pokud nad necim takovym uvazujes neprobirej to na virtu, usetris si spousty posmesku a pokud to chces probirat uz mej neco a ne jen haldu planu.. nebot s takovouhle haldou planu tady je spousta lidi a realita je pak uplne nekde jinde.. a hlavne prachy...
19:17:07
08.03.2010
08.03.2010

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> darklord: no bylo by to zajímavý V8 8x přeplňovaný...
-> Lenny93: jasny , to sme pochopili... pak by bylo lepší použit vstřik... nebo nějakej karbec z amerik... Holley apod. sou přeplňovatelný bez nějakejch zásahů... problém je cena...
-> Lenny93: jasny , to sme pochopili... pak by bylo lepší použit vstřik... nebo nějakej karbec z amerik... Holley apod. sou přeplňovatelný bez nějakejch zásahů... problém je cena...19:12:33
08.03.2010
08.03.2010

Lenny93
-> darklord: napsal sem to špatně na mysli sem měl jedno turbo na jednu řadu válců
19:09:48
08.03.2010
08.03.2010

darklord
-> Marcius: no, mozno myslel jedno turbo pre jeden rad valcov
a myslim ze v pripade tatrovackeho V8 uz nejde o maly motor ala 1.2TSi. tam by som turbo kupil nejake co najviac na mieru, a nie prve turbo ktore najdem na vrakaci...
a myslim ze v pripade tatrovackeho V8 uz nejde o maly motor ala 1.2TSi. tam by som turbo kupil nejake co najviac na mieru, a nie prve turbo ktore najdem na vrakaci...19:03:19
08.03.2010
08.03.2010

Lenny93
-> Marcius: no právě sem myslel zachovat karoserii 110r s širokym okruhovym kitem ....
18:56:14
08.03.2010
08.03.2010

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> darklord: to vim, ale existujou turba pro benzin i diesel, viz serie garrett GT15. Na malým motoru to je bych řekl jedno, pokud nepotřebuješ ždímat výkon a nebo aspoň na vychytání základních problémů, ale na tu V8 myslim, že ani turbo ze superba by nestačilo... na tom se doufám schodnem 
-> Lenny93: na novej motor cpu turbo z BMW 525 TDS (e34ka) a to turbo je sakra malý... spíš bych být tebou se zabýval problematikou zástavby takovýho motoru jako celku... ty turba sou pak třešnička na dortu.
... když bych to dělal, tak bych cpal motor dopředu, k turbení pak získáš dost výhod, jako např. krásnej prostor pro chlazení náporovým vzduchem (jednak intercoolery a jednak nápory na výfukový potrubí... tady se fantazii meze nekladou, je třeba počítat s patřičným prostorem... máš nějakej návrh co se týká tvaru karoserie auta? z čeho to chceš dělat ? kdyžtak to hoď na papír by oko 

-> Lenny93: na novej motor cpu turbo z BMW 525 TDS (e34ka) a to turbo je sakra malý... spíš bych být tebou se zabýval problematikou zástavby takovýho motoru jako celku... ty turba sou pak třešnička na dortu.
... když bych to dělal, tak bych cpal motor dopředu, k turbení pak získáš dost výhod, jako např. krásnej prostor pro chlazení náporovým vzduchem (jednak intercoolery a jednak nápory na výfukový potrubí... tady se fantazii meze nekladou, je třeba počítat s patřičným prostorem... máš nějakej návrh co se týká tvaru karoserie auta? z čeho to chceš dělat ? kdyžtak to hoď na papír by oko 
18:43:58
08.03.2010
08.03.2010

Lenny93
-> darklord: nejde u turba náhodou hl. o rychlost vejfukových plynů ?
18:42:13
08.03.2010
08.03.2010

Lenny93
Marcius 08.03.10 18:36:35 napsal:
→ Lenny93: jo jako, ja to beru, ja taky neumim vsechno, a
ani umet nebudu… ucime se celej zivot… okoukni skodovacky stranky, pac sem
kdesi zahlidl vinovyho rapida ala mustang 68 GT s V8 z tatry a mel tam celou
radu fotek ze stavby a bylo videt tu prestavbu zadni casti karoserie, mel
vyrezanou zadni pricku mezi motorovym prostorem a interierem + kus zadni
podlahy a navaroval tam prislusnou cast z tatry… skoro bych rekl ze kdyz uz
delat takovouhle vec, tak by bylo lepsi udelat motor vpredu a vzit ten motor
z BMW (5,4l V12) + převodovka, diferak, kardan, naprava… mohla by to byt
vcelku zabijarna… chtelo by to sehnat nejaky info o rozvoru naprav atd, abys
mohl premyslet o tom , jakej darce organu bude nejlepsi… a koupit rovnou cely
auto, at mas vsechno… to už sem taky viděl .... komplet překopanou 120 .... www.sportovnivozy.cz/9231 -skoda-136-v6-29i
→ Lenny93: jo jako, ja to beru, ja taky neumim vsechno, a
ani umet nebudu… ucime se celej zivot… okoukni skodovacky stranky, pac sem
kdesi zahlidl vinovyho rapida ala mustang 68 GT s V8 z tatry a mel tam celou
radu fotek ze stavby a bylo videt tu prestavbu zadni casti karoserie, mel
vyrezanou zadni pricku mezi motorovym prostorem a interierem + kus zadni
podlahy a navaroval tam prislusnou cast z tatry… skoro bych rekl ze kdyz uz
delat takovouhle vec, tak by bylo lepsi udelat motor vpredu a vzit ten motor
z BMW (5,4l V12) + převodovka, diferak, kardan, naprava… mohla by to byt
vcelku zabijarna… chtelo by to sehnat nejaky info o rozvoru naprav atd, abys
mohl premyslet o tom , jakej darce organu bude nejlepsi… a koupit rovnou cely
auto, at mas vsechno… to už sem taky viděl .... komplet překopanou 120 .... www.sportovnivozy.cz/9231 -skoda-136-v6-29i
18:40:45
08.03.2010
08.03.2010

darklord
-> Marcius: pretoze diesel na uplne inu teplotu vyfukovych plynov. nevravim ze to nebude fungovat. ale otazka je ako dlho
18:39:39
08.03.2010
08.03.2010

Kapřík
-> Lenny93: no rovnou na to zapomeň. Pokud se bojíš hooodně řezat do kastle a prakticky přebudovat celé auto, vyřešit stovky menších a větších problémů atd., stejně od toho nakonec upustíš

18:38:07
08.03.2010
08.03.2010

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> darklord: proc by ne ? jak moc jsou jiny ? vetsinou byvaji mensi, ale materialove se zase tak nelisi. kazdopadne na V8 to chce velky turba na benzin, tam se to uzije.
18:36:35
08.03.2010
08.03.2010

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Lenny93: jo jako, ja to beru, ja taky neumim vsechno, a ani umet nebudu... ucime se celej zivot... okoukni skodovacky stranky, pac sem kdesi zahlidl vinovyho rapida ala mustang 68 GT s V8 z tatry a mel tam celou radu fotek ze stavby a bylo videt tu prestavbu zadni casti karoserie, mel vyrezanou zadni pricku mezi motorovym prostorem a interierem + kus zadni podlahy a navaroval tam prislusnou cast z tatry... skoro bych rekl ze kdyz uz delat takovouhle vec, tak by bylo lepsi udelat motor vpredu a vzit ten motor z BMW (5,4l V12) + převodovka, diferak, kardan, naprava... mohla by to byt vcelku zabijarna... chtelo by to sehnat nejaky info o rozvoru naprav atd, abys mohl premyslet o tom , jakej darce organu bude nejlepsi... a koupit rovnou cely auto, at mas vsechno....
18:36:21
08.03.2010
08.03.2010

darklord
-> Lenny93: turbo z naftaka na benzinovy motor? studoval si nieco ine okrem tohoto topicu?
18:28:57
08.03.2010
08.03.2010

Lenny93
Marcius 08.03.10 18:07:13 napsal:
→ Lenny93: co sem tak viděl pár škodovek V8, tak ten
motor zastavět je celkem boj, ale jde to, větší problém bych viděl v tom
přeplňování… jak ti havlík psal, nemůžeš tam nacpat malý turbo,
protože bys ho odkouřil a větší pořádný turba co nějakou dobu vydržej
nejsou zrovna levná záležitost… jinak co se týká teorie přeplňování,
máš už něco nastudováno ? bez určitých vědomostí to nejde stavět…
… bude karbec nebo vstřikování ? a sehnat programovatelný
zápalko pro V8 bude taky pěkná bžunda… no což… ale když bys
spočítal ty náklady že by se mělo stavět z novejch dílů a ještě
zaplatit zkušebnu, aby ti to prošlo… já osobně bych si ty penízky
nastřádal a mile rád bych si objednal moderní Ford Mustang GT a měl bych
po prdeli… dokonce i záruku by mi na to dali a věřím, že bych byl
spokojen. ale je to každýho věc… já taky řeším kraviny… někomu se
může zdát kravina cpát turbo na škodovkovej motor… je třeba si
uvědomit, že to děláš především pro sebe a ne pro ostatní, tady se moc
rad nedočkáš, protože to co chceš, tak je zcela nestandartní, tady málo
kdo s tím má zkušenosti… hledej fotky ze srazů a tak… nebo zajeď
letos na doksy, tam by mohla byt nějaká V8 a pokecej s něma, třeba ti
poraděj co a jak… co vím já, tak z 613ky se bere i celá zadní část
karoserie (podlaha, podběhy…) a pak se to slepuje… hledej no. turba mám vyhlídlý ze superbu 2,5 TDI .... teorii mám v celku proštudovanou a motor bych si představoval s dvojitejma karburátorama. V doksech budu mít brigádu, takže se tam rád stavim. To sem netušil že se měněj i podběhy a podlaha
.... v tuhle chvíli sem tu v pozici učně, kterej se chce o téhle představě něco dozvědět a časem ji zrealizovat, jenže mě vůbec nedošlo že to bude až takhle složitý 
→ Lenny93: co sem tak viděl pár škodovek V8, tak ten
motor zastavět je celkem boj, ale jde to, větší problém bych viděl v tom
přeplňování… jak ti havlík psal, nemůžeš tam nacpat malý turbo,
protože bys ho odkouřil a větší pořádný turba co nějakou dobu vydržej
nejsou zrovna levná záležitost… jinak co se týká teorie přeplňování,
máš už něco nastudováno ? bez určitých vědomostí to nejde stavět…
… bude karbec nebo vstřikování ? a sehnat programovatelnýzápalko pro V8 bude taky pěkná bžunda… no což… ale když bys
spočítal ty náklady že by se mělo stavět z novejch dílů a ještě
zaplatit zkušebnu, aby ti to prošlo… já osobně bych si ty penízky
nastřádal a mile rád bych si objednal moderní Ford Mustang GT a měl bych
po prdeli… dokonce i záruku by mi na to dali a věřím, že bych byl
spokojen. ale je to každýho věc… já taky řeším kraviny… někomu se
může zdát kravina cpát turbo na škodovkovej motor… je třeba si
uvědomit, že to děláš především pro sebe a ne pro ostatní, tady se moc
rad nedočkáš, protože to co chceš, tak je zcela nestandartní, tady málo
kdo s tím má zkušenosti… hledej fotky ze srazů a tak… nebo zajeď
letos na doksy, tam by mohla byt nějaká V8 a pokecej s něma, třeba ti
poraděj co a jak… co vím já, tak z 613ky se bere i celá zadní část
karoserie (podlaha, podběhy…) a pak se to slepuje… hledej no. turba mám vyhlídlý ze superbu 2,5 TDI .... teorii mám v celku proštudovanou a motor bych si představoval s dvojitejma karburátorama. V doksech budu mít brigádu, takže se tam rád stavim. To sem netušil že se měněj i podběhy a podlaha
.... v tuhle chvíli sem tu v pozici učně, kterej se chce o téhle představě něco dozvědět a časem ji zrealizovat, jenže mě vůbec nedošlo že to bude až takhle složitý 
18:14:49
08.03.2010
08.03.2010

tunerlada
-> Schejby: tak něak
ale rozhodně tím nechci říct že není možné aby leny 93 neměl peníze nebo zkušenosti (jelikož ho vůbec neznám a nic o něm nevím)
ale rozhodně tím nechci říct že není možné aby leny 93 neměl peníze nebo zkušenosti (jelikož ho vůbec neznám a nic o něm nevím)18:07:13
08.03.2010
08.03.2010

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Lenny93: co sem tak viděl pár škodovek V8, tak ten motor zastavět je celkem boj, ale jde to, větší problém bych viděl v tom přeplňování... jak ti havlík psal, nemůžeš tam nacpat malý turbo, protože bys ho odkouřil a větší pořádný turba co nějakou dobu vydržej nejsou zrovna levná záležitost.... jinak co se týká teorie přeplňování, máš už něco nastudováno ? bez určitých vědomostí to nejde stavět...
... bude karbec nebo vstřikování ? a sehnat programovatelný zápalko pro V8 bude taky pěkná bžunda... no což... ale když bys spočítal ty náklady že by se mělo stavět z novejch dílů a ještě zaplatit zkušebnu, aby ti to prošlo... já osobně bych si ty penízky nastřádal a mile rád bych si objednal moderní Ford Mustang GT a měl bych po prdeli... dokonce i záruku by mi na to dali a věřím, že bych byl spokojen. ale je to každýho věc... já taky řeším kraviny... někomu se může zdát kravina cpát turbo na škodovkovej motor... je třeba si uvědomit, že to děláš především pro sebe a ne pro ostatní, tady se moc rad nedočkáš, protože to co chceš, tak je zcela nestandartní, tady málo kdo s tím má zkušenosti... hledej fotky ze srazů a tak... nebo zajeď letos na doksy, tam by mohla byt nějaká V8 a pokecej s něma, třeba ti poraděj co a jak... co vím já, tak z 613ky se bere i celá zadní část karoserie (podlaha, podběhy...) a pak se to slepuje... hledej no.
... bude karbec nebo vstřikování ? a sehnat programovatelný zápalko pro V8 bude taky pěkná bžunda... no což... ale když bys spočítal ty náklady že by se mělo stavět z novejch dílů a ještě zaplatit zkušebnu, aby ti to prošlo... já osobně bych si ty penízky nastřádal a mile rád bych si objednal moderní Ford Mustang GT a měl bych po prdeli... dokonce i záruku by mi na to dali a věřím, že bych byl spokojen. ale je to každýho věc... já taky řeším kraviny... někomu se může zdát kravina cpát turbo na škodovkovej motor... je třeba si uvědomit, že to děláš především pro sebe a ne pro ostatní, tady se moc rad nedočkáš, protože to co chceš, tak je zcela nestandartní, tady málo kdo s tím má zkušenosti... hledej fotky ze srazů a tak... nebo zajeď letos na doksy, tam by mohla byt nějaká V8 a pokecej s něma, třeba ti poraděj co a jak... co vím já, tak z 613ky se bere i celá zadní část karoserie (podlaha, podběhy...) a pak se to slepuje... hledej no.13:56:52
08.03.2010
08.03.2010

Schejby
Sorry,ale ty si zase kecal.Jestli to někdy uděláš osobně za tebou dojdu a na kolenou se ti omluvím.Ale nevěřím ani čárku že to dáš do kupy.Navíc proč by si utrácel tolik peněz za přestavbu 603 když tu jsou mnohem výkonější motory.A navíc to ještě zlegalizovat na papíry
to jestli chceš dát na papíry tak bych chtěl vědět jak.Leda to komplet postavit a udělat TUV testy v německu.Ale když to všechno spočítám kolik dáš za brzdy,úpravu motoru převodovky,poloos,kastle a ještě udělat testy tak si na mega jak prd néli víc.Jak pronesl -> havlik: přesun do vtipů
to jestli chceš dát na papíry tak bych chtěl vědět jak.Leda to komplet postavit a udělat TUV testy v německu.Ale když to všechno spočítám kolik dáš za brzdy,úpravu motoru převodovky,poloos,kastle a ještě udělat testy tak si na mega jak prd néli víc.Jak pronesl -> havlik: přesun do vtipů13:52:50
08.03.2010
08.03.2010

havlik
-> Lenny93: já vidim největší problém o tomhle vůbec uvažovat:D nejde na papíry postavit ani 110R s fáčko motorem natož takováhle vymyšlená zhovězilost:) ale samo že pokud máš Xdesítek tisic jen na schválení u TÜV nebo kdo to má vlastně v Čr pod palcem. eště předpokládam že 93 v nicku bude značit rok narození:))
13:48:56
08.03.2010
08.03.2010

Lenny93
havlik 08.03.10 13:43:09 napsal:
no tak si spočítej další věci kolik tě vyjde uprava motoru aby to
vůbec to turbo vydrželo a bylo to na to použitelný atd:)) prostě zase
prdelní výmysl a úvaha o hovně. to je taky pravda
ale to se všechno ještě domyslí, největší problém vidím v postavení na papíry
no tak si spočítej další věci kolik tě vyjde uprava motoru aby to
vůbec to turbo vydrželo a bylo to na to použitelný atd:)) prostě zase
prdelní výmysl a úvaha o hovně. to je taky pravda
ale to se všechno ještě domyslí, největší problém vidím v postavení na papíry13:43:09
08.03.2010
08.03.2010

havlik
no tak si spočítej další věci kolik tě vyjde uprava motoru aby to vůbec to turbo vydrželo a bylo to na to použitelný atd:)) prostě zase prdelní výmysl a úvaha o hovně.
13:33:36
08.03.2010
08.03.2010

Lenny93
Martin100L 07.03.10 21:18:49 napsal:
→ Lenny93: A musí to být 603? Nebyl by lepší zadek
z 613? Jak už jsem psal, diferák to má v olejové vaně, tudíž motor
máš nad nápravou. A 613 Ti určitě víc vydrží a jsou lépe
k sehnání. S Turbem by to asi byla dost divočina. to se ještě uvidí, konečné rozhodnutí bude dle toho, kterej motor bude k sehnání levněji, komplet motor s převodovkou a poloosama z 603 sem našel za 10 tis. ale to se ještě uvidí. Každopádně bych ho rád osadil těma dmychadlama Crestik 07.03.10 22:09:27 napsal:
…a proč to dolovat z nějakého starého a těžkého 2,5/3,5? Uznávám,
že projev té V8 je mazec, ale např R6 od BMW má 200HP ve 2,5 v základu a
je, tipuju, tak o polovinu lehč í je to sice pravda ale po finanční stránce je pro mne výhodnější ta tatra. Původní nápad byl osadit motorem V12 z BMW 550i, podobně jako tomu bylo u "Gazely"
→ Lenny93: A musí to být 603? Nebyl by lepší zadek
z 613? Jak už jsem psal, diferák to má v olejové vaně, tudíž motor
máš nad nápravou. A 613 Ti určitě víc vydrží a jsou lépe
k sehnání. S Turbem by to asi byla dost divočina. to se ještě uvidí, konečné rozhodnutí bude dle toho, kterej motor bude k sehnání levněji, komplet motor s převodovkou a poloosama z 603 sem našel za 10 tis. ale to se ještě uvidí. Každopádně bych ho rád osadil těma dmychadlama Crestik 07.03.10 22:09:27 napsal:
…a proč to dolovat z nějakého starého a těžkého 2,5/3,5? Uznávám,
že projev té V8 je mazec, ale např R6 od BMW má 200HP ve 2,5 v základu a
je, tipuju, tak o polovinu lehč í je to sice pravda ale po finanční stránce je pro mne výhodnější ta tatra. Původní nápad byl osadit motorem V12 z BMW 550i, podobně jako tomu bylo u "Gazely"
22:09:27
07.03.2010
07.03.2010

Crestik
...a proč to dolovat z nějakého starého a těžkého 2,5/3,5? Uznávám, že projev té V8 je mazec, ale např R6 od BMW má 200HP ve 2,5 v základu a je, tipuju, tak o polovinu lehčí
22:09:14
07.03.2010
07.03.2010

darabos
21:40:43
07.03.2010
07.03.2010

AZmotor
Lenny93 07.03.10 21:11:52 napsal:
Mám spíš takovou
„vizi“ postavit 130 RS s 2× přeplňovanou V8 z tatry s výkonem
někde kolem 300 – 350 koní … a pokusit se tu šílenost postavit na
papíry
tohle je zas po dlouhé době dobrý JOKE

Mám spíš takovou
„vizi“ postavit 130 RS s 2× přeplňovanou V8 z tatry s výkonem
někde kolem 300 – 350 koní … a pokusit se tu šílenost postavit na
papíry

tohle je zas po dlouhé době dobrý JOKE

21:26:55
07.03.2010
07.03.2010

havlik
-> Martin100L 07.03.10 21:18:49: tak co měla tatra turbo motor z 613 tak to mělo 200kW maj to v muzeu v kopřivnici vystavený
21:19:44
07.03.2010
07.03.2010

Martin100L
-> havlik: Omlouvám se Ti tedy.
21:18:49
07.03.2010
07.03.2010

Martin100L
-> Lenny93: A musí to být 603? Nebyl by lepší zadek z 613? Jak už jsem psal, diferák to má v olejové vaně, tudíž motor máš nad nápravou. A 613 Ti určitě víc vydrží a jsou lépe k sehnání. S Turbem by to asi byla dost divočina.
21:17:57
07.03.2010
07.03.2010

havlik
-> Martin100L: no nepletu jen sem si to špatně přečetl

21:17:43
07.03.2010
07.03.2010

havlik
-> Lenny93: a pak ses probudil spocenej s rukou v nočníku
Moderátoří žádam o přesun do vtipů

Moderátoří žádam o přesun do vtipů

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
Zastavil:Lenny93

